Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vito 110 webasto? Masini "noi"probleme noi? i

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eberspacher

    Originally posted by Greceanu-Eduard View Post
    Daca webasto are trei incercari de pornire, nefinalizate din diferite cauze, atunci incalzitorul intra in stand by, iar pentru a fi pornit, mai intai se inlatura cauzele, iar dupa aceea se scoate siguranta lui generala (cred ca are 20A), pentru minim 20 sec-este un fel de reinitiere. Cauzele pentru care nu porneste pot fi multiple, asa ca atunci cand incercati sa il porniti, observati cum se manifesta, si detaliati putin ca sa va putem ajuta. Ordinea operatiilor, atunci cand se comanda pornirea incalzitorului, este urmatoarea: mai intai porneste pompa de recirculare antigel, concomitent cu ventilatorul ce asigura aerul necesar arderii si evacuarii mai tarziu a gazelor arse (sunet asemenator cu mersul motorului de elicopter), dupa aceea pompa dosing (dozare combustibil), incepe sa impinga combustibilul in arzatorul incalzitorului (este o pompita impulsorie, gen electro-magnet, ce pompeaza picatura dupa picatura, consumul acestor incalzitoare fiind de 200ml/ora), se aprinde combustibilul cu ajutorul bujiei incandescente, iar dupa aprindere bujia nu mai este alimentata cu curent, arderea facandu-se prin injectarea combustibilului, iar controlul se face de catre un senzor de temperatura, care, atunci cand temperatura incalzitorului creste peste o anumita limita maxima, taie alimentarea cu combustibil. Dintre cauzele care fac imposibila pornirea incalzitorului webasto, enumaram: lipsa alimentarii cu curent (siguranta arsa, conexiuni imperfecte), lipsa comenzii de pornire (de la ceasul programator, de la buton sau telecomanda), bujia incandescenta arsa sau nu ajunge la incandescenta necesara aprinderii combustibilului, sita catalitica prin care trece combustibilul infundata sau ancrasata cu zgura, teava prin care se evacueaza gazele arse din webasto obturata cu pamant sau orice altceva. In functie de simtomele pe care le observati, si detaliati, veti primi si sfaturile de rigoare. Toate cele bune.
    Salutare! Am observat ca te pricepi la aceste detalii tehnice din descrierea de mai sus. Ca toti ceilalti am si eu o mica mare problema cu un incalzitor auxiliar eberspacher cel care functioneaza cu motorul pornit.A mers o perioada dar acum e mort. L-am demontat de pe masina si am constatat ca are bujia arsa ,am schimbato. La prima pornire am luat borna la baterie pentru aproximativ 7minute(resetare),am pornit motorul si am apasat butonul incalziri si surpriza,a plecat ventilatorul acestuia 10secunde si iarasi tacere.Am mai incercat sa il pornesc dar nimic.L-am demontat din nou si am constatat ca bujia e din nou arsa. Daca s-a mai intalnit cineva cu oastfel de situatie si ma poate sfatui cum sa procedez deoarece imi este teama sa montez si adoua bujie (300 lei mau costat acestea).
    Astept raspuns!
    Multumesc anticipat

    Comment


    • Bujia incandescenta nu se probeaza alimentand-o direct la 12v, se masoara cu ohmetru si are o rezistenta foarte mica de cativa ohmi. Daca bujia a fost de acelasi tip si ti-a fost arsa de incalzitor dupa ceva functionare, inseamna ca placa electronica are ceva probleme si trimite mai mult curent decat trebuie. Din ea se comanda toate functiile incalzitorului, implicit: pompa recirculare antigel, ventilator alimentare aer proaspat/eliminare gaze arse, pompa dosing, bujie incandescenta. Alta cauza pentru care se poate arde bujia ar mai fi ca undeva sa dea la masa pe circuitul ei, asa ca nu-ti ramane decat sa verifici circuitele si traseele de curent. Altceva nu-mi vine in cap acum, oricum nici eu nu sunt expert, tot ce am relatat a fost din observatii si experimentari cu ocazia montarii si adaptarii unui incalzitor webasto termo top pe un w124 200d. Bafta in rezolvarea problemei.

      Comment


      • buna seara as avea si eu nevoie de documentatie pentru vito 112 cdi/2001 w638. multumesc. mihaibgc@gmail.ro

        Comment


        • buna seara as avea si eu nevoie de documentatie pentru vito 112 cdi/2001 w638. multumesc. mihaibgc@gmail.com

          Comment


          • Originally posted by mihaibgc View Post
            buna seara as avea si eu nevoie de documentatie pentru vito 112 cdi/2001 w638. multumesc. mihaibgc@gmail.com
            Buna seara, te-ai gandit ca poate nu ai citit regulamentul? Ca poate ai postat aiurea si de aceea nu-ti raspunde nimeni?

            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

            Comment


            • rezolvata problema cu incalzitorul

              Originally posted by Greceanu-Eduard View Post
              Bujia incandescenta nu se probeaza alimentand-o direct la 12v, se masoara cu ohmetru si are o rezistenta foarte mica de cativa ohmi. Daca bujia a fost de acelasi tip si ti-a fost arsa de incalzitor dupa ceva functionare, inseamna ca placa electronica are ceva probleme si trimite mai mult curent decat trebuie. Din ea se comanda toate functiile incalzitorului, implicit: pompa recirculare antigel, ventilator alimentare aer proaspat/eliminare gaze arse, pompa dosing, bujie incandescenta. Alta cauza pentru care se poate arde bujia ar mai fi ca undeva sa dea la masa pe circuitul ei, asa ca nu-ti ramane decat sa verifici circuitele si traseele de curent. Altceva nu-mi vine in cap acum, oricum nici eu nu sunt expert, tot ce am relatat a fost din observatii si experimentari cu ocazia montarii si adaptarii unui incalzitor webasto termo top pe un w124 200d. Bafta in rezolvarea problemei.
              Problema sa rezolvat
              Bujia care am cumparato cred ca a fost arsa.
              A 2 bujie am incercato cu aparatul de masura si este buna, am verifirat si ce curent vine la firele care ajung la bujie si totul este ok.
              Acum merge struna.
              Dar mai intreb, ce temperatura ar trebui sa am la ceasul de apa din bord cand se opreste in calzitorul?
              Depinde de ceva anume?
              La mine se opreste aproximativ cand ceasul arata 50 grade celsius
              Multumesc, mult de raspuns!
              Un an plin de bucurii si fara probleme!

              Comment


              • Daca tot suntem la tema asta va mai intreb daca acest tip de incalzitor ebersrspacher hidronicD5W Z 43W 12V se poate face sa mearga si fara sa fie motorul pornit, nu neaparat cu programatorul sau din telecomanda, ceva mai simplu (fara costuri majore)?

                Comment


                • salutare din nou.am desfacut aparatul de incalzire a lichidului antigel la un vito al unui prieten care nu mergea de circa 2 ani.dupa ce am schimbat bujia am montat aparatul la loc(inauntru totul era ok),nu dadea niciun semn ca vrea sa porneasca,am desfacut si pompa de recirculare bineinteles ca periile erau duse,le-am schimbat acum pompa merge dar aparatul nu da niciun semn de pornire siguranta e ok becul rosu de la bord se aprinde nu stiu care este problema help please

                  Comment


                  • P.S.la vito al meu merge brici

                    Comment


                    • Salutare dragi prieteni!
                      Mai am cateva intrebari, ce temperatura ar trebui sa am la ceasul de apa din bord cand se opreste in calzitorul?
                      Depinde de ceva anume?
                      La mine se opreste aproximativ cand ceasul arata 50 grade celsius.
                      Daca tot suntem la tema asta va mai intreb daca acest tip de incalzitor ebersrspacher hidronicD5W Z 43W 12V se poate face sa mearga si fara sa fie motorul pornit, nu neaparat cu programatorul sau din telecomanda, ceva mai simplu (fara costuri majore)?
                      Multumesc, mult de raspuns!
                      Un an plin de bucurii si fara probleme

                      Comment


                      • Originally posted by ionflorian View Post
                        salutare din nou.am desfacut aparatul de incalzire a lichidului antigel la un vito al unui prieten care nu mergea de circa 2 ani.dupa ce am schimbat bujia am montat aparatul la loc(inauntru totul era ok),nu dadea niciun semn ca vrea sa porneasca,am desfacut si pompa de recirculare bineinteles ca periile erau duse,le-am schimbat acum pompa merge dar aparatul nu da niciun semn de pornire siguranta e ok becul rosu de la bord se aprinde nu stiu care este problema help please
                        Salut ionflorian!
                        Daca aparatul este ebersrspacher hidronic D5W Z 43W 12V bujia este beru, are noul cod 0 100 226 340 si este de 8v asa am gasit la aparatul meu si asta este
                        Incearca in prima faza sa iei borna labarerie 7-8 minute(reset), atentie si la furtunasul de carburant sa nu fie strangulat si sa fie amorsat, daca tot nu vrea il mai dai odata jos si verifica bujia cu aparatul de masura sa aiba contnuitate intre borna de + si - nu la baterie pt ca are doar 8v si se arde, sa fie bujia care trebuie, adica sa aiba codul de mai sus(este noul cod), la fel si ventilatorul, senzorul de flacara senzori de temperatura acestia sunt sub capacul de plastic in dreptul conductelor de apa, pompa dozare carburant.
                        Mult succes!

                        Comment


                        • merci mihai.danciu. da aparatul este ebersrspacher,bujia pe care am pus-o este cea corecta,furtunasul de combustibil e ok,senzorul de flacara,cum sa-l testez daca e in ordine?a mai avut cineva probleme cu acesta, sau cu senzorii de temperatura din aparat? senzori de temperatura din interior nu i-am testat,ventilatorul ok,toate erau in regula,la resetare am scos siguranta de sub scaun de la pozitia 26 mai mult de 10-15 minute dar degeaba,mai e necesar sa i-au borna de la baterie?

                          Comment


                          • Originally posted by ionflorian View Post
                            merci mihai.danciu. da aparatul este ebersrspacher,bujia pe care am pus-o este cea corecta,furtunasul de combustibil e ok,senzorul de flacara,cum sa-l testez daca e in ordine?a mai avut cineva probleme cu acesta, sau cu senzorii de temperatura din aparat? senzori de temperatura din interior nu i-am testat,ventilatorul ok,toate erau in regula,la resetare am scos siguranta de sub scaun de la pozitia 26 mai mult de 10-15 minute dar degeaba,mai e necesar sa i-au borna de la baterie?
                            Ai verificat bujia cu aparat de masura, nu la baterie. Spun de bujie pentru ca la al meu am cumparat a 2 a bujie pt ca prima a fost arsa de cand am cumparat-o. La fel nu dadea nici un semn cu prima bujie si al meu. Ce am citit pe foum ca incalzitorul isi face niste teste sa vada daca totul e bine si apoi pleaca. Borna am luato pt ca nu am stiut care este siguranta. Senzorii se masoara cu aparatul de masura pe continuitate nu trebuie sa dea la masa. Senzorul de flacara se curata de fum cu o carpa uscata. Sa ai minim 20 de litri motorina in rezervor si sa tragi cu gura pe furtunasul mic sa vina motorina pe el si sa ai grija ca la intrarea motorinei in pompa de motorina a incalzitorului este o mica sita sa o cureti si pe aceea.
                            Succes!

                            Comment


                            • Salutare dragi colegi de forum!
                              Astept si eu raspuns la aceste intrebari care nu mai vine, sper ca nu am gresit cu ceva sa va supar.
                              Mai am cateva intrebari, ce temperatura ar trebui sa am la ceasul de apa din bord cand se opreste in calzitorul?
                              Depinde de ceva anume?
                              La mine se opreste aproximativ cand ceasul arata 50 grade celsius.
                              Daca tot suntem la tema asta va mai intreb daca acest tip de incalzitor ebersrspacher hidronicD5W Z 43W 12V se poate face sa mearga si fara sa fie motorul pornit, nu neaparat cu programatorul sau din telecomanda, ceva mai simplu (fara costuri majore)?
                              Multumesc, anticipat!

                              Comment


                              • salut.revin(vreau sa vand masina si doresc s-o dau intr-o stare cat mai buna de functionare) dupa un an la problema sirocoului.daca tot umblati pe la el spuneti-mi si mie la voi in electrovalva ce tensiune intra(la mine intra 8-9v)sa fiu lamurit si sa stiu pe unde sa mai umblu.as dori sa stiu daca pornirea sirocoului este legata de senzorii de temperatura si daca da unde se afla?si senzorul de flacara unde este.astept raspuns.multumesc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF