Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Unghi cadere roti W202 .

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu da. Pacat ca nu a inteles colegul. Este asa grea geometria asta in spatiu!
    Last edited by epurare_coco; 01-16-2013, 20:32 PM.

    Comment


    • #17
      Mai punem o poza asa poate va fi mai clara geometria in spatiu.
      Attached Files

      Comment


      • #18
        Din cele 2 poze puse de colegu gmihai24 reiese ca roata culiseaza ca in figura 1. Eu maine am sa vorbesc cu o persoana mai apropiata si care are vechime in mecania , in special mercedes , sa vad ce zice . Cand am fost la autoklass pipera el zicea ceva de o bucsa mai speciala care tine roata verticala cand culiseaza , dar am uitat unde este amplasata . Pretul ei este foarte mare la MB , iar cand am intrebat la un magazin de pese auto , omu de acolo zicea ca eu vorbesc despre o bucsa pivotanta . O sa va spun maine ce si cum dupa ce il sun pe omu .

        Comment


        • #19
          Din ce am gasit prin e-mail-urile mai vechi , cred ca despre aceasta bucsa este vorba , dar nu garantez , o sa postez maine daca reusesc sa aflu exact .

          Bucsa are codu : A2203520227 .

          Comment


          • #20
            Iar acesta este codul vechi : A2013520027

            Comment


            • #21
              Pune codul VIN al masinii si-ti dau codurile la elementele suspensiei.

              Comment


              • #22
                Originally posted by epurare_coco View Post
                ...
                Nici unul din desene nu este valabil.
                Pe spate ai 4 puncte de libertate prin brate si 2 puncte de libertate la planetare. Efectul este ca roata nu este verticala perfect decat in cazul in care planetara este perfect liniara si orizontala.
                Incarcata la maxim, partea superioara a gumei, cam 7grd spre interior. Ridicata, cam 7grd. spre exterior
                Ca schema verticala, este vorba de un trapez si o axa la mijloc - planetara.
                Constatare.
                Sistemul are ca efect uzura aproximativ identica PE TOATA LATIMEA anvelopei.
                Cazul din schema 1 este cazul particular al masinilor cu geometria dereglata avand ca rezultat uzura excesiva fie pe interior, fie pe exterior.
                Cazul scahemei 2 ar fi unul ideal.
                Cum majoritatea masinilor cu geometria in tolerantele admise NU UZEAZA VIZIBIL PE INTERIOR SAU EXTERIOR, consider ca apelatul la refacerea unghiurilor este singura solutie corecta.

                Comment


                • #23
                  Uite ca m-am enervat si ti-am recreat simbolic cum lucreaza sistemul asta de suspensie, mai dao in colo de planetara si de toleranta.Schema 2 facuta de colegu reprezinta o masina din acest caz dezbatut ca avand bucsaraie si sistem de suspensie foarte uzat.In schema am reprezentat ce face diferenta de lungime intre bascula si bratul superior(care este mai scurt decat bascula ) ca sa vezi ce efect are diferenta de lungimi intre componente si cum lucreaza in aplicatie.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #24
                    Off topic.
                    Te pricepi si ajuti colegii cu descarcarile. Te rog ramai aici.
                    Pentru nervi avem deja subiecte destule.

                    Comment


                    • #25
                      M-am enervat la modul constructiv, era un fel de a spune.)))))
                      Sa cerut informatii despre cum functioneaza sistemul de suspensie si nu despre alte componente ce interactioneaza direct sau indirect cu acesta, strict atat, dar subiectul incepe iar sa devieze.)))))))

                      Comment


                      • #26
                        Bun , am vorbit cu omu , la mercedes este vorba de o bucsa oscilanta , asa se numeste , se afla pe fuzeta si tine unghiu la roti . Se numeste oscilanta pt ca permite miscarea in 2 feluri in jurul axei si pe verticala ( din cate imi amintesc eu din discutie ) . Ar fii trebuit sa vorbesc cu omu in seara asta , dar m-am luat cu treaba prin casa si s-a facut tarziu . VIN : WDB2020181A278139 . Sper sa vorbesc mai detaliat cu omu maine seara , despre felu in care lucreaza suspensia , despre unghiurile de inclinatie in diferite etape ale cursei suspensiei , rezolvarea problemei mele , etc .

                        Comment


                        • #27
                          Ti-am trimis raspuns pe privat.Bafta si costuri minime.

                          Comment


                          • #28
                            Multumesc gmihai24 pentru linkurile date . Gasisem si eu un site mai de mult tot din rusia cu toate schemele si piesele de la masina si cu linkuri pentru fiecare piese si am vazut acolo sistemul de suspensie . Stiu de cand am fost la autoklass pipera ca bucsa oscilanata este putin uzata si de aici unghiu de cadere(cica), dar ma gandesc ca poate ea este buna si unghiu se datoreaza arcurilor moi pe spate ( datorita modului in care culiseaza suspensia ). Cautarile continua pana aflu cum functioneaza exact si schimb doar ce trebuie .

                            Comment


                            • #29
                              Bun , am vorbit cu unchemiu si mi-a zis despre sistemul se supensie ca este ceva combinat intre cele 2 figuri expuse de mine . Sunt paralele doar in pozitie dreapta , iar cand masina este incarcata , partea superioara a rotii se inclina foarte putin spre interior , iar cand masina este cu rotile in aer , ele se inclina foarte putin spre exterior . Acum la mine problema ar fii din 2 locuri : bucsile oscilante de pe fuzeta( care tin unghiu de cadere) sau arcurile . Telescoapele nu au nicio treaba cu unghiul de cadere , ies din discutie . Maine , am sa pun masina pe teren drept si am sa o ridic de carlig pana cand va fii la drept ochiometric ca sa pot studia atent unghiu de cadere al rotilor in pozitie normala . Daca rotile sunt paralele sau perpendiculare cu solul atunci problema este din arcuri ( masina lasata de spate + felul in care lucreaza suspensia => problema ). Daca rotile sunt tot inclinate atunci problema este din arcuri + bucsile oscilante si va trebuii sa platesc mai mult ) . Va tin la curent .

                              Comment


                              • #30
                                Am spus ca sistemul este o structura articulata IN SPATIU. Nu lucreaza doar in plan vertical unde seamana cu un trapez.
                                Ca inginer, eu am spus CATE GRADE inseamna, la maxim, cele doua "putin inclinate".
                                In mod normal, cele doua inclinari se situeaza intre 2,5 si 3,5grd SEXA.
                                Problema este ca la echilibrare masina trebuie incarcata cu 4 x 80 = 320kg cand unghiurile TREBUIE SA SE SITUEZE IN TOLERANTELE MODELULUI. Nu este 0,00.
                                Ca sofer, de multa vreme in masinile pe care le-am avut pe mana mai mult timp am avut INCLUSIV o planetara de schimb cu sculele aferente. Sa pot pleca la nevoie. Si a fost nevoie.
                                Last edited by epurare_coco; 01-19-2013, 12:02 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF