Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124 Junior

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Levi View Post
    O pereche de faruri Bosch și 3 (!) tampoane sunt pe drum!
    Acestea au sosit.
    Săptămâna viitoare este programată schimbarea amortizoarelor (azi au fost comandate, pe Kayaba) și schimbul de ulei.
    Attached Files
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #17
      De cateva luni sunt probleme cu amortizoarele si flansele Kayaba , cred ca nu ajunge la noi ce trebuie pentru ca marca este top. Recomand Sachs sau Bilstein chiar si Monroe .

      S-o stapaniti sanatosi !
      Honda.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Kay View Post
        De cateva luni sunt probleme cu amortizoarele si flansele Kayaba, cred ca nu ajunge la noi ce trebuie pentru ca marca este top.
        Din fericire a ajuns ce trebuie
        Azi se desfășoară operația Să vedem ce îmbunătățiri de confort rezultă...
        Attached Files
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #19
          Abia ieri s-a terminat operația, deoarece ”capitolul neprevăzute” ne-a rezervat necesitatea înlocuirii rotulelor inferioare pe față (dintre care una nu mai avea nici cea mai mică rudenie cu o rotulă, la un hop mai mare putându-se ușor desface în două bucăți), precum și a apărătorilor de praf la telescoapele față, acestea la rândul lor arătând mai degrabă ca niște cârpe... Au fost comandate și aceste piese, puse în operă, turnat pe gâtul motorului 5 kile de oloi și flaconul de Metabond, și mașina a mai făcut un pas spre a fi ceea ce trebuie să fie: un fier de încredere.
          Până în primăvară nu are altceva de făcut decât plimbatul stăpânului în confortul redat prin înlocuirea celor de mai sus. Când se face cald și pe meleagurile noastre, vom continua.

          Numai bine, rău la nimeni!
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #20
            Sa fie intr-un ceas bun!!!


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #21
              Originally posted by Levi View Post
              - scaunele din față trebuie înlocuite. Cred că va fi cea mai grea încercare de a găsi unele în stare bună. Nu m-aș supăra dacă cu un drum aș găsi încălzite...
              ... și s-au arătat și scaunele. Același model de croială din piele cum este cel existent pe mașină, cu 2 diferențe: acestea ”noi” sunt de W126 și sunt cu încălzire Asta înseamnă că a apărut o nouă temă de casă: trebuie să găsesc releul și cablajul încălzirii. Dacă are cineva, sunt amator ... doar releul și cablajul până la scaune (consolă și butoane am).
              Au 2 mici defecte pe care sper să le pot rezolva elegant. Le-am curățat, le-am dat cu lapte Doina și le-am pus la păstrare până în primăvară, când vor fi montate, cu adaptările necesare, dat fiind faptul că șinele scaunelor de W126 sunt mai lungi cu 5cm decât cele de W124.
              Attached Files
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #22
                Traiasca Doina.Acelasi tratament il folosesc si eu la volanele mele si ii cel mai bun.

                Sa reconstruiesti un traseu nou, cu releu si siguranta in tablou, e multa bataie de cap.
                Recomandarea mea, ca si la kiturile de incalziri aftermarket ar fi urmatoarea:
                - trasa alimentare separata de la un plus sanatos
                - pus releu pe fir si luata comanda de pe ambele butoanele de incalzire(depinde ce releu folosesti) sau cate un releu ptr fiecare scaun.
                - pusa cate o siguranta pe fiecare scaun
                - alimentat scaunul

                Am montat kituri din astea aftermarket pe alte 2 masini, unde am luat plus de pe priza de tigari(sau cum se cheama) si am tras firele pe sub mocheta. Merge repede si nu se vede nimic. Ideal ar fi sa refaci circuitul original,dar cred ca trebuie sa dai jos tabloul si sa te legi pe acolo, riscand sa strici alte conexiuni/fire.

                Ps: arata super bine scaunele

                Comment


                • #23
                  Adevărul este că eu am un sistem complet de încălzire în scaune, luat de pe W124 pt. coupeul meu W123, care e la restaurat de un secol... Însă la coupe nu mă voi folosi de consola și butoanele de W124, căci între timp ”am învârtit ideea” spre o consolă de W210, așa că îmi rămân consola și butoanele de W124. Acuma, dacă ”fur” și cablajul, trebuie să-l ”completez” la loc...
                  Dar nici varianta ta de a trage un traseu nou de fire, nu e de lepădat... Mă mai gândesc. Mersi oricum!
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #24
                    Foarte frumoase scaunele - sunt sigur ca vor fi foarte confortabile.
                    Incazirea in scaune e foarte utila, mai ales daca ai scaune de piele. Eu am pe ambele masini din fabrica insa la mine nu prea o folosesc ca la cei 1,9 m ai mei am ceva probleme cu spatele si sa ma dau jos in frig, cu spatele incalzit e ultimul lucru care vreau sa-l fac.
                    Doar le "dezmortesc" dupa care opresc.
                    Stefan

                    Comment


                    • #25
                      Daca ai instalatia, e fain, ca tragi doar firele. Fa la copil incalzire la fund, ca o sa se bucure. Pana ajungi la capitolul incalzire pe 123, o sa mai gasesti instalatie pe undeva.

                      Uite aici un interior hibrid de 123 cu 210, mie mi se pare ca e foarte multa munca, dar pare ok rezultatul:
                      Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.

                      Comment


                      • #26
                        Off topic

                        Facem un pic de Off topic, căci de fapt e vorba de W123...
                        Da, cunosc mașina, și mai era acum vreo 2 ani la vânzare încă un W123 cu cotieră cu cutie de depozitare de W210, de acolo m-am inspirat prima dată...
                        Am găsit o cotieră de W210 în culoarea interiorului de pe Lady, și după aceea am tot făcut experimente cu ce consolă de lemn cu găuri pt. 4 geamuri electrice și încălzire în scaune se poate adapta la ea... de W123 (rară și scumpă), de W124 (găsit, cumpărat, probat, decis că e prea multă bătaie de cap cu adaptarea - de aici mi-a rămas consola și butoanele) sau de W210 (găsit, probat și decis că asta rămâne ).
                        Ca fapt divers, se mai potrivește și consola de W202, dar nici măcar nu am văzut vreodată așa ceva în culoarea lui Lady, de aceea varianta asta nici nu am mai amintit-o mai sus, ideea fiind abandonată din start...
                        Dacă te uiți atent la consola lui W123 de pe olx (am atașat poza), vei vedea că lemnul e mai lat decât permite racordul între consola de W210 cu consola verticală de W123, și trebuie îngustat... ei, respectivul a făcut o mică țigănie (sper să învăț din greșeala lui și eu să rezolv problema mai elegant): pe partea dreaptă a aliniat cele 2 console, dar pe partea stângă cea de W210 iese mai în afară față de consola verticală originală a lui W123. Asta se poate rezolva prin îngustarea lemnului în partea din față (cca. 1 cm de fiecare parte, să rămână simetric) și ”tragerea” laturilor din plastic ale consolei, astfel încât să se alinieze ambele laturi. E muncă de tâmplar iscusit, pe care încă nu l-am găsit, care ”ieste” el pe persoana lui...
                        Attached Files
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #27
                          Da, uite ce face un ochi experimentat.Eu nu am observat improvizatia. Cred totusi ca ii cam nasol sa te pui sa modifici "lemnaria" originala. Din cate am vazut la mine, pe 203, lemnul de fapt e un belit de plastic peste care e trasa o farba si un lac. Daca te pui sa tai din el, cred ca se ciobeste si nu mai il poti repara. Nu stiu cum e acum pe 210 de ex.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by grizzlee View Post
                            la mine, pe 203, lemnul de fapt e un belit de plastic . Nu stiu cum e acum pe 210 de ex.
                            E lemn, ca-n vremurile bune
                            Attached Files
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • #29
                              Ar fi bine sa apelati la un atelier care are CNC sau laser. Sigur vor fi taiate la mm. Am facut multe machete si elementele au fost debitate cu precizie.


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by dog View Post
                                Incazirea in scaune e foarte utila, mai ales daca ai scaune de piele ... Eu nu prea o folosesc ... Doar le "dezmortesc" dupa care opresc.
                                Așa fac și eu la Lord... Mai e și aspectul că ”plapuma” este consumator mare, iar pe timp de iarnă, dimineața ai pornite farurile, ventilatorul, ”lăutarii” (nesemnificativ, dar prezent), dezaburirea (rar, dar des ... depinde), și mai dai o palmă la alternator și cu încălzirea la buci

                                Originally posted by Jiovany View Post
                                Ar fi bine sa apelati la un atelier care are CNC sau laser.
                                Provincia e slab dotată la acest capitol, dar investigăm
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF