Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"Vechiturile" lui Cipoaca

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "Vechiturile" lui Cipoaca

    Deocamdata nu am mai facut nimic la 500-le SEC pe care il am de putin timp,asa ca m-am gandit sa va prezint una din pasiunile mele: masinile clasice.Nu au nici o legatura cu mercedes ,tocmai de aceea postez aici.Ceea ce va aparea in decursul ascestui topic va fi acelasi lucru cu ce a facut DL.Ponta ,adica un Copy - paste,diferenta este ca o sa ma autoplagiez,respectivele postari fiind scrise de mine pe un forum de masini clasice.poate unii dintre dvs vor gasi interesante aceste postari.Ar fi fost mai simplu sa pun un "link" spre acel topic ,dar din pacate, acel forum dispune de o platforma care nu permite vizualizarea continutului unui topic si a fotografiilor decat daca esti inregistrat ca membru,de aceea am ales aceasta varianta.Iata episodul nr 1,sper sa va placa povestile despre cele trei "vechituri "pe care le-am avut:Opel kapitan 1963,VW Karmannghia Type 34 1965 si Volvo 164 1978.
    Imi plac foarte mult subiectele despre reconditionari ale diferitelor obiecte (masinarii), de aceea ma bag si eu ca "PITBULL in toate melodiile" si o sa spun povestea Opel-ului meu Kapitan 1963. O sa postez cateva fotografii cu respectiva "vechitura" atunci cand am cumparat-o.Asta se intampla in anul de gratie 1997 si a costat 500.000 lei pe care i-am platit in doua rate. Arata teribil de rau dar cu inconstienta specifica varstei ,tovarasul Cipoaca a luat-o la el acasa, visand ca intr-o zi, sa dea ture prin centrul Brasov-ului , orasul sau de bastina. In caz ca povestea va intereseaza o sa o continuui in acest loc ,unde se presupune ca am avea aceleasi preocupari si "boli profesionale", daca ramane numai un monolag atunci va ramane pentru posteritate numai ce am postat . Asadar tov .Cipoaca si opel-ul lui.
    Attached Files
    Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

  • #2
    Da-i cu copy-paste-ul in continuare, pe mine m-ai facut curios

    Comment


    • #3
      P-aia cu Pitbul in toate melodiile n-am auzit-o, e buna, asa cum astept sa fie si povestea.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Imi pare bine ca am gasit si pe acest forum amatori de masini vechi si unele dintre ele, rare.Cum pe celalalt forum povestile au fost scrise in episoade ,iata episodul doi al serialului Vechiturile lui Cipoaca.
        "Am sa va povestesc istoria fiecarei masini clasice pe care am detinut-o in ordinea in care le-am cumparat ,adica OPEL Kapitan, Volvo 164 si VW Karmann ghia typ 34.Povestea continua in felul urmator: eu locuiam in vremea aceea in Brasov ,in cartierul Triaj (pentru cei care cunosc Brasov-ul) ,la bloc la ultimul etaj , adica etajul 4, si in fiecare zi cand veneam de la servici demontam cate o piesa (mare sau mica -cum veneau la rand) si o duceam in casa . Am transformat ultima camera (camera mea ) in atelier auto, spre disperarea mamei male. aceeasi camera susese folosita si ca atelier de machete eu la acea data avand o colecti destul de mare de avioane facute de mine (nu kit-uri). Acolo curatam piesele, le vopesam, si cand erau gata le depozitam in cutii pe sub paturi, mobile, pe dulapuri ....etc. Ca sa nu mai lungesc prea mult povestea dupa aproape doi ani de munca si multe certuri cu mama si nevasta, ma apropiam de sfarsitul renovarii masinii mele, adica a ramas afara numai caroseria pusa pe butuci.Nu va mai spun ca unele piese ca : punti , banchete (are doua -in fata si spate) cutie de viteze (trei viteze), motor ,au fost carate pana la etajul 4 cu ajutorul prietenilor si cu multe injuraturi. Cred ca am scris destul pt azi, continuarea maine."
        In caz ca va place scrieti-mi ca sa continui ,daca nu va place, inchei scurt.
        Last edited by CIPOACA; 05-30-2013, 17:34 PM.
        Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

        Comment


        • #5
          Citesc topicul acesta cu cea mai mare placere!
          Si pe mine ma pasioneaza masinile vechi, dar deocamdata nu ma simt pregatit sa detin una.
          Nu am timpul necesar.
          Deocamdata nu ma pot rezuma decat la a le admira pe cele prezente pe forum!

          Comment


          • #6
            ÃŽţi admir stilul -relatezi mai bine ca orice reporter-, pasiunea(ile) şi nu în ultimul rând, umorul. Deşi cunosc povestea maşinilor tale, (de dincolo), te recitesc amuzat.
            Pe această cale, îţi mai transmit o dată, spor la resuscitarea S-ului.

            Comment


            • #7
              Putzin, foarte putzin scrii, maestre...
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #8
                Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                ÃŽţi admir stilul -relatezi mai bine ca orice reporter-, pasiunea(ile) şi nu în ultimul rând, umorul. Deşi cunosc povestea maşinilor tale, (de dincolo), te recitesc amuzat.
                Pe această cale, îţi mai transmit o dată, spor la resuscitarea S-ului.
                Multumesc.

                Originally posted by cutaresku View Post
                Putzin, foarte putzin scrii, maestre...
                O sa fie episoade si mai lungi.
                Last edited by mircea600sel; 05-31-2013, 22:10 PM.
                Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                Comment


                • #9
                  Continuare....... unul dintre colegii de pe forumul masinilor clasice m-a intrebat ce s-a intamplat cu masinile mele enumerate mai sus si imi cerea sa pun mai multe fotografii. Va spun asta ca sa nu mai " tai" din ce am scris la vremea respectiva.
                  Episodul trei.
                  "Volvo-ul 164 si Vw Karmann ghia le-am vandut ,Opel-ul inca il mai am.Din pacate nu am foarte multe fotografii, numai cele pe care le-am publicat reprezentand stadiul masinii cind am cumparat-o in 1997. Altele care prezinta cum a iesit dupa doi ani de munca si in sfarsit cateva fotografii facute ieri si prezinta starea masinii in prezent. Pe vremea cand m-am apucat de renovarea Opel-ului,nu avam la dispozitie un aparat foto digital ,ci un amarat de Smena rusesc si cu care faceam fotografii cu zgarcienie pentru a nu termina filmul ,ca sa nu mai zic de developare si punerea lor pe hartie.Astazi imi pare rau ca nu am facut macar cateva fotografii cu atelierul auto (camera mea) si piesele pe care l-am reconditionat. Revenind la poveste,poate ca unii dintre dvs isi aduc aminte, prin 1999, primariile marilor orase au inceput sa ridice de pe strazi majoritatea epavelor de pe domemeniul public.Mai intai ei lipeau niste afise somand proprietarul "rablei" sa o i-a din locul de unde zacea (unele dintre ele de multi ani) iar dupa aproximativ doua saptamani daca nu avea loc nici o miscare, venea o firma trimisa de primarie si ridica masina si o depozita intr-un parc de masini. Dupa cum va dati seama toti vecini din blocul meu si din cei din jurul locului unde tineam masina ma incurajau sa continui renovarea ,unii m-au si ajutat cu ce au putut ( baterie de 6 volti-are dinam nu alternator) si aveau grije ca nu cumva, cineva sa imi strice masina. In vara lui 1999 eu am plecat din Brasov si m-am stabilit la Deva impreuna cu sotia mea ,care este din Brad .jud Hunedoara -localitate in care locuiesc in prezent.Intr-una din zile primesc un telefon de la un prieten din cartierul meu ,ca cineva a lipit un afis pe Opel-ul meu somandu-ma sa iau masina de pe domeniul public. Eu fiind foarte sigur ca masina mea nu deranja pe nimeni si stiind ca se vede ca se lucreaza la ea ( incepusem sa o chituiesc), nu am mutat-o .Dupa inca cateva saptamani acelasi prieten ma suna si imi spune ca a vazut din troleibus, in drum spre casa, masina mea incarcata pe un camion indreptandu-se spre centru.Negru de suparare si de furie am luat a doua zi trenul spre Brasov ,asi fi vrut sa plec inca de cu seara cu masina personala , alta "vechitura" superba un VOLVO 164 din 1978 ,aceasta avea motor de 3000 cmc pe benzina si consuma cat o "vaca". V-am plictisit? poate nu sunt un foarte bun povestitor dar ma straduiesc ..... si ca orce poveste in episoade ............va urma
                  Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                    Îþi admir stilul -relatezi mai bine ca orice reporter-, pasiunea(ile) ºi nu în ultimul rând, umorul. Deºi cunosc povestea maºinilor tale, (de dincolo), te recitesc amuzat.
                    Pe aceastã cale, îþi mai transmit o datã, spor la resuscitarea S-ului.
                    Asa e! Ai talent! Nu te cunosc, nu stiu daca este adevarat de spui, dar... chiar nu conteaza! Te rog, continua. Mie, cel putin, imi faci ziua mai frumoasa.
                    Si... poti scrie mai mult?
                    Chiar imi place masinuta asta!

                    Comment


                    • #11
                      Nu are cum sa nu fie adevarat ce povesteste colegul cu antichitatile lui si daca nu ar fi adevarat ar fi mai bine pentru el(singur ar lua Nobelul pentru literatura).Colegul CIPOACA daca erai in Deva poate veneam azi pana la tine sa iti vad bijuteria(am o cumetrie la Deva ) dar la Brad putin mai greu.UP cu continuarea povestii.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by CIPOACA View Post
                        imi pare rau ca nu am facut macar cateva fotografii cu atelierul auto (camera mea)


                        Stai lin colegu ...la fel a fost si la mine cand am schimbat tot interiorul. Patru luni a fost depozit piese auto in camera unde dorm...




                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by adip1962 View Post
                          Asa e! Ai talent! Nu te cunosc, nu stiu daca este adevarat de spui, dar... chiar nu conteaza! Te rog, continua. Mie, cel putin, imi faci ziua mai frumoasa.
                          Si... poti scrie mai mult?
                          Nu stiu daca am talent,poate numai s-a lipit de mine cate ceva din multele carti pe care le-am citit,cat priveste veridicitatea celor relatate de mine, prietenii imi sunt martori ca nu am inventat nimic. Cativa au spus ca am un talent deosebit in a gasi "vechituri" dar si inconstienta de a "ma baga" in situatii cu putine sanse de reusita ,pt mine.
                          Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                          Comment


                          • #14
                            Dar sa continuam povestea.....alt coleg de forum mi-a atras atentia ca pe wikipedia scrie ca Volvo 164 nu s-a fabricat decat pana in 1975.
                            "Eu am cumparat Volvo-ul164 in anul 1999 iar internet-ul in acea perioada nu era nici pe departe ce este astazi . Eu spun numai ceea ce scria in talon, nu am avut curiozitatea nici pana astazi sa vad pana in ce an s-a fabricat. Unde ramasesem cu povestea? .... aaaaa da. Ajung eu la Brasov si ma duc val vartej la Primarie (cei responsabili de bunadispozitia mea din acea zi)si il intreb pe portar sau care o fi meseria omului care sta langa intrare si indruma cetatenii spre birourile unde se presupune ca isi vor rezolva problemele, unde sa intreb de soarta Kapitan-ului meu. Ma trimite la nu stiu care birou, ceea ce nu face bineinteles , decat sa ma enerveza si mai mult. Dupa ceva cautari reusesc sa vorbesc cu o doamna care imi spune ca ,daca vreau sa imi recuperez masina ,trebuie sa platesc o taxa de depozitare. O intreb ,de ce trebuie sa platesc ,daca nu le-am cerut eu sa mi-o depoziteze. Imi spune ca asa sa stabilit in Consiliul local sa mai faca rost de ceva finante, adica fac curatenie si mai aduna si un ban de la cei care isi vor rablele inapoi. Cand a zis RABLA imi venea sa ii dau una in cap si sa o intreb daca stie cate Kapitan-uri mai sunt intregi in tara si cat timp am lucrat eu la ea si prin cate certuri cu nevasta am trecut ca sa o pastrez........dar m-am calmat pt ca pana la urma, ea nu avea nici o vina ca cei de la primarie nu au bani destui din alte activitati. Am platit taxa care nu era foarte mare , si m-am dus sa imi recuperez masina,de la un depozit din Bartolomeu (pt cunoscatorii Brasovului).Pe drum cu troleibus-ul, ma tot gandeam com o sa o transport acasa ca nu avea decat caroseria si puntile cu roti pe care i le montasem inainte cu cateva zile inainte de a ma muta la Deva, nu tu volan ,nu tu semnalizare ,numere si altele necesare macar tractarii. Ajungand la parcul respectiv ,pe care bineinteles nu l-am gasit decat dupa o jumatate de ora de plimbari in sus si in jos, imi vad masinuta pusa chiar langa intrare.Nici" buna ziua" ,nici "sanatate"ma duc direct la ea sa vad daca nu cumva mi-au lovit-o , lasand-ul pe paznicul de acolo vorbind singur. Apare si seful parcului care imi explica ca, acolo este o firma privata si ca el nu are nici o vina ca cei de la primarie l-au trimis sa ridice masina, dar ca si lui ii plac masinile vechi asa ca a pus-o langa biroul lui ca sa nu o strice cineva .Ma intreaba ce vreau sa fac cu ea. Eu zic ai nu se vede ca o reconditionez?. Si ai unde sa o vopsesti, ca noi aici avem si atelier de vopsire. EU ma gandean deja :sa vezi ca in toata beleaua asta am si noroc. II explic omului cam cum vreau eu sa iasa si il cheama pe un batran ( meseriasul vopsitor) si se sfatuiesc ei pret de vrea doua minute. Doua sute de marci (moneda universala pt toate tranzactiile din vremea aceea in Ardeal ) si intr-o saptamana o ai gata. Imi venea sa sar in sus de bucurie pt ca alt vopsitor imi ceruse cinci sute de marci pentru fitele care le vroiam eu la masina. Batem palma si plec eu bucuros spre Gara pentru ca obtinusem si sa platesc cand voi ridica masina si transportul gratis pana in Triaj. Asa ca fac eu cale intoarsa la Deva, numarind eu zilele pana cand trebuia sa imi vad masinuta gata. Dupa sapte zile (era miercuri daca imi aduc eu bine aminte) iar la tren ,iar cumpar bilet pt Brasov ,pe vremea aceea daca va mai aduceti aminte trenul era mult mai accesibil decat astazi,si de la gara iau un taxi ca nu mai rabdam sa merg cu trolibus-ul. Cand ajung la parc raman cu gura cascata ....... oare asta e masina mea?? Si ca sa nu va mai duc mult cu vorba am sa va arat ce am vazut si eu atunci cu diferenta ca in fotografii apar si multe piese montate ,eu neavand ca in ziua de azi telefon mobil cu aparat fotopentru a fotografi masina iesita de la vopsit. va urma
                            Attached Files
                            Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

                            Comment


                            • #15
                              Dl-e ce sa zic...frumusete de masina, intradevar arata bine masinuta, mai ales cele doua culori rosu si alb, combinatie perfecta.
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF