Demential, daca imi aduc bine aminte, e un coleg de forum (ogo) care si-a montat navi si pentru asta a apelat la un coleg de forum priceput (cl600) care, spre norocul tau, e chiar in Bucuresti. Nu ar fi rau sa incerci sa comunici cu unul dintre ei pentru a vedea ce presupune acest upgrade pe care vrei tu sa-l faci. Eu nu cred ca noul aparat iti va comunica cu kombiinstrument (sau cum s-o numi ecranul ala din bord) prin simpla conectare a mufei de la vechiul aparat la cel nou.
Daca tot suntem la intrebari diverse, as vrea sa te intreb: la tine cum coboara acul turometrului cand apesi pedala de ambreiaj pentru schimbarea vitezelor? Mai rapid sau mai lent? Ca termen de comparatie, cand masina e in stationare si accelerezi (sa zicem pana la 4000rpm), daca iei piciorul de pe acceleratie acul vine la relanti...dar vine mai usor. Cand apesi pedala de ambreiaj (aceasta are un switch si ECU vede ca ai apasat-o) acul turometrului ar trebui sa vina mai rapid catre relanti...cel putin asa am vazut eu prin niste filmulete pe youtube. Poti sa-mi spui daca tu ai sesizat vreo diferenta?
Daca tot suntem la intrebari diverse, as vrea sa te intreb: la tine cum coboara acul turometrului cand apesi pedala de ambreiaj pentru schimbarea vitezelor? Mai rapid sau mai lent? Ca termen de comparatie, cand masina e in stationare si accelerezi (sa zicem pana la 4000rpm), daca iei piciorul de pe acceleratie acul vine la relanti...dar vine mai usor. Cand apesi pedala de ambreiaj (aceasta are un switch si ECU vede ca ai apasat-o) acul turometrului ar trebui sa vina mai rapid catre relanti...cel putin asa am vazut eu prin niste filmulete pe youtube. Poti sa-mi spui daca tu ai sesizat vreo diferenta?
Comment