Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124, aventura continua...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna ziua !


    Levi zice bine mai sus, treaba cu locul ala mare se datoreaza lipsei difuzorului si prezentei ventilatorului electric.

    Cu privire la turbina, trebuie vazut cum primeste comanda sa faca ce face. In plus, daca wastegate-ul ramane deschis tot timpul, nu mai sunt destule gaze de evacuare la fundu' ei ca s-o invarta, ca ele se duc direct in evacuare. Cu alte cuvinte, in loc de wastegate ai avea un "turbo bypass".

    Plasmele sunt sus de vreo doi ani cred, si in ceasurile mele nu este nimic alb in afara de cifre. Undeva prin topicul asta sunt si poze cu ceasurile cu plasma stinsa.



    Dragos

    Comment


    • Salut Dragos!

      Sa fac niste poze? Ca deocamdata nu prea stiu de unde sa incep. Voi incerca sa ma documentez poate voi intelege...Oricum multumesc deocamdata.

      Comment


      • Salut Dragos!

        Am reusit! Dupa ce m-am documentat, am luat o schema a sistemului de vacuum si am inceput sa verific. Bineinteles ca erau puse dupa ureche, le-am aranjat dupa schema si turbina a prins viata! Merge si actuatorul pe care-l credeam defect. Mersi inca o data pt sfaturi! Drumuri bune!

        Comment


        • Total e bine cand se termina cu bine...


          Dragos

          Comment


          • Saiba Hardy/Prima flansa de cauciuc din transmisie.

            Buna seara !


            Revenit acasa dupa o sesiune de 11 saptamani de munca, zilele trecute am trecut de pe rotile de vara pe cele de iarna, ca Benz-ul meu n-a miscat din parcare din septembrie. Cu care ocazie am inspectat vizual ce se intampla pe sub masina.

            In afara de un surub usor slabit pe sub care zemuia ATF din cutia automata, treaba rezolvata rapid, am observat chestii care, odata aduse la lumina zilei, aratau asa:

            Old 1.JPG Old 2.JPG

            Ieri am comandat piesa, azi am montat-o la locul ei. Detalii mai jos:

            New stuff.JPG Cod OEM.JPG


            Si in caz ca ajuta pe cineva care vrea Lemförder:

            Cod Lemförder.JPG

            Durata operatiei a fost o ora, nimic nu a trebuit demontat in afara de flansa in sine, ca masina mea nu are scuturi sub motor sau sub cutie. Cel putin deocamdata...



            Dragos

            Comment


            • A doua flansa Hardy, primul rulment intermediar.

              Buna seara !


              Pentru ca atunci cand te apuci de o treaba, e bine s-o faci asa cum trebuie de la bun inceput, astazi am finalizat operatia "cardan sanatos".

              Au sosit de cateva zile a doua flansa Hardy si rulmentul intermediar pentru cardan:

              Flansa noua.jpg Rulment intermediar nou.jpg

              Flansa veche nu arata exagerat de rau, da' rulmentul intermediar nu mai avea contact cu carcasa lui decat in cateva puncte, si am definitivat separarea cand l-am demontat. Crucea cardanului nu are joc, deci din acest punct de vedere, lucrurile stau bine.

              Flansa veche.jpg Carcasa rulment intermediar.jpg


              Un amanunt legat de flansele Hardy la W124 ex-taxi: au acelasi cod, respectiv aceleasi dimensiuni ambele, si cea de la cutie, si cea de la grup. Iar gaurile din flanse au centrele dispuse pe un cerc de 90mm diametru.



              Dragos

              Comment


              • Odata si-odata tot imi vei vinde mie 124-ul asta!
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • Limitatoare deschidere usi fata.

                  Buna seara !



                  Ieri pe la pranz am considerat ca este destul de frig ca sa ma apuc de schimbat piesele care limiteaza gradul de deschidere al usilor fata. Operatiunea s-a desfasurat la un amic din Cluj, in mediu semi-outdoor, mai precis intr-un garaj neincalzit si mic de nu incapea Benz-ul in el si am lucrat cu usa deschisa...

                  La usa din dreapta limitatorul era de fapt fara limite, iar la cea din stanga aproape la fel, drept pentru care, in trecut am comandat respectivele piese, care sunt identice pentru ambele parti. Mai jos, imagini cu piesele si codurile lor:


                  Door straps.jpg

                  Old 1.jpg Old 2.jpg

                  Left.jpg Right.jpg


                  Dupa faza cu limitatoarele (care a implicat demontarea cutiilor de difuzoare si a tapiteriei de pe usile fata), am scos usor ansamblul cu ceasurile din bord si am schimbat un led UV care nu mai avea chef sa-si arunce lumina pe acele fluorescente. Am mai montat doua becuri noi T5 cu un SMD (rosii) in locul becurilor clasice din centrul butoanelor rotative (trepte ventilator/dirijare aer) ale caldurii din habitaclu.

                  Bec T5 SMD.jpg

                  Am recuperat in sfarsit de la furnizor patefonul Alpine IVA-D511RB si camera de marsarier aferenta, ambele urmand a fi montate la anu', pe vremea ghioceilor. Deasemenea, s-au luat masuri in zona politei de sub luneta, unde o sa mai apara un amplificator si doua subwoofere open air. Doar pe la vara...



                  Dragos
                  Last edited by Heavy D.; 12-30-2014, 22:25 PM.

                  Comment


                  • Prindere paravanturi

                    Buna ziua !


                    A trecut ceva vreme de cand am montat la toate geamurile masinii mele paravanturi de la Heko. Pentru ca acestea intra intre cheder si geam, pe ultimii milimetri geamurile fata (actionate electric) se inchid greu. Speram sa mai cedeze chederele cu timpul, ceea ce s-a si intamplat, dar nu in masura in care ma asteptam.

                    Ca atare, avand deja exemplu de la camionul Scania cu care muncesc din cand in cand, vreau sa montez paravanturile astea pe rama usii. La Scania se foloseste banda dublu adeziva in partea de sus plus ceva cleme sus si pe lateral.

                    Miercuri am trecut pe la reprezentanta Scania de la Sausheim (Mulhouse/Franta) sa dau un buna ziua si sa urez an nou fericit, ca lucrez cu ei de circa sapte ani. Dupa schimbul de amabilitati, am prezentat problema mea si ca rezultat, m-am ales cu cele de mai jos, adica un set de cleme pentru doua usi:

                    Prinderi paravanturi Scania.jpg


                    Si daca tot am trecut pe acolo, am mai adaugat ceva la capitolul scule:

                    Surubelnita ventile.jpg

                    Montarea prin martie, cand ajung din nou acasa.


                    Off-topic:

                    Prin atelierul Scania, printre altele, se muncea la asta:


                    Prezoane chiulasa Scania.jpg Resturi prezoane Scania.jpg


                    Garnitura chiulasa Scania.jpg


                    Mai precis: doua din cele sase prezoane ale chiulasei cu numarul trei s-au rupt, iar garnitura s-a strapuns pe lateral, catre chiulasa numarul patru. Rezultat tipic, adica pierdere apa, scapari de compresie in circuitul de racire si cel de ungere, etc.




                    Dragos

                    Comment


                    • Mai Dragos, dar nu ai suficiente scule in portbagaj ?
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • Originally posted by Heavy D. View Post
                        A trecut ceva vreme de cand am montat la toate geamurile masinii mele paravanturi de la Heko. Pentru ca acestea intra intre cheder si geam, pe ultimii milimetri geamurile fata (actionate electric) se inchid greu.
                        Eu am renuntat la ele (tot HEKO) pentru ca la inchiderea automata, geamul simtea clema si macaraua deschidea inapoi. Mergea doar prin apasarea continua a butonului. Mai mult, la peste 90 km/h sunt zgomotoase.
                        Spor!
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • Salutari !


                          Notiunea de "suficient" difera de la om la om...

                          In lada aia Black&Decker din portbagaj, pe langa seturile complete de tubulare/inelare/fixe/combinate de la Proxxon, mai am un set de chei combinate dublura, de pe la 8mm pana la 21mm, un ciocan de 1.5kg, coliere de rezerva, o-ringuri si ceva saibe de cupru si otel, surubelnite late si in cruce de doua-trei dimensiuni, un set de inbus-uri si un set de torx-uri, ambele de forma literei L, un dorn de otel, un manometru, o lanterna, o rola de banda izolatoare electrica si o rola de duct-tape, o cheie franceza de la Proxxon, un papagal mediu, smirghel de doua granulatii diferite, un cutter metalic profesional, o oglinda pe tija telescopica cu leduri la capat, o alta tija de-asta cu magnet in capat, cleste patent clasic/cu varfuri ascutite/cotit si altul de taiat sarma, ceva suruburi si piulite uzuale M6 - M12, bricheta, tub termorestringent si ceva sarma izolata, o curea de agregate de rezerva, un intinzator suplimentar de OM601 2.3 de pe un Vito, al doilea set de sigurante, etc.

                          Iar in compartimentele laterale ale portbagajului am fluide de rezerva in bidoane de cate un litru (ulei motor/ATF/ulei de diferential/antigel/lichid de frana), vaselina de doua feluri, a doua lanterna cu led incarcabila la mufa de bricheta, pasta de spalat pe maini, un PET de doi litri cu apa de spalat pe maini, carpe, palnie subtirica pentru completat ATF la cutia automata, sufa de remorcare de cinci tone forta, patru ocheti de remorcare de cate doua dimensiuni, un pachet de servetele umede, cricul, ceva bucata de lemn de esenta tare, etc.


                          Cum sigur am uitat ceva, poate intr-o zi o sa le inventariez si o sa fac si poze... Oricum, e clar ca lipseste un elevator, o presa hidraulica, un aparat de sudura, dar nu am chiar atelier mobil...




                          Dragos
                          Last edited by Heavy D.; 01-17-2015, 17:51 PM.

                          Comment


                          • Stiu Dragos, am avut ocazia sa-ti vad portbagajul 'dotat' ...
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • Furtun retur motorina

                              Buna ziua !



                              Acum vreo trei saptamani, cand am miscat ultima data Benz-ul, am simtit un usor miros de motorina in habitaclu. Dupa o privire scurta sub capota, n-am identificat nimic grav si am dat vina pe faptul ca masina a stat parcata la doi pasi de locul unde alimenteaza firma camioanele, si unii soferi mai dau si pe langa buson.

                              Cand dai pe langa, motorina ajunge jos si apoi se scurge conform inclinatiei terenului, ajungand la un moment dat si sub masina mea. Ei bine, tocmai am aflat ca mirosul de motorina venea de altundeva.

                              Weekend fiind, azi dimineata imi pornesc masina ca s-o pregatesc de un scurt drum de Saarbrücken, circa 20 de kilometri. Pornesc motorul si aduc masina langa camion, lasand motorul si dezaburirea lunetei sa functioneze, ca pe masina era zapada. Dupa vreo zece minute de vaslit zapada de pe masina, observ o pata de lichid sub motor care avea tendinta de a curge cam prea cu spor catre roata din stanga fata.

                              Am luat pozitia "in genunchi" in fata masinii, am privit sub ea si am constatat ca de pe baia de ulei a motorului picura un lichid deschis la culoare. Degetul in balta, apoi la nas... Motorina, binenteles. Ridic capota si vad motorina tasnind vrea cinci centimetri in inaltime de la stutul de retur al ultimului injector.

                              Stutul asta are peste el un furtun de cauciuc de vreo 30mm lungime, infundat la celalalt capat, ca doar e ultimul injector. Furtunul s-a copt in timp, si scapa motorina prin tesatura lui de panza, pe langa surubul-dop. OK, am zis, putina miscare inainte de masa nu strica. In trecut schimbasem toate furtunele de retur cu altele noi de la GATES, dedicate pentru combustibili. Binenteles ca sfarcu' ala mic cu dop nu l-am bagat in seama atunci si situatia s-a razbunat astazi...

                              Mai jos, incercuit cu negru, mai precis in-ovalizat, vechiul sfarc si dedesubt cel manufacturat ad-hoc cu ce am avut in trusa de scule din portbagaj, ca-mi pastrasem juma' de metru de furtun nou si coliere aveam:


                              Furtun retur vechi.jpg


                              L-am montat la locul lui, am curatat zona murdarita de motorina cu brake cleaner si am suflat cu aer comprimat de la camion, dupa care am plecat in oras, ca-i soare si nu mai bate vantu'. Pe motorina ajunsa pe jos, vreo juma' de litru, am pus rumegus si am lasat sa se absoarba, urmand apoi sa adun mizeria si s-o duc la pubela aferenta reziduurilor de garaj ale firmei.


                              Ca lectie invatata azi ar fi ca schimbarea furtunelor sa se faca integral, nu numai ale pe care tu le consideri importante...




                              Dragos

                              Comment


                              • Originally posted by Heavy D. View Post
                                stutul de retur al ultimului injector are peste el un furtun de cauciuc de vreo 30mm lungime, infundat la celalalt capat, ca doar e ultimul injector. Furtunul s-a copt in timp, si scapa motorina prin tesatura lui de panza, pe langa surubul-dop.
                                Hehe (nu râd de tine, râd cu tine), al dreq de dop ... Eu aveam dopul original și acela s-a fisurat. La ieșirea de la servici, în parcare sub Lord era ditamai pata. Să nu lungesc povestea, am aruncat dopul de plastic care nu mai era bun de nimic, și am fabricat una bucată furtun cu un șurub în rolul dopului. Scenariul nu a fost acceptat, rolul nu a fost jucat bine: furtunul fiind un pic mai gros în diametru decât trebuia, șurubul a zburat, motorina curgea în voie, pata sub mașină mai mare, etc, etc ... De data asta am luat un șrof mai gros și l-am îndesat într-însul furtun, oprind hemoragia.
                                Partea haioasă a pățaniei: a 2-a zi după ce am rezolvat problema, un coleg a parcat fix pe locul unde era Lord cu 1 zi înainte, având în dotare o Octavia aproape nouă, tot pe fotoghin. Dimineața, cum era întuneric, nu se vedea, dar la ieșirea de la lucru s-a întâmplat să fiu în urma lui și să-i văd reacția pe față la observarea ”bălții” de sub mașină Drăcușorul care s-a așezat înstantaneu pe umărul meu, mi-a șoptit să-l las pe bietul om să fiarbă în suc propriu, să ridice capota, să ofteze, ba mai mult să mă duc la el și să-l întreb dacă pot să-l ajut cu ceva ... După câteva minute, bineînțeles că i-am relatat despre sursa reală a petei, și ... mai trăiesc și acuma, am scăpat viu
                                Last edited by Levi; 02-08-2015, 17:39 PM.
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF