Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 - 2004 : Spirala aprinsa bord

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by SEBASTIAN 77 View Post
    Esti sigur ca se incalzesc bujiile? Te intreb asta deoarece un motor cu injectie directa daca este bun porneste destul de usor si la rece!!!
    Toate cele bune.
    Absolut sigur. De unde stiu? pai mi s-a intamplat de cateva ori chiar si toamna sa pornesc motorul fara sa astept incalzirea bujiilor. Alternatorul invarte motorul dar nu pleaca.... Trebuie sa-i tai contactul si sa reinitiez pornirea cu bujiile incalzite.

    Comment


    • #32
      Trebuie un pic diferentiat modul de defectare a bujiilor:
      Daca de intrerup atunci releul de bujii nu se distruge si dupa inlocuirea bujiilor sistemul va functiona normal. Daca filamentul se scurtcircuiteaza atunci sigurantele din releu ( poza de mai sus se distrug si trebuie inlocuit releul). Indiferent de situatie releul va incerca sa comande bujiile si din 5 iti functioneaza 3 ( daca sigurantele pentru 2 bujii din releu sint arse).
      o alta cauza pentru care ramane spira aprinsa poate fi codarea gresita in bord ( daca s-au manipulat km sau masina a ramas fara baterie si bordul a revenit la setarile de baza0

      Comment


      • #33
        Pentru cunoscatori: Am un w211 ( 2003) 270 CDI, si am spirala de la bujii aprinsa non stop in bord ( nu se stinge dupa ce porneste motorul). Mentionez ca am releu de 6 cilindri (bujii) care merge si la 320 CDI. Mai multi cunoscatori mi au spus ca la 270 si 320 se foloseste acelasi releu, chiar daca e un cilindru in plus pt 270, nu afecteaza functionarea releului. Am masurat bujiile , sunt toate bune. Am schimbat 3 relee de 6 cilindri si tot nu se stinge, doar nu sunt toate stricate....sunt luate dupa masini care functionau corespunzator. La tester la marian spunea ceva de genul " releul este in scurtcircuit la masa" sau cv asemanator. Stie cineva daca cumva exista releu special de 5 cilindri si daca asta ar fi problema? Astept un sfat cat mai avizat, multumesc!

        Comment


        • #34
          Originally posted by Andrei View Post
          Pentru cunoscatori: Am un w211 ( 2003) 270 CDI, si am spirala de la bujii aprinsa non stop in bord ( nu se stinge dupa ce porneste motorul). Mentionez ca am releu de 6 cilindri (bujii) care merge si la 320 CDI. Mai multi cunoscatori mi au spus ca la 270 si 320 se foloseste acelasi releu, chiar daca e un cilindru in plus pt 270, nu afecteaza functionarea releului. Am masurat bujiile , sunt toate bune. Am schimbat 3 relee de 6 cilindri si tot nu se stinge, doar nu sunt toate stricate....sunt luate dupa masini care functionau corespunzator. La tester la marian spunea ceva de genul " releul este in scurtcircuit la masa" sau cv asemanator. Stie cineva daca cumva exista releu special de 5 cilindri si daca asta ar fi problema? Astept un sfat cat mai avizat, multumesc!

          Ai 5 bujii pe masina si a sasea va fi sezizata ca arsa intrerupta de releul de bujii. Si vezi ca sint mai multe tipuri de comunicatie intre calculatorul de motor si releul de bujii .
          Daca ai mare ghinion releul poate ramane cuplat si iti arde imediat bujiile

          Comment


          • #35
            @Andrei citeste postul meu de la nr.26 cred ca te va ajuta. Cel mai probabil cineva a atins firul de plus al releului de caroserie si ti-a ars siguranta din modul. Orice releu ai pune becul nu se va stinge deoarece releul nu primeste niciun fel de curent. Sfatul meu ar fi sa masori cu un multimetru daca releul primeste curent pe firul cel gros care se pinde cu piulita de releu. Daca nu primeste curent, trebuie demontat panoul situat sub podeaua pasagerului din dreapta si inlocuita siguranta arsa. Foarte important sa fie toate operatiunile efecutate cu bornele deconectate!!! Releul este alimentat print-un cablu "fierbinte" direct de la plusul bateriei.
            Last edited by erebus; 10-03-2014, 17:25 PM.

            Comment


            • #36
              Originally posted by Bazil_mb View Post
              Ai 5 bujii pe masina si a sasea va fi sezizata ca arsa intrerupta de releul de bujii. Si vezi ca sint mai multe tipuri de comunicatie intre calculatorul de motor si releul de bujii .
              Daca ai mare ghinion releul poate ramane cuplat si iti arde imediat bujiile
              Din fericire am bujiile bune 100% le am masurat cu aparatul si le-am testat si clasic cu "scanteia" .
              Iarasi din fericire mai am un S 320 CDI (din 2002) care are acelasi releu, identic cu aceeasi serie, si care la fel cand il pun la mn ramane aprinsa spirala, si il pun pe S se stinge. L-am pus pe al meu pe S, la fel se stinge... )
              PLus ca am cumparat unul cica de 5 cilindri, dar de unde ca e la fel, si din ce am inteles exista doar pt 4 cilindri ( cu 4 pini , dedicat) si pt 5 , respectiv 6 cilindri acelasi releu.....mai multi au spus asta.
              Mentionez ca pun contactul, se stinge spirala dupa cateva secunde( in func de temp de afara cred), apoi se aprinde iar la 1-2 secunde, indiferent daca pornesc sau nu, si asa ramane.

              Comment


              • #37
                Originally posted by erebus View Post
                @Andrei citeste postul meu de la nr.26 cred ca te va ajuta. Cel mai probabil cineva a atins firul de plus al releului de caroserie si ti-a ars siguranta din modul. Orice releu ai pune becul nu se va stinge deoarece releul nu primeste niciun fel de curent. Sfatul meu ar fi sa masori cu un multimetru daca releul primeste curent pe firul cel gros care se pinde cu piulita de releu. Daca nu primeste curent, trebuie demontat panoul situat sub podeaua pasagerului din dreapta si inlocuita siguranta arsa. Foarte important sa fie toate operatiunile efecutate cu bornele deconectate!!! Releul este alimentat print-un cablu "fierbinte" direct de la plusul bateriei.
                Multumesc pentru interes.

                Te referi la firul de plus exterior cu pilulita de 6? Ala are curent non stop in el, indiferent de contact sau nu, e plus permanent si functioneaza, dar o sa-l mai verific.
                Deci daca are 14 volti permanent, siguranta de la modul e ok?

                Comment


                • #38
                  Originally posted by cristyan View Post
                  Salut,il gasesti in partea dreapta,sub vasul de expansiune.Se poate demonta,se desface capacul si vei vedea sigurantele din lamele de cupru.Poti cositori lita echivalenta sau poti cumpara unul nou ,pret intre 350 Ron si 550 .Eu l-am reparat si functioneaza bine (de aproape un an)
                  Am cam aceleasi simptome. As dori sa repar singur releul (in cazul in care e de vina). Imi poti spune cum ai procedat cand ai inlocuit sigurantele(lamelele)? Cum le-ai dimensionat/calibrat?
                  Mersi
                  Viorel Andrei

                  Comment


                  • #39
                    Salutare tuturor. Domnilor, la probleme de acest gen , trebuie mers la un electrician bun si rezolva problemacat ai clipi. Am aceeasi problema la E -ul meu si am fost la electricianul meu de zece ani, a verificat intalatia ( releu -buji) , si a gasit rapid doua buji arse. Deacord cu colegul care spunea ca trebuie evitati mecanici care sunt ,,pe langa meserie" si fac in asa fel doar sa ,,te arda"... Ma pun la dispozitia celor care au nevoie de ajutor eventulal sfaturi. Bafta multa.

                    Comment


                    • #40
                      Salut.sunt posesorul unui w210 200 cdi 116 cp din anul 2000 si ma confrunt cu o problema.am avut 2 bujii arse.le am.inlocuit pe toate 4 cu bujii noi denso.acum la prima pornire dimineata porneste greoi in sensul ca motorul se invarte cam de vreo 8-10 ori pana porneste.am pus testerul si mi a dat eroare ca releul de bujii este ars(asa mi a zis electricianul)am schimbat releul cu unul dupa un mb vito care functiona garantat.Acum am aceiasi problema.dimineata porneste greoi.in rest toata ziua porneste normal.sincer sunt cam in pana de idei.orice sfat este binevenit.multumesc mult anticipat

                      Sent from my Nexus S using Tapatalk

                      Comment


                      • #41
                        Salutare! Am bujia nr 4 arsa! Am cumparat una noua ,am incercat sa o scot prin metodele descrise aici(motor cald..etc) dar am rupt o! Stie cineva unde o pot scoate far sa dau chiulasa jos in zona ploiesti,brasov,buzau? Sau a rezolvat careva la reprezentanta problema? Preturi? E220 cdi 2004

                        Comment


                        • #42
                          Ai la București colegi de forum care scot bujii rupte.
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • #43
                            Las-o asa pana vine caldura.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #44
                              Se poate ,un spiral dublu diam mic de 5mm iar cel mare de 9mm ,un tarod de 10 mm pas fin ,motor cald si multa indemanare .iti trimit o fotografie cu spiralul dar trebuie gasit in garaj eu am rezolvat-o singur dupa ce toti mec din italia si cei de la reprezentanta mi au zis aceeasi vrajeala chiulasa trebuie demontata costul in jur de 500 euro garnitura plus manopera.toata treaba ma costat in jur de 22 euro burghiu si tarod plus o bormasina. Trebuie dat jos saxofonul de inalta presiune dar nu dispera este treaba de 1.5 ore daca stii procedura.Ciao
                              mercedes e classe 220cdi w211

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by stroe_marius83 View Post
                                Salutare! Am bujia nr 4 arsa! Am cumparat una noua ,am incercat sa o scot prin metodele descrise aici(motor cald..etc) dar am rupt o! Stie cineva unde o pot scoate far sa dau chiulasa jos in zona ploiesti,brasov,buzau? Sau a rezolvat careva la reprezentanta problema? Preturi? E220 cdi 2004
                                Vezi ca e la Urziceni un om foarte priceput "Bunicu" asa i se spune.Am scos eu in toamna la rabla mea o bujie rupta omu' se pricepe scoate bujii demult.Avea cont si pe aici dar mai sigur il suni 0735043086.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF