Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 - 2004 : Spirala aprinsa bord

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Si la mine a aparut aceasi problema acum cateva zile:
    Pun contactul, se aprinde indicatorul spirala, se stinge dupa 3...5 secunde, dau contact si pornesc. Dupa 30 de secunde se aprinde indicatorul spirala. daca opresc motorul si fac acelasi lucru imediat, se intampla la fel. Daca motorul functioneaza 5..10 minute si il opresc, dupa pornire nu mai ramane aprins indicatorul.
    Ce poate sa fie? Bujiile incandescente? ( este un E270cdi din 2004)

    Comment


    • #17
      Am fost in service pentru suspensia airmatic si cu ocazia asta au verificat bujiile si au zis ca doua din 4 sunt arse (in scurt) si de aia apare semnul in bord .
      Ei incearca sa ma inbrobodeasca ca o fi si releul (700lei!!!) dar am zis ca schimb intai toate bujiile si mai vad......

      Comment


      • #18
        Originally posted by raresmister View Post
        Salut din nou !


        Azi am fost la reprezentanta Restaco in Suceava si am pus masina la tester . M-au pus sa schimb bujiile si releul , mi-au instalat alt soft in calculatoare ,plus alte verificari , manopera , tva , ...si mi-au luat 1400 . Ziceau ca bujiile pe care le-am pus eu acum 2 saptamani nu sunt compatibile cu noul releu instalat iar daca nu le schimb acum ori bujiile ori releul se vor arde . Au garantat ca spirala nu se va mai aprinde pe bord . Urmatoarea piesa care va trebui schimbata ar fi sonda lambda , asta in viitorul apropiat ...asa au spus citind ei rezultatul diagnozei .In momentul asta nu o aveau in magazie pe stoc . La ei costa in jur de 1350 roni + manopera 150 .

        Drumuri bune , salut !


        Salut
        Eu am schimbat releul, nu erau bujiile era doar releul care a costat la MB Constanta 800 ron si cu tot cu manopera 900 si garantie 2 ani la lucrare
        Sper sa iti fie de ajutor
        Bafta

        Comment


        • #19
          ambra0 am exact aceeasi problem
          cum ai rezolvat?

          Comment


          • #20
            Incredibil...ce legatura are spirala de pe alte masini cu spirala de pe mercedes???

            La mercedes spirala ramane aprinsa imediat dupa pornire cam 30 de sec-1 min atunci cand este arsa vreo bujie sau traseul de la releu la bujie. Se aprinde in mers, stinge, iar se aprinde este de la releul de bujii.

            Pentru Raresmister:
            Nu inteleg cum au ajuns mecanicii de la reprezentanta ca bujiile nu se potrivesc cu releul ... Atata timp cat ambele functioneaza la 12 V nu exista nici un fel de nepotrivire inafara de faptul ca nu se potrivesc in chiuloasa din cauza tipului de bujie incandescenta...cu alte cuvinte te-au obligat/convins sa le cumperi bujiile lor chiar daca a tale au fost si sunt bune... Inainte sa mai faci genul asta de operatiuni, care ei te conving ca e mai bine asa, pune aci pe forum niste coduri de eroare de la tester sa iti spunem parerea noastra, ca sa nu te mai tzepuiasca toti. Face bine pentru portofelul tau...GARANTAT 100% !
            Last edited by SirDeadline; 01-11-2013, 15:56 PM.

            Comment


            • #21
              am schimbat toate bujiile si e lafel
              releul se poate repara stie cineva?

              Comment


              • #22
                Poate sa imi spuna cineva unde se afla acest releu la W211 2.2cdi ? Am inlocuit ieri termostatul, si cum a curs antigel pe motor am spalat motorul. Initial nu am avut nici o problema dar a doua zi a inceput sa ramana aprins becul de bujii. Ma gandesc sa dau cu un spary de contac la mufa releului ca poate a intrat ceva umezeala.

                Comment


                • #23
                  Salut,il gasesti in partea dreapta,sub vasul de expansiune.Se poate demonta,se desface capacul si vei vedea sigurantele din lamele de cupru.Poti cositori lita echivalenta sau poti cumpara unul nou ,pret intre 350 Ron si 550 .Eu l-am reparat si functioneaza bine (de aproape un an)

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by cristyan View Post
                    Salut,il gasesti in partea dreapta,sub vasul de expansiune.Se poate demonta,se desface capacul si vei vedea sigurantele din lamele de cupru.Poti cositori lita echivalenta sau poti cumpara unul nou ,pret intre 350 Ron si 550 .Eu l-am reparat si functioneaza bine (de aproape un an)
                    Multumesc pt raspuns, o sa-l operez diseara sa vad daca e bolnav.

                    Comment


                    • #25
                      Stie cineva unde ar fi siguranta pt releu, sau cum primeste curent pe plus? Releul eok bujiile la fel, releul nu primeste curent la borna lui.

                      Comment


                      • #26
                        Avand in vedere ca am gasit singur raspunsul, o sa descriu mai jos modalitatea de functionare a sistemului de preincalzire, poate va fi de folos si altora.
                        La conectarea in poz 2 a cheii de contact, modulul de control al motorului (N3/9 -situat langa SAM fata) citeste temperatura de la senzorul de temperatura lichid racire (B11/4 aflat pe termostat) si stabileste timpul de aprindere a bujiilor incandescente -R9, ulterior transmite semnal releului de preincalzire N14/2 (aflat sub borcanul de antigel). Releul are un plus permanent ce vine de la bateria principala si trece prin modulul de sigurante suplimentare -F32 (situat la picioarele pasagerului din dreapta fata). Plusul permanent pentru acest releu, trece printr-o siguranta nr. F69 de 150 A.
                        Trebuie mentionat ca orice defectiune in functionarea acestui sistem este memorata de modulul de control al motorului si este indicata in bord prin aprinderea indicatorului de preincalzire (spirala galbena).
                        Aprinderea spiralei galbene dupa pornire indica o defectiune dupa cum urmeaza:
                        Circuit deschis la bujii - becul se aprinde si sta aprins aproximativ 1 minut.
                        Scurt circuit, releu defect, decuplare legata de temperatura citita, eroare de comunicare intre modul motor si releu, becul se va aprinde si va ramane aprins pana la oprirea motorului.
                        Sper sa va fie de folos, mai ales pentru diferentierea defectelor in functie de timpul de aprindere a spiralei.

                        Comment


                        • #27
                          Am scris mai inainte ca am aceasta problema cu spirala. Am schimbat toate cele 5 bujii si tot degeaba. Ele functioneaza ca nu am avut probleme toata iarna cu pornirea. Am citit in postul de mai sus care sunt cauzele si efectele nefunctionarii. Totusi situatia mea e un pic diferita. Deci pun contactul, se aprinde becul cu filament, astept sa se stinga, dupa care pornesc motorul. La 30..40 de secunde dupa pornire se reaprinde becul si ramane aprins pana la oprirea masinii si luarea contactului. Daca pun din nou contactul, se aprinde becul, sta aprins 2s(motor cald) si se stinge. (evident daca masina a functionat 5..10minute sa se incalzeasca) Nu se mai reaprinde la noi porniri decat daca masina sta 4...5 ore sa se raceasca motorul.

                          Comment


                          • #28
                            @ambraO
                            Din ce spui tu, problema ar fi releul. Si atunci sunt mai multe variante
                            -releul este ars (o sa atasez poza cu un releu ars)
                            - sigurnata f69
                            -ambele variante

                            PS ai schimbat cumva senzorul de temperatura a motorului? Te intreb deoarece la mine problema a aparut dupa schimbarea termostatului cu tot cu senzor de temperatura si ma gandesc ca poate exista o legatura.
                            Attached Files
                            Last edited by erebus; 03-11-2013, 09:59 AM.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by erebus View Post
                              @ambraO
                              Din ce spui tu, problema ar fi releul. Si atunci sunt mai multe variante
                              -releul este ars (o sa atasez poza cu un releu ars)
                              - sigurnata f69
                              -ambele variante

                              PS ai schimbat cumva senzorul de temperatura a motorului? Te intreb deoarece la mine problema a aparut dupa schimbarea termostatului cu tot cu senzor de temperatura si ma gandesc ca poate exista o legatura.
                              Nu am schimbat termostatul. Defectul a aparut asta toamna. La tester am avut 2 bujii arse. Am schimbat toate 5.
                              Daca e dus releul, de ce se incalzesc bujiile la pornire? (masina porneste si la -20gr) . Deci filamentul in faza initiala functioneaza cum trebuie, se aprinde, sta aprins 5..10 secunde, pornesc motorul, si apoi se stinge. Dupa aprox.30..40 secunde se reaprinde. Dupa o noua pornire a masinii cu motorul cald, pun contactul, dupa 2 secunde se stinge, pornesc masina si se stinge. Din acel moment nu se mai aprinde. Deci fenomenul apare la pornire cu motorul rece.
                              Deocamdata l-am lasat asa. Va trebui sa-l dau jos si sa-l verific... Poate intradevar sa fie ars ceva...

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by ambra0 View Post
                                Nu am schimbat termostatul. Defectul a aparut asta toamna. La tester am avut 2 bujii arse. Am schimbat toate 5.
                                Daca e dus releul, de ce se incalzesc bujiile la pornire? (masina porneste si la -20gr) . Deci filamentul in faza initiala functioneaza cum trebuie, se aprinde, sta aprins 5..10 secunde, pornesc motorul, si apoi se stinge. Dupa aprox.30..40 secunde se reaprinde. Dupa o noua pornire a masinii cu motorul cald, pun contactul, dupa 2 secunde se stinge, pornesc masina si se stinge. Din acel moment nu se mai aprinde. Deci fenomenul apare la pornire cu motorul rece.
                                Deocamdata l-am lasat asa. Va trebui sa-l dau jos si sa-l verific... Poate intradevar sa fie ars ceva...
                                Esti sigur ca se incalzesc bujiile? Te intreb asta deoarece un motor cu injectie directa daca este bun porneste destul de usor si la rece!!!
                                Toate cele bune.
                                Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF