Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Mercedes Benz... mai vechi > Mercedes Benz W124 > Probleme tehnice - W124

W124 probleme tablarie

Probleme tehnice - W124


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 06-14-2011, 01:57 AM   #1
gogu crocodilu
Senior Member
 
Join Date: Nov 2009
Location: Targu Mures
Motorizare : W124 E200 D, Kadett-1.3 benzina
Age: 46
Posts: 137
:
[Senior Member]
Default W124 probleme tablarie

Salutari tuturor,

de curand sunt si eu posesorul unui W124 E 200 D, din 1994. Din pacate masina are ceva probleme la tabalarie si vreau cateva sfaturi legat de remedieri. In primul rand are rugina dedesupt la tabla, pod, incheietri, lonjeroane si praguri.

Cum apreciati voi gravitatea problemelor la tablarie si cum credeti ca se pot remedia cel mai bine?

Orice parere, sfat, impresie sunt binevenite.
Attached Images
File Type: jpg IMGP4416.jpg (103.6 KB, 629 views)
File Type: jpg IMGP4416c.jpg (121.9 KB, 606 views)
File Type: jpg IMGP4416d.jpg (127.9 KB, 593 views)
File Type: jpg IMGP4416f.jpg (118.9 KB, 576 views)
File Type: jpg IMGP4418a.jpg (122.0 KB, 572 views)
File Type: jpg IMGP4419a.jpg (68.0 KB, 287 views)
File Type: jpg IMGP4421.jpg (81.5 KB, 258 views)
File Type: jpg IMGP4422.jpg (133.5 KB, 262 views)
File Type: jpg IMGP4423.jpg (100.1 KB, 271 views)
File Type: jpg IMGP4424.jpg (125.4 KB, 274 views)
gogu crocodilu is offline   Reply With Quote
Old 06-14-2011, 02:00 AM   #2
gogu crocodilu
Senior Member
 
Join Date: Nov 2009
Location: Targu Mures
Motorizare : W124 E200 D, Kadett-1.3 benzina
Age: 46
Posts: 137
:
[Senior Member]
Default

Nu incap toate pozele pe un post. Mai adaug aici.

Toate sunt aici pe acest link:

https://picasaweb.google.com/1175175...OLUgcKvydCs6QE
Attached Images
File Type: jpg IMGP4424a.jpg (117.7 KB, 271 views)
File Type: jpg IMGP4424b.jpg (120.2 KB, 182 views)
File Type: jpg IMGP4424c.jpg (137.8 KB, 160 views)
File Type: jpg IMGP4424d.jpg (134.0 KB, 151 views)
File Type: jpg IMGP4424e.jpg (125.1 KB, 146 views)
File Type: jpg IMGP4424f.jpg (114.9 KB, 155 views)
File Type: jpg IMGP4425.jpg (117.0 KB, 137 views)
File Type: jpg IMGP4426.jpg (92.5 KB, 143 views)
File Type: jpg IMGP4427.jpg (112.9 KB, 173 views)

Last edited by gogu crocodilu; 06-14-2011 at 02:05 AM.
gogu crocodilu is offline   Reply With Quote
Old 06-14-2011, 08:41 AM   #3
panzerwagen
Senior Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Bucuresti
Motorizare : W126, 280SE/1981;W124, E250D/1993
Age: 51
Posts: 188
:
[Senior Member]
Default

Masina din imaginile de mai sus a fost revopsita. Pare a fi o serie fabricata pentru Italia. Nu prea ma prind cum de este E-Klasse, 1994 dupa cum spui, are pragurile "imbracate", dar bandourile sunt subtiri (de seria I), nemaivorbind de faptul ca se vad a fi prinse in kiplinguri. Dupa cata rugina este pe sub ea, zici c-a fost prinsa la inundatii, nu altceva, si apa a baltit inauntrul ei, sincer ti-o spun. Oricum, ca parere subiectiva: pe-afara vopsit gardu, inauntru leopardul. Nu stiu de ce ai putea sa te apuci mai repede...toate punctele sunt nevralgice si comporta importanta. Tu stii cel mai bine ca buget ai si ce ganduri ai cu acest fier pe mai departe.
Oricum, un service curat, asta mai rezulta din pozele tale.
Succes in intreprinderile propuse si o zi buna!
panzerwagen is offline   Reply With Quote
Old 06-14-2011, 12:05 PM   #4
gogu crocodilu
Senior Member
 
Join Date: Nov 2009
Location: Targu Mures
Motorizare : W124 E200 D, Kadett-1.3 benzina
Age: 46
Posts: 137
:
[Senior Member]
Default

Dupa talon masina e din 1994. A fost taxi in Germania. A fost adusa in tara 1998 si inscrisa pe o firma iar ulterior a mai avut un proprietar, ultimii 2 ani. La reprezentanta mi-au verificat dun VIN si apare un service in 1996 la 98.000 km. Actual are la bord 343.000 km.

Masina a fost revopsita dar fostul proprietar nu putea sa-mi spuna cand anume.
Inainte s-o cumpere ultimul proprietar masina a stat nefolosita mai mult un an de zile in parcarea firmei, cel putin asa sustine ultimul proprietar.
Servisul din imagine e reprezentanta mercedes din Targu Mures. Am dus-o la verificari sa stiu ce trebuie schimbat la ea. Chestia e ca mi-au blocat cheia in butucul de la portbagaj si nu am mai putut lua masina de Vineri.
Mi-au facut si un deviz pe problemele de tablarie dar preturile sunt mult prea exagerate.
Calcul total a iesit 22.000 ron( asta la reprezentanta).

Am mai fost la un service unde mi-am reparat alta masina(un opel kadett). Si le-am aratat pozele ce sunt si aici pe link. Mi-au facut un calcul si au zis ca poate sa coste intre 4.000 si 6.000 ron functie de ce probleme apar pe parcurs dat fiind ca trebuie sa dea jos tot interiorul si nu se stie ce mai apare si unde.

Cam asa lucreaza la atelierul respectiv. Total Service, ii zice, tot din Targu Mures.
https://picasaweb.google.com/1175175...IPA5a7Jzp7FxgE

Deocamdata ma mai interesez de alte oferte si apoi ma decid daca merita facuta sau nu.

Dupa cum am zis si-n primul post orice parere, sfat, impresie sau barfa sunt binevenite.
gogu crocodilu is offline   Reply With Quote
Old 06-14-2011, 12:33 PM   #5
Octavian___78
Junior Member
 
Octavian___78's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: Arad
Motorizare : 200 D
Age: 39
Posts: 6
:
[Junior Member]
Default

Salut. Daca nu e secret, ne spui si cat ai dat pe ea?

Este de lucru mult la tablarie, dar nu e tragic.
Din poze eu estimez ca la un atelier particular o scoti la 800-1000 Euro maxim.
Octavian___78 is offline   Reply With Quote
Old 06-14-2011, 12:47 PM   #6
grigorean
Banned
 
Join Date: Dec 2008
Location: botosani/iasi
Motorizare : OM611 2148cmc ,OM616 2398cmc
Age: 26
Posts: 1,411
:
[Banned]
Default

Cel mai important , ce se lucreaza la tablarie , fara autogen!!! , sau ai sa cazi din ea dupa un timp destul de scurt.
grigorean is offline   Reply With Quote
Old 06-14-2011, 13:37 PM   #7
CJ-12-LWP
Senior Member
 
CJ-12-LWP's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Cluj Napoca
Motorizare : Diesel 200 CDI
Age: 38
Posts: 458
:
[Senior Member]
Default

Daca i-mi permiti un sfat prietenesc si de tinichigiu auto cu 15 ani experienta in tara si nu numai . Nu mai investi in ea nici un banut ,vinde-o cit mai repede chiar de o dai un pic mai ieftin decit ai luato si cumpara una in stare buna sigur ai sa iesi mai ieftin decit cu reparati. Bafta
CJ-12-LWP is offline   Reply With Quote
Old 06-14-2011, 14:20 PM   #8
sorinvuta
Senior Member
 
sorinvuta's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Mayenne,53100,France
Motorizare : 2689
Age: 32
Posts: 696
:
[Senior Member]
Default

Daca i-mi permiti un sfat prietenesc si de tinichigiu auto cu 15 ani experienta in tara si nu numai . Nu mai investi in ea nici un banut ,vinde-o cit mai repede chiar de o dai un pic mai ieftin decit ai luato si cumpara una in stare buna sigur ai sa iesi mai ieftin decit cu reparati. Bafta

Subscriu la ce zice colegul...decat sa bagi o droaie de bani in ea da-o si ia una mai bunicica de banii pe care ii iei pe ea si cei pe care ai de gand sa ii investesti

PS:Si eu cand am cautat sa imi iau 124 vroiam tot diesel si am gasit numai ruginituri si la bani frumosi ca nu era criza ....aveam un buget de 3500€....pana la urma am optat pentru o benzinara sunt mult mai intretinute
sorinvuta is offline   Reply With Quote
Old 06-14-2011, 14:27 PM   #9
entty
Senior Member
 
entty's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Location: arad
Motorizare : diesel 2.0
Age: 36
Posts: 348
:
[Senior Member]
Default

Salut,
Dupa cum au spus colegii scapa de ea, elementele afectate sunt cele de rezistenta, rugina din cate se vede a mancat tabla din interior, parerea mea
entty is offline   Reply With Quote
Old 06-14-2011, 14:55 PM   #10
panzerwagen
Senior Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Bucuresti
Motorizare : W126, 280SE/1981;W124, E250D/1993
Age: 51
Posts: 188
:
[Senior Member]
Default

Ai sa gasesti rugina cat cuprinde in toata aria habitaclului: sub bancheta din spate, podele, pasaje, traverse, suportii de cric etc. Partea dezastruoasa este ca sunt zone ce sunt traversate de sau care gazduiesc din fabrica diverse bride/bracket-uri/grommet-uri care fixeaza conductele de frana/ABS/trasee electrice, inclusiv cutia de plastic galbena de sub bancheta din spate, vacuumuri si alte cele. Este...nu stiu cum sa zic...greu de crezut cat de bine se vor putea reface toate aceste detalii si asa-zis "brighidele" de catre un sudor.
E greu sa admiti ca ai comis-o, dar asta este....n-aduce anu ce-aduce ceasul. Caroseria este ca luata de aluviuni si arata precum ar fi zacut acel an, invocat de anteproprietar, cu apa in ea insa!!!
Sincer, ai toate sansele sa stranuti 6.000 de lei si sa nu fii multumit de rezultat.
Decizia iti apartine insa in totalitate. Mult succes!
panzerwagen is offline   Reply With Quote
Old 06-14-2011, 15:48 PM   #11
gogu crocodilu
Senior Member
 
Join Date: Nov 2009
Location: Targu Mures
Motorizare : W124 E200 D, Kadett-1.3 benzina
Age: 46
Posts: 137
:
[Senior Member]
Default

Salutari tuturor si multumesc pentru mesaje si sfaturi.

Pe masina am dat 2800 de euro. Foarte mult pentru cum arata. Sunt un exemplu de ce nu trebuie facut cand cumperi o masina. M-am grabit si nu am verificat-o cum trebuie. Cine nu deschide ochii deschide punga e foarte valabil.
Dupa cum a spus si Panzerwagen:" Afara vopsit gardul, inauntru leopardul!"

http://www.autovit.ro/mercedes-benz-...C19192455.html

Anuntul vad ca inca e valabil.

Ma bucur ca sunt tinichigii printre voi care si-au dat cu parerea si au venit cu sfaturi.

Pana acum balanta inclina spre asumarea pierderilor si scapat de masina dar nu sunt decis inca. As face-o daca as avea siguranta ca ar iesii bine. Greu de zis deocamdata.

Orice alte sfaturi, pareri, impresii si barfe sunt binevenite.

Orice comentariu critic e binevenit, sa fie exemplu si pentru altii.

Last edited by gogu crocodilu; 06-14-2011 at 15:57 PM.
gogu crocodilu is offline   Reply With Quote
Old 06-14-2011, 16:03 PM   #12
grigorean
Banned
 
Join Date: Dec 2008
Location: botosani/iasi
Motorizare : OM611 2148cmc ,OM616 2398cmc
Age: 26
Posts: 1,411
:
[Banned]
Default

Cel mai bine desfa si din interior sa ai acces si la podele pe deasupra sa vezi cum e.Sa vedem daca e distrusa podeaua de la sofer , pasager , la prinderea cu pedaliere , la prinderea cu pragul , cu tunelul median , cu stalpul B , etc.Asa poti vedea si mai concret daca mai merita sau nu.Intr-una din poze am vazut parca , lonjeronul stang afectat destul de serios de rugina.Macar aceasta structura daca era calumea , ca podele se pot schimba fara prea mare chin.Informeaza-te asupra unui pret pentru podele si praguri , marca Klokerholm , sunt si calitative si se poate scapa rezonabil.Atata timp cat cumperi elementele sunt sanse mari sa se potriveasca si sa iasa bine orice prindere ale cablurilor , conductelor , scaunelor , etc.Daca e sa prelucreze tabla un meserias , mai greu.
grigorean is offline   Reply With Quote
Old 06-16-2011, 00:31 AM   #13
gogu crocodilu
Senior Member
 
Join Date: Nov 2009
Location: Targu Mures
Motorizare : W124 E200 D, Kadett-1.3 benzina
Age: 46
Posts: 137
:
[Senior Member]
Default Podele interior partea fata

Cam asa arata podelele la interior pe partea din fata la picioare pasager si sofer. La sofer se vad niste numere-coduri care sunt inscriptionate pe un burete.
Attached Images
File Type: jpg IMGP4479.jpg (107.1 KB, 231 views)
File Type: jpg IMGP4480.jpg (110.8 KB, 234 views)
File Type: jpg IMGP4481.jpg (108.1 KB, 223 views)
File Type: jpg IMGP4482.jpg (108.3 KB, 206 views)
File Type: jpg IMGP4483.jpg (158.4 KB, 182 views)
File Type: jpg IMGP4484.jpg (78.9 KB, 178 views)
File Type: jpg IMGP4485.jpg (132.4 KB, 170 views)
File Type: jpg IMGP4486.jpg (125.3 KB, 184 views)
File Type: jpg IMGP4487.jpg (65.9 KB, 185 views)
File Type: jpg IMGP4493.jpg (112.9 KB, 203 views)
gogu crocodilu is offline   Reply With Quote
Old 06-16-2011, 00:33 AM   #14
gogu crocodilu
Senior Member
 
Join Date: Nov 2009
Location: Targu Mures
Motorizare : W124 E200 D, Kadett-1.3 benzina
Age: 46
Posts: 137
:
[Senior Member]
Default

Restul pozelor:
Attached Images
File Type: jpg IMGP4494.jpg (116.2 KB, 203 views)
File Type: jpg IMGP4495.jpg (97.4 KB, 133 views)
File Type: jpg IMGP4496.jpg (133.4 KB, 116 views)
File Type: jpg IMGP4497.jpg (124.9 KB, 114 views)
File Type: jpg IMGP4498.jpg (126.7 KB, 101 views)
File Type: jpg IMGP4499.jpg (104.6 KB, 108 views)
File Type: jpg IMGP4500.jpg (79.5 KB, 111 views)
File Type: jpg IMGP4501.jpg (110.9 KB, 115 views)
File Type: jpg IMGP4502.jpg (120.9 KB, 124 views)
File Type: jpg IMGP4503.jpg (130.2 KB, 126 views)
gogu crocodilu is offline   Reply With Quote
Old 06-16-2011, 00:34 AM   #15
gogu crocodilu
Senior Member
 
Join Date: Nov 2009
Location: Targu Mures
Motorizare : W124 E200 D, Kadett-1.3 benzina
Age: 46
Posts: 137
:
[Senior Member]
Default

Ultimele doua imagini.

Orice sfat, impresie, parere sau barfa sunt binevenite.
Attached Images
File Type: jpg IMGP4504.jpg (124.3 KB, 147 views)
File Type: jpg IMGP4505.jpg (117.8 KB, 156 views)
gogu crocodilu is offline   Reply With Quote
Old 06-16-2011, 11:56 AM   #16
CJ-12-LWP
Senior Member
 
CJ-12-LWP's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Cluj Napoca
Motorizare : Diesel 200 CDI
Age: 38
Posts: 458
:
[Senior Member]
Default

Salut .Ai putea sa pui niste poze si cu exteriorul ?Ca sa ne dam seama mai bine daca merita s-au nu reparata . In special cu aripile din spate, partea de jos a usilor carcasa de la telescoape fata spate .De obicei se maninca de rugina sub baterie si sub aripile din fata in zona arcurilor ce ridica capota .Ar si bine daca ai putea sa dai jos aparatoarele din plastic de sub aripi si sa faci niste poze. La fel si tapiteria din portbagaj si niste poze cu partea dintre aripa si locasul de roata .Dar prima data curata praful si mizeria bate putin cu un ciocanel usor vezi daca se inprastie. Vezi in exterior unde a fost chituita masina .Sa iti dai seama pune dosul pamei pe masina si aluneca-l pe suprafata afectata ,o sa simti niste denivelari inseamna ca a fost lovita .Studieaza bine vopseaua daca observi niste punctulete micute (gropite) sau zgirieturi finute de la smirghel care sunt vopsite inseamna ca are chit pe ea care nu este bine de loc. Atentie gropitele care nu sunt vopsite sunt urme de piatra . Ce te -as mai ruga sa verifici toate liniile intre aripi capote, usi, distantele trebuie sa fie egale .Sa studiezi chederele de la geamuri vezi nu au vopsea pe ele eventual sa le dai jos sa vezi ce nuanta de vopsea are dedesupt. Cu motorasul cum stai ? Curge uleiul din el ? Daca e 200 d este cam puturos .Directia fuge bine ? Are joc la volan ? Bagal pe un drum rau vezi daca zdrangane . Daca suna ca mitraliera inseamna ca bucsile de la telescoape sunt varza ,iar asta inseamna bani si bani si iarasi banii. In concluzie daca tot vrei sa restaurezi un MB W 124 pentru tine ar trebui sa cauti una cu probleme minime pentru ca ce e reparat chiar daca tinichigiul este artist tot nu o sa fie ca si unul original .Trebue sa evaluez toata masina sa vad daca merita sau nu .Cum vad caroseria 90 % NU ,ar mai fi cei 10 % da daca partea mecanica si interiorul ar fi bijuterie. Succes.
CJ-12-LWP is offline   Reply With Quote
Old 06-16-2011, 14:08 PM   #17
panzerwagen
Senior Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Bucuresti
Motorizare : W126, 280SE/1981;W124, E250D/1993
Age: 51
Posts: 188
:
[Senior Member]
Default

La toroapa mea, doar soclul bateriei era exfoliat de rugina, mai putin de jumatate insa, sub el era perfect uscat si curat; la fel de curat in zona calculatorului de ABS, a releuleui de ueberspannungschutz (cel cu siguranta de 10A deasupra, tip plot, de culoare rosie), adica m-am rezumat sa curat cu simt de raspundere si sa aplic un strat de vaselina, asa, de control data. Cu toate astea, la demontarea soclului bateriei, in premiera dupa 18 ani!!!, din doua piulite de M8 doar una a iesit intreaga, dupa ce ambele fusesera imbibate efectiv in WD40...deci s-a rupt unul din cele 2 suruburi de fixare a soclului bateriei. Verifica si tu in acea zona care-i treaba, mai verifica, pe sub masina fiind, despre starea celor 2 furtune de colectare/scurgere a reziduurilor din zona cuprinsa intre chederul parbrizului si firewall, e o zona care comunica stanga-dreapta, situata sub carcasa ventilatorului aerotermei de clima. Fiind sub masina, cum te uiti inspre motor, cam in zona carcasei ambreiajului, in lateral trebe sa existe 2 chestii de cauciuc negru cumva aplatizate la capat, au asa, o fanta practicata, adica nu este un capat clasic de furtun. Ei, pune si pipaie acea fanta si ai sa vezi cati carcalaci, frunze, namol si alti brontozauri curg de pe acolo. Imagineaza-ti ca astea se infunda relativ rapid si, in cazul in care la masina ta, tot namolul acela nu s-a drenat ci a ramas depozitat prin zona de sub baterie si cea din vecinatatea pompei de servo....e de vis!
In portbagaj scoate tapiteria din alveolele stanga-dreapta si verifica inclusiv existenta acelor fante de aerisire. Personal eu as demonta si cover-ul capacului de portbagaj; condensul, umezeala si rugina fac casa buna cu acea zona, complet acoperita.
Din ultimele baterii de poze remise, pare cam spumiera...
Mult succes si cele bune!
panzerwagen is offline   Reply With Quote
Old 06-16-2011, 21:38 PM   #18
Bunicu
Junior Member
 
Join Date: Jun 2011
Location: Bucuresti
Motorizare : 250D
Age: 48
Posts: 1
:
[Junior Member]
Default

Salut, teoretic masina asta ar trebui sa aiba mult mai multi kilometri tinand cont ca a fost un Taxi. Ai grija la costul pieselor, de exemplu radiatorul de racire este diferit de modelele standard este de capacitate mai mare deoarece aceasta masina circula foarte mult in oras in trafic intens si racirea motorului trebuie sa se faca optim. Foarte multe piese sunt pentru echipare Taxi si in general sunt mai scumpe ceeace ridica substantial costurile de intretinere.
Bunicu is offline   Reply With Quote
Old 06-26-2011, 22:30 PM   #19
Ford_V6
Senior Member
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.0 D OM601 pentru cunoscatori
Age: 34
Posts: 633
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Orice sfat, impresie, parere sau barfa sunt binevenite.
Scapa de gherla aia cat mai repede ... Ma depaseste totusi in ziua de azi cand i-ti cumperi cu 1500 de euro w124 bun la cheie cum unii pot da sume fabuloase pe jerpelituri de genul asta ...

A luat un prieten care e si el pe aici pe forum la recomandarea mea un w124 cu o caroserie si o vopsea de plangeai langa ea cum putea sa sclipeasca, motor de 2000 benzina cu A/C inscris RO cu 20 de milioane .... A facut-o diesel 250 si a dat-o pe 900 de euro.

De unde mama dracu apar sume d'astea de 2800 de euro pe epave ... aia sunt bani de w210 in apele lui !
__________________
1991 R129 300SL-24
1991 w124 300CE-24
1993 w202 C280
1978 w116 450SEL 6.9
1987 w201 190E 2.0
1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
Old 07-19-2011, 00:17 AM   #20
gogu crocodilu
Senior Member
 
Join Date: Nov 2009
Location: Targu Mures
Motorizare : W124 E200 D, Kadett-1.3 benzina
Age: 46
Posts: 137
:
[Senior Member]
Default

Asa arata masina la exterior cu probleme ei cu tot. Sunt multe poze asa ca mai bine am zis ca le pun pe un link cu acces direct.

https://picasaweb.google.com/1175175...Om73bKig9q23gE

Balanta a inclinat spre o reparatie. Pana acuma am schimbat discurile de frana, furtunele flexibile de la frane, placutele, sabotii, bucse si capete de bara.

Am scos si butucul si comandasem altul la reprezentanta(dupa seria de sasiu) dar dupa ce a venit nu se potrivea cheia in el. Cheia mea e originala(dar cel mai probabil nu a masinii acesteia) si se potriveste si la usi si la portbagaj dar nu se potriveste la un butuc facut dupa seria de caroserie. La chestia asta nu m-am gandit cand am facut comanda. M-a costat 320 de ron. L-am dus inapoi si le-am cerut sa-mi faca storno dar au zis ca intr-adevar e o problema si ca se impace cu mine au spus ca-mi comanda si cheia originala gratis. Sa vedem ce-o fi cand o venii si cheia aia.
Pana atunci pornire la surubelnita.

Orice sfat, impresie, parere sau barfa sunt binevenite.
gogu crocodilu is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
probleme, tablarie, w124


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 21:51 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF