Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w211 270 cdi nu trage

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by ManuTheMan View Post
    Exact problema asta o am si eu... Am facut acum doua saptamani un drum de aprox 500 de km, iar pe la kilometrul 100 vreau sa depasesc o alta masina. Semnalizez, ies pe banda alaturata, si accelerez... mai nimic putere, in cazul in care rulam cu 100 km/h. Senzatia era ca nu intra turbo. Rusinat, a trebuit sa trag inapoi si sa intru dupa cel pe care vroiam sa-l depasesc. Cand am ajuns acasa, am fost sa verificam la un mecanic turbo, acesta fiind ca nou, 100% nefiind de vina. Nici sonda lambda nu a fost de vina.

    Masina, de cand am luat-o din 2008 (cu 208.000km in bord), nu a avut probleme, dar am si fost scartzar, nefacandu-i atunci schimbul de consumabile, iar apoi uitand, mergand eu inca vreo 12.000 cu ea. Oricum l-am facut acum, mai am doar uleiul. Imediat dupa ce am schimbat filtrul de motorina si am iesit la o tura mai dura, disparuse acel "lag" de putere, dar becul inca era aprins in bord. Dupa vreo 4 km a aparut lagul, pierzand puterea. Am gasit un articol de la entuziastii Mercedes din Marea Britanie care poate ne va ajuta



    Se vorbeste despre MAF (mass air filter), care e de fapt un sensor si se da destul de usor peste cap.

    Partea buna e ca uneori se poate remedia prin curatarea lui cu lichid de curatat circuite.
    Eu urmeaza sa fac un test dupa ce schimb si uleiul, sa vad care-i treaba de fapt... dar inainte o sa incerc eu sa curat acestea doua.

    Andreiu', tine-ne la curent cu situatia... voi reveni si eu cu detalii de la teste.
    Sa avem bafta la cheltuiala minima !
    Deci cum am mai zis, acel senzor de temperatura a erului ce iese din intercooler, se 'imbacseste' cu vapori de ulei din intercooler (mai ales la cele cu km deeestui), ducand la o citire eronata, urmata de taierea de debit aer si motorina. Rezulta pierdere de putere considerabila. De fapt motorul intra in avarie.

    Acel 'senzor' se gaseste pe tubulatura de iesire din intercooler si se schimba in maxim 1 minut. Costa 50 lei (diverse firme) si 1100 lei (original MB).

    Andrei: scoate acel senzor (scoti intai mufa, apoi iti da voie sa scoti senzorul) si da-l cu un spray-contact. Punel la loc si daca masina va merge ceva mai mult timp pana sa intre in avarie => de acolo este. Il schimbi si totodata cureti intercooler si epuratorul de gaze.

    Toate bune !!!

    Comment


    • #17
      aia ma astept si eu sa fie... o sa fac si eu aceeasi miscare prima data. cred ca ai vrut sa zici 500 de lei Zang.
      atasez un link cu aceea chestiune (MAF). sa speram ca ala o fi vinovatu', si ca se poate remedia pe moment macar...

      http://www.expressauto24.com/epages/...cts/0281002535 (la baietii astia MAF-ul e 100 de euro cu tot cu transport oriunde - worldwide)

      oare se strica altceva daca merg asa o vreme, cu acel power loss?
      Last edited by ManuTheMan; 09-16-2010, 21:34 PM.
      Everyone runs faster with a knife !

      Comment


      • #18
        [QUOTE=ManuTheMan;153104]Nici sonda lambda nu a fost de vina.

        Care sonda lambda?ca e 200CDI...

        Comment


        • #19
          @ManuTheMan: vezi ca in link-ul postat de tine sunt doi senzori: cel de sus este MAF-ul iar cel de jos este senzorul de temperatura.
          MAF-ul (mass air flow) raporteaza catre ECU debitul cu care intra aerul in amestecul de combustibil, iar celalalt raporteaza temperatura aerului. In functie de aceste date ECU stabileste mai departe ce sa faca: mai baga motorina, mai baga aer, etc. astfel incat amestecul de carburant-aer sa fie optim. In cazul unei erori pe acel debitmetru (MAF) verifica in primul rand filtrul de aer sa nu fie colmatat de la praf si umiditate. Daca filtrul e bun poti incepe sa cureti MAF-ul, desi nu da intotdeauna rezultate, caz in care il schimbi. Ideea e ca daca acest senzor nu mai functioneaza, motorul intra in stare de protectie, pentru ca nu stie ce debit de aer intra.
          La MAF defect nu se aprinde martorul "engine" cum s-a aprins la Andreiu`
          Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

          Comment


          • #20
            [QUOTE=grigorean;153216]
            Originally posted by ManuTheMan View Post
            Nici sonda lambda nu a fost de vina.

            Care sonda lambda?ca e 200CDI...
            Ce sa zic, asa mi-a spus mecanicul... poate se referea la MAF, doar ca asa il traducea el... Intradevar, m-am documentat si nu as avea sonda lambda.


            Originally posted by haddess View Post
            @ManuTheMan: vezi ca in link-ul postat de tine sunt doi senzori: cel de sus este MAF-ul iar cel de jos este senzorul de temperatura....
            La MAF defect nu se aprinde martorul "engine" cum s-a aprins la Andreiu`
            Da, acum m-am prins cam care cum e. La nevoie invata omu mecanica si electronica...
            Filtrul de aer l-am schimbat acum cateva zile, cel vechi fiind destul de "copt". Urmeaza sa curat totusi MAF-ul, doar ca intleg ca s-ar putea MAF-ul sa nu aiba nimic, pentru ca si mie imi e aprins acel "Engine Check" ...
            Everyone runs faster with a knife !

            Comment


            • #21
              La martor "engine check" aprins deja dam cu presupusul...cauze pot fi o gramada si ca sa le verifici pe toate trebuie demontate multe piese. Un tester iti va spune exact unde sa cauti.
              Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

              Comment


              • #22
                Avem oare printre membrii vreun mecanic din Timisoara cu scaner/tester auto la care as putea apela?
                Everyone runs faster with a knife !

                Comment


                • #23
                  Vasile (Giarmata)
                  0744800285

                  Recomand cu incredere. Daca e liber, uneori mai face diagnoze si in week-end.
                  ...

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Luxian View Post
                    Vasile (Giarmata)
                    0744800285

                    Recomand cu incredere. Daca e liber, uneori mai face diagnoze si in week-end.
                    Mersi foarte mult! O sa-l sun.
                    Everyone runs faster with a knife !

                    Comment


                    • #25
                      Colegii dar vreun mecanic prin pitesti stiti ca pe cine stiam eu a plecat in germania

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by ManuTheMan View Post
                        aia ma astept si eu sa fie... o sa fac si eu aceeasi miscare prima data. cred ca ai vrut sa zici 500 de lei Zang.
                        atasez un link cu aceea chestiune (MAF). sa speram ca ala o fi vinovatu', si ca se poate remedia pe moment macar...

                        http://www.expressauto24.com/epages/...cts/0281002535 (la baietii astia MAF-ul e 100 de euro cu tot cu transport oriunde - worldwide)

                        oare se strica altceva daca merg asa o vreme, cu acel power loss?
                        Nu de MAF vorbesc, ci de un senzor de temperatura care are doua sarmulite in forma de V si care se unesc la capat intr-un termocontact din crom-alumel.
                        Acesta costa 50 RON (500.000 vechi), iar daca il vrei pe original este 1.100 RON.

                        Comment


                        • #27
                          Am inteles. Diferenta de pret e fenomenala, de accea nu-mi venea sa cred. S-ar putea sa fie una din cauze. Voi posta ce voi afla de la test. Sa treaca weekendu. Sunt foarte curios si sper sa nu dea un cod vag, care sa lege mai multe probleme/piese, si de fapt sa fie defect cu totul altceva.
                          Everyone runs faster with a knife !

                          Comment


                          • #28
                            Salutare tutror. Mentionez ca nu am citit toate raspunsurile referitoare la aceasta problema, dar am trecut si eu prin ea. In cazul meu au fost catalizatoarele cu toate ca tester-ul zicea sa schimb turbina sau motorasul de la ea , care oricum nu vine separat. Trebuie sa scoti catalizatoarele sau sa le inlocuiesti cu unule noi, sau poate gasesti vreo evacuare pe la dezmembrari. Numai bine tuturor.

                            Comment


                            • #29
                              Problem solved

                              Multam mult Lucian pentru recomandare... un om super profi domnu Vasile
                              Am fost ieri la el, a pus Star-u pe masina. In 10 minute a scos furtunu' de intrare la galeria de admisie, crapat destul de bine, l-a pansat sanatos, si l-a montat provizoriu inapoi pana imi gasesc altu nou. Masina simtea ca nu ajungea suficient aer si automat o baga in avarie... A iesit din starea de avarie instant cu tubu captusit, fiind din nou 100% pe picioare.
                              Am sperat sa fie ceva nu prea costisitor, si asa a fost. Bafta si tie Andrei in rezolvarea problemei.
                              Multumesc tuturor pentru suport.
                              Everyone runs faster with a knife !

                              Comment


                              • #30
                                ManuTheMan sa inteleg ca atuni cand accelerai se auzea si un fasait puternic. Peste problema asta am dat si eu, dar nu la masina asta, la un e 220 cdi, iar cand mi a crapat acel furtun se auzea un fasait puternic cand acceleram. Vezi ca acel furtun costa undeva pe la 2 milioane si jumatate, cam asa am dat eu pe el. Felicitarile mele ca ai rezolvat problema. Eu nu am ajuns inca cu masina, deoarece am avut alte probleme, dar voi ajunge cu siguranta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF