Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vibratii la viteze de peste 80 km/h

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by sovieticool View Post
    Vezi bucsile la bara de torsiune fata. Una e sub baterie, cealalta e pe sub tabloul de sigurante. Vezi sa nu bata in caroserie dracului...
    Ciudat, la asta m-am gandit si eu .... La gunoiul meu trebuie schimbate, bate la gropi, dar la viteze mari pe drum bun nu se manifesta. Am mai avut niste vibratii ciudate, erau de la flansa de la cutie (cea elastica), dar daca zici ca ai schimbat cutia cu totul ...
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

    Comment


    • #17
      atunci du-te la vreo statie itp si o pui pe rulii,sau cum le zice......vezi si cardan....

      Comment


      • #18
        Foarte ciudat ... ai cam verificat tot ce se putea verifica ... Puntea spate ai luat-o la purecat ? Ai verificat pana la urma bucsele de la bara de torsiune pe fata ? Cea de sub tabloul de sigurante e criminal de greu de schimbat ... dar nu imposibil. Aproape imposibil ar fi de schimbat insa bara de torsiune cu totul ... sper sa nu fie cazul, pentru ca mai usor schimbi cutia sau motorul decat bara aia ...

        Bafta !

        Comment


        • #19
          Originally posted by carmine View Post
          ... Am mai avut niste vibratii ciudate, erau de la flansa de la cutie (cea elastica), dar daca zici ca ai schimbat cutia cu totul ...
          Cutia e alta dar flansa e cea veche. Azi comand noua!

          Originally posted by DMIHNEA View Post
          atunci du-te la vreo statie itp si o pui pe rulii,sau cum le zice......vezi si cardan....
          S-a facut! De 2 ori! Cardanul a fost si el inspectat-nimic ce s-ar putea observa cu ochiul liber, nu lipsesc contragreutati!

          Originally posted by Orvo View Post
          Foarte ciudat ... ai cam verificat tot ce se putea verifica ... Puntea spate ai luat-o la purecat ? Ai verificat pana la urma bucsele de la bara de torsiune pe fata ? Cea de sub tabloul de sigurante e criminal de greu de schimbat ... dar nu imposibil. Aproape imposibil ar fi de schimbat insa bara de torsiune cu totul ... sper sa nu fie cazul, pentru ca mai usor schimbi cutia sau motorul decat bara aia ...

          Bafta !
          Ceva ne scapa si ar trebui sa fie evident sau foarte simplu. Puntea spate nu prezinta semne ciudate, dar are totusi o scartaitura de la vreo bucsa, cand dau intr-o denivelare la viteze mici, dar aceasta e prezenta de multa vreme...Nu am asociat-o cu vibratiile!

          Bucsile de la bara de torsiune le verific azi cand am sa schimb si suportul motor ce nu l-am schimbat cand am luat masina.
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #20
            verifica alinierea motorului si a cutiei cu cardanul, eu am patit ceva asemanator la un Tranzit , de la un accident era un lonjeron deplasat.
            W126 500SEC
            W124 200CE
            W210 280 4MATIC

            Comment


            • #21
              Verifica si hardy,adica cuplajele de cauciuc pe la cardan,dar in timp ce masina e pe rulii,cu rotile de spate mergind,variante....oricum nu e clar ptr mine daca acuzi vibratii in directie sau undeva aiurea..

              Comment


              • #22
                Originally posted by DMIHNEA View Post
                ... acuzi vibratii in directie sau undeva aiurea..
                Vibratiile se simt in toata masina. Chiar azi dimineata am facut un experiment...ori ca strangeam in mana volanul ori ca strangeam manerul de la usa vibratiile se simteau identic.

                Mai mult ca sigur ca nu e de la directie. Volanul nu oscileaza stanga-dreapta!
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #23
                  Vezi nivelul uleiului din grup /fata spate..... parere de neprofesionist..eu am patit asa la mit. pajero dupa 50 km pe ora vibra si auzeam si un vuiet de autobuz.. Succes
                  pasiunea NU cunoaste limite !
                  My project - click! MBUNIVERSE

                  Comment


                  • #24
                    Ce poate fi in cazul asta?undeva evacuarea atinge de ceva,sau din pricina suportilor motor sau cutie motorul in anumite regimuri se misca si atinge el sau evacuarea undeva,sau cardan +-cuplaje nealiniat....altceva nu prea mai poate fi....
                    Last edited by Carmine; 08-18-2010, 21:41 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by bebe944
                      Prea le-a verificat pe toate si nimik.Concluzia....nu mai bea mai la volan ca uite ce patesti....:>...simti vibratii
                      D-le bebe944, omu' ăsta şi-a stricat bunătate de concediu, a făcut cale-ntoarsă din ţări străine, s-a abonat la toate service-urile că deja ducea el de mâncare de acasă la mecanici, crede-mă, ştie ce vorbeşte, nu de ieri a pus lera pe maşină. Chestia - şi asta s-a mai spus chiar aici - e atât de simplă şi evidentă, că nimeni nu se gândeşte la ea. Când - şi sper din tot sufletul, cât mai repede - se va afla hiba, toată lumea va rămâne tablou: "mamăăăă, uite, numai la asta nu m-am gândit".
                      Cele bune !

                      P.S. Şi până am postat eu cele de mai sus, a dispărut postul lui bebe944. Curios ...
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #26
                        Stersesem postul, dar ai dat quote. Domnu' Bebe are warn. Chiar avem cativa oameni de baza pe acest forum, printre care se numara si colegul Dan500se, oameni care nu merita astfel de comentarii de doi lei. Am sa va rog sa revenim on topic. Multumesc.
                        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                        Comment


                        • #27
                          Comentariul "de doi lei" a fost in spirit de gluma si nu credeam ca va va ofensa asa de tare.Am vrut sa ai descretesc omului un pic fruntea.... din proprie experienta,credeti-ma, nu pot fi toate perfecte si omul sa se plinga in continuare, ceva nu a fost verificat bine poate are vreun brat stramb de la acea groapa sau ce a fost.
                          Last edited by bebe944; 08-19-2010, 03:47 AM.
                          W126 500SEC
                          W124 200CE
                          W210 280 4MATIC

                          Comment


                          • #28
                            I`m back!

                            Pana la urma am reusit sa-mi fac si eu concediul mult visat (o sa postez pe topicul dedicat...impresii, bune / rele).

                            Sa revenim la problema...raspunzand lui Mihnea prima data...nu e de la esapament...a fost dat jos cu totul, refacut si a primit si suporti si tampon de guma noi.

                            Incerc sa exclud si cuplajele si cardanul...Suportul motor il schimb zilele astea...Dupa circa 4000-4500 km (nu stiu exact...tre sa ma uit) masina are nevoie si de alte revizii...

                            hannymax
                            Uleiul in grup l-am schimbat recent...si nu am pierderi...Dar am sa verific si acolo (la ala nu m-am uitat inca)

                            Cat despre faza cu "tremuratu mainii" care e pomenita nici nu poate fii vorba dat fiind faptul ca eu nu consum alcool decat cu ocazii extrem de rare si in cantitati infime...Oricum, nu ma suparam pentru gluma.


                            Comportamentul masinii acum
                            ...merge excelent pana la 80...exact ca inainte dar are momente in care pot sa accelerez si pana peste 100 km pe ora pana ca vibratiile sa devina suparatoare. Dar apar vibratii puternice si la 80-85 de km/h. Depinde mult si de starea drumului, culmea, cu cat e mai neted drumul cu atat vibreaza mai repede (posibil ca la drum denivelat masina / suspensia atenuiaza acele vibratii).
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 500SE Lapis Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • #29
                              Salut,
                              Pe drum neted intra in rezonanta si vibreaza mai repede, nu am vazut daca ai verificat unghiurile de fuga?, fratemeu a aintrat unu in el (are ford fiesta) fuzeta s-a deformat cativa milimetri si avea simptome asemanatoare, amortizorul nu statea cum trebuie si deabia la unghiul de fuga cand s-a facut s-a descoperit problema, nu puteau aia sa-i regleze unghiul pe roata respectiva!....

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by entty View Post
                                Salut,
                                Pe drum neted intra in rezonanta si vibreaza mai repede, nu am vazut daca ai verificat unghiurile de fuga?, fratemeu a aintrat unu in el (are ford fiesta) fuzeta s-a deformat cativa milimetri si avea simptome asemanatoare, amortizorul nu statea cum trebuie si deabia la unghiul de fuga cand s-a facut s-a descoperit problema, nu puteau aia sa-i regleze unghiul pe roata respectiva!....
                                Geometria (unghiu de fuga) s-a facut ca urmare a schimbarii capetilor de bara. Totusi, am sa-l reverific pentru ca am auzit ca acolo unde l-am facut eu nu prea se pricep (desi ma indoiesc...in fine) , nu ca ar avea o legatura cu problema actuala...Si inainte de schimbarea capetilor de bara si dereglarea/reglarea unghiului de fuga, masina EXACT asa facea...simptomele sunt identice!
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF