Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Urgent..Probleme cutie..Rămas in Bansko Bulgaria

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Urgent..Probleme cutie..Rămas in Bansko Bulgaria

    Salutare!
    Am o problema mare..Mă aflu in concediu la Bansko Bulgaria si cutia de viteze automata de la masina face niste mari figuri.
    Este vorba despre un E320 2003 WDB211026...
    Acum ceva timp intrase in limp mode din cauza erorii "cutie patinata". A intrat si a 2-a oară după ce fusese ștearsă eroarea, presupun din cauza modului necorespunzător in care fusese condusă de persoana căreia o împrumutasem. După ce am luat înapoi masina, condusă corect circa 2000 de km nu a mai fost nici o problema.

    Acum , după 900km de mers ireprosabil de odata a început sa patineze in treapta a 4-a in cursul unei depasiri (kick down)..Apoi lasand-o ușor s-a recuplat in treapta a 4-a..Dar nu a mai schimbat din aceasta treapta, rămânând blocată inclusiv pe secvențial.
    Ajungând la un deal , am tras pe dreapta, am oprit si repornit motorul si cuplează corect treapta 1 dar in 20-30 metri se decuplează. După oprirea si repornirea motorului face la fel.

    Exista vreun coleg care sa cunoască ce problema ar putea avea?
    Are cumva cineva un nr de telefon actual al colegului "automaticul"?
    Multumesc anticipat. Sper sa fie o solutie sa pot sa ajung acasă cu dansa. Nr meu de telefon este 0752171771 si accept orice idee

  • #2
    Precizez ca după doua zile in care nu am avut chef de ea, aseară am incercat o proba. După circa 3-5 minute de mers usor in care cutia trecuse relativ corect prin primele 3 trepte de viteza, la întâlnirea primului deal a revenit problema cu deconectarea. Am ajuns înapoi la parcare după inca 3-4 opriri si porniri ca sa pot pleca cu masina de pe loc.
    Am incercat sa vad si un nivel de ulei la cutie cu sarma de la antena de la statie. Temperatura motorului ajunsese in jur de 65-70 grade, sarma a intrat mai bine de 1 metru dar o scoteam fără gram de pelicula de ulei pe ea. Nu stiu daca a ajuns pana unde ajunge joja speciala dar totuși mă pune pe gânduri daca am sau nu nivel corect la ulei. Sub masina nu am găsit nici o pata roșie. .Dar daca a pierdut in mers, s-ar fi întins pe sub masina.
    Întreb daca este o optiune sa completez cu 1-2litri ulei ATF (in încercarea de a duce familia acasa) ulterior putand sa cercetez concludent cauza defecțiunii.
    Last edited by boggy_fox; 02-08-2017, 14:33 PM.

    Comment


    • #3
      Se pare ca nici uleiul nu e de vina..Am mai completat 2 litri si nici o schimbare.

      Comment


      • #4
        Ai pus ulei cu aceleasi specificatii cu cel pe care l-ai avut in cutie? Nivelul uleiului la cutia de viteze stiam ca se face cu temperatura la undeva 70-80 de grade. Din cate am citit pe forum pe aici uleiul la cutie si filtrul se schimba undeva la 60.000 km. Daca nu ai completat cu acelasi tip de ulei in cutie cu cel care il aveai deja, eu in locul tau m-as astampara si as incepe sa ma gandesc la o platforma si la un service bun si specializat pe asa ceva.Daca nu ai reusit sa vorbesti cu nimeni despe ce problema ai tu la cutie incerca sa il gasesti pe colegul cl600.
        "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

        Comment


        • #5
          Multumesc de informații. .Așa am si facut..Acum voi încerca să vad daca ma duce așa. .

          Comment


          • #6
            Si eu am patit la fel,la mine a fost selectorul de vina.l-am schimbat si acum merge perfect

            Trimis de pe al meu LG-D955 folosind Tapatalk

            Comment


            • #7
              Daca vrei neaparat sa o repari in Bulgaria, raspunsul este Varna (adica o reparatie ca lumea), iar daca vii in Romania atunci te pot ajuta eu. Ori o repar pe a ta, ori iti montez deja alta cutie 722.6 reconditionata.

              Daca cumva vrei so repari pe a ta singur si ii dai jos blocul de valve jos, vezi daca gasesti deasupra o arsura picla amestc cu ulei ceva de genul " zat de cafea". Iar pe tester vezi daca gasesti erori pe cutie 2500 sau 2502.

              In felul asta iti spun ce sa intimplat si la cit te ajunge piesele. Am avut multe cazuri de cutii automate cu ce descrii tu mai sus.

              Originally posted by boggy_fox View Post
              Multumesc de informații. .Așa am si facut..Acum voi încerca să vad daca ma duce așa. .

              Comment


              • #8
                Am un w 211 cutie automata,care a inceput sa schimbe vitezele cu zgomot si se bloca in treapta 2 - cea de avarie. Dupa oprire-repornire schimba normal si pica din nou in treapta 2. Am schimbat placa cu senzori de turatie si s-a and rezolvat problema. Cost 1200 lei placa, plus ulei, garnitura capac si filtru ulei cutie. Cu bine.

                Comment


                • #9
                  Salut !
                  am w211 automat 2007 facelift si in treapta 1 are un `zvac` si turometru cand accelerez urca in trepte de la 1000 la 2000 de turatii. la service mi s-a spus ca este convertizorul,dar acum 3 ani l-am mai reparat o data si imi este cam greu sa cred ca pica din nou. daca este convertizorul cine ma poate ajuta sau ce service bun imi recomandati?
                  Multumesc anticipat

                  Comment


                  • #10
                    Arunca un ochi aici : http://www.clubmercedes.ro/reparatie...-6-t47538.html
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • #11
                      Au trecut 2 săptămâni de la pățania colegului... Refuz să cred că se află tot în Bulgaria! Iar dacă a ajuns acasă, ar fi frumos să ne împărtășească detalii... asta, chiar dacă aici pe forum nu l-a putut ajuta nimeni în timp util (cel puțin judecând după posturile de mai sus)... Sau poate l-a ajutat careva, căci sugestii au fost (”sună-l pe...”)...
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF