Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W116 450sel 6.9

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu o sa vin pe jos (ca nu-mi merge matura magica), poate azi sau poate maine. Depinde cum ma simt. Deocamdata n-am chef de nimic (deci nici magnetismul nu este la cote inalte ). Poate n-ar trebui sa mergem toti buluc, ca se streseaza omul. Chestiunile astea se lucreaza finut. Daca aflati unde sta, spuneti-mi si mie.
    Există patru lucruri care nu se mai întorc niciodată: cuvântul spus, săgeata trasă, trecutul şi o şansă ratată.
    Mercedes W116 200D (Amalia)
    Mercedes W123 280E (Tigresse)-făcut istorie, vândută unor ţepari, prin alţi ţepari, rust in peace
    BMW 850 4990cmc (Black Beauty)
    Ford Explorer XLT 4000cmc (Haiduc)
    http://www.youtube.com/watch?v=SKd0VII-l3A

    Comment


    • #17
      mda,..cunosc si eu masina zace de f multa vreme acolo ,....sper sa aveti sanse sa o aranjatzi la un fel cu omul in cazul incare l gasiti,...multa vreme a zacut in strada pina au asfaltat astia in zona,...mai avea un pik si se ingropa de tot in asfalt....trec zilnic prin zona ,...zace de ani buni acolo ,....bafta si sa ne da ti de veste ,....

      Comment


      • #18
        Originally posted by catsomania View Post
        daca tot nu merge Amalia ratata ... muribunda asta verde.
        Suna cunoscut parca,nu-i asa?!

        Comment


        • #19
          Ti se pare tie. .. am vrut sa fac observatia asta.. dar am zis ca-i deplasata.. oricum Dok e molipsitor la unele treburi.

          Comment


          • #20
            oricum Dok e molipsitor la unele treburi
            Chestia e ca invat foarte repede, nu neaparat chestii folositoare (mai nou stiu sa montez si demontez releu ratat) .
            Există patru lucruri care nu se mai întorc niciodată: cuvântul spus, săgeata trasă, trecutul şi o şansă ratată.
            Mercedes W116 200D (Amalia)
            Mercedes W123 280E (Tigresse)-făcut istorie, vândută unor ţepari, prin alţi ţepari, rust in peace
            BMW 850 4990cmc (Black Beauty)
            Ford Explorer XLT 4000cmc (Haiduc)
            http://www.youtube.com/watch?v=SKd0VII-l3A

            Comment


            • #21
              Se anunta vremuri tulburi deci.. in ritmul asta Dok sigur isi va pierde exclusivitatea .

              Comment


              • #22
                ma indoiesc de faptul ca proprietaru e vreun parlit k totusi masina aia zace in sectoru cu cele mai ample ridicari de foarte multi ani si e in continuare la sosea si tot neatinsa .... oricum bafta la negocieri ( eu unul visam la troaca respectiva de cand am luat sel-ul pt o eventuala recarosare insa dupa numeroase discutii si mai ales dupa mica crestere a impozitelor mam lasat cat se poate de pagubas..)

                Comment


                • #23
                  Pai nici nu-mi inchipui ca e parlit, doar ca pe mine nu ma impresioneaza oamenii cu bani sau cu functii. Daca era femeie, se poate spune ca nu avea rost sa incerc, relationez mai bine cu barbatii.
                  Daca ar fi s-o obtin, probabil as vinde-o altcuiva, doar sa nu mai stea in strada. Daca nu, mi-o pun in curte pe post de ghiveci de flori, ca sa fie o inventie .
                  Există patru lucruri care nu se mai întorc niciodată: cuvântul spus, săgeata trasă, trecutul şi o şansă ratată.
                  Mercedes W116 200D (Amalia)
                  Mercedes W123 280E (Tigresse)-făcut istorie, vândută unor ţepari, prin alţi ţepari, rust in peace
                  BMW 850 4990cmc (Black Beauty)
                  Ford Explorer XLT 4000cmc (Haiduc)
                  http://www.youtube.com/watch?v=SKd0VII-l3A

                  Comment


                  • #24
                    aia numai neatinsa nu mai e, a pocnit rugina pe toate partile prin ea. mare pacat, cand a adus-o acolo prima data era ca noua, acum ploua in ea. tipic romanesc. sau englezesc??

                    Comment


                    • #25
                      Am vazut-o (cred) prin zona Stefan cel Mare acum o luna. Mai e una misto, w 126 in 2 usi , hidramata,inscrisa, in fata circului, gri metalizat, la fel de abandonata. De asta verde ce se mai aude?
                      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                      Comment


                      • #26
                        Hai sa va imblanzesc ochiosii... cu imagini de prin calatoriile personale.

                        P.S.: Masina nu face pretul afisat, insa se va vinde in respectivele conditii.
                        Attached Files
                        1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                        1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                        dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                        Comment


                        • #27
                          Hmm...din ce am vazut eu, firma respectiva se ocupa de vanzarea de raritati, deci f probabil ca acel pret sa fie bine fundamentat. Oricum, la 7xxx de exemplare fabricate, e clar o piesa de colectie. Si masina e imaculata dupa 30 de ani.
                          Dincolo de aspect, pe mine m-a impresionat valoarea cuplului motor de 560Nm, valoare ce mi se pare colosala si la o masina din zilele noastre...

                          Comment


                          • #28
                            Firma respectiva o fi vanzand raritati (ceea ce veti vedea dupa ce voi posta tot setoiu de fotografii pe care l-am facut), insa isi pune comisioane mari peste pretul cerut de proprietar, adica cel putin 15%, uneori 100%. Am scris si in alt topic. Exemple mi-e lene sa vi le enumar. Oamenii normali nu le cumpara de la ei, insa vorba patronului care inchiria cateva zeci de clasice in acelasi atelier imens, "vin tot felul de parveniti la care le place ca vad sute de masini din alea la un loc, le place mirosul de benzina, uleiul de sub unele dintre ele, si dau cu banul - in special rusi". Gandeste-te ca era acolo si un Mercedes de 3 milioane de EUR, unicat, OZN asa, a fost a lui Saddam, si chiar daca e refacut ca tablarie si nu face suma respectiva, va fi vandut pana la urma.
                            1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                            1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                            dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by 200ce_marius View Post
                              Firma respectiva o fi vanzand raritati (ceea ce veti vedea dupa ce voi posta tot setoiu de fotografii pe care l-am facut), insa isi pune comisioane mari peste pretul cerut de proprietar, adica cel putin 15%, uneori 100%.
                              Pai asta e comertul, nu?

                              Bunicul meu (fie iertat ca a murit la 86 de ani), facea hamuri pt cai pe care le vindea in piata de vechituri, si avea o vorba: ''Fiecare rahat de marfa isi are rahatul ei de client...''.

                              Asa ca e explicabil ce se intampla, respectivul patron e un bun psiholog si isi cunoaste bine pacientii, pardon, clientii...
                              Last edited by doktor4carz; 12-26-2008, 23:26 PM.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Diesel View Post
                                Hmm...din ce am vazut eu, firma respectiva se ocupa de vanzarea de raritati, deci f probabil ca acel pret sa fie bine fundamentat. Oricum, la 7xxx de exemplare fabricate, e clar o piesa de colectie. Si masina e imaculata dupa 30 de ani.
                                Dincolo de aspect, pe mine m-a impresionat valoarea cuplului motor de 560Nm, valoare ce mi se pare colosala si la o masina din zilele noastre...
                                Am postat aici http://www.clubmercedes.ro/w116-7-3-t2463.html o alta raritate,care probabil are un cuplu si mai mare decat varianta 6.9...Cred ca a fost de vanzare pe net...
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF