Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124, aventura continua...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • New stuff arrived again

    Buna ziua !





    In vederea conversiei la franele alea mari anuntate anterior, am comandat la doua firme diferite doua seturi de furtune de frana pentru fata. Niplurile, materialul steel braided cu teflon la interior, dimensiunile precum si imbracamintea finala au fost la alegerea mea:



    Furtune frana 5.jpg






    La capitolul scule, am luat o masina de gaurit cu acumulatori la 24V, marca GreenWorks (China), puternic promovata in Germania si cu garantie de sapte ani. Setul configurat liber de mine consta in masina in sine, un acumulator de 2A, unul de 4A si incarcatorul aferent.


    GreenWorks 2.jpg GreenWorks 4.jpg






    Deasemenea, pentru situatiile in care extractoarele de stergatoare de parbriz cu doua brate nu incap sa-si faca treaba, exista extractoare cu un singur brat. Am luat doua bucati, ca de una are nevoie un prieten cu BMW X3:


    Extractor stergator parbriz 2.jpg








    Dragos
    Last edited by Heavy D.; 07-16-2016, 17:44 PM.

    Comment


    • Completari...

      Buna seara !





      Dupa ce furtunele de frana necesare conversiei la frane MARI au ajuns la mine, am mai comandat si maruntisurile necesare finalizarii proiectului. Este vorba de suruburile cu gaura a.k.a. hollendere sau, cum se numesc ele in limba germana, Hohlschrauben:



      Suruburi M10x1 pentru racord banjo.jpg





      Cum nu mi-a trecut prin cap ca aia imi trimit si saibele aferente, am luat intre timp un set complet de 150 de bucati saibe de cupru de diferite dimensiuni. ca nu se stie niciodata ce idei imi vin:



      Set saibe cupru 2.jpg




      Astfel, mai ramane doar sa ajung acasa (septembrie...), sa aduc si jantele alea AMG care intra fara probleme peste etrierii mari, si am cam terminat conversia. Dar va incepe cautarea inca unui set de jante pe 17" care sa formeze rotile de iarna pentru masina cu noile frane...





      Dragos

      Comment


      • Suport motor W124

        Buna ziua !




        Dupa un drum de 1800km facut in 17 ore, de sambata de la 11.00 pana duminica dimineata la 4.00, am constatat ca la oprirea motorului mi se clatina toata masina. In trecut, adica acum vreo cinci sau sase ani, cand am cumparat masina, am schimbat suportul motor de pe stanga. Am banuit ca tremuratul masinii la oprire vine de la suportul motor de pe dreapta, caruia i-ar fi venit randul la schimbat.


        Cum duminica (dimineata sau la alta ora) nu te baga nimeni in seama cand ai probleme d-astea, am lasat-o pe luni. Iar luni s-a constatat ca tot suportul motor de pe partea stanga e cel defect. Am comandat piesa aferenta de la Lemförder care a venit dupa o zi jum'ate si ieri am montat-o. Iar situatia a revenit la normal. Detalii cu imagini mai jos:



        Suportul motor defect:


        Suport motor W124 E200D 1.jpg Suport motor W124 E200D 2.jpg





        Cel nou (Lemförder), cu codul aferent la vedere:


        Suport motor W124 E200D 3.jpg Suport motor W124 E200D 4.jpg




        Daca tot m-am introdus sub masina, am constatat ca una din cele doua bucsi ale levierului schimbatorului de viteze al cutiei automate nu mai exista, ceea ce explica si jocul usor si imprecizia selectorului din masina. Le-am comandat pe ambele in regim de piese OEM, urmeaza sa apara azi si montate maine.






        Dragos

        Comment


        • Lemförder Made in China ... `tu-le muma lor de ”rice-eating” ...
          Vorba bancului: D-zeu a creat cerul și pământul ... restul au fost fabricate in China.
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • Made in China...

            Da, m-a cam surprins si pe mine, dar asta este. Vedem cat va tine in timp produsul asta chinezesc. Si apropo de made in China, astazi, la Ambient in Alba Iulia, pe o gramada de usi de interior de lemn scria acelasi lucru:




            Usa 1.jpg Usa 2.jpg




            Grav va fi cand pana si preturile practicate de China li se vor parea mari contabililor/economistilor pusi sa genereze eficienta...







            Dragos

            Comment


            • W124, aventura continua...

              Cele mai bune piese aftermarket Lemforder sunt cele fabricate in India . Asta cand ai noroc sa primesti asa ceva.
              Sent from my iPad using Tapatalk

              Comment


              • Furtun superior radiator. And stuff...

                Buna ziua !




                La o aruncare de privire sub capota, am constatat ca furtunul superior al radiatorului s-a cam copt la capete. Pentru a evita potentialele surprize, l-am scurtat putin. Acest "putin" a fost cam prea mult, si furtunul a devenit mai scurt decat ar trebui, dar destul de lung cat sa pot face un drum de 1600km cu el.


                Odata ajuns la destinatie (Franta), am comandat furtunul respectiv ca piesa noua, a sosit, l-am croit la dimensiunile corecte de data asta, si l-am montat in pozitie.


                Piesa noua:



                Furtun superior radiator Benz 1.jpg Furtun superior radiator Benz 2.jpg




                Before/after:



                Furtun superior radiator Benz 3.jpg




                Binenteles ca am pierdut unul-doi litri de antigel cu operatia asta, dar voi completa maine.



                In trecut m-am lovit de diverse probleme datorate lipsei de scule/piese adecvate pentru anumite operatii sau conversii. Intre timp, am remediat situatia:


                Tubulara "universala". Am avut nevoie de ea la sistemul manual de operare a trapei, ca am rupt rozeta de acolo si alte solutii de a misca trapa nu sunt. La acel moment am imprumutat una de la un amic, intre timp am si eu una in inventar:



                Tubulara universala.jpg




                Pen' ca tubulara asta accepta doar patrat de 3/8", iar adaptorul de la 1/2 la 3/8 uneori este ascuns prin fundul trusei sau uneori trusa nu este disponibila, am luat un al doilea adaptor, ca e mic si nu ocupa prea mult loc in cutia cotierei alaturi de tubulara de mai sus:



                Adaptor de la juma' de tol la trei optimi de tol.jpg




                In trecut, cand am construit un radiator de aluminiu dupa dimensiunile necesare mie (adica mai gros cu 20mm), am renuntat la elicea OEM a ventilatorului si viscocuplajul ei. In loc am montat un ventilator electric de 17" diametru, comandat de un switch in habitaclu. Ventilatorul ala a venit la vremea lui cu tot kit-ul de prindere pe radiator, constand in ceva coliere destepte, material absorbant de vibratii, etc.


                Problema apare cand se trece de la OM601 la OM603 si nu mai ramane loc de ventilatorul ala electric, ca-i gros si el. Si trebuie gasite solutii. In cazul acesta, se iau cele doua ventilatoare electrice care vin OEM in fata radiatorului unui OM603, le inversezi polaritatea si le montezi in spatele radiatorului. Ca sa iasa bine treaba asta, se poate face prinderea cu coliere clasice de plastic, sau se lucreaza cu chestiile de mai jos:



                Coliere prindere ventilator electric pe radiator.jpg








                Dragos

                Comment


                • Capsula vacuumatica oprire motor diesel 601/602/603/605/606

                  Buna ziua !




                  Am tot citit prin diverse locuri virtuale precum ca multi au probleme cu oprirea motorul diesel din dotare. Discutam aici de motoarele 601/602/603/605/606, care, ca si predecesoarele lor, au suferit consecintele unor minti prea odihnite si creative, si s-au trezit cu asa ceva la oprire:




                  Supapa oprire motor diesel 601 - 602 - 603 - 605 - 606 1.jpg Supapa oprire motor diesel 601 - 602 - 603 - 605 - 606 2.jpg




                  Ca si manifestare atunci cand incepe sa faca stres, din cheie motorul se opreste greu sau deloc. Nu discutam aici de situatia "cand vreau sa opresc motorul, ridic capota si apas/trag de levierul X". Cum supapele din imagini au nevoie de vacuum ca sa-si faca treaba, cauzele nefunctionarii corecte a sistemului de oprire pot fi variate:


                  - supape defecte.
                  - vacuum prea slab (din motive de pompa, pori pe conducte/furtune, racorduri neetanse, etc.)
                  - partea de vacuum de pe contactul masinii este defecta sau pe-aproape, vezi in chenarul rosu de mai jos:



                  Contact cu oprire pe vacuum 1.jpg



                  Pentru a evita problemele cu oprirea motorului din cheie, desi in cazul masinii mele totul functioneaza perfect la acest capitol, m-am gandit la doua variante de conversie de la vacuum la electric:



                  1. electromagnet in locul capsulei de vacuum, pentru ca este doar vorba de a trage de o tija din interiorul pompei de injectie. Electromagnetii astia sunt de diverse puteri, dimensiuni si curse la miezuri:



                  Electromagnet 12V 1.jpg Electromagnet 12V 2.jpg



                  Cel mic are cursa de 10mm si costa 5 Euro, dimensiunile sale fiind 26x25x22mm. Sau vezi detalii in link:



                  Schnelle Lieferung ✓ Große Auswahl an %brandid% Produkten » Jetzt einfach bestellen: EBE Group K07A Hubmagnet selbsthaltend 0.1 N 5 N 12 V/DC 4.8 W






                  2. electrovalva clasica intercalata pe traseul de tur al motorinei, intre filtru si pompa de injectie. In aceasta situatie, capsula OEM se blocheaza pe pozitia "motor pornit", ca atunci cand este defecta. Vezi mai jos:



                  Electrovalva 1.jpg Electrovalva 2.jpg



                  In acest caz, trebuie acordata atentie la sectiunea de trecere cu supapa complet deschisa, pentru a asigura debitul necesar motorului la full power, adica nu mai mica decat sectiunea furtunului pe care te legi. Sectiunea supapei se ia din datele tehnice ale acesteia. Preturi intre 20 Euro (alama) si 40 Euro (inox), la sectiunea corecta, ca deja am studiat treaba. Deasemenea, electrovalva sa fie "normal inchisa", adica atunci cand nu are curent pe ea.



                  Binenteles ca in ambele situatii tensiunea necesara vine de la contact.




                  Idei, variante, pareri pro/contra ?







                  Dragos
                  Last edited by Heavy D.; 12-10-2016, 16:56 PM.

                  Comment


                  • Eu am pus o electrovalva mica tot de Mercedes, pe contraaripa si am trecut furtunele de vacuum prin ea. Alimentarea am legat-o la contact si masa pe sasiu. Foarte simplu. Te complici prea mult cu ce ai aratat aici. Mi-au mai ramas ceva electrovalve din ce am dezmembrat...
                    W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                    W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                    W 124 `93 E250 D ex 300 D


                    - Bond - James Bond.
                    - `Dullah - Abdullah.

                    Comment


                    • Interesante reparatiile, eu as merge pe varianta originala, daca a tinut 20 ani revizuit tot sistemul sigur va mai tine 20. Parerea mea : daca nu e stricat - nu repara .
                      Stefan

                      Comment


                      • Buna ziua !




                        @Leo: scopul este sa elimini vacuumul si problemele legate de vacuum pe sistemul de oprire. Adaugand in acest sistem o piesa care are si curent, si vacuum pe ea nu simplifica deloc lucrurile, ci din contra. In plus, tot nu ai scapat de potentialele probleme generate de lipsa vacuumului.


                        @dog: de acord cu afirmatia ca ceea ce functioneaza nu trebuie reparat. Cum in cazul masinii mele totul functioneaza minunat la acest capitol, nu am luat in calcul conversia asta pentru ea. Dar daca incepe sa faca figuri, vacuumul va iesi din joc instant.





                        Dragos

                        Comment


                        • Originally posted by Heavy D. View Post
                          pareri pro/contra ?
                          Originally posted by dog View Post
                          eu as merge pe varianta originala
                          Un vot PRO aici!
                          ... adică subscriu la @dog...
                          Originally posted by Leo View Post
                          Eu am pus o electrovalva mica tot de Mercedes, pe contraaripa si am trecut furtunele de vacuum prin ea. Alimentarea am legat-o la contact si masa pe sasiu.
                          Așa se oprea Lady (W123 240D, convertit de la 230C) datorită faptului că la conversie executarea sistemul de vacuum n-a fost o reușită 100%, dar am speranța că la finalul restaurării să reușim să reactivăm toate componentele pe vacuum, așa cum trebuie să fie!
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • Termostat defect, caldura mai greu...

                            Buna seara !




                            La masina cu OM603-ul aspirat, termostatul s-a hotarat sa tina poarta tot timpul deschisa. Ca urmare, dupa 1600km facuti pe traseul Franta-Romania, la viteze peste 120 - 130km/h era mai greu cu caldura in masina. Motorul nu misca peste 50 - 55 de grade, doar dupa ceva timp de stationare temperatura se ducea unde ar fi trebuit sa fie si cu tendinte de peste. Sambata am ajuns acasa, ieri s-a comandat piesa, azi s-a rezolvat problema.


                            Fostul era Behr, actualul tot asa, ambele la 85 de grade, asa cum zice si EPC.



                            Termostate 1.jpg Termostat carcasa.jpg


                            Termostat vechi.jpg Termostat nou.jpg






                            Si daca tot m-am ales cu ceva negreala sub unghii, am schimbat si fulia pompei de apa, ca avea bataie pe frontal circa 4mm si-mi ametea cureaua de accesorii. La relanti nu-mi atingea fulia pe spatele unuia din ventilatoarele amintite in trecut, ambele montate in spatele unui radiator de aluminiu, mai gros cu 20mm decat cel OEM. In sarcina, cand motorul se zbate putin in suportii sai datorita cuplul generat (nu asa de mare cat mi-ar place mie...), fulia atingea usor in corpul ventilatorului si si-a marcat usor teritoriul. De azi, lucrurile au intrat in normal si la acest capitol cu o fulie fara bataie.



                            Maine, daca va fi loc pe elevatoare, urmeaza schimbare de grup de la 3.07 la 2.88. Plus cardanul aferent...






                            Dragos

                            Comment


                            • Salut , Ce castigi daca schimbi grup mai mic? Viteza mai mare sau demaraj mai bun ? Ms

                              Comment


                              • Buna ziua !



                                O valoare mai mica a raportului duce la o scadere a turatiei motorului la o viteza data. Partea negativa este o slabire a demarajului.

                                In cazul meu, schimbarea de grup se face cu scopul de a imperechea motorul cu grupul care a fost prevazut sa lucreze inca de la inceput. 603 aspirat vine cu 2.88. Fostul meu 601 a venit cu 3.46 in combinatie cu automata. La un moment dat, am pus 3.07 cu scop experimental, avand inca 601 pe masina.

                                De cand cu conversia la 603, situatia trebuia adusa la normalitate, si de aici conversia la 2.88.



                                Dragos

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF