Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vand W116!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vand W116!

    Vand W116!

    Se vinde vechiul si cunoscutul W116 B-03-LAE. Dupa ce am facut neincetate investitii in aceasta masina, de-a lungul anilor ce am avot-o, noul impozit ce se prefigureaza la orizont m-a determinat sa renunt la ea. Asadar, daca cineva este interesat, iata o descriere a masinii:

    Este model W116 280 SE an 1980 cu motor 300D - de Cobra- omologata RAR( 617 912 ), 59 kW, 2998 cmc.
    Motorul a fost refacut acum un an ( 10 000 km), complet. Investitia in motor a ajuns undeva pe la 1000 E – pistoane noi cu segmenti, KS; camasi noi, KS; cuzineti noi, KS; lant distributie nou, FEBI. Chiulasa a fast si ea adjustata . Duze noi Bosch, pompa de injectie in garantie, adusa din Germania. Motorul a pornit la prima cheie iarna trecuta si intotdeauna dupa aceea. Consum: 9-12 l/100km in oras, 7- 10 l /100km afara ( in functie de drum, sofat, conditii meteo etc.) Performante: 140 km/ h, silentiozitate, elasticitate deosebita. Masina este echipata cu o cutie cu 4 trepte, de Cobra, modelul nou, cu corp de aluminiu integral si grup de 3.46.
    Alte investitii: Aproape toata fata refacuta: bielete, bara directie, amortizor directie -SWAG, amortizoare fata KYB Gas(noi, 300 km) si alte elemente- fara bucse-. Arcuri noi spate. Cilindru ambreiaj complet, nou –FEBI-, furtune de presiune frana, pe spate noi, ATE. Etrierii curatati. Chedere noi la usi si portbagaj.
    Rulmenti noi fata FAG, placute frana 75%. Ofer si flansa roata spate, cu rulmenti noi, FEBI (nu am apucat sa le montez). Toba de mijloc noua, Bosal. Sigurante la timonerie noi. Anvelope Michelin Agilis 185 R14 C, 5 % uzura.
    Acum 2 ani am schimbat praguri si pasaje aripi spate + vopsit masina si antifonat - am gasit codul vopselei originale- Posibil si alte elemente schimbate, pe care le-am uitat. Acum o saptamana i-am facut geometria, dupa ce i-am montat o caseta de directie foarte buna. Scaunele si bancheta sunt de W126, cu cotiera fata.
    Ce probleme zic eu ca are masina: Parbrizul trebuie schimbat. Este crapat in 3 locuri. Pragurile au ruginit usor – eu nu le-am bagat ulei sau alte solutii- . Alte cateva mici portiuni pe unde a mai dat usor rugina – ma refer in partea inferioara a masinii, spoiler de ex.-. Capota, momentan, se deschide din exterior. Carligul de deschidere din interior s-a defectat.
    Geamurile fata sunt electrice. Cel de la sofer se ridica mai greu, iar cel din dreapta nu are curent – a umblat un nea electrician pe la fire si dupa aceea nu a mai mers. Daca pui curent pe contactele motorasului, functioneaza foarte bine.
    Nu merg bine proectoarele, dupa ceva timp de functionare se arde siguranta. Undeva cred ca este un scurt. Si dispozitivul de semnalizare/ stergatoare si scimbare faza ar trebui schimbat. Aprine faza scurta si faza lunga in acelasi timp. Poate un releu de bujii ar fi si el necesar. – si bujiile sunt noi, Meyle- .
    Cam asta este, in mare dar si in detaliu. Pentru cei interesati mai pot oferi si alte informatii pe care poate, aici le-am omis. Prefer la tel. 0731 758 716, intru destul de rar pe forum.
    Pret 1450 E, usor discutabil.

    Este o masina buna, in general. Arata foarte bine, vopseaua este reusita, are toate elmentele de caroserie exterioare si iti ofera o adevarata placere la sofat. In mana unui om priceput si gospodar se poate aduce si mentine cu usurinta intr-o stare functionala si estetica mai mult decat satisfacatoare. Inchei aici si astept ofertele voastre. Numai bine!

  • #2
    Originally posted by Niko View Post
    Vand W116!

    Se vinde vechiul si cunoscutul W116 B-03-LAE. Dupa ce am facut neincetate investitii in aceasta masina, de-a lungul anilor ce am avot-o, noul impozit ce se prefigureaza la orizont m-a determinat sa renunt la ea. Asadar, daca cineva este interesat, iata o descriere a masinii:

    Este model W116 280 SE an 1980 cu motor 300D - de Cobra- omologata RAR( 617 912 ), 59 kW, 2998 cmc.
    Motorul a fost refacut acum un an ( 10 000 km), complet. Investitia in motor a ajuns undeva pe la 1000 E – pistoane noi cu segmenti, KS; camasi noi, KS; cuzineti noi, KS; lant distributie nou, FEBI. Chiulasa a fast si ea adjustata . Duze noi Bosch, pompa de injectie in garantie, adusa din Germania. Motorul a pornit la prima cheie iarna trecuta si intotdeauna dupa aceea. Consum: 9-12 l/100km in oras, 7- 10 l /100km afara ( in functie de drum, sofat, conditii meteo etc.) Performante: 140 km/ h, silentiozitate, elasticitate deosebita. Masina este echipata cu o cutie cu 4 trepte, de Cobra, modelul nou, cu corp de aluminiu integral si grup de 3.46.
    Alte investitii: Aproape toata fata refacuta: bielete, bara directie, amortizor directie -SWAG, amortizoare fata KYB Gas(noi, 300 km) si alte elemente- fara bucse-. Arcuri noi spate. Cilindru ambreiaj complet, nou –FEBI-, furtune de presiune frana, pe spate noi, ATE. Etrierii curatati. Chedere noi la usi si portbagaj.
    Rulmenti noi fata FAG, placute frana 75%. Ofer si flansa roata spate, cu rulmenti noi, FEBI (nu am apucat sa le montez). Toba de mijloc noua, Bosal. Sigurante la timonerie noi. Anvelope Michelin Agilis 185 R14 C, 5 % uzura.
    Acum 2 ani am schimbat praguri si pasaje aripi spate + vopsit masina si antifonat - am gasit codul vopselei originale- Posibil si alte elemente schimbate, pe care le-am uitat. Acum o saptamana i-am facut geometria, dupa ce i-am montat o caseta de directie foarte buna. Scaunele si bancheta sunt de W126, cu cotiera fata.
    Ce probleme zic eu ca are masina: Parbrizul trebuie schimbat. Este crapat in 3 locuri. Pragurile au ruginit usor – eu nu le-am bagat ulei sau alte solutii- . Alte cateva mici portiuni pe unde a mai dat usor rugina – ma refer in partea inferioara a masinii, spoiler de ex.-. Capota, momentan, se deschide din exterior. Carligul de deschidere din interior s-a defectat.
    Geamurile fata sunt electrice. Cel de la sofer se ridica mai greu, iar cel din dreapta nu are curent – a umblat un nea electrician pe la fire si dupa aceea nu a mai mers. Daca pui curent pe contactele motorasului, functioneaza foarte bine.
    Nu merg bine proectoarele, dupa ceva timp de functionare se arde siguranta. Undeva cred ca este un scurt. Si dispozitivul de semnalizare/ stergatoare si scimbare faza ar trebui schimbat. Aprine faza scurta si faza lunga in acelasi timp. Poate un releu de bujii ar fi si el necesar. – si bujiile sunt noi, Meyle- .
    Cam asta este, in mare dar si in detaliu. Pentru cei interesati mai pot oferi si alte informatii pe care poate, aici le-am omis. Prefer la tel. 0731 758 716, intru destul de rar pe forum.
    Pret 1450 E, usor discutabil.

    Este o masina buna, in general. Arata foarte bine, vopseaua este reusita, are toate elmentele de caroserie exterioare si iti ofera o adevarata placere la sofat. In mana unui om priceput si gospodar se poate aduce si mentine cu usurinta intr-o stare functionala si estetica mai mult decat satisfacatoare. Inchei aici si astept ofertele voastre. Numai bine!
    Pentru iubitorii de "babe" restaurate in care chiar s-a investit LAE e o achizitie reusita. Cunosc istoria masinii si cat s-a muncit la ea. Poze (Niko poate ai si mai recente) :



    Bafta la vanzare !
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

    Comment


    • #3
      In asteptarea pozelor mai recente pun si eu 2 poze pe care le-am facut in trafic. W116 chiar e masina, intotdeauna mi-a placut modelul asta, dar nu prea mai exista asa ceva in Romania, de aia am si facut pozele ca e o raritate sa vezi asa in trafic. Cand am vazut-o eu fugea tare si nu scotea pic de fum. Am fost convins ca are motorul original de 2800 cmc benzina.

      101_5850.JPG101_5851.JPG

      Comment


      • #4
        Multumesc mult pentru sustinere. Asa este, am investit mult si as mai fi continuat, dar situatia actuala nu-mi permite. Voi reveni si cu poze mai recente. Pana atunci, pentru cei care nu au vazut poze cu masina, aveti link-ul postat mai sus de colegu.
        Last edited by Niko; 08-20-2010, 08:48 AM.

        Comment


        • #5
          Am imbunatatit oferta!!!

          1. Masina are acum parbriz NOU! Marca SEKURIT Saint-Gobain, Made in Finlanda, cu parasolar verde, asortat la culoarea masinii.
          2. Pragurile masinii si toata partea de jos, refacute. Dupa un serios tratament cu Feruginol, le-am revopsit. Iar pentru o rezistenta a pragurilor si mai buna la rugina, le-am tras si o pelicula de antifon, prin stropire cu pistolul. La interior le-am tratat cu ulei ars. Operatia a iesit foarte bine.

          Cadou! CD Player Pioneer 50 W(model 2009) si 4 difuzoare montate pe masina!!!

          Bineinteles ca parbrizul si operatia de reconditionat pragurile m-a costat cateva sutisoare de Euro, ceea ce va modifica usor si pretul :-)

          OFERTA! Pretul ramane 1450 Euro (Fix) pana la sfarsitul lunii noiembrie 2010. Dupa aceasta data s-ar putea sa nu mai doresc sa vand masina...

          Rog pe cei interesati sa foloseasca numarul de telefon 0744 328 410. Cel expus mai sus nu mai este valabil momentan. Numai bine la toata lumea!

          Comment


          • #6
            Si totusi nu ne delectezi cu niste poze din interior ? O vinzi cumva fara motor si cutie pt.cineva care doreste sa o aduca la configuratia originala ?
            Impotriva vinatorii,impotriva asasinilor de animale !

            bergen_b13empfang@yahoo.de

            Comment


            • #7
              Sunt plecat din tara de ceva timp si nu am apucat sa fac poze la interior. Totusi, am sa incerc sa fac rost de niste poze si cu int. pe care le voi posta cu drag. Interiorul este foarte placut: mahonul arata ca nou, aerisitoarele sunt cu contur cromat calul si bordul nezgariate.Fetele de usi sunt recent refacute, cu un material foate potrivit. Scaunele sunt de 126 fata/spate, scaunul din dreapta fata este putin rupt( ma refer la tapiterie) si are arcurile cam moi. Ornamentele de pe stalpi -la interior- sunt cam uzate. Asta e o scurta descriere. Nu stiu acum ce sa-ti spun despre caroserie.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF