Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Variatie la ralanti

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Variatie la ralanti

    Am observat o ciudatenie care apare uneori la masina mea.

    Dupa o reglare a injectiei a amestecului, implicit a ralanti-ului am observat ca uneori are o dereglare nespecifica.Exemplific: in urma trecerii a unei perioade oarecare de la acel prim reglaj m-am pomenit cu el pe la 1100-1150 rot/min fara alte interventii sau reglaje.L-am readus din nou la parametrii dar dupa un anumit timp iar s-a dereglat,scazand sau urcand...
    Ultima reglare am facut-o in urma cu vreo 2 saptamani cand din nou era cam mare , insa dupa aceasta operatie in urma cu doua zile a ajuns sa scada - din senin, pana pe la 500 rot/min., fapt ce m-am pus sa redactez acest topic!

    Eu tind sa pun aceasta anomalie pe seama benzinei, mai ales ca si atunci cand am fost plecat "afara" a trebuit sa bibilesc la ea (o singura data, dar - ciudat - imediat dupa prima alimentare cu benzina adevarata), dar orice explicatie diferita e binevenita.

    Trebuie sa mentionez de asemenea ca motorul merge "rotund" , nu se inneaca si turatia e fixa fie e vorba de 1100 fie de 500 rot/min.Nu apar oscilatii!

    Iar daca a venit vorba de ralanti, as dori sa ma redocumentez cu privire la valorile ei normale: cat trebuie sa fie la W126 280SE ralanti-ul in P si cat in D ( ex: la semafor cu piciorul pe frana )?
    Last edited by dan500se; 10-22-2009, 17:45 PM.
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

  • #2
    Nu stiu, nu ma pricep, dar fluctuatiile astea de acceleratie le am si eu la pornire, pana se incalzeste, vreo 3-4 minute. Daca o las sa se incalzeasca pleaca dupa loc normal, daca plec imediat ce am pornit-o (mai ales dimineata cand e frig) are tentinda sa trepideze. Sper sa nu-mi sara lumea in cap. Pe loc acceleratia fluctueaza si dupa cateva minute se stabilizeaza.
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

    Comment


    • #3
      Originally posted by carmine View Post
      Nu stiu, nu ma pricep, dar fluctuatiile astea de acceleratie le am si eu la pornire, pana se incalzeste, vreo 3-4 minute. Daca o las sa se incalzeasca pleaca dupa loc normal, daca plec imediat ce am pornit-o (mai ales dimineata cand e frig) are tentinda sa trepideze. Sper sa nu-mi sara lumea in cap. Pe loc acceleratia fluctueaza si dupa cateva minute se stabilizeaza.
      De fapt cand pornesti prima data motorul (dimineata) este normal ca turatia sa fie mai mare ca si cea normala. Acest lucru e dat de warm up regulator (cu care am eu probleme de mult si urmeaza sa fie schimbat).Despre acest regulator s-a mai vorbit aici pe forum...nu vreau sa vorbesc prostii, dar cred ca , cam acesta e rolul lui.

      Problema aparuta la tine are alte motive (sau e chiar acel warm up regulator de vina si la tine ?!?) .Eu pot sa plec imediat de pe loc fara probleme si trepidatii si la -10 grade la ora 5 dimineata.


      Revenind la problema ralanti-ului, sa precizez din nou : nu am probleme de trepidatii, innecari!
      Pur si simplu ma trezesc cu turatiile cand la 1100 cand la 500-550.
      Dar acest lucru se intampla dupa un timp nespecific , 1-2 saptamani...1.-2 luni, nu zilnic sau perioade scurte de timp!


      ...
      Last edited by dan500se; 10-23-2009, 19:13 PM.
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #4
        Originally posted by dan500se View Post
        (cu care am eu probleme de mult si urmeaza sa fie schimbat)....
        Cand il schimbi te rog sa anunti aici, poate pui si pret si cum se schimba etc....

        Originally posted by dan500se View Post
        .Eu pot sa plec imediat de pe loc fara probleme si trepidatii si la -10 grade la ora 5 dimineata.
        Si asta pleaca bine, dar are momente uneori cand se balbaie, trepideaza si nu merge rotund, 2-3 minute pana se incalzeste. Mm.....
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #5
          Originally posted by carmine View Post
          Cand il schimbi te rog sa anunti aici, poate pui si pret si cum se schimba etc....
          O singura informatie am despre WUR , cica e in jur de 200-250 RON, (nou-original). Am intrebat la un magazin de piese de unde mai cumpar eu dar nu aveau disponibil asa ceva-deci mai multe nu stiu...
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #6
            Originally posted by carmine View Post
            ... fluctuatiile astea de acceleratie le am si eu la pornire, pana se incalzeste, vreo 3-4 minute.
            Atasez poze in care se vede cum sta turatia la prima pornire (in P) si cand e motorul cald (in P).
            Attached Files
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #7
              Originally posted by dan500se View Post
              Atasez poze in care se vede cum sta turatia la prima pornire (in P) si cand e motorul cald (in P).
              La fel sta si la mine, dar eu nu am considerat asta ca un lucru anormal. In schimb vad ca ai presiunea de ulei f. jos, la mine si in P si in sarcina sta la 3, cu fluctuatii foarte , foarte mici. Pana sa-i schimb uleiul (i-am pus mai subtire, 10 W 40 - unii zic ca am gresit cu alegerea asta, ca ar fi trebuit mai gros), presiunea la ulei statea la 3 FIX.
              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

              Comment


              • #8
                Originally posted by carmine View Post
                La fel sta si la mine, dar eu nu am considerat asta ca un lucru anormal. In schimb vad ca ai presiunea de ulei f. jos, la mine si in P si in sarcina sta la 3, cu fluctuatii foarte , foarte mici. Pana sa-i schimb uleiul (i-am pus mai subtire, 10 W 40 - unii zic ca am gresit cu alegerea asta, ca ar fi trebuit mai gros), presiunea la ulei statea la 3 FIX.
                Salut Carmine La turatia motorului ,care se vede in poza respectiva , pårerea mea este ca ,presiunea de ulei este normala , asa se comporta si masinile mele, cind merg la relantiu, dar in momentul cind acelerz se ridica automat la 3.Aceste informatii le gasesti si in manualul masinilor cu steluta.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by amg_0001 View Post
                  Salut Carmine La turatia motorului ,care se vede in poza respectiva , pårerea mea este ca ,presiunea de ulei este normala , asa se comporta si masinile mele, cind merg la relantiu, dar in momentul cind acelerz se ridica automat la 3.Aceste informatii le gasesti si in manualul masinilor cu steluta.
                  Ai perfecta dreptate! Exact asa face si e normal sa fie asa! Doar un pic daca apas-ating acceleratia, sare imediat la 3 iar in mers, in D, sta acolo!
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 500SE Lapis Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by dan500se View Post
                    Ai perfecta dreptate! Exact asa face si e normal sa fie asa! Doar un pic daca apas-ating acceleratia, sare imediat la 3 iar in mers, in D, sta acolo!
                    Mai, eu nu am zis ca n-ar fi normal, dar la mine sta tot timpul pe 3.
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by carmine View Post
                      Mai, eu nu am zis ca n-ar fi normal, dar la mine sta tot timpul pe 3.

                      Nu stiu ce sa zic...Eu zic ca e bine si asa si asa...Dar acea diferenta de la motorul rece si motorul cald, respectiv 1100/800 rot/min este dat de warm up regulator!
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by carmine View Post
                        Mai, eu nu am zis ca n-ar fi normal, dar la mine sta tot timpul pe 3.
                        Aia deja nu mai e normal. Ori sonda ori acul din bord e cu probleme. La motor cald in relanti nu ai cum sa ai presiune 3 ... Acul cade cand iei contactul ?

                        Comment


                        • #13
                          Ca sa nu ma vorbim de acul economizorului, care sta perfect in pozele lui Dan ...

                          Un update la situatie ?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Orvo View Post
                            Ca sa nu ma vorbim de acul economizorului, care sta perfect in pozele lui Dan ...

                            Un update la situatie ?
                            Economizorul imi sta de obicei "culcat" (chiar si cu motorul rece)...fapt ce ma bucura foarte mult!

                            Variatiile la ralanti deocamdata nu au mai aparut...posibil din cauza faptului ca bag benzina pe cat posibil din acelasi loc!Am ajuns la concluzia ca acesta ar fi primcipalul motiv al variatiilor dat fiind faptul ca in rest masina /motorul functioneaza bine!

                            Am mai suspectat si acumulatorul de presiune de la pompa de benzina care pare ca are si el un rol important .Dar deocamdata nu am avut cand sa inspectez aceasta posibilitate!
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 500SE Lapis Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • #15
                              Ne spune si noua cineva turatiile la relantiu si in D cu frana calcata la cutia automata?
                              Pozitia acului la consum in D cu frana apasata?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF