Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Mercedes Benz... mai vechi > Mercedes Benz W124 > Probleme tehnice - W124

W124, aventura continua...

Probleme tehnice - W124


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 01-27-2018, 21:05 PM   #561
Heavy D.
Senior Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Cugir/AB
Motorizare : I4 2.0D, I4 2.1TD, V8 7.5 carburator
Age: 50
Posts: 1,384
:
[Senior Member]
Default Filtru decantor motorina si vas lichid parbriz.

Buna seara !




Astazi, fiind vreme buna, am hotarat sa-mi aduc decantorul intr-o pozitie mai service-friendly, mai ales daca e intuneric afara. Deci am luat furtune noi si coliere noi si am purces la treaba. Dupa o juma' de ora de munca plus un sandvis si o cafea primita cadou, treaba arata asa:



Decantor 1.jpg Decantor 2.jpg



Initial, decantorul era in zona suportului de motor de pe stanga, adanc bagat sub carcasa filtrului de aer, iar schimbarea lui implica demontarea capacului de peste filtru si ceva gimnastica ginecologica cu mainile in zona respectiva. Acum, cu furtune ceva mai lungi, am adus decantorul intr-o pozitie in care nu mai trebuie demontat nimic, pentru o eventuala schimbare brusca/necesara/urgenta fiind necesare doar o surubelnita si circa doua/trei minute de munca.




Treaba de mai sus s-a terminat repede, si pentru ca alaturi de mine era un W124 cu OM602 si vas lichid parbriz incalzit, am facut cateva poze, traseul circuitului de incalzire fiind diferit de cel postat mai sus. Si poate asta ii da idei lui Levi sau altora ca el:



Vas 3.jpg Vas 6.jpg




Weekend placut !





Dragos
Heavy D. is offline   Reply With Quote
Old 01-27-2018, 22:53 PM   #562
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 2.0D, 1.8
Age: 45
Posts: 4,056
:
[V.I.P]
Default

Da ăsta este de fapt circuitul care mă interesează! Dar la mine partea aia cu furtunul în teu îmi dă dureri de cap, deoarece din acel teu pleacă o conductă metalică undeva jos, și până nu am ocazia să mă bag pe sub mașină, misterul va rămâne neelucidat: unde ajunge traseul buclucaș?
Dragoș, mersi de poze!
Attached Images
File Type: jpg 20180124_1334591.jpg (103.3 KB, 278 views)
File Type: jpg 20180124_1335111.jpg (65.3 KB, 67 views)
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Levi is offline   Reply With Quote
Old 01-27-2018, 23:46 PM   #563
Heavy D.
Senior Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Cugir/AB
Motorizare : I4 2.0D, I4 2.1TD, V8 7.5 carburator
Age: 50
Posts: 1,384
:
[Senior Member]
Default

Posibil sa aiba de-a face cu termoflotul ala de incalzeste motorina si se afla situat tot cam in zona suportului de motor de pe partea stanga. Da de veste cand te uiti acolo si identifici treaba.




Dragos
Heavy D. is offline   Reply With Quote
Old 01-28-2018, 15:53 PM   #564
Heavy D.
Senior Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Cugir/AB
Motorizare : I4 2.0D, I4 2.1TD, V8 7.5 carburator
Age: 50
Posts: 1,384
:
[Senior Member]
Default

Buna ziua !




Am luat ieri o pompa electrica de absorbit uleiul de motor sau de cutie prin tevile jojelor aferente. Si binenteles ca am pus-o si la treaba:



Pompa Eufab 1.jpg Pompa Eufab 2.jpg Pompa Eufab 3.jpg Castrol Magnatec 10W40 10 litri.jpg



Si daca tot am fost axat pe achizitii, am luat un dremel de la Proxxon plus ceva accesorii si consumabile:


Proxxon dremel 1.jpg Proxxon dremel 3.jpg Accesorii Proxxon dremel.jpg



Observatii legate de pompa care a costat 22 Euro:

1. Furtunul de absorbtie are diametru interior de vreo 4mm, dar stutul pe care vine montat in pompa are 10mm. Recomand schimbarea furtunului asta cu unul de 10mm la interior, respectiv 12/13mm la exterior, daca teava jojei permite intrarea acestui diametru. Furtunul de 4mm la interior se pastreaza ca back-up pentru situatiile in care teava jojei nu permite intrarea furtunului mare.

2. Cu furtunul subtire, cinci litri de ulei s-au scos in cinci-sase minute, cu mentiunea ca la inceput am infipt furtunul prea adanc si varful i s-a indoit, micsorand gaura aia de 4mm, pompa tragand mai greu si incet, pana m-am prins ca am fortat eu nota si am tras de furtun vreo 10mm in afara.

3. Uleiul se scoate cald din motor, ca e mai fluid. Dar nu la 80-90 de grade, ca se in moaie prea tare furtunele si se turtesc. Mai ales cel de absorbtie e afectat, ca iesirea are vreo 8-10mm la interior si nu e asa grav. Temperatura de ulei recomandata la absorbtie ar fi de 50 - 60 de grade.

4. Cica pompa ar avea protectie la incalzire si ar decupla daca e cazul. Si nu se recomanda utiizarea ei mai mult de 15 minute incontinuu. Dupa schimbul de ulei la Benz-ul meu am continuat cu alti cinci litri scosi dintr-un Audi A4 2.0TDI, scosi in circa patru minute, ca am avut grija sa nu infig furtunul prea tare, ci doar cat trebuie. N-a decuplat, iar de incalzit s-a incalzit doar putin mai tare decat simti la mana. Dar afara erau sase grade, deci poate a ajutat si asta.

5. Zgomotul facut de pompa este rezonabil, rezumandu-se la un bazait de motor electric de 60W.




Dremelul Proxxon l-am luat pentru alte aplicatii in care flexul sau cutterul nu sunt precise sau prea mari pentru o operatie anume. Si va urma ceva si la acest capitol...





Dragos
Heavy D. is offline   Reply With Quote
Old 01-28-2018, 16:12 PM   #565
dog
Senior Member
 
dog's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Iasi
Motorizare : M47 2.0 D & N42 1,8i Automate
Age: 37
Posts: 834
:
[Senior Member]
Default

Cred ca e o solutie destul de ok, daca nu ai unde suspenda masina si iti place sa schimbi uleiul singur. Am vazut o pompa similara in Lidl - cred ca imi iau si eu.
__________________
Stefan
dog is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2018, 15:31 PM   #566
Heavy D.
Senior Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Cugir/AB
Motorizare : I4 2.0D, I4 2.1TD, V8 7.5 carburator
Age: 50
Posts: 1,384
:
[Senior Member]
Default Furtun incalzire habitaclu, lampi numar.

Buna ziua !



Mi-a sosit noul furtun-teu de distributie a apei calde de la motor catre radiatorul de incalzire din habitaclu si catre vasul spalatorului de parbriz:


Furtun nou 1.jpg Furtun nou 2.jpg Furtun nou 3.jpg


In poza a doua am notat si legaturile furtunului in cauza, dupa cum urmeaza:

- sageata verde = racord cu motorul
- sageata albastra = racord cu radiatorul de habitaclu
- sageata portocalie = racord cu circuitul de incalzire al lichidului de spalat parbrizul


Inpatratite cu rosu sunt ceea ce numesc eu colier, desi nu vad de ce au folosit asa ceva in loc de coliere cu strangere cu surub clasice. Mai ales ca la capetele cu sageti de-alea se folosesc...



Deasemenea, au sosit si lampile noi pentru iluminarea placii de inmatriculare:


Lampi 1.jpg Lampi 2.jpg Lampi 3.jpg



Codurile OEM aferente se observa in poze si ele se aplica unui W124 E200D automat din 1995.






Dragos
Heavy D. is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2018, 22:12 PM   #567
Heavy D.
Senior Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Cugir/AB
Motorizare : I4 2.0D, I4 2.1TD, V8 7.5 carburator
Age: 50
Posts: 1,384
:
[Senior Member]
Default

Buna seara !



Fiind la baza in zi de sambata, mi-am facut juma' de ora timp sa schimb racordul/furtunul ala de mi-a facut stres acum o luna. Piesa noua a venit cu doua din furtune sertizate pe racord, ceea ce nici nu-mi place si mi-a dat bataie de cap suplimentara. Dar, cu ceva imaginatie si scule destepte avute la indemana, task-ul s-a dovedit a fi mult mai usor decat estimam initial.


Daunele aratau asa:


Furtun vechi 1.jpg Furtun vechi 2.jpg



Am pus in functiune dremelul Proxxon luat acum o saptamana si am renuntat la sertizari. Cea din stanga (otel) e de pe piesa noua, cea din dreapta (aluminiu) a fost pe cea veche:


Sertizari otel si aluminiu.jpg



Si, cu coliere noi, treaba la gata:


Furtun nou la gata.jpg



Cateva observatii:


- piesa cea noua racord/furtune e supraevaluata (circa 30 - 35 Euro) si a fost complicata voit la conceptia initiala. Unghiul ala idiot la ramura care pleaca la vasul spalatorului de parbriz nu este deloc necesar (fuck you once...), nici forma de reductie a furtunului in cauza, care este mare in diametru la un capat si mic la celalalt (fuck you twice...). Nici indoiturile acestui furtun nu sunt necesare (fuck you for the third time...).

- sertizarile OEM sunt din nou felul inginerilor de conceptie de a-ti spune discret "fuck you" pentru a patra si ultima oara.

- orice racord "T" cu diametre corecte isi face treaba la fel de bine, si in loc de sertizari cretine, se pot lua cele mai normale coliere posibile.





Dragos
Heavy D. is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2018, 12:44 PM   #568
grizzlee
Senior Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Cluj/Timisoara/Resita
Motorizare : 220 CDI
Age: 37
Posts: 503
:
[Senior Member]
Default

Desi suna dubios, nu s-ar fi potrivit un Teu de cupru?Nu imi dau seama de diametru din poze
grizzlee is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2018, 20:13 PM   #569
Heavy D.
Senior Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Cugir/AB
Motorizare : I4 2.0D, I4 2.1TD, V8 7.5 carburator
Age: 50
Posts: 1,384
:
[Senior Member]
Default

Buna seara !



Nu suna deloc dubios treaba cu cuprul. Cu mentiunea ca ramura orizontala a T-ului ar avea vreo 20mm in diametrul exterior si cea asa-zisa verticala vreo 18mm, care vine redus la circa 12mm exterior din furtun. Pe nemasurate deocamdata...


Se poate confectiona un "T" din inox exact dupa furtune, scotand reductia lu' dracu' din poveste. Adica ramura aia verticala sa fie de vreo 8mm diametru exterior, exact cat e nevoie ca sa te legi cu furtun normal drept fara vreo reductie sau strambatura/curbura/cot. Si binenteles ca asta o sa fac la un moment dat, daca nu cumva chiar gasesc de-a gata un "T" cum am eu nevoie.





Dragos
Heavy D. is offline   Reply With Quote
Old 02-15-2018, 00:03 AM   #570
Heavy D.
Senior Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Cugir/AB
Motorizare : I4 2.0D, I4 2.1TD, V8 7.5 carburator
Age: 50
Posts: 1,384
:
[Senior Member]
Default

Buna seara !



Am facut masuratori pe piesa veche. Ramura orizontala (cea groasa) are 19mm diametru (3/4"), iar cea verticala (subtire) are 17mm inainte de reductie si 8mm (5/16") dupa reductie.


Cu alte cuvinte, un teu 19 - 8 - 19mm ar fi perfect ca inlocuitor. Adica asa ceva, de PP, PE sau inox:



Teu 2.jpg Teu 3.jpg





Dragos
Heavy D. is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2018, 13:56 PM   #571
Heavy D.
Senior Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Cugir/AB
Motorizare : I4 2.0D, I4 2.1TD, V8 7.5 carburator
Age: 50
Posts: 1,384
:
[Senior Member]
Default Lights and stuff.

Buna ziua !



Intre timp, mi-au venit idei legate de luminile fata. Faruri, mai precis. Acum cativa ani am montat faruri noi, Depo sau Tyc, nu imi mai aduc aminte in acest moment. Oglinzile sunt in continuare in stare foarte buna, si m-am gandit sa fac un upgrade.


Au aparut pe diverse formate (H4 inclusiv) becuri cu leduri CREE/COB high power. Am luat trei perechi diferite si ca producator, si ca design. Am mai luat doua perechi de capace second-hand de faruri, pentru ca becurile cu led au ventilator la spate si sunt lungi, depasind gabaritul capacului normal. Nevrand sa ciobanesc capacele alea relativ noi, le-am ciobanit pe cele second hand, dupa care am montat totul laolalta, am facut ceva reglaje si treaba s-a incheiat.


Becurile arata asa:


Bec led 1.jpg Bec led 1 spate.jpg

Bec led 2.jpg Bec led 2 spate.jpg

Bec led 3.jpg Bec led 3 spate.jpg



Ciobaneala a aratat cam asa, facuta cu dremelul ala Proxxon amintit anterior:


Capac far stanga.jpg Capac far dreapta.jpg

Capace faruri.jpg Capac far in pozitie.jpg




Pe moment am folosit un singur model de becuri din cele trei cumparate. Ramane de vazut cum se vad noaptea la drum intins si daca deranjeaza pe cei venind din fata. O sa fac teste si cu celelalte doua modele. Nici unul din seturi nu a venit cu trafo/drosel sau mai stiu eu ce dispozitiv auxiliar de ridicat tensiunea. Deci doua becuri plug and drive per set si gata.







Dragos
Heavy D. is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2018, 14:27 PM   #572
adidc
Senior Member
 
adidc's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: Timisoara
Motorizare : 2.2cdi
Posts: 2,613
:
[Senior Member]
Default

Gaura rezultata din ciobaneala nu se inchide cu nimic? Cumva ar trebui sa ramana doar capatul becului la exterior si in rest sa fie cat decat etans, nu? Altfel cred ca se va buli oglinda in timp.
__________________
E220 cdi W210, 2001

E320 W210, 1997
C180 W202, 1994
W123 200D, 1978 cu inima de W124


Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?
adidc is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2018, 14:53 PM   #573
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 2.0D, 1.8
Age: 45
Posts: 4,056
:
[V.I.P]
Default

Subscriu ante”vorbitorului” meu! Farul trebuie sa fie etenș, altminteri: condens, oglinzi îngălbenite/orbite, etc

P.S. Halatul? ... ca am studia tși eu problema acestor becuri la 124, dar mai am până acolo (abia ieri am montat unul din DRL-uri în far), și ce am văzut eu până acum, sare de suta de leuți bucata...
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

Last edited by Levi; 05-10-2018 at 14:55 PM.
Levi is offline   Reply With Quote
Old 05-10-2018, 14:57 PM   #574
Heavy D.
Senior Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Cugir/AB
Motorizare : I4 2.0D, I4 2.1TD, V8 7.5 carburator
Age: 50
Posts: 1,384
:
[Senior Member]
Default

Gaura din capac se va inchide, dar pe moment ma gandesc cum si cu ce. Intre a construi din bucati de plastic lipite cu pistol cu bagheta de silicon un capacel pe masura si a folosi un burduf de bieleta de directie/planetara taiat si indoit/lipit de capacul ciobanit, sunt deschis la orice varianta fezabila.



Legat de conversia tabloului de sigurante de la sigurante ceramice la cele "normale", treaba se afla in desfasurare. La recomandarea specialistilor in domeniu si cu amabilitatea celor de la reprezentanta SCANIA din Sausheim/Franta, voi folosi vaselina dielectrica pentru contacte. This kind of vaselina:



Vaselina dielectrica 1.jpg Vaselina dielectrica 2.jpg




Iar legat de celelalte W124 ale mele, am inceput sa pregatesc materialele necesare separarii radiatoarelor motor/cutie. Am luat un ventilator electric SPAL de 11" diametru si foarte plat, pereche cu altul identic, luat din dezmembrari de la Alba Iulia. Cel nou:


Ventilator SPAL.jpg




Becurile au costat undeva intre 20 si 25 Euro per set, capacele second de faruri 20 Euro patru bucati, ventilatorul SPAL nou a fost 80 Euro, vaselina aia electro-smechera am primit-o cadou.





Dragos

Last edited by Heavy D.; 05-10-2018 at 15:03 PM.
Heavy D. is offline   Reply With Quote
Old 05-11-2018, 09:45 AM   #575
adidc
Senior Member
 
adidc's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: Timisoara
Motorizare : 2.2cdi
Posts: 2,613
:
[Senior Member]
Default

Cred ca ideal era sa verifici daca toate becurile au aceeasi lungime si acelasi diametru la partea care ar ajunge in contact cu plasticul capacului. Daca da, atunci se pot lua inca doua capace si sa se faca orificiul mai "la fix" venind apoi doar cu o garnitura.
Ma gandesc ca burduful (de orice provenienta ar fi) sa nu decedeze rapid din cauza caldurii din "zona".
__________________
E220 cdi W210, 2001

E320 W210, 1997
C180 W202, 1994
W123 200D, 1978 cu inima de W124


Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?
adidc is offline   Reply With Quote
Old 05-11-2018, 14:43 PM   #576
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 2.0D, 1.8
Age: 45
Posts: 4,056
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by Heavy D. View Post
Gaura din capac se va inchide, dar pe moment ma gandesc cum si cu ce. Intre a construi din bucati de plastic lipite cu pistol cu bagheta de silicon un capacel pe masura si a folosi un burduf de bieleta de directie/planetara taiat si indoit/lipit de capacul ciobanit, sunt deschis la orice varianta fezabila.
Quote:
Originally Posted by adidc View Post
se pot lua inca doua capace si sa se faca orificiul mai "la fix"
... iar după aceea să cauți un ”blid” din plastic pe care să-l împingi din ”interior” prin gaură și să-l lipești apoi pe poziție... Sunt caserole din plastic de Ț-șpemii de tipodimensiuni, poți folosi din acelea destinate cuptoarelor cu microunde, doar să găsești mărimea potrivită. Acelea mai toate au și o margine gen guler, așa că se pot aplica din interior, iar lipitura va fi între acel guler și capacul farului... Astfel obții o ”căciulă” etanșă...
... și dacă-ți iese, poate în viitor aplic și eu jmekeria, așa cum am făcut-o cu electroventilatorul... berile se adună
Attached Images
File Type: jpg Set-5-caserole-cu-capac-Renberg-RB-4404-600xauto_0.jpg (26.0 KB, 38 views)
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Levi is offline   Reply With Quote
Old 05-11-2018, 19:29 PM   #577
Heavy D.
Senior Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Cugir/AB
Motorizare : I4 2.0D, I4 2.1TD, V8 7.5 carburator
Age: 50
Posts: 1,384
:
[Senior Member]
Default

Buna ziua !



Traba cu "mai la fix" e oarecum fezabila, dar imi va da bataie de cap din mai multe motive:


- poate imi trebuie trei seturi de capace, daca cele trei seturi de becuri "este" diferite. Care capace tre' sa le tin in masina in eventualitatea ca se arde vreun bec si pun in loc vreunul din celelalte feluri. Me no like dis...

- capacul farului la W124 se introduce prima data jos, dupa care "jos" are functie cam ca de balama si apoi se inchide sus. Deci "la fix"-ul ala tre' sa fie cam oval/eliptic ca sa treaca becul prin gaurificiu, cu sau fara garnitura. Si nu va iesi treaba etansa acolo. Me no like dis either...



Chestia cu caserola mica introdusa de la interior catre exterior este fezabila dupa ce ai caserola si crosetezi ciobaneala dupa ea. Fezabil fara probleme, dar:


- banuiesc ca ventilatorul ledului nu impinge, ci trage aerul cald din far via radiatorul incorporat in bec. Aerul ala cald tre' sa ajunga afara din far, deci cumva becul tre' sa treaca prin caserola, ca sa-i iasa curu' la aer. Deci se cam ajunge iar la treaba aia cu capacul si "balamaua" dupa care se misca, etc...



Pe moment, ideea cu caserola m-a trimis cu gandul sa introduc un budufel din interior catre exterior. La interior lipit de capac, binenteles, iar la exterior taiat sau gata cumparat mai mic decat diametrul celui mai mic cur de bec din cele trei stiluri, astfel incat sa potriveasca pe oricare si din elasticitate sa stea ca prezervativul pe plua...


Astfel, pot schimba oricand tipul de bec fara emotii legate de o potentiala nepotrivire. Ramane doar de definit temperatura la care va ajunga mecanismul asta nou de iluminat, ca sa stiu sa ma astept la un burduf topit sau doar la unul copt de timp...



O sa masor si becurile pe diametrul cu probleme, dar numai dupa ce le scot de prin cutiile in care le-am stocat in vederea revenirii acasa, care nu se stie cand se va intampla...






Dragos
Heavy D. is offline   Reply With Quote
Old 05-12-2018, 10:48 AM   #578
dog
Senior Member
 
dog's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Iasi
Motorizare : M47 2.0 D & N42 1,8i Automate
Age: 37
Posts: 834
:
[Senior Member]
Default

La tigaia din dotare, nu mai pomenim marca , am xenon din fabrica, unul din capacele de la spate nu era asezat bine, probabil cand fostul proprietar a pus becuri cu xenon mai "alb" iar de fiecare data cand ploua sau spalam masina farul se "haburea". Ma gandesc ca in viitorul apropiat va paste acelasi lucru sa nu mai vorbim de praful mioritic care cu siguranta isi va face loc in acvariile de faruri de W124.
Off: Mi s-a facut dor de 250D-ul meu. Indraznesc sa pun o poza de acum 12 ani si cu ocazia asta va salut si va admir pasiunea.
Attached Images
File Type: jpg CIMG0531.jpg (152.5 KB, 57 views)
__________________
Stefan
dog is offline   Reply With Quote
Old 05-20-2018, 15:04 PM   #579
Heavy D.
Senior Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Cugir/AB
Motorizare : I4 2.0D, I4 2.1TD, V8 7.5 carburator
Age: 50
Posts: 1,384
:
[Senior Member]
Default

Buna ziua !



Azi am observat ca una din lampile de la placa de inmatriculare nu mai vrea. Banuind ca-s contactele ruginite (inca nu am montat lampile noi, amintite anterior), am desfacut treaba acolo si am constatat de fapt ca becul e cam defect. Asa arata becurile folosite de mine in lampile de numar:


Bec numar 1.jpg Bec numar 2.jpg



Fiecare din cele patru pastile are cate trei cip-uri in ea. O pastila e complet arsa sau defecta, si din celelalte pastile doar cate unul - doua cipuri mai ard., Deci, trebuie alt bec/alte becuri, dar nu inainte de a monta lampile noi si nici inainte de a rezolva cu intrarea apei pe la garnitura ornamentului cromat de deasupra placii de inmatriculare...


A doua etapa a activitatii de azi a fost definirea directiei in care/din care sufla ventilatoarele becurilor cu leduri din faruri. Spre surpinderea mea, ventilatoarele trag aer de afara si-l sufla in interiorul farului, catre pastilele cu led. Pe undeva normal, ca doar acolo se genereaza caldura, la sursa de lumina. Mai vedem cum fac cu etansarea farului, tinand cont si de informatia obtinuta azi...







Dragos
Heavy D. is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2018, 21:39 PM   #580
maxian paul
Member
 
Join Date: Nov 2011
Location: Gura Haitii
Motorizare : 2.5d
Age: 39
Posts: 40
:
[Member]
Default

Buna seara Dragos, am o rugaminte. As vrea sa aflu parerea ta despre scaunele din W124, daca sunt comode la drum lung si daca sunt asemanatoare la comfort cu cele din w210. Ce am eu acum pe masini ofera o buna sustinere laterala dar sunt cam rigide si la drum de 8 ore fara pauza ma cam supara spatele.
maxian paul is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
aventura, continua, w124


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 03:35 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF