Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vibratii la viteze de peste 80 km/h

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da, dar aceste bucşe care lucrează la comprimare când maşina frânează, sunt foarte greu de înlocuit. Cel puţin cea din stânga are o poziţie de montaj foarte dificilă, este extrem de greu să ridici bara stabilizatoare ca să extragi bucşa defectă de sub ea.

    Comment


    • Sa mai precizez inca ceva (probabil am facut-o deja in posturile anterioare). La mine vibratiile apar pe carosabil neted. Pe carosabil denivelat se simte mai putin, probabil miscarea corpului masinii compenseaza intr-un fel sau altul vibratiile. De asemenea, in curbele luate cu viteza mare (80-100 km/h) masina nu vibreaza. Vibratiile apar imediat ce masina se indreapta...

      Am fost la cateva teste si mecanici (inclusiv ITP-ul facut de curand) si peste tot s-a tras de masina, s-au bagat leviere, etc, etc...fara sa se gaseasca vreo uzura la sistemul de directie.

      Am sa schimb probabil si eu bucsele acestea de la brat.

      De bucsele de la bara stabilizatoare stiam si eu ca sunt greu de schimbat. Eu chiar am aceste doua bucse (noi) primite de la domnul Nelu dar inca nu am apucat sa le montez (nici cele vechi de pe masina nu par uzate) din motive lesne de inteles...

      Cel mai ciudat e ca vibratiile nu sunt permanente (in ultima vreme) si nici macar nu mai apar la aceeasi viteza de deplasare...
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • Vibratiile iarasi au reaparut!!!

        Originally posted by mer_se280 View Post
        Concluzia...bucsile au fost problema.

        Hmmm...incep sa imi smulg si eu parul din cauza nervilor...vibratiile au reaparut. Dupa cum spuneam...dupa ce am schimbat bucsile am putut sa merg cu 140km/h...pana ieri. Am mers tot pe aceea-si drum (unde am facut testul... drum ca in palma) si din pacate iarasi au inceput vibratiile.

        Diferenta dintre acum si inaintea schimbarii bucselor este ca acuma pot sa accelerez pana la 100km/h (fata cum era inainte...80km/h) dupa care iarasi apar vibratiile.

        Cum este pozibil ca dupa ce am schimbat bucsile am putut accelera lejer pana la 140km/h fara nici o vibratie si acum dupa o saptamana nu mai pot depasi 100km/h?
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • Intersante aspecte povestiti voi domnilor aici.
          Totusi tinand cont ca masina mea a fost facuta si desfacuta pana in maduva oaselor totusi nu am de-a face cu astfel de probleme.
          La urma urmei scos motor pus alt motor punti grupuri nebunii.
          Totusi as adauga un aspect la un moment dat la montarea motorului diesel de pe axul cardanic imi lipsea bucsa de centrare cu cutia, lucru care l-am aflat dupa. Si intradevar masina avea unele vibratii nu foarte mari dar suficiente cat sa le simti. Acum la montarea benzinelului s-a rezolvat si aceasta problema prin schimbarea tronsonului de ax ce continea si aceasta bucsa.
          Ieri dupa primul test masina ruleaza fin ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.
          Oricum ar fi, trebuiesc luate sistematic toate elementele care au legatura cu miscarea. Bucsile de care tot vorbiti voi nu au nimic a face cu un comportament ce apare sistemic doar cand are loc miscarea. Eu as incepe din fata sa spunem cu piesele care sunt in miscare atunci cand si masina e in miscare.
          1. volanta
          2. cutie, priza de iesire din ea(cutia in sine e exclus ca daca ar avea ceva sigur nu doar ar vibra ar si scoate niste sunete care sa dea de gandit)
          3. ax cardanic verificat cruce, rulment intermediar restul pe banc pt centrare, echilibrare.
          4. planetare verificare pe banc centrare
          si la sfarsit jante verificate calumea, cu cauciucul dat jos, vazut cum se prezinta rotite la 50km/h pe bancul de redresat(indreptat).
          Facand toate astea e imposibil sa omiti ceva, pentru cei din bucuresti recomand cu caldura pe cei de la RUNE(nu este reclama), am folosit serviciile lor si intradevar sunt cei mai buni pt centrari-echilibrari dinamice axuri cardanice planetare si asa mai departe, elemente transmisie.
          Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
          Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
          W126 '86 300SE automat (Reborn)
          W124 '92 250TD soon on the road

          Comment


          • Salutare! Stai linistit colegu E-man...si eu am schimbat motorul la a mea si iata ca o pieasa banala (ma gandesc) imi calca pe nervi pe care nu o gasesc...nu stiu cs sa zica atunci Dan, care la randul lui se confrunta cu aceeasi problema.

            Cum am mai spus dupa schimbarea bucselor de la bratul superior am putut accelera fara nici o problema pana la 140km/h dar dupa o saptamana a reaparut problema doar cu conditia ca acuma pot merge cu 100km/h...daca apas mai departe incep vibratiile din nou.

            Un mic exemplu:...daca ati fost vreodata cu o bicicleta care avea opturi in roata din fata si ghidonul juca in mana...asa sa va inchipuiti si cu volanul in mana doar cu o vibratie mai mare.

            Ce am constatat:...in timpul ce circulam cu masina cu 80-90km/h am prins denivelari cu roata pe partea dreapta la care nu am simtit nici o vibratie dar in schimb cu tot cu acceasi viteza am dat peste denivelari cu partea stanga, instantaneu au inceput vibratiile de nu puteam sa tin masina pe drum...asa cum am scris mai sus...de parca asi avea opturi in roata.

            Concluzia este ca pe partea stanga este problema si practic acolo simt marea parte a vibratiilor.


            Ramane doar de investigat in continuare.
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • Originally posted by mer_se280 View Post
              Salutare! Stai linistit colegu E-man...si eu am schimbat motorul la a mea si iata ca o pieasa banala (ma gandesc) imi calca pe nervi pe care nu o gasesc...nu stiu cs sa zica atunci Dan, care la randul lui se confrunta cu aceeasi problema.

              Cum am mai spus dupa schimbarea bucselor de la bratul superior am putut accelera fara nici o problema pana la 140km/h dar dupa o saptamana a reaparut problema doar cu conditia ca acuma pot merge cu 100km/h...daca apas mai departe incep vibratiile din nou.

              Un mic exemplu:...daca ati fost vreodata cu o bicicleta care avea opturi in roata din fata si ghidonul juca in mana...asa sa va inchipuiti si cu volanul in mana doar cu o vibratie mai mare.

              Ce am constatat:...in timpul ce circulam cu masina cu 80-90km/h am prins denivelari cu roata pe partea dreapta la care nu am simtit nici o vibratie dar in schimb cu tot cu acceasi viteza am dat peste denivelari cu partea stanga, instantaneu au inceput vibratiile de nu puteam sa tin masina pe drum...asa cum am scris mai sus...de parca asi avea opturi in roata.

              Concluzia este ca pe partea stanga este problema si practic acolo simt marea parte a vibratiilor.


              Ramane doar de investigat in continuare.
              Salut!Ai incercat sa schimbi butucii rotilor?
              W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
              W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
              W 124 `93 E250 D ex 300 D


              - Bond - James Bond.
              - `Dullah - Abdullah.

              Comment


              • Pentru colegul Leo : eu am facut toate operatiile descrise de tine mai sus (plus multe altele) mai putin testarea planetarelor, care, dupa cum am mai scris de cateva ori si anterior acestui post nu au ce legatura sa aiba cu vibratiile aparute in volan.
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • Originally posted by Leo View Post
                  Salut!Ai incercat sa schimbi butucii rotilor?
                  Inca nu dar urmeaza sa investighiez mai departe.

                  Cand vad ca nici Dan nu poate sa ii dea de cap...hmmm, zici ca avem probleme trase la indigo.

                  Pe mine ma bazaie gandul ca, de ce am putut accelera pana la 140km/h fara nici o vibratie si la o saptamana dupa ce am montat bucsile vibratiile au reaparut.

                  Mentionez ca nu am mai lucrta nimica la masina, nici un surub nu am strans, nici in groapa nu am dat...efectiv a reaparut vibratiile.

                  In continuare ramane de investigat problema.
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • Asaaaa ca ma consideram fericit ca nu am de-a face cu asa cevaaaaa.....
                    Eh na ca aseara am fost iarasi cu baleneza in teste si minune la 140 au luat-o dracii.
                    De ziceam frate nu-i adevarat ce pacoste m-a lovit cu chestia asta. Ideea e ca nu m-am lasat impresionat si i-am dat blana in continuare si binenteles din ce in ce mai rau. Totusi avea momente cand se calma dupa care de la nu stiu ce denivelare pe care bineteles nu o vedeam pe drum o lua iar razna.
                    Este adevarat ca mecanicul meu mi-a zis ca am amortizorul de vibartie pilaf si ca de la o anumita viteza o sa inceapa sa vibreze el aprecia ca de undeva de la 140 in sus si uite ca avut dreptate.
                    Ideea e ca oricum piesa o aveam luata deja deoarece odata cu schimbarea motorului am facut si multe lucrari de improspatare a suspensiei, drept urmare am luat frumusel amortizorul l-am montat am rezolvat problema.
                    Totusi e un aspect care acum nu-mi mai place, inainte volanul revenea singur si usor la pozitia de drept, cu amortizorul de vibratie care l-am pus acum si e HeavyDuty cica, nu-mi mai revine singur ci trebuie sa-l intorc eu.
                    Acum nustiu ce sa zic poate am avut doar noroc dar poate ar trebui sa desface-ti si voi din unul din suruburi acest amortizor si sa vedeti ce spune.
                    Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
                    Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
                    W126 '86 300SE automat (Reborn)
                    W124 '92 250TD soon on the road

                    Comment


                    • Acel amortizor a fost primul lucru pe care l-am schimbat (dupa ce am schimbat capetii de bara) la persistenta vibratiilor.

                      Adevarul e ca eu l-am luat de pe 500-le meu, deci e SH, dar in stare perfecta (adica pe 500 nu aveam nicio vibratie nici la viteze de peste 200 km/h). Nu s-a constatat nicio imbunatatire. Amortizorul initial intr-adevar era varza, nu mai avea compresie deloc...


                      Poate ne spui si noua pretul unui amortizor nou si eventual si un cod MB. Eu aveam de gand sa cumpar oricum unul nou si acesta de acum sa-l pun inapoi pe 500.

                      Ah, pana nu uit...sa pun si eu o poza (Pt Feri mai ales...uneori vibratiile dispar) pentru a se vedea ca merge uneori si cu 120 fara vibratii si ar merge si mai mult dar se cam gata tarlaua...
                      Attached Files
                      Last edited by dan500se; 07-20-2011, 10:06 AM.
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • Domnilor, numai piesele in rotatie pot provoca vibratii. Sigur ca avand jocuri, aceste vibratii odata aparute au amplitudini mai mari, dar nu bucsile sau orice fel de articulatie le provoaca.
                        Numai cauciucuri, jante, discuri, butuci, cardane, flanse, planetare. Am gasit odata apa in roti, condens adunat in niste ani, dar era vreun kg. Asa ca cel mai bun test mi se pare schimbarea rotilor, toate, macar de proba. Bafta.
                        BENZ G, altceva ce ?

                        Comment


                        • Originally posted by STEFAN V8 View Post
                          Domnilor, numai piesele in rotatie pot provoca vibratii.
                          OK Stefan iti dau dreptate...


                          Originally posted by STEFAN V8 View Post
                          dar nu bucsile sau orice fel de articulatie le provoaca.
                          Dar cum explici ca dupa ce am schimbat bucsile de la osul de caine vibratiile au disparut?


                          Originally posted by STEFAN V8 View Post
                          Numai cauciucuri, jante
                          Si pe acelea le-am schimbat dar nici o schimbare. Exact cum a fost si la Dan.


                          Ramane sa investigam mai departe.

                          Numai bine.
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • Mai putin joc rezulta intr-o pozitionare mai precisa a rotilor, dar dupa cum ai zis tu ti-a reaparut vibratia. Asa ca trebuie cautat in elementele in rotatie.
                            BENZ G, altceva ce ?

                            Comment


                            • Originally posted by STEFAN V8 View Post
                              Mai putin joc rezulta intr-o pozitionare mai precisa a rotilor, dar dupa cum ai zis tu ti-a reaparut vibratia. Asa ca trebuie cautat in elementele in rotatie.
                              Acelasi lucru il apreciez si eu numai elemente care sunt in miscare nimic altceva.
                              Legat de amortizor nu m-am complicat, cod pe original nu stiu, m-am dus la magazin am luat un meyle de la unix cu 80 ron datorat cardului de reducere pe care il am la ei si gata. Pretul intreg e undeva cred 120 ron ceva de genul, mai era si febi tot pe la aceeasi bani insa dupa ce l-am testat mi s-a parut cam moale am zis ca na n-o fi bun, dar uite ca acum nu-mi revine volanul usor.
                              Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
                              Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
                              W126 '86 300SE automat (Reborn)
                              W124 '92 250TD soon on the road

                              Comment


                              • Originally posted by STEFAN V8 View Post
                                Mai putin joc rezulta intr-o pozitionare mai precisa a rotilor, dar dupa cum ai zis tu ti-a reaparut vibratia. Asa ca trebuie cautat in elementele in rotatie.
                                Asa ma gandeam si eu...am o presimtire ca vibratia vine de la disc. Oricum o sa verific si eu toate piesele care pot produce vibratia.

                                @Dan: Hmmm...acuma nu mai esti singur Dane care se confrunta cu problema aceasta. Poate o sa reusim sa gasim cauza si sa le putem rezolva si sa circulam ''safe'' pe tarlaua romaniei fara incidente.

                                Revenim cu detalii.
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF