Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Viitoare restaurare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Viitoare restaurare

    Avand in vedere ca as vrea sa ma apuc de o restaurarea babei mele, am si eu cateva intrebari.
    Daca ma puc de dezmembrat la baba, as putea sa o radiez temporar ca sa nu mai platesc dupa ea? As putea sa o reinscriu din nou dupa ce ar fi gata? Sau daca o radiez pot sa o tin de colectie?
    Am auzit de asemenea ca in Austria si in general in Europa poti sa inscrii doua masini pe acelasi numar de inmatriculare si platesti impozit doar pentru cea cu motorul de capacitate cilindrica mai mare. La noi exista asa ceva? Sau ai nostri doar dau din gura zicand ca suntem europeni?
    Cred ca imi voi cumpara o alta masina `de serviciu` si daca s-ar putea as baga-o pe numarul Mercedesului meu.
    Stie cineva ceva?
    Si inca o intrebare? O cobra din `78 restaurata ar putea trece ca masina clasica? Sau la noi mai dureaza o suta de ani? Ma gandesc ca masinile clasice sunt mai scutite de taxe.
    MB W123 240D - 1978 (Masina care m-a adus in anul 5 de facultate)
    MB W123 300D - 1982
    MB W123 240D AUTOMATIC - 1977
    [B]

  • #2
    Originally posted by Dani Coro View Post
    Avand in vedere ca as vrea sa ma apuc de o restaurarea babei mele, am si eu cateva intrebari.
    Daca ma puc de dezmembrat la baba, as putea sa o radiez temporar ca sa nu mai platesc dupa ea? As putea sa o reinscriu din nou dupa ce ar fi gata? Sau daca o radiez pot sa o tin de colectie?
    Am auzit de asemenea ca in Austria si in general in Europa poti sa inscrii doua masini pe acelasi numar de inmatriculare si platesti impozit doar pentru cea cu motorul de capacitate cilindrica mai mare. La noi exista asa ceva? Sau ai nostri doar dau din gura zicand ca suntem europeni?
    Cred ca imi voi cumpara o alta masina `de serviciu` si daca s-ar putea as baga-o pe numarul Mercedesului meu.
    Stie cineva ceva?
    Si inca o intrebare? O cobra din `78 restaurata ar putea trece ca masina clasica? Sau la noi mai dureaza o suta de ani? Ma gandesc ca masinile clasice sunt mai scutite de taxe.


    de regula o masina devine clasica dupa 30 de ani ,calculat de la incetarea productiei modelului respectiv,deci W123 din 2014.

    Comment


    • #3
      Si cam ce conditii ar trebui sa indeplineasca o masina ca sa fie considerata clasica inafara de varsta? Stare tehnica sau modificari?
      MB W123 240D - 1978 (Masina care m-a adus in anul 5 de facultate)
      MB W123 300D - 1982
      MB W123 240D AUTOMATIC - 1977
      [B]

      Comment


      • #4
        Pe site-ul RAR zice ca o masina ca sa poata fi inmatriculata ca autovehicol istoric trebuie sa treaca de o inspectie a "specialistilor" de la Retromobil. Ideea e sa fie intr-o stare cat mai apropiata de cea cand a iesit din fabrica.

        De exemplu W123 300TD-u meu nu are nici o sansa, pentru ca a iesit din fabrica benzinar, si prin 2002 unul din fostii proprietari i-a pus motor pe motorina. Adica ar avea o sansa, daca ar fi foarte putine de genu asta existente, dar cum is destule...guess what...

        Comment


        • #5
          Originally posted by Dani Coro View Post
          Si cam ce conditii ar trebui sa indeplineasca o masina ca sa fie considerata clasica inafara de varsta? Stare tehnica sau modificari?
          Discutia asta e eterna rau de tot, pai trebiue sa mai treaca 6 ani ca sa fie si cobra vehicul istoric, si bineinteles sa fie impecabila din toate punctele de vedere, fara improvizatii, fara modificari, nu e deloc usor sa atingi un atestat din ala!!!
          W110-2.0 D 1966
          W115-2.0 D 1971
          W123-2.4 D 1982

          Comment


          • #6
            nu-ti recomand sa o radiezi pe timpul restaurarii ca o sa ramai cu fierul fara acte,suntem departe de austria ,deci europeni doar cu vorba

            Comment


            • #7
              Sa fim obiectivi.
              Si eu m-am interesat la Retromobil cum as putea atesta ca vehicul istoric un W108 280 S din 1970, o masina rara actualmente. Mi-au spus ca daca nu arata ca din fabrica, adica sa cheltui pe ea vreo 10000 euro, nu are rost sa dau pe la ei, pentru ca as "prejudicia" statul la impozit de vreo 800-900 RON anual iar ei trebuie sa fie foarte exigenti in acest caz. Din pacate cred ca au dreptate si trebuie sa le cam selecteze pt ca altfel o gramada de harburi devin "vehicule istorice" (si cand spun asta nu ma refer doar la Mercedes). Asa cel putin ne dam si noi silinta sa restauram o masina asa cum trebuie, altfel am spune "las' ca merge si asa". Iar cineva care nu reuseste sa atinga perfectiunea, nu are decat sa plateasca. (si eu sunt in aceeasi oala, platesc 360 ron impozit anual dupa 220 D-ul meu)

              Comment


              • #8
                Tare mi-e teama ca merge ca aici,adica daca dai o spaga cui trebuie la retromobil,se rezolva....

                Comment


                • #9
                  Putin probabil ca se rezolva cu una cu doua, ca o masina istorica mai merge pe la ei din cand in cand, verificarea tehnica...cand apari cu o roaba stramba si ruginita acolo dai de banuit ma gandesc eu!
                  W110-2.0 D 1966
                  W115-2.0 D 1971
                  W123-2.4 D 1982

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by DMIHNEA View Post
                    Tare mi-e teama ca merge ca aici,adica daca dai o spaga cui trebuie la retromobil,se rezolva....
                    Sunt si oameni in al caror sistem de valori banii nu ocupa un loc de frunte, si care au principii si nu ar accepta compromisuri de astea. Cei de la Retromobil fac parte din categoria asta. M-am interesat destul de mult pe tema asta, pentru ca mi-ar placea foarte mult un w116 atestat ca vehicul istoric, dar la ei chair se aplica regulamentul la sange.

                    Comment


                    • #11
                      Inseamna ca trebuie inscrisa in alta tara ca vehicul istoric,dar cum o fii cu inscrisu si cu taxele?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by doktor4carz
                        La singele cui ? Sa fim serioshi... in urma cu ceva ani, Dacia 1300 era in Retro, deshi nu trecusera 30 de ani de la incetarea productziei. Valori, ai ? Mai las-o in pielea goala... just so happens ca shtiu muuult mai multe... Nu vreau sa incep sa-i porcaiesc aici, ca nu ma mai termin...
                        Acum, eu stiu ce sa zic... eu m-am interesat acum ceva ani si oamenii pareau destul de stricti. Au verificari dese, etc. Daca stii tu ca nu e asa ar fi bine... adica sa te lase cu folie pe geamuri, cu jante schimbate, eventual cu un GPL... ar fi de minune.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by doktor4carz
                          Hai s-o zicem p-aia cinstita... sint strictzi cu outsiderii, care shtie sa traga limbi calde si are relatzii la interior, mai scapa de anumite "impedimente"... Nu de nivelul foliei sau a gepeleului... alea sint cacaturi pe care le rezolvi rapid cu un set de geamuri de rezerva curate sau o demontare rapida a anumitor componente... Ma refer la mashini care nu au nici in clin nici in mineca cu originalul, dar sint acceptate si devin membre pe acolo, pe principiul ca "multzi vad, putzini cunosc". Pe scurt, Romania.
                          Cam greu cu demontatu asta, dar nu imposibil... mai greu e la luneta, ca se duce garnitura si nici gpl-ul nu e asa comod sa il demontezi. Dar, la ce perioada se fac verificarile? Ca una e sa se faca de doua ori pe an, si alta o data la 2 ani ca itp-ul. (stiu ca atestatu ala trebuie vizat sau reinnoit la anumite intervale). La un moment dat gasisem informatia asta undeva, dar nu mai dau de ea.
                          Cat despre cei mai bazati care nu au griji de astea, si li se da atestatu ala oricum, ce sa zic, bravo lor, ca in orice domeniu sunt si de astia. Doar ca nu toti pot sa faca asa.

                          Comment


                          • #14
                            Dani Coro vreau sa iti spun o chestie foarte naspa legata de radierea temporara. Cand vei dori din nou sa o introduci in circulatie vei fi obligat sa platesti impozitul din urma. Deci ce vei rezolva tu practic este doar o amanare a platii impozitului. De acest lucru sunt destul sigur pentru ca taicameu are un M461 cu motor de Brasov si nu isi permite sa dea 2100 RON impozit. L-a radiat cu posibilitatea de reinscriere in circulatie, dar i s-a spus la primarie ca va fi nevoit sa plateasca impozitul din urma in momentul reintroducerii in circulatie.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF