Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w168 Patineaza la plecarea de pe loc

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • w168 Patineaza la plecarea de pe loc

    Buna seara, am o problema si deja am mers la mecanic de cateva ori si chiar nu stiu ce sa ii mai fac.
    Am un A140 automata (motor 1.6 82cp, 2000, W168). Am schimbat distributia (batea lantul puternic) dar numai bine...de cand am luat-o de la mecanic aveam doua probleme:
    1. trepida la relanti (asta cat de cat s-a rezolvat ca era prea mica turatia, undeva la 500 si a facut ceva la pedala de acceleratie iar acum la relanti e pe la 750 rpm)
    2. dupa vreo 50km de cand am luat-o din service, a inceput sa patineze cand plec de pe loc...asta pana am ajuns in prima panta, nu mai avea putere sa urce...patina puternic...si a aparut F in bord!

    Foc si para...(am cumparat masina de vreo 2 ani cu F in bord, a trebuit sa schimb pinionul mic/cel ce e la viteza intai + ulei + filtru...o groaza de bani) problema e ca acest mecanic care mi-a facut masina atunci e la 200km deaia nu am dus-o tot la el...regret

    Am dus-o inapoi la mecanic, a mers cu ea la altcineva cu tester...a zis ca e "ceva presiune scazuta" dar nu retin la ce, a mai adaugat ceva ulei in cutie (pana intr-un litru) a resetat fault-ul si gata...masina a revenit la mine...totu bine pana am ajuns in prima panta, iar patineaza cand plec de pe loc...dar DOAR pana schimba in a doua...de acolo incolo totu e perfect.

    Daca e sa imi dau cu parerea as zice ca problema e de compresie sau ambreiaj...adica stiu cum era masina inainte...cand puneam in D si luam picioru de pe frana...masina pleca! si cand eram in rampa, daca nu pleca cu siguranta nu mergea in spate. Acum, in cea mai mica rampa...pun in D masina merge in spate...accelerez cu 'simt' pana schimba in a doua...iar de acolo merge.

    E f mare coincidenta ca face figura asta acum...cand a fost dat jos motoru+cutie ca sa se schimbe lantul...nu vreau sa dau vina pe mecanic pt ca el chiar a avut cele mai bune intentii sa ma ajute...dar aveti idee ce ar mai putea fi? voi merge si la un test...dar ORICE sfat este bine venit.

    Multumesc anticipat.

  • #2
    am fost la test...codul e P1844

    Comment


    • #3
      cautand pe net de acest fault am gasit: http://www.benzworld.org/forums/w168...le-vs-ftc.html

      in care moderatorul zice: "btw if you have fault code p1844 just replace the FTC"

      pt a ajunge la FTC trebuie dat motorul jos?

      multumesc

      Comment


      • #4
        Originally posted by diurpaneus View Post
        cautand pe net de acest fault am gasit: http://www.benzworld.org/forums/w168...le-vs-ftc.html

        in care moderatorul zice: "btw if you have fault code p1844 just replace the FTC"

        pt a ajunge la FTC trebuie dat motorul jos?

        multumesc
        Pe pagina asta la P1844 scrie asa: Transmission Transfer Case Differential Lock-Up Feedback Switch Short Circuit To Battery. Nu am modelul ce are cutie automata, insa sper sa te ajute.
        PS: Foloseste litera mare la inceputul propozitiei, si de asemenea arunca un ochi peste regulament.
        W168 or nothing!

        Comment


        • #5
          Ca sa ajungi la FTC tre sa dai jos uleiul din cutie, baia de ulei de la cutie, si ai ajuns la placa pe care e calculatorul, unde mai sunt si valvele...

          Comment


          • #6
            Originally posted by Mud View Post
            Ca sa ajungi la FTC tre sa dai jos uleiul din cutie, baia de ulei de la cutie, si ai ajuns la placa pe care e calculatorul, unde mai sunt si valvele...
            Multumesc de raspuns, caut momentan un mecanic in zona Clujului cu experienta pe cutii automate. Am mai citit undeva ca daca 'patineaza' poate fi si blocul de valve...ce parere ai?

            Comment


            • #7
              am fost la un nou test(tester de mercedes original)...si am 'fortat' masina sa intre in F (plecare in rampa...a mers masina inapoi, a intrat in F) si mi-a dat codul P1886.
              ce ziceti...e din nou k1? sau e la blocul de valve?

              ps: P1886 = pressure to low at regulating valve or solenoid valve 1/4, 3 or 2/5/R or too high at regulating valve 2/5/R (please refer to STIP documents...)

              Comment


              • #8
                Eu dau azi blocul de valve jos, sa vad daca are vreun canal sau vreun filtru infundat...
                Ce K1 ai pus in cutie, modificat sau original Mercedes???

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Mud View Post
                  Eu dau azi blocul de valve jos, sa vad daca are vreun canal sau vreun filtru infundat...
                  Ce K1 ai pus in cutie, modificat sau original Mercedes???
                  Cred ca original, dar second...din alta cutie de a class...nu stiu cat de uzat era (acum doi ani acest schimb l-a facut un mecanic din alt judet)

                  Poti sa-mi spui cat de complicat e sa ajungi sa dai jos blocul? imi doresc sa fac eu aceasta manevra dar nu prea am cunostinte mecanice(dar am vointa ).

                  Daca tot faci azi demontarea blocului si daca ai vreme, poate reusesti sa ne scrii cativa pasi de urmat(eventual cu poze) un mic tutorial ... eu unul cu siguranta am sa ma folosesc de aceste date.

                  Mult succes si sper sa ti se rezolve problema!
                  PS: sarbatori fericite!
                  Last edited by diurpaneus; 12-24-2016, 13:56 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Incearca sa-i pui un alt calculator de cutie si vezi ce se intampla... La mine a fost din calculator... Am schimbat cutia, si am lasat calculatorul meu, si exact aceleasi simptome...
                    Am pus calculatorul cutiei pe care am montat-o si merge...
                    Daca vrei sa dai jos baia de ulei a cutiei, dupa ce dai drumul la buson, desfa putin suruburile la baie intr-o parte, si o sa-ti mai curga ulei pe acolo... Eu am taiat un bidon de ulei de 5L pe o parte, si s-au scurs cam 4 litri... Pune cartoane pe jos, si sa ai carpe curate sau un sul de hartie igienica 3 straturi, o sa-ti trebuiasca...
                    Da jos plasticele din stanga, ai unul care vine in dreptul tamponului spate la motor, cu 3 suruburi, si desfa si bosajul din spatele rotii, ca sa poti baga mana sa scoti mufa. Dupa ce dai jos baia, scoate filtrul, si vezi ca si din ala mai curge ulei, scurge uleiul in baie sau in bidonul de 5L si lasa-l in baie. Ca sa dai jos ECU tre sa dai jos valvele, ai 4 de un fel si una de alt fel, trei prinse cu 2 suruburi si o clema, si celelalte doua cu o clema cu un surub. Pune-le in ordine, ca sa le pui in aceeasi ordine si la montare, cu toate ca cele 4 au acelasi cod, si au capacele aurii, cealalta are capacel argintiu. Electrovalvele le tragi afara cu un patent, cu rabdare si migala. ECU e prins in 2 suruburi, unu mai scurt si unu mai lung. Il tragi in jos, sa iasa drept.

                    Comment


                    • #11
                      Ai gasit problema, pentru ca si eu am exact aceeasi problema cu plecarea de loc. Am trimis placa cu calculatorul la verificat si mi s-a spus ce este ok.

                      Eu erorile astea le am. Eu tot presupun ca este K1. Problema la mine este ca nu stiu starea lui pentru ca de 2 saptamani am cumparat masina.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by ggaby1981 View Post
                        Ai gasit problema, pentru ca si eu am exact aceeasi problema cu plecarea de loc. Am trimis placa cu calculatorul la verificat si mi s-a spus ce este ok.

                        Eu erorile astea le am. Eu tot presupun ca este K1. Problema la mine este ca nu stiu starea lui pentru ca de 2 saptamani am cumparat masina.
                        Ai umplut forumul cu treaba asta....ai primit pana acum cel putin doua raspunsuri pertinente pt care nici macar nu ai comentat.

                        Masina ta nu patineaza la plecarea de pe loc, deci esti offtopic aici.
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by cl600 View Post
                          Ai umplut forumul cu treaba asta....ai primit pana acum cel putin doua raspunsuri pertinente pt care nici macar nu ai comentat.

                          Masina ta nu patineaza la plecarea de pe loc, deci esti offtopic aici.
                          De ce zici ca sunt off-topic? Masina se comporta exact ca si la colegu ce a deschis acest topic. Tu ai zis sa schimb y5, pai nu mai imi vine sa arunc bani pe piese degeaba, de aceea mai bine întreb.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ggaby1981 View Post
                            De ce zici ca sunt off-topic? Masina se comporta exact ca si la colegu ce a deschis acest topic. Tu ai zis sa schimb y5, pai nu mai imi vine sa arunc bani pe piese degeaba, de aceea mai bine întreb.
                            buna, din pacate nu am cunostinte tehnice suficiente sa pot sa-ti dau un sfat la aceste coduri, pot zice doar ca la mine (problema de k1) e cod 1886. Eu iti recomand sa speri sa fie ceea ce spune colegul cl600 deoarece este relativ ieftin, daca e sa fie k1 costurile o sa fie min 400-500 eur.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Mud View Post
                              Incearca sa-i pui un alt calculator de cutie si vezi ce se intampla... La mine a fost din calculator... Am schimbat cutia, si am lasat calculatorul meu, si exact aceleasi simptome...
                              Am pus calculatorul cutiei pe care am montat-o si merge...
                              Daca vrei sa dai jos baia de ulei a cutiei, dupa ce dai drumul la buson, desfa putin suruburile la baie intr-o parte, si o sa-ti mai curga ulei pe acolo... Eu am taiat un bidon de ulei de 5L pe o parte, si s-au scurs cam 4 litri... Pune cartoane pe jos, si sa ai carpe curate sau un sul de hartie igienica 3 straturi, o sa-ti trebuiasca...
                              Da jos plasticele din stanga, ai unul care vine in dreptul tamponului spate la motor, cu 3 suruburi, si desfa si bosajul din spatele rotii, ca sa poti baga mana sa scoti mufa. Dupa ce dai jos baia, scoate filtrul, si vezi ca si din ala mai curge ulei, scurge uleiul in baie sau in bidonul de 5L si lasa-l in baie. Ca sa dai jos ECU tre sa dai jos valvele, ai 4 de un fel si una de alt fel, trei prinse cu 2 suruburi si o clema, si celelalte doua cu o clema cu un surub. Pune-le in ordine, ca sa le pui in aceeasi ordine si la montare, cu toate ca cele 4 au acelasi cod, si au capacele aurii, cealalta are capacel argintiu. Electrovalvele le tragi afara cu un patent, cu rabdare si migala. ECU e prins in 2 suruburi, unu mai scurt si unu mai lung. Il tragi in jos, sa iasa drept.
                              Multumesc pt sfat si informatii Mud, am sa incerc sa gasesc un calculator pt a incerca si schimbarea asta cu toate ca deja de la 2 mecanici am pimit ca si 'destul de sigur' ca e k1
                              Last edited by diurpaneus; 01-15-2017, 19:03 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF