Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 Masina sigura.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    On sau Off topic, singurul lucru care pot sa-l spun e ca abia astept sa se construiasca odata (dracului) autostrazi in Romania. Autostrazi care sa preia toti Zorro si sa pot merge eu linistit pe drumrile "laterale" . Am vazut ceva de genu cand veneam de la Buzias spre Tm, nu chiar de amploarea prezentata in videoclip. Pentru cine nu stie, este o curba in S (curba dubla) cu limitare la 50 km/h. Majoritatea intra cu 70 -80 ca de..sunt profesonisti. Unu a intrat pe contrasens la aruncat pe altu in sant. Alti 2 au intrat tot cu 70 - 80 in ala care s-a pus de-a curmezisu. Urat de tot. Bine ca is eu mai naspa si chiar iau cu 50 curbele alea.

    On topic: Cel care (ipotetic) si-a cumparat 126-ele a stiut de ce. Restu presupun ca si ei stiau la ce sa se astepte de la masini de clasa mini.

    Comment


    • #17
      E interpretabila treaba... De exemplu, un shofer cu minima experientza devine un mic pericol public intr-o calibarca d-asta mare. Pentru ca daca o scapa de sub control, rade tot in calea lui. Nu pot spune ca respect recomandarile la curbe, ba din contra, atac curbele cu viteza destul de mare, dar shtiu mereu ce mashina e sub mine, ma bazez pe ea, plus ca am incredere in mine, asta in ciuda faptului ca pentru altzii nu prezint incredere... am incredere in experientza mea, care ishi spune cuvintul de fiecare data cind plec la drum. Am intilnit oameni care shtiau perfect cu ce se maninca un volan, dar pe care un defect tehnic i-a tradat, totul ducind la situatzii cu repercusiuni mai mult sau mai putzin nefaste. Aici am eu avantaj, ca am mereu sub cur ceva facut de mina mea, sau macar verificat. Insa nu totzi au norocul asta. Ideea de baza e ca la mine nu se aplica ce e mai sus. Si ca sa nu se aplice si la altzii, sint trei cai. Ori invetzi arta volanului, si itzi pui la punct fierul la perfectzie, ori, daca nu le ai cu covrigul, te limitezi la ce potzi. Si asta e cel mai greu lucru, ca deh... omul pina nu se da mai rotund decit e nu se simte bine... Eu shtiu cind o curba merge atacata cu suta la ora, depinde de curba, depinde de mashina, de carosabil, de mama...ei bine, altzii nu shtiu, dar insista sa dea cu 120 in ea... Si cind ai de-a face cu astfel de elemente, e bine sa fii bine pozitzionat intr-o mashina care sa te apere la impact, ca gherla aia din filmuletz. Cu baliga aia roshie itzi mincau ruminii coliva de muuult...

      Comment


      • #18
        Stiu filmul, de la televizor. M-a impresionat atat de mult incat de cand l-am vazut, nu sunt mai destept ca Papa pe autostrada, conduc foarte responsabil; si nu stau pe marginile niciunui drum pe care trec masini, fie doar cu 60 la ora.
        1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
        1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
        dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

        Comment


        • #19
          Este un topic exact despre aceasta tema
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #20
            Inca un exemplu de siguranta!....Sau noroc absolut?

            Un W126 lovit de un tren AMTRACK!

            Motorul a continuat sa functioneze si dupa accident pana a ramas fara combustibil ( rezervorul e distrus), iar soferul a scapat cu cateva rani!
            A fost singur in masina!

            Singurul lucru ramas perfect intact a fost cricul evidentiat in poza in cercul galben!

            Nu multe s-ar mai putea recupera din masina-doar cateva elemente de caroserie si geamurile usii din spate!
            Attached Files
            Last edited by dan500se; 02-24-2009, 08:58 AM.
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #21
              Salutare. Dupa ce am cumparat "jucaria" (w126), un prieten mecanic mi-a zis "ai cumparat un tanc"...sunt convins de asta! Iata un filmulet interesant: http://www.youtube.com/watch?v=VojePSOrnYw
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #22
                Un video prezentand unele din sistemele de siguranta ale seriei W126 in anul 1982:

                Test und Beweis.Extreme Versuche beweisen die Qualitäten der Mercedes-Benz S-Klasse.Vermutlich erste Präsentation im September 1981 auf der IAA in Frankfurt/...
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #23
                  No comment...

                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #24
                    Utilitatea cârligului
                    Attached Files
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Levi View Post
                      Utilitatea cârligului
                      Noile modele de autoturisme au partea frontala deformabila pt a proteja pietonii in cas de accident.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by 300zxtt View Post
                        Noile modele de autoturisme au partea frontala deformabila pt a proteja pietonii in cas de accident.


                        Corect...dar nu toate!
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #27
                          Unul din clipurile mele preferate , reclama australiana w126 implicat intr-o coliziune. http://www.youtube.com/watch?v=VojePSOrnYw

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by mer_se280 View Post
                            Salutare. Dupa ce am cumparat "jucaria" (w126), un prieten mecanic mi-a zis "ai cumparat un tanc"...sunt convins de asta! Iata un filmulet interesant: http://www.youtube.com/watch?v=VojePSOrnYw
                            Originally posted by 300SDL View Post
                            Unul din clipurile mele preferate , reclama australiana w126 implicat intr-o coliziune. http://www.youtube.com/watch?v=VojePSOrnYw



                            A mai fost postat in postul #21....
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by dan500se View Post
                              Intradevar , rezistenta masina. Nici acum nu sa intamplat nimic cu cabina...
                              Am gasit undeva pe NET un caz cand unul a intrat intr-un camion cu 200 la ora. Partea din fata-praf , dar habitaclul si soferul nu au patit absolut nimic...
                              Un Panzer !
                              Cu ORICE masina din lumea asta, daca intri cu mai mult de 90-100 km/h intr-un obstacol care te opreste in acel loc, MORI din cauza deceleratiei care va fi f mare.Dpdv fizic sa decelerezi de la o viteza atat de mare la 0 km/h intr-un spatiu de maxim 2 metri este sinomima cu moartea, atingandu-se deceleratii de ordinul a sute de G, chiar de ai avea un mare arc sau burete in loc de botul masinii. La 200 km/h nici macar legistii nu vor mai intelege mare lucru.
                              MÃREAȚA COBRA

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by mer_se280 View Post
                                Corect...dar nu toate!
                                Ba toate. Absolut toate masinile dupa 2000 cel putin, au asa numitele "crumple zones" si sunt testate euroncap.
                                MÃREAȚA COBRA

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF