Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W110 / W111 - Anunt important ! .

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Te a mancat in cur sa l treci la retro...
    W110-2.0 D 1966
    W115-2.0 D 1971
    W123-2.4 D 1982

    Comment


    • #17
      Omul a adus masina din Franta parca. Cum sa o inmatriculeze la noi fara sa o inscrie in Retromobil?

      Comment


      • #18
        Originally posted by ova772007 View Post
        Omul a adus masina din Franta parca. Cum sa o inmatriculeze la noi fara sa o inscrie in Retromobil?
        Da, vezi la asta nu m am gandit, ai perfecta dreptate, nasol insa cu itepeul la astia de la rar din ce am auzit...
        W110-2.0 D 1966
        W115-2.0 D 1971
        W123-2.4 D 1982

        Comment


        • #19
          Se pare ca mai circula ''coada de randunica''. Avem in judet una inmatriculata...din pacate intr-o stare jalnica, se poate observa ca nu prea au grija de ea ...pacat, mare pacat.

          Scuze de calitatea pozei...
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #20
            Daca faci dovada ca se incadreaza in categoria retro la circa financiara isi dau seama imediat si asa ramane trecuta. Ca vehicul istoric. Cu RAR-ul, am sa va povestesc eu luni, la 10 am programare.

            Comment


            • #21
              Originally posted by mer_se280 View Post
              Se pare ca mai circula ''coada de randunica''. Avem in judet una inmatriculata...din pacate intr-o stare jalnica, se poate observa ca nu prea au grija de ea ...pacat, mare pacat.

              Scuze de calitatea pozei...
              Saraca a carat ceva varza sau cartofi la viata ei.

              Comment


              • #22
                Originally posted by horvath_gabriel View Post
                Daca faci dovada ca se incadreaza in categoria retro la circa financiara isi dau seama imediat si asa ramane trecuta. Ca vehicul istoric. Cu RAR-ul, am sa va povestesc eu luni, la 10 am programare.
                Daca faci dovada? Nu mai inteleg nimic!
                W110-2.0 D 1966
                W115-2.0 D 1971
                W123-2.4 D 1982

                Comment


                • #23
                  Originally posted by mer_se280 View Post
                  Se pare ca mai circula ''coada de randunica''. Avem in judet una inmatriculata...din pacate intr-o stare jalnica, se poate observa ca nu prea au grija de ea ...pacat, mare pacat.

                  Scuze de calitatea pozei...
                  E mare lucru ca au tinut o in circulatie, e un mare merit!!... De regula iti iei o cobra si iti tace capul, nu tu aripi la o mie de euro bucata, nu tu bari tot la o mie, partile de caroserie sunt atat de scumpe incat nu merita achizitia unei cozi cu lipsuri...
                  La mine in judet circul eu si inca unul cu un 110 impecabil, atat!
                  W110-2.0 D 1966
                  W115-2.0 D 1971
                  W123-2.4 D 1982

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by horvath_gabriel View Post
                    Saraca a carat ceva varza sau cartofi la viata ei.
                    Cu siguranta au carat ceva, findca nu ar fi ajuns aici.
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #25
                      Revin cu update, ITP facut la RAR pentru vehicule istorice.
                      Am fost sa vad si eu de ce vor ei de vor sa le verifice la 2 ani si nu oriunde. Testul a constat in aproximativ jumatate de ora de asteptat(cu toate ca aveam programare) si aproximativ 10m condusi, de un nene care cred ca manca numai muraturi (dimineata la pranz si seara), atat era de acru si de important. A dus-o la standurile alea de teste. A stat parcata pur si simplu 10min, nu s-a apropiat nici dracu de ea. Si mi-am auzit numele ca trebuie sa-mi iau actele. Asta a fost! Ne revedem in 2 ani...

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by pneu View Post
                        Daca faci dovada? Nu mai inteleg nimic!
                        La RAR cand se face inmatricularea, se trece pe cartea masinii un paragraf, in care scrie ca este vehicul istoric. Job-ul celor de la RAR este sa identifice masina ca fiind : euro1, non-euro, sau criteriile specifice fiecarei masini si sa o categoriseasca. Iar cei de la circa financiara cand iau masina in evidenta o inregistreaza ca atare.

                        Comment


                        • #27
                          Buna ziua domnule Gabriel,

                          Se poate, va rog frumos, sa imi dati numarul dumneavoastra pe mesaj privat?
                          Vreau sa intreb cateva detalii despre masina dumnevoastra.

                          Multumesc frumos,
                          Sorin Maican (0765.526.432)
                          https://www.instagram.com/carsofbucharest/

                          http://vintagecarphotography.blogspot.ro/

                          Comment


                          • #28
                            Din cate am inteles vehiculele care au primit certificat istoric nu au posibilitatea sa circule si sa fie folosite ca o masina zilnica! Este adevarat?

                            Daca este asa, atunci ce rost mai are daca nu o poti conduce aproape zilnic...si sa te uiti cum sta intr-un garaj....

                            Ahhh...am mai auzit ca anual poti circula vreo 2000 km. Este adevarat?
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #29
                              Nu e adevarat, daca dai un serci pe net ai sa vezi, poti conduce cat vrei dar trebuie sa o pastrezi in conditii bune daca vrei sa poti participa la parade!
                              W110-2.0 D 1966
                              W115-2.0 D 1971
                              W123-2.4 D 1982

                              Comment


                              • #30
                                Inca o randunica in Suceava

                                Inca o randunica in Suceava......chiar daca mai are nr de VN (inca)
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF