Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W123 280CE, o noua aventura!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Oh, stai ca golful meu vechi Mk2 1.3 carburatie a scos 8-10 in oras, deci, ce spune colegul Levi, mi se pare total realistic.
    Verifica instalatia vacum, compresie nu cred ca a "scapat" mult, daca nu scoate fumuri ciudate...Ai sensor lambda? Verifica si pe aia ca au tendinta sa-ti dea peste cap performantele motorului
    Last edited by Hirig888; 07-12-2015, 18:15 PM.
    "The wife should always be "legally" younger than the car"
    W124 200D
    W123 240D
    Prezentare W124
    Prezentare W123

    Comment


    • #17
      280-ul meu (W126) are 300 kg in plus si consumul e undeva la 10-11 L in afara si de la 14 L in sus in oras (depinde de trafic)...
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #18
        Originally posted by mer_se280 View Post
        280-ul meu (W126) ...
        După consumul tău m-am luat
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #19
          Am reusit ieri si am masurat compresia la motor iar situatia se prezinta astfel: la primele cinci pistoane presiunea este in jur de 11 iar la al saselea este doar de 10 (nu stiu daca e normal asa). Tot la ultimul piston am observat scurgeri in zona galeriei de evacuare iar bujia acestuia este putin afumata. Oare de aici sa fie problema cu mersul neregulat, consumul foarte mare si puterea slaba a motorului? Daca da, ce ar putea fi, ce ar trebui facut?
          P.S. compresia motorului este buna, se incadreaza in parametri?
          Attached Files
          Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

          Comment


          • #20
            Maximum output was 185 hp (136 kW) at 5800rpm
            Maximum torque was 240 Nm at 4500rpm
            The compression ratio was 9.0 : 1.

            Applications:

            1978-1986 280E
            1978-1986 280TE
            1978-1986 280CE

            Acelasi motor, deci compresia este ok cat despre curgere, nu ar trebio sa afecteze in halul asta, de si nu se stie, ulei in lichidul de racire se prezinta? Nu cred ca ai garnitura de chiuloasa dusa dar sa fim siguri.
            "The wife should always be "legally" younger than the car"
            W124 200D
            W123 240D
            Prezentare W124
            Prezentare W123

            Comment


            • #21
              Garitura de chiuloasa se afla mai jos...acolo vine o garitura metalica!!! Cat despre compresie...in service manual scrie ca nu are voie sa scada sub 9 bari.

              La M110-le meu media era de 11,3 bari...
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #22
                Am schimbat azi fisa nr.6 sa vad daca sunt schimbari si nimic. Am scos fisa de pe bujie si am pus o alta bujie cu masa pe motor insa si asa se vede clar scanteie constanta. Asta inseamna ca, curentul ajunge la bujie. Ce-o putea fi....? VOODOO??. Probabil vreun spirit de la distanta se distreaza cu nervii mei.
                Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                Comment


                • #23
                  Maximum output was 185 hp (136 kW) at 5800rpm
                  Maximum torque was 240 Nm at 4500rpm
                  The compression ratio was 9.0 : 1.

                  Applications:

                  1978-1986 280E
                  1978-1986 280TE
                  1978-1986 280CE

                  Acelasi motor, deci compresia este ok cat despre curgere, nu ar trebio sa afecteze in halul asta, de si nu se stie, ulei in lichidul de racire se prezinta? Nu cred ca ai garnitura de chiuloasa dusa dar sa fim siguri.
                  Sa nu confundam compresia cum se spune popular la presiunea maxima efectiva din camera de ardere cu raportul de comprimare care este o valoare fixa determinata matematic.

                  Acum on-topic. Pe GPL motorul nu are cum sa functioneze corect datorita tipului de instalatie rudimentara folosita. Pe benzina trebuie sa verifici distribuitorul de injectie, injectoarele, regulatorul de presiune primara si cel de diferentiala, etanseitatea admisiei... aprindere noua (capac, rotor, bujii, fise) si iti garantez ca nu are ce sa fie altceva. Motorul ala nu are cum sa nu fie ok la km aia...

                  Renunta la porcaria aia de GPL si treci la ceva modern, digital pentru ca risti sa strici motorul.

                  Foarte frumoasa masina oricum...
                  Last edited by Ford_V6; 07-26-2015, 02:54 AM.
                  1991 R129 300SL-24
                  1991 w124 300CE-24
                  1993 w202 C280
                  1978 w116 450SEL 6.9
                  1987 w201 190E 2.0
                  1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                  Comment


                  • #24
                    Dupa un timp de mers doar pe benzina motorul s-a mai dezamortit si incepe sa isi arate fortele, ca fapt divers ajunge la 100km/h in 12-13 secunde fata de 18 acum o luna. Intre timp am achizitionat o galerie de admisie completa cu pompa intr-o stare foarte buna, insa care nu stiu daca este la fel. A fost scoasa de pe un motor m110 si atat, alte detalii nu pot da ca nu ma pricep exact la modelul de motor(in ultimele poze se vad resturile motorului). Insa cand am desfacut pompa de pe galerie am observat dedesubt ca desi furtunele pareau noi, la o simpla indoiere se vedeau crapaturi pana in interior, fapt ce ma pune pe ganduri. La motorul meu nu am observat crapaturi insa desi furtunele arata foarte bine pot avea fisuri asa ca in weekend voi verifica tot ce exista pe langa admisie. Daca reusesc sa ajung la un consum de 12-14 benzina si motorul sa traga cu toti caii scot gazul imediat. Dupa ce verific tot la admisie voi vedea consumul din nou iar daca nu sunt schimbari voi incerca sa schimb pompa.
                    Attached Files
                    Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Lucian_kel View Post
                      La motorul meu nu am observat crapaturi insa desi furtunele arata foarte bine pot avea fisuri asa ca in weekend voi verifica tot ce exista pe langa admisie
                      Vezi de ce ti-am zis sa dai cu spray-ul de pornire le langa admisie...!!!
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #26
                        Consum urban 12 nu cred ca va scoate vreodata sincer sa fiu....tinand cont ca 190-ul cu 2,0 benzina are consum 11 de fabrica.

                        Injectia cumparata si fotografiata , este de w116 ca si generatie .

                        Comment


                        • #27
                          Astazi am mai inaintat cercetarile la inchiderea centralizata si am montat pompa ce era sparta din portiera dreapta insa tot nu merge. Am descoperit ca una din pompele de sub scaunul din dreapta scapa aer (cele ce deblocheaza spatarul scaunului) si am anulat functia de la tubul principal. Urmeaza partea din spate (rezervor de aer, inchidere portbagaj si inchidere usa rezervor).In spatele ceasurilor din bord am gasit o punte improvizata care nu stiu pentru ce a fost facuta, daca are cineva habar astept pareri. Din cauza ca nu am reusit sa scot intreg ceolofanul ce era prins pe interiorul portierei am improvizat cu ce aveam prin garaj, si anume cu burete ce se pune sub parchet. E cam romaneasca solutia dar zic eu ca isi face treaba (sper sa nu imi para rau ca nu am patentat ideea). Si in sfarsit masina si-a primit identitatea, steluta de pe capota.
                          Attached Files
                          Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                          Comment


                          • #28
                            Salut! In locul unde e puntea aia trebuia sa fie un potentiometru (variator tensiune) pentru reglajul intensitatii luminilor din bord si restul instrumentelor.
                            Attached Files
                            W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                            W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                            W 124 `93 E250 D ex 300 D


                            - Bond - James Bond.
                            - `Dullah - Abdullah.

                            Comment


                            • #29
                              Duminica am facut mici retusuri la ceva pete de rugina la aripile fata, sub protectiile alea mici de plastic din spatele rotilor insa poze cu lucrarea in curand.
                              Attached Files
                              Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                              Comment


                              • #30
                                In weekend am tratat ceva mici pete de rugina de suprafata ce erau sub aparatorile de plastic din spatele rotilor fata plus o pata de adancime din spoilerul fata cu o solutie din comert numita "FEROX". Urmeaza sa ii dau o mana de vopsea, asta ca sa stopez inaintarea ruginii pana la o eventuala revopsire totala care nu se anunta prea curand.
                                Attached Files
                                Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF