Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vreau sa cumpar un sprinter

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Şi asa toata lumea o sa treaca de la Golf la Sprinter avind in vedere consumul de doar 7% urban si 5-6% afara!

    Brain, spune-mi te rog de pe unde alimentezi din UA?Eu in ultima vreme bag Shell V-Power si sub 10% nu scad [asta cu model nou 311/ 2007/ 110-130h].

    Comment


    • #17
      Crezi ca daca alimentez din ua sau din tara are vreo relevanta, dat fiind faptul ca eu conduc modelul vechi de sprinter. Daca tot esti atat de revoltat, te invit intr-o plimbare (70 euro via Nurnberg), plecare duminica pe 18 luna aceasta. Binenteles ca o sa mi se reproseze mersul "mosnegesc" pe care il adopt. Dupa cum am mentionat mai sus acest consum este la 90 km/h. Incearca-l si tu, ori in afara sau la un Bucuresti. Nu stiu cat de bine o sa dea acest regim de merg filtrului de particule instalat pe Sprinterul tau. Cu stima.

      Comment


      • #18
        Salutare, nu am mai intrat de ceva vreme pe forum, am avut ceva necazuri in familie dar asta este alta poveste, observ in ultima vreme ca preturile la autoutilitarele Sprinter sunt in cadere libera, si nu numai la Sprinter, majoritatea autoutilitarelor au preturi foarte mici, acum chiar nu mai imi convine sa vand duba mea. Vroiam sa reinnoiesc parcul auto dar parca nu imi vine sa o mai dau la preturile astea pe care le-am vazut pe piata auto.
        transport marfa

        Comment


        • #19
          Daca tot esti atat de revoltat. Cu stima.
          Domnul meu ,nu de consumul spus de tine eram contrariat si care mi se pare ok in regim de autobanda[8-9%]la 90h ci de cel de 7% in oras.Am o gramada de prieteni care au -au avut diferite modele inclusiv 312 si nu au reusit asa consum local.
          De motorina te intreb nu ptr.consum ci asa de curiozitate pentru ca eu circul in Ucraina din 1998 si parerile sint impartite,unii zic ca se consuma mai repede,alţii ca e mai uscata chestii de astea.
          Eu personal cind am pus Rompetrol dupa Mustang parca nu mai tragea de loc,chinuit ajungea la 120h.Si cu modelul nou cu cutie in 6 nu prea poti sa mergi afara cu 90h cam 120h e viteza la care se simte cel mai ok 2800 rot/min.
          Iti doresc drum bun si fara evenimente!
          Last edited by Luxian; 03-14-2012, 10:04 AM.

          Comment


          • #20
            Thread-ul asta este vechi, iar din a da o parere pentru cumpararea unui Sprinter s-a ajuns sa se discute despre consum , oare edibarbu si-o fi luat autoutilitara Sprinter?
            jocuri cu masini

            Comment


            • #21
              Multumesc. Incearca o remapare, nu de putere, ci de consum. Asta in cazul in care nu mai esti cu masina in garantie. Masina va merge un 4-5 % mai tare, in schimb consumul va scade simtitor. Plus ca iti regularizeaza mersul si atunci cand circuli subturat sub 2000.

              Comment


              • #22
                Ca tot copiati si luati de bun ce este peste granitele patriei,macar luati si apucaturile sanatoase.De ce oare afara nu se remapeaza orice cotetz,or fi prosti strainii ca le lasa asa cum le-a fatat ma-sa?

                Comment


                • #23
                  Din experienta de peste 17 ani de condus spun pana la cel mai mare tonaj: cu cat motorul este mai mare si mai puternic, consumul este mai mic. Deoarece nu se forteaza , si motorul merge lejer.

                  Comment


                  • #24
                    Salut, exista vreo diferenta la sasiu intre sprintere de 2.8t si cele de 3.5t, ma refer aici la cele medii si inalte...ori diferenta consta doar in masa maxima de pe talon?

                    Comment


                    • #25
                      Doar masa din talon face diferenta

                      Comment


                      • #26
                        Salut,

                        Am in colimator un 311CDi din 2001, caroserie maxi, utilitara, 3.5t, volanul pe partea gresita, neinmatriculat.

                        Inainte de achizitie am cateva intrebari la voi, cei "sprinteri"

                        - pe MMA de 3.5t aveti trecut in carte si vreun MMA de remorca cu dispozitiv de franare? daca da, cat este trecut acolo?

                        - astea care au volanul pe partea gresita pot fi inmatriculate la noi? daca da, se mai cere ceva la inmatriculare? (schimbare faruri, oglinzi aditionale, etc). La bulgari stiu ca merge fara mare bataie de cap.

                        -a facut cineva dintre voi conversie de trecere a comenzilor pe partea stanga? Povestiti-ne si noua succint ce a presupus conversia in termeni de timp si bani. O eventuala recomandare catre un atelier specializat e binevenita.


                        Mai dau cateva detalii despre impricinata ce urmeaza sa o vad: vine din regatul unit, are 150.000 mile, se livreaza de catre cetateanul englez proprietar deoarece acesta renunta la ea in favoarea unei case in bulgaria (pana acum locuia in duba cu prietena lui), e destul de aratoasa, cel putin din poze, urmeaza sa o vad live saptamana urmatoare, pretul cerut este undeva la 2800e dar poate scadea destul de bine daca nu ma intereseaza acaretele lui din spate (televizor, dvd, baterii auxiliare, dormitor, etc). Mecanic vorbind, el zice ca i-a facut distributia de curand, a mai umblat pe la ceva bucsaraie si capete de bara, urmeaza sa-i schimbe parbrizul ca-i fisurat. Asta o sa vad eu cand voi sta fata in fata cu masina.

                        Cum vi se pare targul? Pare un pret corect, e o complicatie inutila, comentati, va rog

                        Si multumesc in avans pentru sfaturi si atentie
                        mercedes-benz.tv

                        Comment


                        • #27
                          Ce ia facut bre??????DISTRIBUTIA????????Da scenariul nu a avut timp sa-l scrie ????
                          No, faza cu venitul din Uk pentru o casa din Bulgaria si restul mie imi suna a teapa, cauta pe net sa afli mai multe asa ca eu zic ca mai ai de asteptat....Vezi sa nu ceara si ceva bani avans ca te scoti !!!
                          PS:Sprinterul in cazul in care nu stii are distributie pe lant si la acel model nu am auzit pe nimeni sa o schimbe !!!!Oricum, distractie placuta !!!
                          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                          Comment


                          • #28
                            Gata, receptionat

                            Acu' nu da cu piatra, dar din discutiile cu el mi-a zis ca " recently had a new battery, drive belt with new pulleys."

                            Eu o stiam pe "drive belt" asta ca fiind cureaua de distributie, iar pulley-urile ar fi fost rolele.

                            Nu-i caz de tzeapa ca merg pana acolo unde aterizeaza el sa-i verific engleza din cap si pasaportul M-am conversat un pic cu el, mi-a mai trimis poze, mi-a zis ce a facut si ce mai e de facut la masina, in fine, chat.

                            A ramas sa ne vedem in Bulgaristan saptamana viitoare, dupa ce aterizeaza.

                            Oricum, sa inteleg din ce spui tu ca pretul asta ar fi prea mic si seamana a tzeapa? Nu stiu preturile reale din piata, mai mult decat sa consult un autovit sau un mobile.de nu prea am de unde sa-mi iau informatii. N-am rude cu sprinter, n-am prieteni cu sprinter, n-am pe nimeni, vorba aia: vrei sa fi prietenul meu?

                            Apreciez interventia, bagati aici fara sfiala, e de ajutor
                            mercedes-benz.tv

                            Comment


                            • #29
                              Salut!
                              Din ce engleză mai stiu eu drivebelt=curea de accesorii iar pulley=fulii,role. Timing belt ar fi fost curea de distribuție...care n-are fizic cum sa fie intr-un motor de Sprinter.

                              Comment


                              • #30
                                De-asta am si pus textul in original, nu a fost vreo intentie de pacaleala din partea lui ci doar prostie de traducere de la mine
                                mercedes-benz.tv

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF