Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vibratii la viteze de peste 80 km/h

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by dan500se View Post
    Intrebarea este: pot sa-mi fac eu schimbul de rulmenti acasa, cu scule relativ simple, sau trebuie sa ma duc neaparat la mecanic?
    Eu acasa, langa bloc am schimbat-o...nu e mare inginerie ca sa le schimbi. Spor la treaba
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #92
      Originally posted by paratraznet View Post
      ...o pastila de magnet pe cardan (asta pt. BMW-isti) sa vezi fatza ingrozita a proprietarului cand trece de 60/kmh...
      Originally posted by cugino View Post
      Tare faza cu magnetul.Trebuie incercata...
      Sa vad acel magnet care rezista sa stea lipit de cardan la turatiile ce apar! Eu cred ca forta centrifuga il va smulge imediat ce viteza de rotatie creste substantial...Parerea mea...Se poate incerca! Aviz amatorilor!

      Originally posted by 3mil View Post
      ...Chiar sunt curios cum se schimba pe spate.
      O sa schimb si pe spate!



      Originally posted by tumar View Post
      Pe fata este chiar simplu.
      Arunca un ochi pe aici(este pentru W123, dar este acelasi lucru), este i pentru fata si pentru spate:
      PeachParts Wiki contains Do-It-Yourself DIY articles relating to the service, repair and maintenance of Mercedes Automobiles

      PeachParts Wiki contains Do-It-Yourself DIY articles relating to the service, repair and maintenance of Mercedes Automobiles


      Spor la treaba!

      Mersi pt link-uri Marius!

      Originally posted by mer_se280 View Post
      Eu acasa, langa bloc am schimbat-o...nu e mare inginerie ca sa le schimbi. Spor la treaba
      Le-am schimbat si eu pe fata. Inclusiv discurile de frana...plus senzorul de ABS pe stanga!


      Din pacate nu acesti rulmenti erau cauza vibratiilor.

      Totusi, se obsearva o inbunatatire substantiala a comportamentului masinii in mers. Pana la 100 km pe ora parca pluteste...Apoi apar vibratiile din nou!
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #93
        Salut, uite eu am un w124 300td cu aceeasi problema, doar ca mie mi-a spus un prieten ce are si el w124 si a patit aproape la fel (spun aproape fiindca lui nu ii facea chiar asa rau ca noua)fiindca din ce povestesti a ta face exact ca a mea. A mea la inceput facea cand o apuca, acum cand ajung la 80 km/h incepe, cateodata ma lasa pana pe la 90, in fine... . Prietenul asta al meu spune ca, chestia asta e din bucsele de la brate(pe fata) fiindca ele pe margine se vad ca si cum ar avea cauciuc, deci iti dau impresia ca sunt bune dar de fapt ar fi praf, si de acolo toata treaba asta.Iti repet eu nu am facut inca schimbul, neavand nici timp si am avut si ceva probleme financiare, in fine vreau doar sa iti spun ca poate s-ar putea sa nu fie asta 100%. Am vrut doar sa iti dau un sfat, poate te ajuta.Te salut, ne mai vorbim pe aici.

        Comment


        • #94
          Am sa verific si acele bucse...chir nu ma deranjeaza ca sa schimb pana la urma tot pe fata... Macar stiu ca am totul nou!

          Doar sa dispara odata vibratiile, ca ma dispera!

          Acum sunt super multumit ca pana la 100 nu am probleme. Am scazut si consumul cu circa 10% din cauza asta: merg mai intins...nu tot cu 80-85 ca pana acum.
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #95
            Originally posted by dan500se View Post
            Am sa verific si acele bucse...chir nu ma deranjeaza ca sa schimb pana la urma tot pe fata... Macar stiu ca am totul nou!

            Doar sa dispara odata vibratiile, ca ma dispera!

            Acum sunt super multumit ca pana la 100 nu am probleme. Am scazut si consumul cu circa 10% din cauza asta: merg mai intins...nu tot cu 80-85 ca pana acum.
            Stiu prin ce treci crede-ma....da' cum spui, oricum si eu m-am lamurit cu viteza...mergi ca nebunu il depasesti pe unu care merge cu 90 si dupa ..5 km vine o trecere la nivel cu calea ferata si .....s-a dus in chiloti....i-ai scos un consum la masina de te doare mintea si timp castigat din parti...si acum vorbesc din experiente ca am avut mai multe de genu...da' oricum una e sa mergi cu nush 100-110 si alta e cu 80 si sa stai cu frica, ca oricand poate incepe sa trepideze...eu unul asa simt candmerg cu ea afara la 80...abia astept sa rezolv si eu problema ca ma scoate din minti. Te-am lasat Dane ne mai auzim pe aici, sunt curios sa vad daca e dela bucsele alea, numa' bine.

            Comment


            • #96
              Salut, cum e? Ai schimbat alea? Mai face asa?

              Comment


              • #97
                Salut.

                Nu am avut timp sa ma ocup de problema asta. Am prea multe pe cap acum...Oricum va fi o revizie generala a masinii in zilele viitoare (ma asteapta si ITP-ul). O sa vad ce gasesc (mai mult ca sigur nimic...).
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #98
                  Incredibil 5 pagini... dupa toate ipotezele si chestiile schimbate eu zic planetarele.

                  Vreau sa spun ca bucsile si pivotii n-au cum provoca vibratii. Chiar daca au jocuri toate si stau in unghiuri diferite vibratia trebuie initiata de o piesa in miscare: cardan, planetare, discuri, roti. Rulmentii iar nu. Doar cel de la suportul cardanului. E acolo o bucsa mare in jurul lui.

                  Personal asi face un test cu alte roti. Stiu ca le-ai exclus, am citit tot, dar l-asi face.
                  O filmare te-ar ajuta, un copilot sa intida mana pe geam sa prinda rotile mai din profil.
                  BENZ G, altceva ce ?

                  Comment


                  • #99
                    Vibratiile sunt din roti numai daca acestea sunt si la viteze mai mici in general cum am patit si eu cu masina actuala pana am schimbat gumele, desi nu este exclus sa fie doar dezechilibrate putin, oricum daca e din gume/jenti atunci ar trebui sa se vada o uzura foarte pronuntata uniforma sau neuniforma.
                    Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                    Comment


                    • A aparut si la mine o bataie puternica pe partea dreapta...hmmm...zici ca ne apuca pe toti problema aceasta.

                      Insa la mine tremuratul puternic aparea doar dupa 110/120 km/h...daca o tineam continu imi sarea volanul din mana. Mandra mea zicea ca simtea bataia sub talpa...care pana la urma sa simtit in toata masina...zici ca cineva batea cu barosul pe sub masina.

                      Am 'prins' o groapa destul de mare de am crezut ca mi sa rupt janta in doua...(si apoi sa mai platesti taxa de drum).

                      Primul lucru ce am facut dupa incidentul cu groapa...am facut schimb de jante pe fata si sa vezi ca a disparut bataia/tremuratul. Instantaneu mi-am dat seama ca janta pe dreapta sa ovalizat dupa impactul cu groapa ...cred.

                      @Dan...poate ca Stefan V8 are dreptate...ar trebui sa faci rost de alte jenti pentru un test. Oricum ramane un mister pana la rezolvarea problemei.

                      Bafta in continuare.
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • OK...Am un coleg de serviciu care a avut simptome asemanatoare dar la o masina cu tractiune fata. Vibratii pe la 80 km/h de se rupea masina. S-a dovedit a fi intr-adevar planetara dreapta.

                        La mine vibratiile apar in partea din fata, efectiv in volan...se misca stanga dreapta rapid cam 1 cm. Dupa ce am schimbat rulmentii si discurile accelerez fara probleme pana la 100 km/h si uneori o duc si pana la 110 pana apar vibratiile.

                        Nu vreau sa ma contrazic (poate chiar aveti dreptate) dar cum pot afecta planetarele spate masina in asa fel incat volanul sa vibreze si de ce nu am observat nimic la ele atunci cand am ridicat masina sus si l-am dus la 180 km/h?
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • Originally posted by dan500se View Post

                          Nu vreau sa ma contrazic (poate chiar aveti dreptate) dar cum pot afecta planetarele spate masina in asa fel incat volanul sa vibreze si de ce nu am observat nimic la ele atunci cand am ridicat masina sus si l-am dus la 180 km/h?
                          Asta ma intreb si eu....
                          Ford Transit 2.5d ex
                          Mercedes 230 E ex
                          Mercedes 200 TE ex
                          BMW 320d touring

                          Comment


                          • Originally posted by mircea_cst View Post
                            Asta ma intreb si eu....
                            Nu degeaba am zis ca deja e un mister...
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • Nu exista mistere...Exista doar probleme greu de rezolvat sau bine ascunse!

                              Ah...si faza cu planetara...Cum am precizat vibratiile apar de cand am lovit groapa aia, cu roata stanga fata prima data...deci socul principal a fost absorbita de roata. Am mai primit sfaturi sa schimb bratul pe partea stanga...poate s-a incarnit (desi nu se vede). Posibil sa fac si aceasta operatie...Mai astept ce spun baietii de la ITP...poate imi gasesc ei ceva...desi ma indoiesc. Am facut 2 teste mai ceva ca ITP-ul si nu s-a gasit nimic (din fericire, ar spune unii...se pare ca am masina beton )!
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 500SE Lapis Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment


                              • Originally posted by dan500se View Post
                                Nu exista mistere...Exista doar probleme greu de rezolvat sau bine ascunse!
                                Atunci inseamna ca sunt chiar bine ascunse...dar se rezolva panala urma.
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF