Vand W116!
Se vinde vechiul si cunoscutul W116 B-03-LAE. Dupa ce am facut neincetate investitii in aceasta masina, de-a lungul anilor ce am avot-o, noul impozit ce se prefigureaza la orizont m-a determinat sa renunt la ea. Asadar, daca cineva este interesat, iata o descriere a masinii:
Este model W116 280 SE an 1980 cu motor 300D - de Cobra- omologata RAR( 617 912 ), 59 kW, 2998 cmc.
Motorul a fost refacut acum un an ( 10 000 km), complet. Investitia in motor a ajuns undeva pe la 1000 E – pistoane noi cu segmenti, KS; camasi noi, KS; cuzineti noi, KS; lant distributie nou, FEBI. Chiulasa a fast si ea adjustata . Duze noi Bosch, pompa de injectie in garantie, adusa din Germania. Motorul a pornit la prima cheie iarna trecuta si intotdeauna dupa aceea. Consum: 9-12 l/100km in oras, 7- 10 l /100km afara ( in functie de drum, sofat, conditii meteo etc.) Performante: 140 km/ h, silentiozitate, elasticitate deosebita. Masina este echipata cu o cutie cu 4 trepte, de Cobra, modelul nou, cu corp de aluminiu integral si grup de 3.46.
Alte investitii: Aproape toata fata refacuta: bielete, bara directie, amortizor directie -SWAG, amortizoare fata KYB Gas(noi, 300 km) si alte elemente- fara bucse-. Arcuri noi spate. Cilindru ambreiaj complet, nou –FEBI-, furtune de presiune frana, pe spate noi, ATE. Etrierii curatati. Chedere noi la usi si portbagaj.
Rulmenti noi fata FAG, placute frana 75%. Ofer si flansa roata spate, cu rulmenti noi, FEBI (nu am apucat sa le montez). Toba de mijloc noua, Bosal. Sigurante la timonerie noi. Anvelope Michelin Agilis 185 R14 C, 5 % uzura.
Acum 2 ani am schimbat praguri si pasaje aripi spate + vopsit masina si antifonat - am gasit codul vopselei originale- Posibil si alte elemente schimbate, pe care le-am uitat. Acum o saptamana i-am facut geometria, dupa ce i-am montat o caseta de directie foarte buna. Scaunele si bancheta sunt de W126, cu cotiera fata.
Ce probleme zic eu ca are masina: Parbrizul trebuie schimbat. Este crapat in 3 locuri. Pragurile au ruginit usor – eu nu le-am bagat ulei sau alte solutii- . Alte cateva mici portiuni pe unde a mai dat usor rugina – ma refer in partea inferioara a masinii, spoiler de ex.-. Capota, momentan, se deschide din exterior. Carligul de deschidere din interior s-a defectat.
Geamurile fata sunt electrice. Cel de la sofer se ridica mai greu, iar cel din dreapta nu are curent – a umblat un nea electrician pe la fire si dupa aceea nu a mai mers. Daca pui curent pe contactele motorasului, functioneaza foarte bine.
Nu merg bine proectoarele, dupa ceva timp de functionare se arde siguranta. Undeva cred ca este un scurt. Si dispozitivul de semnalizare/ stergatoare si scimbare faza ar trebui schimbat. Aprine faza scurta si faza lunga in acelasi timp. Poate un releu de bujii ar fi si el necesar. – si bujiile sunt noi, Meyle- .
Cam asta este, in mare dar si in detaliu. Pentru cei interesati mai pot oferi si alte informatii pe care poate, aici le-am omis. Prefer la tel. 0731 758 716, intru destul de rar pe forum.
Pret 1450 E, usor discutabil.
Este o masina buna, in general. Arata foarte bine, vopseaua este reusita, are toate elmentele de caroserie exterioare si iti ofera o adevarata placere la sofat. In mana unui om priceput si gospodar se poate aduce si mentine cu usurinta intr-o stare functionala si estetica mai mult decat satisfacatoare. Inchei aici si astept ofertele voastre. Numai bine!
Se vinde vechiul si cunoscutul W116 B-03-LAE. Dupa ce am facut neincetate investitii in aceasta masina, de-a lungul anilor ce am avot-o, noul impozit ce se prefigureaza la orizont m-a determinat sa renunt la ea. Asadar, daca cineva este interesat, iata o descriere a masinii:
Este model W116 280 SE an 1980 cu motor 300D - de Cobra- omologata RAR( 617 912 ), 59 kW, 2998 cmc.
Motorul a fost refacut acum un an ( 10 000 km), complet. Investitia in motor a ajuns undeva pe la 1000 E – pistoane noi cu segmenti, KS; camasi noi, KS; cuzineti noi, KS; lant distributie nou, FEBI. Chiulasa a fast si ea adjustata . Duze noi Bosch, pompa de injectie in garantie, adusa din Germania. Motorul a pornit la prima cheie iarna trecuta si intotdeauna dupa aceea. Consum: 9-12 l/100km in oras, 7- 10 l /100km afara ( in functie de drum, sofat, conditii meteo etc.) Performante: 140 km/ h, silentiozitate, elasticitate deosebita. Masina este echipata cu o cutie cu 4 trepte, de Cobra, modelul nou, cu corp de aluminiu integral si grup de 3.46.
Alte investitii: Aproape toata fata refacuta: bielete, bara directie, amortizor directie -SWAG, amortizoare fata KYB Gas(noi, 300 km) si alte elemente- fara bucse-. Arcuri noi spate. Cilindru ambreiaj complet, nou –FEBI-, furtune de presiune frana, pe spate noi, ATE. Etrierii curatati. Chedere noi la usi si portbagaj.
Rulmenti noi fata FAG, placute frana 75%. Ofer si flansa roata spate, cu rulmenti noi, FEBI (nu am apucat sa le montez). Toba de mijloc noua, Bosal. Sigurante la timonerie noi. Anvelope Michelin Agilis 185 R14 C, 5 % uzura.
Acum 2 ani am schimbat praguri si pasaje aripi spate + vopsit masina si antifonat - am gasit codul vopselei originale- Posibil si alte elemente schimbate, pe care le-am uitat. Acum o saptamana i-am facut geometria, dupa ce i-am montat o caseta de directie foarte buna. Scaunele si bancheta sunt de W126, cu cotiera fata.
Ce probleme zic eu ca are masina: Parbrizul trebuie schimbat. Este crapat in 3 locuri. Pragurile au ruginit usor – eu nu le-am bagat ulei sau alte solutii- . Alte cateva mici portiuni pe unde a mai dat usor rugina – ma refer in partea inferioara a masinii, spoiler de ex.-. Capota, momentan, se deschide din exterior. Carligul de deschidere din interior s-a defectat.
Geamurile fata sunt electrice. Cel de la sofer se ridica mai greu, iar cel din dreapta nu are curent – a umblat un nea electrician pe la fire si dupa aceea nu a mai mers. Daca pui curent pe contactele motorasului, functioneaza foarte bine.
Nu merg bine proectoarele, dupa ceva timp de functionare se arde siguranta. Undeva cred ca este un scurt. Si dispozitivul de semnalizare/ stergatoare si scimbare faza ar trebui schimbat. Aprine faza scurta si faza lunga in acelasi timp. Poate un releu de bujii ar fi si el necesar. – si bujiile sunt noi, Meyle- .
Cam asta este, in mare dar si in detaliu. Pentru cei interesati mai pot oferi si alte informatii pe care poate, aici le-am omis. Prefer la tel. 0731 758 716, intru destul de rar pe forum.
Pret 1450 E, usor discutabil.
Este o masina buna, in general. Arata foarte bine, vopseaua este reusita, are toate elmentele de caroserie exterioare si iti ofera o adevarata placere la sofat. In mana unui om priceput si gospodar se poate aduce si mentine cu usurinta intr-o stare functionala si estetica mai mult decat satisfacatoare. Inchei aici si astept ofertele voastre. Numai bine!
Comment