Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vreau W123, la ce ma sfatuiti?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vreau W123, la ce ma sfatuiti?

    Salut

    După prima mea postare pe acest forum am fost îndrumat aici. Motivul: m-am hotarât să-mi iau un W123.

    Personal prefer Diesel-urile, însă un benzinar în stare foarte bună m-ar încânta la fel de mult.

    Mercedesul acesta va fi a doua mașină în familie, nu va fi folosită zilnic însă va fi folosită și la drumuri lungi, poate chiar excursii prin Europa, deci încerc să iau în calcul și consumul de benzină vs Diesel.

    Pe mobile.de am vazut destul de multe modele, de la 1000 până la 18000 EUR. Nu am garaj și nu sunt colecționar de mașini vechi, și nu sunt dispus la o cheltuială mai mare de 6000 EUR pentru un model în stare cât mai bună. Înmatricularea se pare că mă mai costă undeva între 1400 și 2500 EUR în funcție de motorizare.

    Prefer să investesc cât și când am după ce o cumpăr dar vreau să iau totuși o mașină bună. În general știu că piesa cea mai sensibilă la mașinile vechi e caroseria, orice alte probleme majore putând fi remediate mai ușor și relativ ieftin.

    Știu că e o mașină simplă ca și construcție, unii și le întrețin singuri sau fac chiar intervenții majore. Pentru asta caut și ceva documentație în format electronic sau scris (manuale de service sau similare).

    Momentan mă uit la 200D sau 240D. Plănuiesc investiția în primăvara sau vara viitoare.

    Voi ce sfaturi pentru achiziție / întreținere / folosire aveți?

    Există și întâlniri periodice zonale sau naționale ale posesorilor de W123? Ar fi singurele la care m-aș duce, deși toate mărcile/modelele fac.

    Mulțumesc anticipat pentru sugestii / sfaturi.

  • #2
    Salutare ! .

    Daca detii o trusa de scule adecvata si iti place sa mesteresti , W123 este tipul de masina care se preteaza la reparatii "la bordura" sau "in fata blocului" . Asta , binenteles in ceea ce priveste mecanica . Cu tinichigeria + vopsitoria este mai complicat . Costa mult iar meseriasi "iok" .

    Daca nu ai nicio tangenta cu mestereala , se complica lucrurile . Inaine de a achizitiona masina va trebui sa te interesezi in Iasi cine te poate ajuta in caz de nevoie ; mesteri , sevice-uri , atelire care detin stand de verificat si calibrat pompe de injectie + injectoare , in caz ca optezi pentru diesel .

    Piese de schimb se gasesc , nu-ti face probleme in acest sens .

    In ceea ce priveste achizitia , este greu de dat un sfat ce anume sa cumperi , diesel sau benzinar . Eu , am cautat timp de cinci ani un diesel bun si pana la urma m-am pricopsit cu un benzinar . Asta era pe vremea cand nu exista clubmercedes .

    Ca idee , 200D este bun numai din cauza de taxe si impozite . In rest , la cat de grea este caroseria si cat de mic este motorul te vor injura toti soferii din Europa , parerea mea . Avand in vedere ca vei cumpara masina in 2014 iar din 2016 o vei putea inscrie ca vehicul istoric , eu asi cumpara un 300D sau un 280E pe benzina . Tu alegi .

    In mare , trebuie sa fi atent la acte ( de preferinta un singur propietar pe CI ) , sa corespunda cu seriile de pe masina , sa nu fi fost vopsita ( control cu magnetul pe toata caroseria pentru a depista chitul ) , rugina pe sub masina si sub covorasele din interior , frane , directie , instalatia electrica sa functioneze corect . Verifica daca scoate fum la esapament si ce culoare are . Daca nu ai posibilitatea de a face o compresie la motor , diesel-ul se cumpara iarna , de la - 10 grade in sus .

    Activand functia Search vei gasi urmatoarele topic-uri : Tutoriale , Scheme electrice W114...W116 , Manuale si programe folositoare pentru Mercedes .

    Si un site interesant :



    Comment


    • #3
      Salut am 3 mercedes 300 TD - 300 TDT - 230 TE. Si mie dieselul este cel mai preferat dar 230 pe benzina merge ca nebunul si consuma cu putin mai mult ca 300 TD.
      Cu 6000 eur poti face un mic proect si poti construi o masina frumoasa daca cunosti niste mecanici buni.
      Nu poti cumpara masina cu 6000 eur in stare buna

      Comment


      • #4
        Salutare ! . Bine ai venit alaturi de noi ! .

        De multa vreme nu mai avem printre noi un propietar de trei Cobre .
        Felicitari ! .

        Asteptam poze , la rubrica My Car .

        Comment


        • #5
          Originally posted by nstoe View Post
          Salutare ! . Bine ai venit alaturi de noi ! .

          De multa vreme nu mai avem printre noi un propietar de trei Cobre .
          Felicitari ! .

          Asteptam poze , la rubrica My Car .
          Multumesc, o sa incerc tebuie sa studez putin cum se lucreza pe aici.

          Comment


          • #6
            Originally posted by nyusszy View Post
            Nu poti cumpara masina cu 6000 eur in stare buna
            Uau, la partea asta chiar am ramas masca... E drept ca am vazut Cobre la 3000€ care arata la fel de bine cu cele la 9000€ pe mobile.de, kilometraj similar, fara rugina vizibila, deci in cazul asta o sa marturisesc ca nu stiu nici macar cum sa aleg o masina buna. Si cum n-am avut nici una inainte, daca ma duc sa-mi aleg una, la ce-ar trebui sa ma uit in afara de ce-a sugerat colegul nstoe, pentru ca pare evident ca nu aspectul face diferenta. Deja sunt confuz, si un pic descurajat... Si ce inseamna "sa fac un proiect frumos"?!?

            Comment


            • #7
              Originally posted by zeniamin View Post
              Uau, la partea asta chiar am ramas masca... E drept ca am vazut Cobre la 3000€ care arata la fel de bine cu cele la 9000€ pe mobile.de, kilometraj similar, fara rugina vizibila, deci in cazul asta o sa marturisesc ca nu stiu nici macar cum sa aleg o masina buna. Si cum n-am avut nici una inainte, daca ma duc sa-mi aleg una, la ce-ar trebui sa ma uit in afara de ce-a sugerat colegul nstoe, pentru ca pare evident ca nu aspectul face diferenta. Deja sunt confuz, si un pic descurajat... Si ce inseamna "sa fac un proiect frumos"?!?
              Hi. nam vrut sa te fac confuz ,dar eu am trecut deja de on proect nereusit !!
              Am cumparat o masina care arata binisor cu putine probleme, scurt timp a iceput sa iasa rugina aproape peste tot...
              Nu cred ca exista masina cobra la preti 2000-4000 la care inca na fost lucrat la tablarie si sa nu aiba rugina.. sau trebe sa fi foarte norocos...
              Nu merita sa investest intro masina care nu este originala(caroserie, motor,interior,culoare, eu am facut gresala asta )
              Eu acum incep 2 proect.
              Masina ce am cumparat 300 TDT Estate ani 81, argint, 230 000 km carte de servis la mercedes ,totul este original pe masina 2ooo eur din Elvetia, dupa un ani de cautare !!!!!
              Motorul este perfect,interiorul 80%,am de facut tablaria completa ,vopsitul.
              Dupa asta stiu ca am o masina facuta bine si nu ma trezesc cu pete de rugina in fiecare saptamina,sint sigur ca nu iese rugina cel putin 10-15 ani
              Deci asta inseamna un proect frumos pentru mine .
              Sper ca nu te am speriat ,nu trebuie sa ma asculti asta este parerea mea.
              Pot sa te ajut cu piese ,dar numai la mai multe dodata .
              Salut Istvan

              Comment


              • #8
                Originally posted by nyusszy View Post
                Hi. nam vrut sa te fac confuz ,dar eu am trecut deja de on proect nereusit !!
                Am cumparat o masina care arata binisor cu putine probleme, scurt timp a iceput sa iasa rugina aproape peste tot...
                Nu cred ca exista masina cobra la preti 2000-4000 la care inca na fost lucrat la tablarie si sa nu aiba rugina.. sau trebe sa fi foarte norocos...
                Nu merita sa investest intro masina care nu este originala(caroserie, motor,interior,culoare, eu am facut gresala asta )
                Eu acum incep 2 proect.
                Masina ce am cumparat 300 TDT Estate ani 81, argint, 230 000 km carte de servis la mercedes ,totul este original pe masina 2ooo eur din Elvetia, dupa un ani de cautare !!!!!
                Motorul este perfect,interiorul 80%,am de facut tablaria completa ,vopsitul.
                Dupa asta stiu ca am o masina facuta bine si nu ma trezesc cu pete de rugina in fiecare saptamina,sint sigur ca nu iese rugina cel putin 10-15 ani
                Deci asta inseamna un proect frumos pentru mine .
                Sper ca nu te am speriat ,nu trebuie sa ma asculti asta este parerea mea.
                Pot sa te ajut cu piese ,dar numai la mai multe dodata .
                Salut Istvan

                Comment


                • #10
                  zeniamin

                  Un W123 sh nu face exceptie fata de alte marci sau modele auto vechi de 30 de ani . Toate se preteaza la aceleasi indrumari .

                  Scrie pe google "cum sa cumperi o masina sh" sau "uzata" si "cum sa verifici o masina uzata" sau "sh" . Vei gasi tot ce trebuie .

                  Ex : http://www.publika.md/10-sfaturi-de-...nd_962361.html

                  Cand te vei duce sa vezi o masina , ia cu tine un mecanic sau un prieten care poseda un W123 . Daca nu ai asa ceva , du masina la un service inainte de a o cumpara .

                  Daca o vei cumpara din strainatate , acelasi sfat , service-ul . Nici strainii nu mai sunt ce erau odata , indiferen de natie .
                  Se masluiesc acte , serii , carti de service , stampile , etc , in tara si afara .

                  Comment


                  • #11
                    Originally posted by nyusszy View Post
                    nu trebuie sa ma asculti asta este parerea mea.
                    Pai exact parerile celor care cunosc W123 in cel mai mic detaliu ma intereseaza. Multumesc pentru lamuriri, m-am mai linistit un pic

                    Deja cautarile mele online incep sa prinda alta forma, din cele 30 - 35 de masini salvate de pe mobile.de, am inceput sa sterg multe.

                    M-am consolat cu ideea ca va fi nevoie de un proces de restaurare / reconditionare cam la orice masina voi lua, cel putin la capitolul tablarie care e clar ca e partea cea mai sensibila la o masina veche.

                    Chiar ma gandeam aseara cum as putea sa fac diferenta intre o Cobra de 15000€ si una de 2000€ care arata aproape identic ca si aspect exterior, imi propusesem (printre altele) sa stau vreo saptamana prin Germania si sa ma duc sa ma plimb / testez o Cobra de 15 - 18000€ ca sa pot spune ce nu-mi place la una de 4 - 5000€ cat intentionez sa dau eu.

                    Voi cauta si pe cineva cu experienta in Cobre sa mearga cu mine, poate chiar un membru clubmercedes dispus la o excursie de cateva zile platita...

                    In ultimii 15 ani, in afara de un ursulet din 86, am avut doar masini noi, deci sunt un pic strain de "bolile" masinilor vechi. Multumesc, incep sa invat...

                    Comment


                    • #12
                      Alte sfaturi , idei , indrumari :

                      Automobilele rulate reprezintă jumătate din piaţa auto din România anului 2011. Pentru consumatorul de rând, acestea au secretele lor. Iată 20 de lucruri pe care nu le ştiai despre maşinile second-hand şi cum sunt ele vândute.


                      Urcă-te pe scaunul șoferului Ne-am extins încet, dar sigur, oferind informaţii la zi despre modelele de maşini noi şi vechi. Sperăm că veţi găsi informaţiile pe care le oferim foarte utile şi interesante. Who we are Bine ați venit pe blogul nostru de conducere Suntem un blog dedicat automobilelor, unde vă oferim informaţii detaliate despre ... Read more


                      Comment


                      • #13
                        Da Nstoe are dreptate deja nu poti avea incredere nici cei din vest.
                        Eu zic ca primul lucru este daca te ai hotarit la o masina ,dupa numarul de sasiu poti cere toate detlile despre masina respectiva (culoare ,motor serie ,culoare si tip interior ,toate detlaile cum a iesit masina din fabrica ).
                        Cred ca multi din acest club au aces la acest program,(poti avea si tu 40 eur pe an )
                        Deci daca masina aleasa este originala si vinzatorul zice ca are 200 000 km la bord si interiorul este in conditie buna pare fi corect.
                        Incearca sa iei masina de la proprietar care are masina de multa vreme.

                        Comment


                        • #14
                          Destul de multe W123 se vand si pe eBay :



                          Cireasa de pe tort sau cum arata un W123 in culmea gloriei :

                          Die erste Adresse für Oldtimer und Youngtimer in Hamburg und Umgebung: tolle Autos zu fairen Preisen, freundliche und kompetente Beratung, Ankauf und Kommission! Und guten Kaffee gibt es auch.

                          Comment


                          • #15
                            Originally posted by nstoe View Post
                            Cireasa de pe tort sau cum arata un W123 in culmea gloriei :

                            http://www.derautojaeger.de/angebote....html?b=10&p=1
                            Dar pe asta din ce naftalina au scos-o...?

                            Jos palaria!
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF