Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Limuzine > Mercedes Benz C Klasse > Probleme tehnice - C Klasse

W203 CDI An 2003 Erori date la tester

Probleme tehnice - C Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 06-05-2013, 15:44 PM   #1
cris313
Member
 
Join Date: Nov 2012
Location: Ilfov
Motorizare : C200cdi W203/2003-2148 cmc
Posts: 32
:
[Member]
Default W203 CDI An 2003 Erori date la tester

Buna ziua, Am fost la un services sa fac schimbul de ulei si filtre, tinand cont ca la mercedes este pretul aproape dublu . Dupa ce s-a facut tot ce trebuia la ea, a pus testerul sa reseteze calculatorul ca s-a facut schimbul.
Dupa ce a rezolvat problema i-am cerut baiatului sa vedem ce erori am la Tester, si stupoare ca la tester erau mai mult cu doua mai multe decat ce imi arata pe bord, pe care o sa le enumer mai jos. Dupa ce le-a sters a pornit masina din nou si a ramas doar eroarea P1664. Ma gandesc ca a doua sa fie de la usa si a treia ca in toamna am schimbat bateria.
Eroare P1664 - incalzire lichid racire
a) releu de incalzire,
b) element de incalzire,
c) unitate comanda
Eroare P1630 - imobilizator
Asta poate sa fie de la usa stanga sofer ca nu mai imi merge inchiderea centralizata
Eroare P636 -ventilator radiator clima
Din pacate nu prea stiu asa de multe despre Mercedes, asa ca va intreb daca a mai avut cineva erorile acestea sa imi spuna si mie cum le-au rezolvat si ce costuri implica. Cu multumiri
cris313 is offline   Reply With Quote
Old 06-08-2013, 15:04 PM   #2
mecatronic auto
Member
 
mecatronic auto's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: bucuresti
Motorizare : 3.2 cdi
Age: 33
Posts: 30
:
[Member]
Default

Salut , tehnologia motoarelor diesel a evoluat foarte mult, din acest motiv motoarele sunt concepute sa nu mai produca la fel de multa caldura, dar contrar acestor lucruri un motor functioneaza cel mai eficient la 80-90c , din acest motiv si sa ajunga la aceasta temp mult mai repede unii producatori au montat niste sisteme auxiliare de incalzit lichidul de racire..Din experienta mea, de obicei aceasta unitate de incalzit se deterioreaza, cel mai bine o pui pe star si o activezi ,si vezi daca fuctioneaza, nu este exclus faptul ca si o siguranta arsa sa fie de vina succes.
mecatronic auto is offline   Reply With Quote
Old 06-08-2013, 16:57 PM   #3
cutaresku
. .
 
cutaresku's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: Bucuresti +
Motorizare : 220cdi
Age: 37
Posts: 5,643
:
[. .]
Default

Te referi la heater booster?
cutaresku is offline   Reply With Quote
Old 06-08-2013, 22:14 PM   #4
cris313
Member
 
Join Date: Nov 2012
Location: Ilfov
Motorizare : C200cdi W203/2003-2148 cmc
Posts: 32
:
[Member]
Default

"mecatronic auto" Frate mai bagat in ceata rau de tot. Dupa ce ca sunt afon, imi spui mie de star (probabil ca este calculatorul acela in care a bagat datele masinii si a resetat ca s-a facut schimbul de ulei ala este star?)
Eu vroiam sa stiu concret cam ce inseamna codurile acelea si cam cat au costat piese care au fost schimbate la erorile acelea.
Tot citesc forumul ca poate intalnesc pe aici acele erori si nu am gasit pana acum nici o discutie de aceea am pus intrebarea.
Masia fiind din 2003 nu cred ca este chiar asa de avansat ca tehnologie cum ai spus tu ca totusi este model vechi
cris313 is offline   Reply With Quote
Old 06-09-2013, 16:17 PM   #5
mecatronic auto
Member
 
mecatronic auto's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: bucuresti
Motorizare : 3.2 cdi
Age: 33
Posts: 30
:
[Member]
Default

Cred ca si masina ta este dotata cu acest sistem[heater booster] . da la asta ma refeream.
mecatronic auto is offline   Reply With Quote
Old 09-10-2017, 10:48 AM   #6
cris313
Member
 
Join Date: Nov 2012
Location: Ilfov
Motorizare : C200cdi W203/2003-2148 cmc
Posts: 32
:
[Member]
Default

Da, ai dreptate, de 2 ani nu mai face caldura in habitaclu masinii asa de repede cum face ea. sigur aceasta este problema de la heater booster, dar este foarte scump si inca nu am gasit un sh mai ieftin si sa ii fac o proba sa vad ce spune cu el schimbat. Daca il iau si nu merge, sa pot sa il dau inapoi.
Deci in concluzie acum spune ca este in scurt heater booster-ul.
Multumesc de raspuns.
cris313 is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2017, 19:01 PM   #7
grizzlee
Senior Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Cluj/Timisoara/Resita
Motorizare : 220 CDI
Age: 36
Posts: 393
:
[Senior Member]
Default

Salut
Daca te uiti sub capota, partea stanga, heater boosterul(pompa recirculare) e prins imediat langa vasul de expansiune. E un motoras mic din care ies niste furtune. De regula scapi doar schimband carbunii. Se poate face si "acasa" si nu e foarte greu.
grizzlee is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2017, 19:42 PM   #8
cutaresku
. .
 
cutaresku's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: Bucuresti +
Motorizare : 220cdi
Age: 37
Posts: 5,643
:
[. .]
Default

Ma tem ca te inseli.
Pompa de recirculare e una (si daca tu reusesti sa schimbi carbunii si s-o reasamblezi sa-mi zici si mie), dar HB e altceva.
HB-ul se anuleaza fizic si din soft (setata temperatura din STAR), n-am auzit pe nimeni sa reuseasca sa-l repare; nou doar la reprezentanta, ultima data era cam 550 de euro.
Pompa si schema HB:

PS: prima poza include covorul meu
Attached Images
File Type: jpg pompa.jpg (58.6 KB, 71 views)
File Type: jpg HB.jpg (17.2 KB, 73 views)

Last edited by cutaresku; 09-11-2017 at 19:47 PM.
cutaresku is offline   Reply With Quote
Old 09-13-2017, 11:06 AM   #9
grizzlee
Senior Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Cluj/Timisoara/Resita
Motorizare : 220 CDI
Age: 36
Posts: 393
:
[Senior Member]
Default

Asa e nea Cutaresku, ai dreptate, le-am incurcat. Cu reparatia, ma refeream la pompa de recirculare.
Ma intereseaza si pe mine solutia, ca am si eu bai cu heater boosterul. Din ce am tot citit, nu sunt prea incantat de costuri
grizzlee is offline   Reply With Quote
Old 09-25-2017, 11:10 AM   #10
valentinp92
Junior Member
 
Join Date: Dec 2016
Location: Bucuresti
Motorizare : 2200
Posts: 1
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by cris313 View Post
Da, ai dreptate, de 2 ani nu mai face caldura in habitaclu masinii asa de repede cum face ea. sigur aceasta este problema de la heater booster, dar este foarte scump si inca nu am gasit un sh mai ieftin si sa ii fac o proba sa vad ce spune cu el schimbat. Daca il iau si nu merge, sa pot sa il dau inapoi.
Deci in concluzie acum spune ca este in scurt heater booster-ul.
Multumesc de raspuns.
Daca tot spui ca de 2 ani nu mai baga caldura ca inainte, nu ai incercat sa verifici si termostatul daca mai functioneaza corespunzator?
valentinp92 is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
2003, cdi, date, erori, tester, w203


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 09:25 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF