Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W115 cu bancheta fata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W115 cu bancheta fata

    Am gasit in vederea cumpararii un MB115, diesel 220, cu bancheta fata si cu schimbator la volan.
    Bineinteles cu vechea poveste legata de ambasada - a Poloniei , de data asta, + ideea ca este blindata .

    Cat de rare sunt ca model - cu bancheta fata ?
    Pretul e unul pe masura "raritatii"= 2500 euro.

    Motorul nu e pornit de 20 ani, cu toate ca are setul motor nou.- si pornire " la spray"

    Apropo, mai gasesc un set motor de 2200 ?
    Attached Files

  • #2
    Trebuie să recunosc cu capul plecat, poziţia ghiocel, că până acum nu ştiam că au existat W115 cu banchetă în faţă ... Cu schimbător la volan am mai văzut, dar cu banchetă, nu ! Te apuci de un nou proiect ?
    P.S. Supertare faza cu sprayul fixat în suport, merge şi la "Fun" !
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      Foarte tare masina. Nu cred sa mai fie prea multe cu bancheta fata. Plus ca mai are si scimbator la volan. E si automat?
      Pretul intradevar e cam din alt film, dar cum in ziua de azi nu mai gasesti la vanzare decat foste masini de ambasada..... 116-le meu a fost masina a AMBASADEI GERMANIEI LA FRANKFURT, deci ce sa mai vorbim
      Dar care e treaba cu spray-ul ala, are NOS?
      Last edited by andrei_dent; 09-16-2014, 11:18 AM.

      Comment


      • #4
        Din sapaturile mele pe net am gasit DOAR Mercedes Ponton cu bancheta in fata.
        Schimbatorul e manual - oricum pedala de ambreiaj e jos, probabil conducta sau pompa.

        Masina provine din Polonia - am vazut un act prin care masina a fost confiscata de la un polonez in Suceava, actul fiind dat de "prefectura" Sv, dupa care a fost vanduta la licitatie in Bucuresti, care la randul sau a vandut-o mosului asta din Bacau.
        Vorbim de anul 1977.

        Ma gandeam sa ma apuc de alt proiect, dar astept sa mai scada pretul.

        Dupa cum ati vazut, suportul e facut special ptr spray - are furtun subtire pana in fata la admisie. Probabil sa nu omoare electromotorul.

        Problema mare e impozitul neplatit de 4 ani = aproape 4000 lei, cu dobanzile aferente.- daca nu mai mult.

        Comment


        • #5
          Primele au fost cu bancheta, dar foarte putine ca s-a trecut repede la scaune separate. A fost discutie chiar si aici pe forum despre unul tot cu bancheta din bucuresti care s-a dat la remat.
          Basca mai are si masca mica.
          Eu unul nu m-as baga. Iti inchipui cat de coapta e daca sta de 20 de ani, doar daca nu a stat in garaj. Plus ca mai e problema impozitului.
          Pe cealalta parrte, e un model foarte rar.

          Comment


          • #6
            Culmea e ca are tabla ca de tanc.
            Nu are gauri, iar rugina are putina - iese din peria de sarma - la pedalier.
            Masina a stat in garaj la bloc, apoi acum 3 ani cand a radiat-o a dus-o la tara, intr-un depozit.Acum era afara, ca s-a vandut depozitul respectiv.

            De aia m-as baga, dar e multa munca la mecanica, + vopsitorie.
            Dupa ce vand W116- le, poate ma bag la dinozaur - la pretul asta va mai fi si la anul.

            Comment


            • #7
              Originally posted by altho View Post

              Apropo, mai gasesc un set motor de 2200 ?
              Gasesti tot ce trebuie pentru motor 2200 D . Am pus eu in urma ce ceva ani .

              Intrebare :
              Daca are set motor nou de ce porneste "la spray" ? .

              Comment


              • #8
                Sprayul este acolo dinainte de refacerea motorului.
                A ramas "in caz de ".

                Motorul n-a fost pornit dupa ce a fost facut - adica nu s-a mers cu el.
                De asta prefer una mergatoare, si coupe.

                Comment


                • #9
                  Super tare modelul de bot! Eu cred ca isi merita banii daca tabla este buna si cu conditia sa-si plateasca impozitul. Am mai vazut pe site-uri nemtesti asa ceva dar maxim 2-3. In afara de volan si oglinda, totul pare din filmul ala. Gasca rara nene, ce mai!
                  Last edited by pirvu; 09-16-2014, 19:57 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Am si volan si oglinda originala, ramase de la alt bot.
                    Sper sa conving "nebunul" sa fie 2500 cu tot cu impozit.

                    El "stie" ca masina e unicat - a intrebat el candva in Germania.

                    Il mai las cateva zile, poate-si revine.

                    Comment


                    • #11
                      M-a sunat mosul sa-i aduc 1500 de euro - oferta finala, sa iau masina .
                      Mi-am pus mintea cu el, si acum am de treaba.

                      Deci , proaspat proprietar de Mercedes W115 cu bancheta fata.

                      Poze cu tancul maine, dupa ce o cosmetizez, la rubrica " restaurari "

                      Comment


                      • #12
                        Bun pret, bafta cu restauratul.
                        Mercedes w211 E220CDI
                        Bmw e46 320 d 150 cp, 330Nm
                        Mercedes w124 2.5 d 90 cp

                        Comment


                        • #13
                          Foarte tare!
                          Hai sa vedem ce scoti din el.

                          Comment


                          • #14
                            La cum arata W116-le sigur si asta va fi de admirat! Felicitari pentru achizitie!
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #15
                              Bun asa....am avut gura de aur ! Spor!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF