Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124, aventura continua...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna ziua !





    Acum vreo saptamana, cand eram inca in Franta la job, am terminat pentru a treia oara acumulatorul Optima Yellow Top de 55Ah, vechi de vreo sapte ani. Se pare ca daca lasi muzica in stand-by pentru cinci saptamani cu masina nepornita, asta se intampla... Pana acum mai jos de 2V nu am coborat, dar de data asta nici un bec nu se aprindea in bord. Pornita cu cabluri, drum de 1800km, incarcare full, si de cand sunt acasa nu sunt probleme. Sigur nu i-ar strica acumulatorului o sedinta borna-n borna cu CTEK-ul MXS 7.0 care sta prin rafturile mele, dar pe moment, am avut de rezolvat alte prioritati. Ca de exemplu:


    Am observat scurgeri de motorina din partea din spate a motorului, pe partea stanga a acestuia. In trecut am avut un furtun de retur de la injectoare plesnit, ocazie cu care motorul a primit furtune noi. Acum, scurgerea venea de la o conducta de motorina de pe aceeasi parte stanga, dar nu de pe traseul primar de tur sau retur, cel care vine pe langa lonjeronul stang pana aproape de suportul stang al motorului.


    Masina mea a venit de la mama ei "für Biodiesel geeignet", adica merge cu ulei de plante. Se pare ca undeva in spatele pompei de injectie sau dupa ea exista un element incalzitor gen termoflot complet inaccesibil in mod civilizat, unde ajunge prima data combustibilul, si abia dupa aceea acesta ajunge la pompa de injectie. Ei bine, una din cele doua conducte care duc/aduc motorina la incalzitor se frecase de o teava de 30mm diametru care vine pe langa peretele de foc si aduce aer cald din zona evacuarii pana in partea de jos a carcasei filtrului de aer, unde este si o clapeta care inchide deschide acest traseu de aer cald. Banuiesc ca traseul asta are de-a face cu socul automat, dar clapeta aia este actionata de o valva care la mine nu este functionala, desi socul automat functioneaza perfect...


    Conducta fisurata cred ca este returul din termoflot, pen' ca motorul nu se dezamorsa nici dupa o saptamana de nepornire. Doar ca situatia asta cu scurgerea nu este acceptabila pentru mine, si am purces la treaba. Cu complicatii... Nemtii au montat conducte foarte groase in carne si sunt si haftuite cu cate un punct de sudura din loc in loc. Am vrut initial sa tai bucata fisurata si sa pun in loc furtun cu coliere, dar n-a tinut treaba, ca hafturile alea sunt foarte apropiate si conductele nu se pot demonta ca sa tai haftul cu ceva decat dupa ce dai motorul jos sau macar galeria de admisie. Cum n-am avut chef de experimente de-astea, am preferat sa sar peste acesta termoflot si sa lucrez fara el deocamdata. Astfel scurgerea aia de motorina s-a remediat in circa 40 de minute si masina mea a incetat sa-si marcheze teritoriul peste tot pe unde opresc...


    O alta problema de care m-am lovit este faptul ca acul ceasului indicator de temperatura ulei cutie automata, montat anterior de mine, nu mai coboara pana la pozitia minima, cea de 100ºF. Acum mai jos de 110ºF nu mai coboara sub nici o forma, nici dupa o noapte de stationare. Banuiesc ca s-a decalibrat senzorul sau e ceva contact imperfect. Maine ma ocup de treaba asta. Pentru orice eventualitate, am comandat un senzor nou precum si un modul dimmer, pen' ca lumina ceasurilor era prea puternica chiar dupa ce am inseriat vreo sapte diode pe partea de iluminare a ceasurilor.




    Senzorul arata asa:


    Senzor temperatura AutoMeter.JPG





    Iar modulul de dimming asa:


    Dimmer module AutoMeter.JPG






    Duminica placuta !






    Dragos

    Comment


    • Reglaj temperatura habitaclu.

      Buna seara !





      In trecut, din motive de privit aiurea, am atins cablurile de bornele bateriei in regim de polaritate inversa. Efectele secundare s-au situat la nivele intre "usor rezolvabil" si "baga-mi-as picioru'"... Cele lejere au constat in socluri de sigurante afumate si fara contact electric, ceea ce si in ziua de azi imi pune din cand in cand stergatorul si stropitoarea de parbriz in sleep mode, de obicei atunci cand am neaparata nevoie de ele...


      Efectele secundare grave, cele care mi-au stimulat imaginatia sa creeze expresii noi si de nereprodus aici au fost doar trei:


      - indicator presiune ulei care sare la maxim odata ce pui contactul.
      - centrala inchidere centralizata prajita.
      - reglaj temperatura habitaclul nefunctional, caldura fiind la maxim full time.



      Primele doua s-au rezolvat in doua zile. Treaba cu presiunea de ulei a avut ca si cauza ceva fire topite usor de gasit si de remediat, fiind accesibile dupa ce dai jos bordul. Centrala de inchidere era ceva aftermarket cu unde radio, nu IR, si s-a schimbat cu totul.


      Pe partea de reglaj temperatura am banuit initial centrala cu potentiometrii, si pen' ca n-aveam alta, am improvizat pe termen care s-a dovedit a fi lung un robinet cu bila de la instalatiile casnice, montat pe furtunul principal care aduce apa calda la robinetii originali. Actionarea acestui robinet se facea bi-digital, adica cu doua degete, odata ce deschideai capota. Dar nu prea functiona conform asteptarilor, ca pozitii intermediare intre complet inchis si complet deschis nu prea existau. Oricat de putin l-as fi deschis, caldura tot la maxim era.


      Dupa un an, am organizat alte doua centrale cu codurile corecte luate din EPC, dar dupa montarea lor nu s-a schimbat nimic. Si asa au mai trecut doi ani. Dar toate au o limita... Am mai sapat dupa informatii in mediul virtual, am luat manualul ETZOLD al masinii si l-am studiat. Astazi, impreuna cu un prieten cu experienta electrica mai mare ca a mea ne-am pus pe problema. A fost un task de vreo doua ore, cel mai comod lucru fiind ca n-a trebuit demontat bordul, ci doar o parte din consola centrala. De la siguranta 7 din panou nu mai pleca nimic catre centrala in cauza.


      Pe baza schemei electrice a masinii aflata la sfarsitul manualului ETZOLD am identificat care fir ce face/ce culoare are si am luat un plus de contact de la mufa butonului de incalzire a lunetei. Circuitul de incalzire al lunetei este unul din cele mai bine dimensionate si asigurate circuite electrice (25A), versus cel al centralei de reglaj temperatura a habitaclului, asigurat cu 8A. Rezultatul a fost pozitiv, reglajul de temperatura a revenit la functionarea normala, potentiometrii lucreaza perfect. Astfel, intre "Ice Age" si "Chicago Fire" au aparut si diverse pozitii de "numa' bine"...







      Dragos

      Comment


      • Stergator extrem de intermitent...

        Buna seara !




        Incepand de acum vreun an, odata pornit stergatorul pe intermitent sau continuu, din cand in cand se oprea in pozitii idioate. Uneori repornea dupa una-doua-trei secunde, alteori dupa zece, deci aleator. Ieri am facut un drum Cugir - Sebes - Alba Iulia - Orastie - Cugir pe ploaie si lapovita, situatie care a impus folosirea stergatorului. Care stergator a vrut foarte putin catre deloc...



        Initial am banuit un contact imperfect intre siguranta cutare si soclul ei, eventual releul de comanda. Am observat totusi ca uneori, la trecerea printr-o groapa sau ceva care provoca socuri/vibratii in masina, stergatorul uneori pornea. Pana s-a oprit de tot cu doua palme mai sus de pozitia de parcare, adica exact in fata ochilor. Dupa cateva momente à la Stevie Wonder, am oprit in conditii de siguranta si umiditate, ca ploua in draci.


        Inspectand partea electrica, lucrurile pareau normale. Din punct de vedere lacatuseresc, mecanismul stergatorului este in stare minunata si a fost gresat corect acum vreo doi ani, deci am exclus o blocare mecanica. Pana mi-a trecut prin cap ca electrica asta include si perii la motor. Dupa o lovitura usoara aplicata bazei stergatorului cu telefonul meu mobil cu carcasa mai deosebita, stergatorul s-a miscat si s-a oprit iar. Alta lovitura usoara a fost urmata de alta tentativa de miscare, etc.


        Am tras concluzia ca nu mi-ar strica un motor nou de stergator. Pana il comand pe cel gasit pe ebay, am dat o raita printr-un parc de dezmembrari de Mercedes aflat pe centura orasului Alba Iulia, de unde am organizat un ansamblu stergator complet si functional. Astazi l-am curatat/gresat si l-am montat in pozitie, totul revenind la normal.



        Aspecte din timpul procedurii:




        Stergatoare 1.jpg Stergatoare 2.jpg

        Stergatoare 3.jpg Stergatoare 4.jpg





        Codul OEM al motorului Bosch se vede mai jos:



        Stergatoare 5.jpg




        Observatii:





        - operatia nu este complicata deloc, a durat vreo 45 de minute cu tot cu pauza pentru Granini de visine mixat cu Borsec carbogazos.


        - dacă se ajunge la schimbat ansamblul ștergătorului sau motorul său, cu un efort în plus se poate gresa sau schimba și ventilatorul de habitaclu, aflat imediat sub stergător și foarte accesibil în acel moment. M-am limitat la gresarea axului motorului, că uneori scârțâia. Va urma un ventilator nou în curand, măcar să fie pe stoc dacă va fi cazul.







        Dragos

        Comment


        • Pivoti W124 and stuff.

          Buna seara !




          Ieri am facut doua tentative de a monta jante de 17" pe masina. Jantele de test au venit de pe diverse masini de-ale prietenilor mei. Intentia este de a lucra cu 17" din motive de frane de R129 SL600 Silver Arrow, care implica discuri de 334mm pe fata si de 300mm pe spate.


          Astfel, urmeaza experimente cu tot felul de J-uri si ET-uri, ca si cu diverse marci/modele. Rezultatul final tre' sa fie frumos ca estetica si excelent ca tehnica. Pana la faza aia cu frumos si bun, am descoperit ca am ceva joc in pivoti. In stangul ceva mai mult ca in dreptul, ambele suportabile pentru unii, dar nu pentru mine. Corespunzator, ieri seara am comandat pivoti noi, azi pe la 10.00 au sosit. Pe la 11.00 m-am apucat de montat, pe la 15.00 am incheiat. Treaba a durat mult pentru ca am avut de umblat dupa o presa de arc si dupa una de pivot.


          In trecut mi-am cumparat trei prese de arcuri dedicate pe Mercedes, si pe toate mi le-au cumparat prietenii. Deci eu am ramas cu ochii in ploaie si azi a trebuit sa imprumut una. Presa de pivot de-aia "potcoava" am vrut pen' ca n-as fi vrut sa demontez bratele din motive de unghiuri la directie. Presa asta de pivoti n-a fost disponibila, deci am marcat excentricele, am demontat bratele si am lucrat la presa clasica de atelier. Spre surprinderea mea, pivotii cu joc aveau codurile OEM de pe burdufe inca intacte. Daca sunt OEM, au 22 de ani si inca nu au cedat de tot, inseamna ca pe vremuri se lucra cu mai putina tenta comerciala si cu mai mult simt de raspundere. Nu ca n-am sti cu totii treaba asta...




          Cateva imagini cu detalii:



          Pivot inferior W124 3.jpg Pivoti Lemförder.jpg





          Presa de arc imprumutata:


          Presa arcuri Mercedes 4.JPG




          Presa de pivoti dorita, care urmeaza a fi comandata in curand:


          Presa pivoti Mercedes.jpg



          A urmat un drum de circa 70km, situatia este OK. Am verificat pe standuri si jocurile din celelalte articulatii, se pare ca este un avantaj sa ai prieteni buni ingineri ITP prin service-uri. Mai trebuie totusi stransi putin rulmentii rotii fata dreapta si de schimbat una din conductele de frana (coroziune). Maine se va rezolva cel putin una din chestii.







          Dragos

          Comment


          • OM603 si 722.4 revival.

            Buna seara !





            Am un W124 de rezerva pe langa cel titular. Rezervistu' este complet si functional, masina de Spania din 1996 cu OM603, cutie automata 722.4 si clima. A stat vreo doi ani prin gradina cuiva si m-am hotarat sa-l readuc la viata.


            Dupa verificarile clasice de rigoare pentru o masina care a stat nemiscata cinci ani (nivele fluide, stare cablaje electrice, etc.), am montat o baterie si l-am pus in miscare. Deplasare pana la locul autopsiei s-a facut fara probleme, a urmat separarea transmisiei de motor si extragerea acestora din masina.



            Extractia:


            Extractia OM603.jpg




            Curatirea:


            OM603 gata de spalare..jpg 722.4 gata de spalare..jpg




            Dupa curatire:


            OM603 curat din stanga.jpg 722.4 curata din dreapta.jpg




            Detasarea bailor:


            Baie ulei OM603 prost reparata 1.jpg




            Repararea si modifcarea lor:



            Baie OM603 reparata 1.jpg Baie 722.4 modificata 4.jpg Baie OM603 reparata 3.jpg Baie 722.4 modificata 1.jpg







            Dragos

            Comment


            • Apoi am montat pe motor/cutie chestii noi care ar trebui sa-i asigure o batranete linistita si fara complicatii:



              - pompa de apa (Hepu)
              - bujii incandescente (Beru)
              - garnitura la baia motorului (Victor Reinz)
              - garnituri intre chiulasa si galerii (admisie/evacuare) (Victor Reinz)
              - semering palier spate (Victor Reinz)
              - senzor presiune ulei (Topran/Hans Pries)
              - filtru/garnitura la cutia automata (Mann)
              - furtune noi la termochestia aia de motorina de langa suportul stanga al motorului.





              Urmeaza a fi reinnoite in iunie, cand revin iar acasa:


              - filtru ulei/motorina/aer.
              - rola intinzator curea agregate.
              - curea agregate
              - furtune de vacuum.
              - ma mai gandesc...





              Observatii pana in stadiul actual de sleep mode al operatiunii:


              - baia de ulei a motorului a mai fost demontata (din motive de fisurare) si remontata la loc cu vechea garnitura plus silicon. Ciudatii aia au reparat baia cu Poxipol, deoarece in Spania se pare ca nu s-a auzit de sudura WIG/TIG. Eu am refacut reparatia asa cum se cuvine si am modificat baia conform ideilor dovedite anterior corecte. Gaura/bucsa filetata/senzor de temperatura pentru termometrul de ulei motor din masina.


              - baia de ulei a cutiei a suferit aceeasi modificare, cu acelasi scop, adica senzor temperatura pentru termometrul de ulei cutie din masina.




              Remontarea baii de ulei a motorului a fost insotita de constatari negative/rezolvari pozitive:


              - cele trei suruburi M6 lungi de prindere a baii de ulei in zona din spate aveau filetul din blocul motor defect. Din fericire, ceea ce credeam eu ca este "bloc motor" este de fapt un capac de aluminiu (demontabil) care are locasul pentru semeringul palier spate. si tot din fericire, gaurile astea erau mult mai lungi decat suruburile OEM si am putut si eu folosi suruburi mai lungi. Like this:



              Suruburi scurte si lungi.jpg



              - curatirea baii de ulei de vechea garnitura intarita beton s-a facut greu de tot, cu cutit/cutter, finisarea cu mijloace mecanice in mana antrenata a unui amic:



              Gogu la frecat.jpg Baie OM603 curata.jpg



              - ca sa fie treaba si mai complicata, toate cele trei gauri (M6) din partea din fata a baii de ulei (in spatele fuliei de pe vilbrochen) plus una infundata din laterala stanga (tot M6) aveau filetul cam palid in bloc si au cedat la strangere. Ca atare, am filetat M7 in bloc in spatele fuliei de pe vilbrochen plus a patra din lateral, fapt care mi-a scos 32 de peri albi. N-am poze, pentru ca s-a intamplat ceva pozitiv ce a compensat acest mic stres. Partea pozitiva are trei luni, o fața tristă si ținea neapărat să mă miroasă în ureche în timp ce eu filetam găuri perverse:



              Sasha 2.jpg Sasha 1.jpg




              Alte detalii:



              OM603 volanta pentru cutie automata.jpg OM603 flexplate.jpg


              OM603 fara semering palier spate.jpg Furtune noi de motorina.jpg Operatii de finete.jpg





              Va urma...





              Dragos

              Comment


              • Buna seara !






                Asa cum am anuntat anterior, a venit momentul sa mai fac ceva achizitii pentru OM603. si nu numai. Am comandat urmatoarele:



                - rola intinzatare curea. Doua bucati, ca am si un OM603 cu turbo caruia ii va veni la un moment dat randul la "tunat". Arata asa, 25mm latime cu 80mm diametru:


                Rola intinzatoare.jpg




                - motor stergator parbriz:


                Motor stergator.jpg Motor stergator 2.jpg




                Pentru cei curiosi si doritori, in stare montata pe ansamblul stergatorului, arata asa:


                Motor stergator 3.jpg




                - presa extractoare de pivoti. Am luat doua diferite, o sa ma hotarasc ulterior care ramane si care pleaca:


                Presa pivoti Mercedes.jpg Presa pivoti Mercedes 2.JPG




                - extractor stergator. Nu e pentru W124 neaparat, merge si la altceva:


                Extractor stergatoare.jpg




                - ventilator habitaclu pentru W124 fara clima:


                Motor ventilator interior 2.jpg




                Presa de arcuri inca nu am comandat-o, ca inca n-am cautat chiar peste tot si poate totusi o am...








                Dragos

                Comment


                • Jante 17"

                  Buna ziua !




                  Considerand ca dupa conversia la frane si mai mari decat cele actuale pe masina n-o sa incapa jante mai mici de 17 toli, am sapat dupa alternative. In trecut am facut un test cu o janta Niche care ar fi fost disponibila, dar pretul cerut pentru setul complet de jante belite/crapate si departe de a fi rotunde m-a facut sa renunt la aceasta varianta.


                  Astfel, dupa ceva timp de cautare, m-am oprit la variantele de mai jos:



                  1. AEZ Straight Dark:

                  AEZ Straight Dark.jpg




                  2. Aluett Typ 10:

                  Aluett Typ 10.jpg




                  3. Borbet XRT:

                  Borbet XRT.JPG




                  4. Brock B29:

                  Brock B29.jpg




                  5. Brock B36:

                  Brock B36.jpg




                  6. Diewe Trina Platin Matt:

                  Diewe Trina Platin Matt.JPG




                  7. Mak Fatale Ice Black:

                  MAK Fatale Ice Black.jpg




                  8. Tomason TN1:

                  Tomason TN1.jpg




                  9. Tomason TN11:

                  Tomason TN11.jpg





                  Sunt strans legat de forma concava a spitelor, ca sa am loc de etrierii aia mai decat cei actuali mari care vor fi pe masina. ET-ul tre' sa fie intre 20 si 35, latimea jantei intre 7.5 si 8 toli, anvelopa va fi 245/45R17.




                  Pro/contra si de ce, eventual propuneri pentru alte variante ?





                  Dragos

                  Comment


                  • Tot legat de jante, am facut ceva teste cu ceva cu aspect mai clasic, imprumutate de pe un Astra Bertone pimpat si coborat, anvelopele erau 205x45 pe fata si 225x40 pe spate, stateau stretch si de-aia arata ca naiba la mine:




                    Keskin KT1 8.5x17 ET30 pe fata:

                    Keskin KT1 8.5x17 ET30.jpg





                    Keskin KT1 10x17 ET30 pe spate:

                    Keskin KT1 10x17 ET30.jpg



                    Pe spate nu au mers fara flansa de 14mm, lovind in etrier. Cu flansa au mers, dar ieseau prea mult de sub masina.




                    In principiu, KT1 Classic arata asa:

                    Keskin KT1 Classic.jpg





                    Echivalentul lor de la OZ se cheama Futura si arata asa:

                    OZ Futura.jpg








                    Dragos

                    Comment


                    • Tablou/panou sigurante W124

                      Buna ziua !




                      In trecut am descris problemele avute cu sigurantele ceramice ale Benz-ului. Piesele necesare conversiei de la ceramice la clasice au sosit si arata asa:




                      Fara capac:

                      Socluri sigurante 1.jpg




                      Cu capacul montat:

                      Socluri sigurante 2.jpg



                      De jos:

                      Socluri sigurante 3.jpg




                      Fiecare soclu ofera loc la sase sigurante de pana la 30A bucata, dimensiunile soclurilor fiind de 85x26x57mm (Lxlxh) sau 85x26x45mm fara capacul transparent. Pot fi gasite aici:


                      Entdecken Sie Sicherungshalter für 6 KFZ Standard Flachsicherungen Sd-6 MTA in der großen Auswahl bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!




                      Cele sapte socluri vor ocupa locul disponibil masurat anterior, de 190x90x60mm, odata eliminat panoul OEM. Ramane de confectionat un suport care sa preia locul celui original si de mutat firele de pe un papuc pe altul, rand pe rand.





                      Dragos

                      Comment


                      • Originally posted by Heavy D. View Post
                        am facut ceva teste cu ceva cu aspect mai clasic
                        ... și sper că te hotărăști să nu rămâi doar ”în teste” cu ele. Dau mult mai bine clasicele pe clasice !

                        Originally posted by Heavy D. View Post
                        Piesele necesare conversiei de la ceramice la clasice au sosit
                        Văd că nu te lași ! După ce termini cu conversia asta, vei avea fire albe (puține la număr, în rest doar chelie) și mustață lungă tot albă, așa cum îi stă bine unui chinez bătrân
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • Buna seara !





                          Hm, si mie mi-ar place mult un set de OZ-uri sau de Keskin KT1. Doar ca un set de OZ-uri cum vreau eu incepe de pe la 1300 Euro la mana a doua dar in stare perfecta, si nu am in calcul dublarea/triplarea valorii masinii mele in acest fel, vezi mai jos:






                          Din fericire, Keskin KT1 se gasesc inca de noi cu 5x112 chiar pe site la Keskin, dar doar trei bucati sunt disponibile. Si mai vreau sa fac teste cu cea 8.5x17 incaltata cu anvelopa corecta, ca sa fiu eu sigur ca totul este OK, considerand ca latimea jantei OEM este de 8.25 toli. Mai ales ca 153 Euro bucata este suportabil, desi dureros oarecum...







                          Mai vedem...





                          Dragos

                          Comment


                          • Salut!
                            Am citit cu mare interes ultimele doua pagini ale topicului si m-a cuprins nostalgia dupa al meu 250D. Promit ca imi fac timp sa citesc tot topicul.
                            Daca vrei o parere referitor la jante eu as merge pe astea:
                            Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.

                            ...daca vrei ceva mai "proaspat" as merge pe astea
                            Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.
                            Stefan

                            Comment


                            • AMG-urile sunt OK, dar pe 18". Nici celelalte n-ar fi rele, dar prea scumpe si prea mari. Si eu caut maximum 17", ca asa am voie pe acte, cu anvelopa 245/45R17.



                              Dragos

                              Comment


                              • Eu as alege Keskin...dau bine pe Benz.
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF