Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Coupeuri si roadstere > Mercedes Benz SL Klasse > Discutii despre model - SL Klasse

Unic posesor SL pe forum

Discutii despre model - SL Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 03-14-2008, 22:39 PM   #21
steen
Senior Member
 
steen's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: Constanta
Motorizare : 280 E
Age: 58
Posts: 355
:
[Senior Member]
Default

daca instalatia e etansa nu are voie sa coboare .dar de regula dupa anumiti ani nu prea mai poate sa stea pentru ca a aparut uzura.
restul problemelor le mai analizez.
steen
steen is offline   Reply With Quote
Old 03-14-2008, 22:41 PM   #22
doktor4carz
Banned
 
Join Date: May 2007
Location: :::
Motorizare : :::
Posts: 3,294
:
[Banned]
Default

Coboara si daca nu e etansha. Valvele alea ratate de la cintar mai scapa, se duce zeama indarat in vas. Asta shtiu sigur.
doktor4carz is offline   Reply With Quote
Old 03-15-2008, 08:45 AM   #23
sl300
Member
 
sl300's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: Timisoara
Motorizare : 3000cmc,24v
Posts: 74
:
[Member]
Default

Quote:
Originally Posted by doktor4carz View Post
Coboara si daca nu e etansha. Valvele alea ratate de la cintar mai scapa, se duce zeama indarat in vas. Asta shtiu sigur.
La cantare nu are valve ci doar la repartitoare.Cantarele sunt doar niste parghii metalice care se misca odata cu masina si transmit repartitoarelor pozitia masinii.De acord ca valvele ar putea fi uzate.Mi-e groaza insa sa desfac un repartitor.Cel de pe fata e de marimea unei truse medicale si daca incep sa sara arcuri si bilute din el atunci am pus-o rau de tot.Am incercat si un schimb de ulei si nu mai face chiar asa rau(vreau sa spun ca nu se mai ridica deloc).E posibil sa am o valva cu mizerie in ea si atat.Vechiul ulei era ca o marmelada iar daca deschideam un aerisitor scoteam numa' SPUMA care apoi se transforma in marmelada de care spuneam.De cand cu uleiul nou nu mai am probl asta.Nu poate sa fie vreo sfera de vina??Sferele tin ulei sub presiune....Sau,nu poate fi vreo valva actionata electric care nu mai ia comanda?La repartitorul din fata vin 8 furtune hidraulice si anume:

-presiune de la pompa 1 buc
-comanda ridicare fata 2 buc
-comanda ridicare spate 2 buc
-presiune pt fiecare telescop de pe fata 2 buc
-presiune pt repartitorul din spate 1 buc.

In plus mai e si o mufa electrica.Sincer mi-e groaza sa ma bag in el.Daca piesa de comanda de la repartitorul din spate(deci nu si repartitorul),o piesa care arata ca o pompa de frana si face acelasi lucru doar ca in doua sensuri,costa 1400 ron atunci cat ma-sa costa un repartitor??E de kkt, credeti-ma.Daca il stric imi ramane sa cumpar altu' ceeea ce e aberant iar daca nu-l cumpar tre sa-i pun suspensie normala ceea ce nu vreau.Daca cumva are cineva o schema a instalatiei,as fi curios daca intre repartitoare si sfere mai exista vreo piesa(eu nu pot vedea asta decat daca dau aripile jos) su daca mai e vreo piesa intre sfere si telescoape.Oare telescopele nu pot sa scape?N-ar trebui ele sa tina presiunea.Apropos,si la ele vine pe langa presiune ,o comanda electrica .In concluzie nu e nimic complicat iar motivele pt o functionare defectoasa sunt f putine .
__________________
MERCEDES-BENZ SL300
MERCEDES-BENZ B180 CDI
MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
DUCATI 600 SS
YAMAHA XT350
sl300 is offline   Reply With Quote
Old 03-15-2008, 12:06 PM   #24
Danny_bb
Banned
 
Join Date: May 2007
Location: Brasov/Slobozia
Motorizare : 1.5 dCi
Posts: 1,092
:
[Banned]
Default

Bun.. am gasit ceva.. e destul de multa documentatie numai ca e cam greu accesibila
Attached Images
File Type: jpg hd1.JPG (50.2 KB, 134 views)
File Type: jpg hd2.JPG (37.5 KB, 120 views)
File Type: jpg hd3.JPG (47.6 KB, 117 views)
File Type: jpg hd4.JPG (32.5 KB, 108 views)
File Type: jpg hd5.JPG (46.6 KB, 114 views)
File Type: jpg hd6.JPG (49.6 KB, 31 views)
File Type: jpg hd7.JPG (58.8 KB, 26 views)
File Type: jpg hd8.JPG (45.9 KB, 28 views)
File Type: jpg hd10.JPG (120.5 KB, 45 views)
File Type: jpg hd11.JPG (133.0 KB, 32 views)
Danny_bb is offline   Reply With Quote
Old 03-15-2008, 14:32 PM   #25
sl300
Member
 
sl300's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: Timisoara
Motorizare : 3000cmc,24v
Posts: 74
:
[Member]
Default

Quote:
Originally Posted by Danny_bb View Post
Bun.. am gasit ceva.. e destul de multa documentatie numai ca e cam greu accesibila
Omule,mii de multumiri.Asta am vrut sa vad.Imi dau seama ca stiu jumate din cate are suspensia asta.Studiez problema sa vad ce pot face.De airmatic nici nu aveam habar ca exista.Te tin la curent daca descopar vreo minune.Daca mai gasesti ceva si se poate trimite-mi.Merci inca o data.
__________________
MERCEDES-BENZ SL300
MERCEDES-BENZ B180 CDI
MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
DUCATI 600 SS
YAMAHA XT350
sl300 is offline   Reply With Quote
Old 03-15-2008, 20:49 PM   #26
steen
Senior Member
 
steen's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: Constanta
Motorizare : 280 E
Age: 58
Posts: 355
:
[Senior Member]
Default Sl 300

cred ca schemele sant foarte bune . acum cred ca te-ai lamurir si cu aceea piesa intermediara .Voiam sa scanez si sa trimit si eu ceva ,dar vad ca ce detin eu sant mai vechi.
succes
steen
steen is offline   Reply With Quote
Old 03-15-2008, 23:43 PM   #27
Danny_bb
Banned
 
Join Date: May 2007
Location: Brasov/Slobozia
Motorizare : 1.5 dCi
Posts: 1,092
:
[Banned]
Default

Quote:
Originally Posted by sl300 View Post
Omule,mii de multumiri.Asta am vrut sa vad.Imi dau seama ca stiu jumate din cate are suspensia asta.Studiez problema sa vad ce pot face.De airmatic nici nu aveam habar ca exista.Te tin la curent daca descopar vreo minune.Daca mai gasesti ceva si se poate trimite-mi.Merci inca o data.
Chiar n-ai de ce.
O sa mai caut cand am timp.. si daca gasesc ceva demn de luat in considerare, ti le dau
Danny_bb is offline   Reply With Quote
Old 03-16-2008, 13:18 PM   #28
sl300
Member
 
sl300's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: Timisoara
Motorizare : 3000cmc,24v
Posts: 74
:
[Member]
Default

Cred ca-l desfac.Merita incercat.Ca sistem nu e complicat,tre' sa vad doar cum arata pe real.

Spune-mi, mai ai ceva explicatii?Am o nelamurire.De fapt uitandu-ma mai atent la desene mi-am dat seama ca stiu tot ce contin,initial am crezut ca sunt chestii suplimentare dar nu sunt.
__________________
MERCEDES-BENZ SL300
MERCEDES-BENZ B180 CDI
MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
DUCATI 600 SS
YAMAHA XT350

Last edited by Danny_bb; 03-16-2008 at 21:01 PM.
sl300 is offline   Reply With Quote
Old 03-16-2008, 21:02 PM   #29
Danny_bb
Banned
 
Join Date: May 2007
Location: Brasov/Slobozia
Motorizare : 1.5 dCi
Posts: 1,092
:
[Banned]
Default

Ma mai uit. poate gasesc niste indicatii
Danny_bb is offline   Reply With Quote
Old 03-17-2008, 13:41 PM   #30
steen
Senior Member
 
steen's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: Constanta
Motorizare : 280 E
Age: 58
Posts: 355
:
[Senior Member]
Default

La puntea din spate trebuie sa fie un dispozitiv numit Lever control device ,de unde poti sa reglezi nivelul uleiului. trebuie avut grija ca uleiul sa fie la nivel.
steen
steen is offline   Reply With Quote
Old 03-17-2008, 13:44 PM   #31
doktor4carz
Banned
 
Join Date: May 2007
Location: :::
Motorizare : :::
Posts: 3,294
:
[Banned]
Default

Cauta o rampa ratata sau un elevator cordit, trage-i nishte poze pe dedesubt, poate reushesc sa-mi dau seama...
doktor4carz is offline   Reply With Quote
Old 03-17-2008, 16:51 PM   #32
sl300
Member
 
sl300's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: Timisoara
Motorizare : 3000cmc,24v
Posts: 74
:
[Member]
Default

Quote:
Originally Posted by steen View Post
La puntea din spate trebuie sa fie un dispozitiv numit Lever control device ,de unde poti sa reglezi nivelul uleiului. trebuie avut grija ca uleiul sa fie la nivel.
steen
Nivelul de ulei il "reglez" la tanku' din fata aflat sub capota(apare pe schema).tankurile din spate sunt de fapt sferele iar ce spui tu de level control device e piesa care mi se stricase mie si era 1400 ron.Aia te lasa sa reglezi inaltimea de la buton.Ea actioneaza repartitorul.In spate nu ai niciunde control la nivelul de ulei.
__________________
MERCEDES-BENZ SL300
MERCEDES-BENZ B180 CDI
MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
DUCATI 600 SS
YAMAHA XT350
sl300 is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2009, 08:55 AM   #33
eucalipt
Junior Member
 
Join Date: Apr 2009
Location: cluj napoca
Motorizare : 3
Posts: 3
:
[Junior Member]
Default compasiune

am sa-ti spun o poveste care poate te va ajuta sa nu te mai agiti atata in legatura cu masina.
acum cativa ani am avut un bmw seria 5 ( pe vremea cand nu toti ciobanii isi puteau permite asa masina ). din cand in cand cadea motorul in relanti, si trebuia sa opresc masina,si apoi s-o pornesc ca sa am iarasi acceleratie. Am fost la reprezentanta bmw din cluj sa vada ce are masina.
dupa multe ore au venit cu raspunsul:
" trebuie schimbata pompa de injectie , calculatorul motor, si inca ceva piese / ansamblu , reparatia costand cam 4 mii euro + manopera + tva. binenteles ca nu am vrut sa dau banii astia, asa ca m-am dus in germania intr-un orasel mic la o reprezentanta locala. am dat masina la service , cei de acolo mi-au dat o masina de schimb sa am sa ma plimb pana o repara pe a mea. dupa 2 ore ma suna ca masina e gata reparata ........... am mers la service pregatit psihic sa scot bani seriosi din buzunar ........
reparatia a costat exact 140 euro in care a fost inclus si o spalare / curatare interior/exterior, si cafea. Problema era un fir care nu facea contact cum trebuie , la un senzor pedala acceleratie, senzor schimbat.
Nu zic ca toate reprezentantele sunt la fel de incompetente ca si auto transilvania , insa este una din posibilitati.
Succes si sper sa scapi ca si mine cu ceva ieftin
eucalipt is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2009, 23:53 PM   #34
e500amg
Member
 
e500amg's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: bucuresti
Motorizare : 5000
Age: 35
Posts: 43
:
[Member]
Default

Quote:
Originally Posted by sl300 View Post
Nivelul de ulei il "reglez" la tanku' din fata aflat sub capota(apare pe schema).tankurile din spate sunt de fapt sferele iar ce spui tu de level control device e piesa care mi se stricase mie si era 1400 ron.Aia te lasa sa reglezi inaltimea de la buton.Ea actioneaza repartitorul.In spate nu ai niciunde control la nivelul de ulei.
salut...fa si tu o poza la butonul ala care reglezi inaltimea, sa vad daca e acelasi sistem ca la mine( w124 E500)....daca e la fel ca la mine o sa vb cu Dok si cu niste mecanici sa se uite...si poate se gaseste o reparatie ieftina...bafta
e500amg is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2010, 00:44 AM   #35
Semtexx
Semtexx
 
Semtexx's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Location: Bucuresti
Motorizare : 5500cc
Age: 35
Posts: 1,060
:
[Semtexx]
Default

De bine de rau, acum suntem 3. Mai suntem 13 Todesengel si cu mine! Facem gasca mare! Poate apucam sa le facem cunostinta la o intalnire...
Semtexx is offline   Reply With Quote
Old 03-10-2018, 09:25 AM   #36
cosmin_c_200k
Junior Member
 
cosmin_c_200k's Avatar
 
Join Date: Sep 2017
Location: RO
Motorizare : 1998
Age: 36
Posts: 14
:
[Junior Member]
Default

Am intrat si eu in randul posesorilor de SL-uri. Bine v-am gasit si sper sa ne ajutam cat mai mult unul pe altul cu sfaturi si nu numai.Click the image to open in full size.Click the image to open in full size.Click the image to open in full size.Click the image to open in full size.Click the image to open in full size.Click the image to open in full size.Click the image to open in full size.Click the image to open in full size.Click the image to open in full size.

Sent from my SM-G950U1 using Tapatalk
cosmin_c_200k is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2018, 18:29 PM   #37
Marian_Chirila
Member
 
Join Date: Jan 2013
Location: olanda
Motorizare : 2143 cdi 2799 l6
Posts: 83
:
[Member]
Default

Frumos tare agregatul din dotare,sa il stapanesti sanatos si cat mai multi km fara probleme!!!
Marian_Chirila is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
forum, posesor, unic


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Daca doriti sa ma ajutati ,sunt nou posesor de mercedes si nu stiu nimic cristicul Probleme tehnice - C Klasse 13 08-04-2009 15:11 PM
Proaspat posesor de mercedes (w124 250D Turbo) cocolinoburtosu My Car Mercedes-Benz 18 03-06-2009 15:48 PM
Viitor posesor Mercedes!! spiky Sfaturi la achizitie - C Klasse 14 08-11-2008 17:33 PM
posesor nou de MB Catalin Stefan Probleme tehnice - C Klasse 20 04-12-2008 10:24 AM


All times are GMT +3. The time now is 12:48 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF