Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W169 / a170 - diverse intrebari

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Demential, daca imi aduc bine aminte, e un coleg de forum (ogo) care si-a montat navi si pentru asta a apelat la un coleg de forum priceput (cl600) care, spre norocul tau, e chiar in Bucuresti. Nu ar fi rau sa incerci sa comunici cu unul dintre ei pentru a vedea ce presupune acest upgrade pe care vrei tu sa-l faci. Eu nu cred ca noul aparat iti va comunica cu kombiinstrument (sau cum s-o numi ecranul ala din bord) prin simpla conectare a mufei de la vechiul aparat la cel nou.

    Daca tot suntem la intrebari diverse, as vrea sa te intreb: la tine cum coboara acul turometrului cand apesi pedala de ambreiaj pentru schimbarea vitezelor? Mai rapid sau mai lent? Ca termen de comparatie, cand masina e in stationare si accelerezi (sa zicem pana la 4000rpm), daca iei piciorul de pe acceleratie acul vine la relanti...dar vine mai usor. Cand apesi pedala de ambreiaj (aceasta are un switch si ECU vede ca ai apasat-o) acul turometrului ar trebui sa vina mai rapid catre relanti...cel putin asa am vazut eu prin niste filmulete pe youtube. Poti sa-mi spui daca tu ai sesizat vreo diferenta?
    No malfunction

    Comment


    • #32
      Buna seara,
      Stie cineva daca A-class-ul are Positive Crankshaft Ventilation Valve? Daca da, unde?
      No malfunction

      Comment


      • #33
        Buna seara,
        Canistra de carbon se poate curata prin suflare cu aer comprimat?
        No malfunction

        Comment


        • #34
          Stie cineva daca A-class-ul are Positive Crankshaft Ventilation Valve?
          Orice motor are PCV. Acu', ca-i valva sau doar furtune, nu stiu exact. M-am uitat, si la motorul tau, 226940, n-am vazut valva.
          De exemplu, la motorul 166960 sunt o serie de furtune denumite BREATHER PIPE. Unul pleca de pe baia de ulei si merge in capacul distributiei si unul din capacul chiulasei in tubulatura de admisie(inainte de clapeta de acceleratie).
          La canistra de carbon nu cred ca ai ce sa cureti sufland cu aer...
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #35
            Multumesc LauLaur. De la ultima curatare a clapetei de acceleratie, am observat ca nu se mai murdareste...poate trebuie sa astept mai mult. In ceea ce priveste canistra, am observat cand bag pompa de benzina in rezervor ca, desi e gol, nu ma lasa sa bag benzina...am mai citit si eu pe net si cica ar fi de vina canistra...prin unele locuri am citit ca se poate curata, in altele spune ca se schimba odata la 5 ani sau 50000 mile dar in manualul meu nu scrie nimic de canistra asta. Legat de acul turometrului, am gasit niste explicatii cum ca ar fi vorba de o strategie de reducere a noxelor si s-a facut o modificare in softul ECU(in sensul ca clapeta de acceleratie nu se inchide concomitent cu luatul piciorului de pe acceleratie)...nu stiu daca din fabrica sau dupa...in orice caz, daca-i asa, nu ma mai deranjeaza atat de tare ca nu intra in viteza cand vreau eu sau nu iese.
            No malfunction

            Comment


            • #36
              Originally posted by georgealinel View Post
              Daca tot suntem la intrebari diverse, as vrea sa te intreb: la tine cum coboara acul turometrului cand apesi pedala de ambreiaj pentru schimbarea vitezelor? Mai rapid sau mai lent? Ca termen de comparatie, cand masina e in stationare si accelerezi (sa zicem pana la 4000rpm), daca iei piciorul de pe acceleratie acul vine la relanti...dar vine mai usor. Cand apesi pedala de ambreiaj (aceasta are un switch si ECU vede ca ai apasat-o) acul turometrului ar trebui sa vina mai rapid catre relanti...cel putin asa am vazut eu prin niste filmulete pe youtube. Poti sa-mi spui daca tu ai sesizat vreo diferenta?
              Ma uit maine si iti spun.

              Cu cheia ... ce sa zic, am ajuns sa-mi "sparg" singur masina. In continuare cheia inchide/deschide centralizata fara probleme. Cu pornirea mai greu, dar porneste (cand vrea ea, si inca nu i-am descoperit pasii). Ce fac mai exact: bag cheia in contact, merg la pozitia 1, apas deschiderea usilor. Mut la pozitia 2, apas deschiderea usilor. Pana acum n-am contact.
              Scot cheia, mai apas o data deschiderea usilor. Bag cheia inapoi, dau pe pozitia 1. Nu am contact. Dar apas din nou deschiderea usilor si apare SRS. Ma duc la pozitia 2 si apar toate ledurile din bord aprinse - deci am contact. Dar nu porneste direct. Trebuie sa mai fac chestia de mai sus de 1-2 ori si intr-un final reusesc sa o pornesc.

              I-am schimbat discurile de frana si placute frana spate, am reparat etrierii (unul era blocat), am schimbat lichidul de frana. Am cumparat jante R15 si anvelope continental 185/65R15 92T CONTIWINTERCONTACT TS 860 XL MS 3PMSF. I-am luat scut metalic pentru motor, o sa-l pun in toamna. I-am schimbat bujiile. M-am taiat in clapeta din interior de deschidere a usii, deci am luat la pila manerele . I-am schimbat telescoapele haionului pentru ca cele originale nu mai ridicau.Am schimbat parbrizul ca era crapat cu un NordGlass.

              Am incercat sa bag freon. Tinea presiunea, butoanele din bord functioneaza dar nu baga rece. Inteleg ca ori e bobina defecta, ori compresorul cu totul. La compresor am codul A 002 230 13 11, dar nu il stiu pe cel al bobinei. Ma puteti ajuta?
              Attached Files
              Last edited by demential; 04-02-2017, 15:13 PM.

              Comment


              • #37
                Salut!
                Deja va "scrieti", unul altuia, amintiri, placute sau dureroase. Nu-i rau!
                Tare asta cu "spartul masinii"! .
                In EPC nu vad bobina ca piesa de schimb, dar putem sa cautam pe producator. Asta daca sti ce marca e compresorul...
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #38
                  Oare e Denso?
                  Attached Files

                  Comment


                  • #39
                    Da, e Denso, asa cum am banuit.
                    Uite si valva de control.
                    Ciudat ca pe site-ul lor nu apare...
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #40
                      Codul bobinei nu-l gasesti, te rog ?

                      Comment


                      • #41
                        Practic, am nevoie de "bobina electromagnet" din imaginea atasata
                        Attached Files

                        Comment


                        • #42
                          Salut!
                          Din cate cunosc eu, compresorul de pe clasa A, este compresor cu cilindree variabila. Respectivul nu are ambreiaj pentru cuplare. Cuplarea se face cu valva din link, controland cantitatea de agent frigorific. Gasesti in sectiunea "Totul despre..." functionarea lui.
                          Atata timp cat compresorul are valva, nu are ambreiaj.
                          Nu exista cod oem pt. valva, doar cod de producator. Nu pot deschide linkul acum, dar cred ca gasesti acolo codul.
                          In alta ordine de idei, esti sigur ca e vinovat compresorul? Pana la el mai sunt conditii ce trebuie indeplinite.
                          Last edited by LauLaur; 04-03-2017, 10:47 AM.
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #43
                            De la ce altceva crezi ca ar putea sa fie ?

                            Comment


                            • #44
                              Salut!
                              Pentru pornirea compresorului trebuie indeplinite cateva conditii: electroventilatorul de pe radiator trebuie sa porneasca atunci cand apesi pe butonul Ac, senzorul de presiune trebuie sa sesizeze presiunea ,etc. Inainte de a schimba ceva, incearca si o diagnoza pe modul Ac. O diagnosticare corecta te scapa de chin si bani cheltuiti aiurea.
                              Toate cele bune!
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by LauLaur View Post
                                Inainte de a schimba ceva, incearca si o diagnoza pe modul Ac.
                                Am facut, nu arata erori
                                Arata doar "pornit" ...

                                La scaunul soferului nu merge incalzirea in scaun. Daca apas butonul nu se aprind ledurile.
                                M-am uitat sub scaun, nu se vad cabluri iesind. S-a uitat cineva si mi-a spus ca n-ar fi plasa rupta sau vreo siguranta ci este "modulul" defect.
                                Aveti idee codul piesei ?
                                Last edited by Florin_WES; 04-04-2017, 21:50 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF