Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w211 270 cdi nu trage

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    [QUOTE=grigorean;153216]
    Originally posted by ManuTheMan View Post
    Nici sonda lambda nu a fost de vina.

    Care sonda lambda?ca e 200CDI...
    De curiozitate intreb. Nu toate diesel-urile au sonda lambda?
    Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

    Comment


    • #32
      Originally posted by ManuTheMan View Post
      Multam mult Lucian pentru recomandare... un om super profi domnu Vasile
      Am fost ieri la el, a pus Star-u pe masina. In 10 minute a scos furtunu' de intrare la galeria de admisie, crapat destul de bine, l-a pansat sanatos, si l-a montat provizoriu inapoi pana imi gasesc altu nou. Masina simtea ca nu ajungea suficient aer si automat o baga in avarie... A iesit din starea de avarie instant cu tubu captusit, fiind din nou 100% pe picioare.
      Am sperat sa fie ceva nu prea costisitor, si asa a fost. Bafta si tie Andrei in rezolvarea problemei.
      Multumesc tuturor pentru suport.
      Salut, poti sa imi zici si mie cat tea costat testarea,findca luna viitoare ajung si eu prin TM si as vrea sa apelez si eu pentru o scanare.

      Comment


      • #33
        Originally posted by Andreiu' View Post
        ManuTheMan sa inteleg ca atuni cand accelerai se auzea si un fasait puternic. Peste problema asta am dat si eu, dar nu la masina asta, la un e 220 cdi, iar cand mi a crapat acel furtun se auzea un fasait puternic cand acceleram. Vezi ca acel furtun costa undeva pe la 2 milioane si jumatate, cam asa am dat eu pe el. Felicitarile mele ca ai rezolvat problema. Eu nu am ajuns inca cu masina, deoarece am avut alte probleme, dar voi ajunge cu siguranta
        Sa stii ca nu se auzea fasaitul deloc inainte, dar la prima scanare cu Starul a dat o multitudine de erori, care nu puteau fi toate reale, si avand chiar un caz identic mai devreme in ziua aia, era sigur ca e unu din "furtunurile" astea de aer, verificandu-le. Se pare ca o sa ies chiar mai ieftin, si anume la aprox 140 ron, piesa comandata tot prin cei care distribuie la Casa Auto Mercedes, doar la pret de producator Mersi, acuma chiar ca mi s-a luat o piatra de pe inima! Iti tin pumnii si tie sa "te scoti" cu bine dupa test.


        Originally posted by liviucosmin View Post
        Salut, poti sa imi zici si mie cat tea costat testarea,findca luna viitoare ajung si eu prin TM si as vrea sa apelez si eu pentru o scanare.
        Testul Star a fost 50 ron, dar s-ar putea sa difere in functie de masina. La Casa Auto Mercedes pentru a mea ar fi fost 120 ron minim.
        Everyone runs faster with a knife !

        Comment


        • #34
          Originally posted by ManuTheMan View Post
          Sa stii ca nu se auzea fasaitul deloc inainte, dar la prima scanare cu Starul a dat o multitudine de erori, care nu puteau fi toate reale, si avand chiar un caz identic mai devreme in ziua aia, era sigur ca e unu din "furtunurile" astea de aer, verificandu-le. Se pare ca o sa ies chiar mai ieftin, si anume la aprox 140 ron, piesa comandata tot prin cei care distribuie la Casa Auto Mercedes, doar la pret de producator Mersi, acuma chiar ca mi s-a luat o piatra de pe inima! Iti tin pumnii si tie sa "te scoti" cu bine dupa test.




          Testul Star a fost 50 ron, dar s-ar putea sa difere in functie de masina. La Casa Auto Mercedes pentru a mea ar fi fost 120 ron minim.

          Ma bucur pentru tine ca ai rezolvat problema eu nu mi fac probleme pentru masina mea ca se rezolva, nu este nimic grav mai vorbim pe forum aici. O seara buna!

          Comment


          • #35
            La motorizarile E4 in sus desigur ca sint echipate cu sonde lambda.

            [QUOTE=valentinion;153997]
            Originally posted by grigorean View Post

            De curiozitate intreb. Nu toate diesel-urile au sonda lambda?

            Comment


            • #36
              Originally posted by ManuTheMan View Post
              Urmeaza sa curat totusi MAF-ul, doar ca intleg ca s-ar putea MAF-ul sa nu aiba nimic, pentru ca si mie imi e aprins acel "Engine Check" ...
              La martor aprins "Engine Check" e mai complicata treaba deoarece e posibil sa fie unul din punctele 3 si 4 enumerate de Luxian. Aceste erori dau Check Engine, restul nu dau nici o eroare in bord, iar la injectoare de regula apare eroare EPC. In cazul asta un tester te va ilumina, dar cu parere de rau...s-ar putea sa te cam coste ceva. Poate ai totusi bafta sa ma insel.
              L.E. Mii de scuze, nu citisem si a doua pagina de posturi si m-am grabit sa scriu. Ma bucur totusi ca m-am inselat
              Last edited by haddess; 09-27-2010, 11:23 AM.
              Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

              Comment


              • #37
                Originally posted by Andreiu' View Post
                Va salut baieti, am si eu o problema cu 270 ul meu. Are 138.000 km reali reali, an de fabricatie 2004, si nu stiu ce se petrece cu ea, caci are anumite momente cand imi apare in bord becul acela galben (avarie motor) si nu trage peste 2.500 de ture. Ce poate sa aiba? Am mai avut aceeasi problema la un alt w211 220 cdi, dar la acela aveam un furtun fisurat si pierdea putere pe acolo, dar aici nu este vb de asa ceva, pentru ca are momente cand trage si cand nu mai trage. Poate fi EGR ul de vina? Sa-l curat? Astept cu maxim interes un raspuns. Va multumesc!

                Si eu am patit la fel. Din proprie experienta va zic sa schimbati filtrul de motorina si de aer. Problemele vor disparea. La mine cel putin au disparut!

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Andreiu' View Post
                  ManuTheMan eu am bagat masina pe un tester si mi-a spus ca ar fi o clapeta la admnisie ce nu cupleaza tot timpul. Si cand raman fara putere ii iau contactul, iar in mers porneste singura daca este in viteza si prinde si forta. Ideea este ca nu este bine deloc sa faci asa, dar voi merge la "popey_pmm" sa-mi puna testerul pe ea si sa vedem ce-i zice si lui. Te tin la curent si eu, si poate rezolvam problema cu minime costuri, asa cum ai spus tu!
                  Salut!
                  Dupa ce demontezi de pe masina galeria de admisie o sa te lamuresti. Ori e murdara galeria si iti blocheaza uneori clapetele, ori sunt uzate clapetele si la fel, uneori se blocheaza. Am mai discutat acest subiect in topicuri anterioare. Repar motoare CDI, reconditionez galerii de admisie. Vand si second hand galerii admisie si orice alte piese motor /auxiliare motorului.
                  Pentru relatii suplimentare ma poti contacta la tel. 0749562999
                  Cu respect, Cristian C.
                  Last edited by cristian C.; 12-03-2010, 19:49 PM.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by cristian C. View Post
                    Salut!
                    Dupa ce demontezi de pe masina galeria de admisie o sa te lamuresti. Ori e murdara galeria si iti blocheaza uneori clapetele, ori sunt uzate clapetele si la fel, uneori se blocheaza. Am mai discutat acest subiect in topicuri anterioare. Repar motoare CDI, reconditionez galerii de admisie. Vand si second hand galerii admisie si orice alte piese motor /auxiliare motorului.
                    Pentru relatii suplimentare ma poti contacta la tel. 0749562999
                    Cu respect, Cristian C.

                    Am fost la IASI si Criastian C. si mi a desfacut jumatate de masina.... se pricepe omul si el mi a dat de cap masinii. ma facut sa mi iubesc masina cu mult mai mult, asa ca apelati cu incredere!

                    Comment


                    • #40
                      e 200 cdi (220) nu trage

                      Salut. Ajutati-ma si pe mine, va rog. Am si eu un mercedes e 200(220) cdi 2007 100 kw, care nu trage deloc. Parca ar avea 40 de cai. Problema este ca nu apare nimic in bord. Nici o eroare nimic, si peste tot unde am fost cu ea (chiar si la Mercedes au zis ca e in parametrii) ca nu are nimic. Si cand s-a urcat in ea si a dat o tura mi-a zis frate asta nu e mercedes Problema e ..ca inainte tragea foarte bine, dar am bagat-o in service Mercedes si nu stiu ce au facut cu ea, dar cand am scos-o am scos-o moarta mai mult. De turat se tureaza maxim, dar ajunge foarte greu la 120 si mai mult de 160 nu trece. Turbina e noua pe ea (e si de 2.7 :P), injectoarele schimbate. Poate poate sa ma ajute careva. Am auzit de: popey_pmm pe aici. Este vreun specialist?? Astept si eu un raspuns... Multumesc.
                      Last edited by Luxian; 04-04-2011, 23:55 PM. Reason: Litera mare la început înainte de toate!

                      Comment


                      • #41
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Luxian View Post
                          Vasile (Giarmata)
                          0744800285

                          Recomand cu incredere. Daca e liber, uneori mai face diagnoze si in week-end.

                          Toata stima pentru Domnul Vasile! Multumiri si tie Luxian, pentru recomandare. De o luna stau cu masina in pioneze (becul de check engine aprins si nu trage, nu depasea 3000 de ture) Am umblat pe la tot soiul de "specialisti" cu test STAR, o caruta de bani dati degeaba, galeria de admisie curatata, actuatorul de pe galerie schimbat, debitmetru schimbat, etc. Domnul Vasile a fost destul de amabil sa ma primeasca azi (sambata) si in 30 de minute a rezolvat problema. Un senzor de presiune de aer care se afla pe filtrul de particole. Care e distrus vizibil, dar "specialistilor" le-a fost greu sa ajunga la el, pentru ca e sub suportul filtrului de aer. Atasez o poza cu senzorul.
                          Inca odata, toata stima! Recomand calduros!
                          P.S. Masina e un E200 CDI din 2005
                          Attached Files

                          Comment


                          • #43
                            Salutare baieti, am si eu un MB E320 CDI 2005 si cand ''intru'' un pedala de acceleratie ma ''tranteste cu capul de volan'', mi-e si frica sa depasesc, mai exact ma smunceste tot timpul cat tin pedala de acceleratie apasata, daca iau piciorul de pe acceleratie cate odata isi revine cateodata nu se mai tureaza, trebuie sa o dau in pozitia N si o presc in timpul mersului iar apoi o repornesc si isi revine, daca vreau sa fac aceeasi manevra dupa ce o pornesc iar smunceste, e ca si um ii ia cineva aerul si nu ''rupe'' din sosea, tin sa mentionez ca de curand i-am schimbat toate filtrele, galeria de admisie-second hand dar in stare aproape noua, curatat turbina si galeria de admisie asta noua si tot asa face. Cand a pus-o pe tester original MB mi-a zis ca e de la catalizator-ca masina are 310.000 km si e cam obosita si nu stiu ce abureli, m-am dus am dat catalizatorul jos si i-am facut 5 gauri destul de largi, l-am montat la fel si tot asa face.Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi?

                            Comment


                            • #44
                              Baga lanterna prin galeria de admisie si vezi daca nu-s moarte clapetele . La mine a sarit parghia de pe ele . Le-am pus la loc si merge brici.

                              Comment


                              • #45
                                Buna ziua!
                                Am o problema cu masina mai nou la o anumita turatie aprox 2200-2400rpm daca masina sta in aceasta turatie imi apare "speedtronic visit workshop" si nu se mai tureaza mai mult de 2000rpm iar daca ii un deal de urcat devine din ce in ce mai greu!
                                Vitezele le pot schimba manual, si doar atunci imi mai creste turatia dar nu se mai tureaza din pedala de acceleratie.
                                Chiar daca este pe modulul de distronic/speedtronic daca sta mult (aprox 5-10secunde) la turatia mai sus mentionata se decupleaza si la fel nu se mai tureaza peste 2000rpm.
                                Defectiunea se sterge dupa ce opresc motorul, si functioneaza bine pana ajung la turatia respectiva!
                                A mai intampinat cineva asemenea probleme?
                                Sau daca aveti vreo idee.... o astept!
                                Multumesc!
                                O zi buna!
                                mentionez ca masina este s320cdi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF