Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Coupeuri si roadstere > Mercedes Benz SLK Klasse > Discutii despre model - SLK Klasse

Unghi cadere SLK

Discutii despre model - SLK Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 04-02-2015, 23:21 PM   #1
taz-slk
Member
 
Join Date: Jan 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.0 kompressor
Posts: 54
:
[Member]
Default Unghi cadere SLK

Va salut.
As dori sa aflu metoda prin care se poate regla unghiul de cadere al unui SLK R170.
Daca are importanta, este un 200 kompressor, 1999.
Mercedes nu furnizeaza suruburi/saibe excentrice. Desi, cautand pe net dupa codurile din EPC, par a fi excentrice, am comandat eu la dealer si vin fix ce am pe masina, stoc, cele cu care nu se poate regla nimic.
De aceea caut alta solutie.


Multumesc.
taz-slk is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2015, 07:48 AM   #2
similian
Member
 
Join Date: Aug 2013
Location: cluj
Motorizare : 200 kompressor
Age: 34
Posts: 70
:
[Member]
Default

http://www.benzworld.org/forums/atta...bolts-scan.pdf
similian is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2015, 07:49 AM   #3
similian
Member
 
Join Date: Aug 2013
Location: cluj
Motorizare : 200 kompressor
Age: 34
Posts: 70
:
[Member]
Default

http://mbworld.org/forums/mercedes-t...1999-w210.html
similian is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2015, 16:18 PM   #4
taz-slk
Member
 
Join Date: Jan 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.0 kompressor
Posts: 54
:
[Member]
Default

Multumesc mult. Am si eu aceste desene dar nu gasesc kit-ul de reparatie.
Am comandat de la dealer in ideea ca sunt excentrice, pt ca asa arata in poze, si dupa coduri mi-au venit suruburi stoc, normale.
Teoretic stiu ce mi-ar trebui, practic insa nu gasesc cod pt kit de reglare sau separat, coduri pt. suruburi, saibe si piulite.
taz-slk is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2015, 23:07 PM   #5
taz-slk
Member
 
Join Date: Jan 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.0 kompressor
Posts: 54
:
[Member]
Default

Am luat si codul din poza pe care a postat-o tipul de pe forumul din cel de-al 2-lea link. Din pacate, cu acel kit, nu se scad decat 0.3 grade. Eu am nevoie de 1 grad...
taz-slk is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2015, 15:51 PM   #6
morpheus
Organizator de intalniri
 
morpheus's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.0
Posts: 637
:
[Organizator de intalniri]
Default

dar de ce asa mult? de ce nu se aliniaza corect?
__________________
Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociatia Pentru Lupta "Inpotriva" Betiei Dezorganizate "Niste Betziv"
morpheus is offline   Reply With Quote
Old 04-25-2015, 20:45 PM   #7
taz-slk
Member
 
Join Date: Jan 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.0 kompressor
Posts: 54
:
[Member]
Default

Asvrea sa iti pot raspunde. Probabil ca fostul proprietar a dat in ceva foarte tare, canal, groapa, bordura...
Posibil sa fi fost si lovita. Am schimbat pe rand fuzeta. Nu a fost din fuzeta.
Am schimbat si bratul superior si s-a mai diminuat dar tot nu imi place cum sta.
taz-slk is offline   Reply With Quote
Old 04-25-2015, 22:36 PM   #8
catalin13
Member
 
Join Date: Oct 2014
Location: Bucuresti
Motorizare : 200 kompressor
Age: 24
Posts: 45
:
[Member]
Default

Nu ai cum sa dai peste un slk bun si ieftin..asta e realitatea.De asta m-am razgandit si eu sa o vand pe a mea, un slk cum trebuie nu e masina de 3000-4000 euro, nu o poti compara cu un C sau E din perioada aceea.Bafta, sper sa fie ok pana la urma!!
catalin13 is offline   Reply With Quote
Old 04-26-2015, 07:55 AM   #9
similian
Member
 
Join Date: Aug 2013
Location: cluj
Motorizare : 200 kompressor
Age: 34
Posts: 70
:
[Member]
Default

Verifica si arcurile pe fata sa fie la fel,poate fosul proprietar a schimbat doar unul,si atunci pe o parte ie mai tare suspensia.
similian is offline   Reply With Quote
Old 04-26-2015, 15:30 PM   #10
taz-slk
Member
 
Join Date: Jan 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.0 kompressor
Posts: 54
:
[Member]
Default

Catalin, e corect ce spui.
@similian - Nu cred sa aiba arcurile vreo importanta. Unghiul de cadere nu prea are treaba cu arcul.
Caut cotele caroseriei si o sa masor sa vad daca nu cumva e fugit vreun lonjeron sau ceva de genul asta. Desi nu se vede ca ar fi fost lovita, eu sufar totusi de paranoia si vreau sa vad daca e ceva stramb pe acolo.
Apropos de asta, daca cineva stie sau ma poate ajuta cu vreun link care sa ma duca catre o documentatie de genul acesta, ii raman dator. Orice informatie este importanta.
taz-slk is offline   Reply With Quote
Old 04-27-2015, 08:15 AM   #11
similian
Member
 
Join Date: Aug 2013
Location: cluj
Motorizare : 200 kompressor
Age: 34
Posts: 70
:
[Member]
Default

http://www.slmarket.com/mercedes-ben...alue-analysis/
similian is offline   Reply With Quote
Old 05-12-2015, 10:39 AM   #12
morpheus
Organizator de intalniri
 
morpheus's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.0
Posts: 637
:
[Organizator de intalniri]
Default

ce noutati mai ai? i-ai dat de cap?
__________________
Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociatia Pentru Lupta "Inpotriva" Betiei Dezorganizate "Niste Betziv"
morpheus is offline   Reply With Quote
Old 05-26-2015, 17:11 PM   #13
taz-slk
Member
 
Join Date: Jan 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.0 kompressor
Posts: 54
:
[Member]
Default

Am pus surub cu saibe excentrice. S-a corectat cu 14 minute, dintr-un grad, cat avea. Deci, nu mi se pare ca am rezolvat mare lucru.
Fuzeta este ok, bascula superioara este ok...
Probabil a fost lovita pe partea dreapta, desi nu se vede deloc (ma refer la structura) si este fugita contraaripa care tine amortizorul/bascula superioara.
Trebuie intai s-o masor. Posibil sa fi fost reparata atat de bine incat sa nu se vada ca s-a umblat la ea.
taz-slk is offline   Reply With Quote
Old 03-27-2017, 02:12 AM   #14
matheszabi
Member
 
Join Date: Jun 2016
Location: Cluj, Romania
Motorizare : 2.3 Kompressor
Age: 39
Posts: 65
:
[Member]
Default

Quote:
Originally Posted by similian View Post
Verifica si arcurile pe fata sa fie la fel,poate fosul proprietar a schimbat doar unul,si atunci pe o parte ie mai tare suspensia.
Esti cel mai tare!

La mine - cel putin mie - se pare ca arcurile ai pierdut forta si masina s-a lasat.
Se pare ca nu uniform!
Am sa verific cit e pe partea stinga si pe partea dreapta.

La 2 service mi-ai zis ca nu se poate regla unghiul.
La primul am crezut ca e prost si fenteaza clientii ( sint si convins)
M-am dus la al doilea, dar numai unghiuri de fuga a facut toata viata lui si a zis la fel

Mai, eu am lasat de Dacie 1300 sa nu trebuie sa invati mecanica auto si sa si-l fac. Dar se pare ca nu am sanse... de "meseriasii" astia sa va fereasca drumurile voastre, nu de gropi
matheszabi is offline   Reply With Quote
Old 03-27-2017, 02:17 AM   #15
Florin_WES
Mercedes-AMG
 
Join Date: Jun 2008
Location: Craiova/Xanten
Motorizare : M157 AMG
Age: 31
Posts: 1,105
:
[Mercedes-AMG]
Default

Mesajele la care dai "qoute" sunt din 2015... .
__________________
Regulament general Club Mercedes.
Florin_WES is offline   Reply With Quote
Old 03-27-2017, 02:52 AM   #16
matheszabi
Member
 
Join Date: Jun 2016
Location: Cluj, Romania
Motorizare : 2.3 Kompressor
Age: 39
Posts: 65
:
[Member]
Default

Da. Masina e din 2001.

E complet valid sfatul lui in zilele astea, din pacate cei de la service auto nu citesc forumul asta.
matheszabi is offline   Reply With Quote
Old 06-09-2017, 18:52 PM   #17
matheszabi
Member
 
Join Date: Jun 2016
Location: Cluj, Romania
Motorizare : 2.3 Kompressor
Age: 39
Posts: 65
:
[Member]
Default

Am hotarit sa schimg arcurile de fata, ma deranja prea tare ca sa lasat masina prea jos.
Cand am dat arcul jos am vazut ca arcul desi parea intro stare buna vizual, avind vopsea si fara rugina jos a fost altveva: jos nu mai era vopse si 0.5 spire era rupt, asta era cauza la mine.

Din afara nu se vede, nicicum.
matheszabi is offline   Reply With Quote
Old 07-29-2017, 04:21 AM   #18
matheszabi
Member
 
Join Date: Jun 2016
Location: Cluj, Romania
Motorizare : 2.3 Kompressor
Age: 39
Posts: 65
:
[Member]
Default

Am citit ca VW EOS la capotarea lui neecesita sa dice sasiul neindoit nelovit ect.
Repede mi-am dat seama ca la mine acume de ce nu mai infiltreaza apa dupa schimbul de arcuri.

Insa arcurile sint mici
E destul de rar diametrul de 11cm si nu prea tin scula meseriasii (presa a) care ptr modelul asta ar fi aprox 130 euri(presa)
Asa ca am sunat la 8 serviceuri si tot mau trimis la celalat la celalat.

Cu schimbarul arcului am rezolvat 3 probleme:
-unghiul
-infiltratia
-protextia fatei ( era prea lasata si l a borduri aveam probleme)
matheszabi is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
cadere, slk, unghi


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 18:31 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF