Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Uleiuri motor pentru M271 (C180 W204)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Uleiuri motor pentru M271 (C180 W204)

    Unul din flacoanele Liqui Moly este un engine flush, iar celalalt flacon de la liqui Moly precum si flaconul mai mic de la wynn's sunt aditivi pentru tachetii hidraulici . Eram pregatit sa pun si aditiv de tacheti liqui Moly sau Wynn's la recomandarea unui prieten dar cand am pornit motorul cu Castrol Professional A3 nu a mai fost nevoie. Este muult mai silentios, si este fabricat in Germanica [emoji1303].
    Din acest motiv aveam doua flacoane de aditiv pentru tacheti ca nu eram hotarat de care sa pun [emoji38].




    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #62
      Nu descopăr în pozele cu bidoanele locul unde scrie " Made in Germany". Poate vei fi atât de bun să-l evidențiezi separat printr-o poză mai mare.
      In ceea ce privește uleiul "testat" versus cel "aprobat după specificații", ai idee cum pot fi deosebite? Zic, să le alegem pe cele bune.
      Mulțumesc!

      Comment


      • #63
        Da pe cel testat scrie clar ca este testat si apoi scrie ca este aprobat daca pot voi face maine poze, iar despre uleiul castrol al colegului daca este original de germania e normal sa fie mai silentios , chiar zilele trecute am vb cu cineva carr detine un service si mi a spus ca uleiurile care se vand la noi sunt uleiuri de "locomotiva" toate fara exceptii si mi a recomandat sa comand mereu de afara sau sursa sigura gen importator , clar de la sursa adica germania .

        Comment


        • #64
          Astept pozele promise. In ceea ce priveste "uleiul colegului" nu inteleg cum il recunoastem ca e " de Germania" și ma refer la faptul ca, poate nu l-am cumparat de la Căzănești(caz in care putem bănui ca ne-am "procopsit" cu unul turcesc, ori, mai rău, italienesc) ci de la Viena, Paris sau Stockholm. Deci, cum deosebim bidoanele?
          "Nenea proprietaru' " de Service nu a reușit sa identifice printre uleiurile " care se vând la noi", nici măcar unul care sa nu fie "de locomotivă"?!? Interesant...
          Mulțumesc pentru feedback!
          E bine de știut că acum masinile mele merg cu ulei de " locomotiva".
          Adâncă observație...
          Last edited by iuliu m.; 10-14-2017, 23:52 PM.

          Comment


          • #65
            Eu doar am relatat cam ce mi a spus patronul de service , acum cat de adevarat este nu stiu , dar trebuie tinut cont ca sunt extrem de multe uleiuri contrafacute la noi
            Cred ca in poza se vad cel mai bine elementele de siguranta ex: holograma , aprobarile si testarea uleiului doar ca scrie in germana .


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #66
              Eu nu am întrebat pe ce s-a bazat "patronul de service" când a afirmat o asemenea enormitate, ci, mai simplu, cum recunoastem bidoanele din multlăudatul catastrol fabricate in Germania, Turcia ori Italia, c-așa cică a folosit colegu'.
              Apropo, patronu' a menționat ca "sursă sigură" numai Germania și pentru uleiuri americănești, canadiene ori britanice? Adică Mobil, Petro Canada sau Millers necontrafăcute, gasim numai in Germania? Pai de ce? Ce o face pe Germania să fie acest "pământ al făgăduinței"?
              Sau se discută exclusiv despre brand-ul acela atât de drag românului?
              Ce grupe de uleiuri, mai ales, recomandă " domnu' patron" dacă suntem in fata raftului in Deutschland si nu stim ce s-alegem? Ti-a zis?
              Mulțumesc!

              Comment


              • #67
                Vorbeam strict de uleiuri facute in germania, dar da bine ai subliniat , stii cum e fiecare mecanic (patron ) stie totul despre masini uleiuri etc.

                Comment


                • #68
                  Uleiuri motor pentru M271 (C180 W204)

                  @ iuliu m.
                  Colegu' daca ai rabdare sa citesti si ochelari sa vezi ce scrie pe un bidon de Castrol este destul de simplu sa vezi unde este fabricat. La alti producatori nu iti poti da seama asa de usor, unde trebuie sa stii niste cifre din codul inscris pe bidon ca sa identifici partial fabrica unde a fost produs.
                  Ca sa eliminam suspansul cu uleiul de Germanica uite poza edificatoare:

                  Italia este IT, iar Turcia are doar cod format din cifre fara literele tarii in fata codului.
                  Mai simplu de atat nu se poate. Eu cred ca nu ai citit vreun bidon de Castrol fiindca ai fi vazut aceste lucruri.
                  Cam tot uleiul Castrol care se gaseste in perioada aceasta in magazine gen Dedeman, Carrefour, Norauto, Cora, etc. este fabricat in Italia. Poate la magazinele de piese auto sa ai noroc sa gasesti turcesc.
                  Din ce vad eu colegu' pui niste intrebari despre niste uleiuri fabricate peste mari si tari, pentru alte tipuri de motoare si conditii de exploatare decat in Europa, dar nu spui nimic concret pe acest topic, doar contesti si pui sub semnul intrebarii. Eu am postat despre ce ulei aprobat Mercedes din lista Bevo am pus eu in motor si modul cum s-a comportat fiecare ulei in parte.
                  In alta ordine de idei, Castrol, colegule, este un brand englezesc de la infiintare din 1899 care a fost cumparat in 2000 de BP (British Petroleum), care detine si brandul Aral ( nemtesc) printre alte companii in portofoliu. O sa apara intrebarea de ce fabricat in Germania si nu in Anglia. Simplu, Germania are 29 de rafinarii pe intreg teritoriul. Pentru ca uleiul Castrol sa poata fi vandut in Germania la fabricantii auto si nu numai pentru prim-montaj, exista legi prin care este reglementat faptul ca uleiul respectiv trebuie sa fie produs pe teritoriul Germaniei ( vezi si alte exemple din lumea auto de ex. Anvelope Michelin pe care scrie Made in Germany) ca sa sustina economia tarii.
                  Despre fabricile Castrol din Italia si Turcia, pot spune ca nu cunosc daca este vorba de legislatia tarilor ci ma gandesc ca este vorba mai mult de locatia geografica a fabricilor si pietele de desfacere. De aici si concluzia ca este posibil ca materia prima sa fie diferita calitativ chiar daca se folosesc aceleasi pachete de aditivi si detergenti pentru fabricarea uleiului cum am spus mai demult.
                  Daca vrei uleiuri bune pentru mercedesul tau iti recomand sa studiezi forumurile rusesti unde se dezbate problema intens cu teste efective ale uleiurilor. Acolo cand vine iarna nu-i de gluma cu uleiul daca este slab fiindca se poate ajunge sa se faca focul sub motor ca sa il dezgheti la -30 sau -35. Eu am studiat destul de multe ore forumurile respective cu google translate.

                  Ne vorbesti de uleiul Mobil produs de ExxonMobil America. In Europa ExxonMobil are sediul in Belgia, iar pe uleiul de la noi scrie Made in EU. Trag concluzia ca acest ulei este posibil sa nu fie produs in state ci in Belgia sau in cel mai bun caz ambalat in Belgia. Deci uleiul Mobil din america si cel din europa sunt cam diferite.
                  Sa nu se inteleaga ca spun ca vreo marca este proasta, ci doar ca sunt diferite.
                  Daca vrei ulei bun poti testa Elf/Total fabricate in Franta si ambalate in Romania ( sunt anumite uleiuri din gama lor cu proprietati la fel de bune cu cele de la Castrol), Divinol Germania, Bardhal, Comma Anglia etc.
                  P.S. Ai idee cine fabrica uleiul 5W40 original GM care se vinde la noi? Stima.


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • #69
                    Nu văd "Made in Germany" nicăieri. Codul de țară din cel EAN nu este o garanție că produsul este fabricat acolo.
                    Nu stiam ca uleiurile "fabricate peste mări și țări" sunt pentru "altfel de motoare și condiții de exploatare decât cele din Europa". Care sunt condițiile pe care trebuie să le îndeplinească un ulei ca să fie potrivit pentru motoare și condiții de exploatare europene? Apropo, eu mai am și o mașină coreeană. Care sunt particularitățile uleiului recomandat pentru aceasta? Pot folosi uleiuri europene?
                    Din ce grupă fac parte bazele uleiurilor Castrol(" nemțești", dacă vrei tu și nu italienești)?
                    Sunt ele cele mai performante dintre cele existente acum pe piață?
                    Multumesc!

                    Comment


                    • #70
                      Eu zic sa mergeti pe lubrifin.
                      LEgat de trastamente pt tacheti si alte povesti, si eu am remarcat ca nu mai suna lantul fix dupa schimb, tachetii nu ii mai aud la stetoscop (la ureche e imposibil). Si nu a fost placebo, am masurat de mai multe ori si la cald si la rece.

                      Doar ca minunea a tinut putina vreme la lant, tachetii au ramas tacuti in continuare..
                      E drept eu am trecut de la 5w30 la 5w40. Deci nu am schimbat doar marca.

                      Comment


                      • #71
                        Aha. Ok. Deci ne vom feri de Lubrifin. Cât despre colegul Crazyday, eu, unul, m-am amuzat suficient citindu-i posturile. Râsul îngrașă
                        Deci, nu incercați așa ceva acasă!
                        Cine ca vrea să afle ceva mai mult și mai la obiect despre uleiuri auto, sigur nu va pierde vremea pe aici.
                        'Bye!

                        Comment


                        • #72
                          Uleiuri motor pentru M271 (C180 W204)

                          @ iuliu m.
                          Unde ti se pare ca am facut referire la codul EAN al produsului? Sa imi arati si mie unde am metionat eu asa ceva. [emoji23]
                          Te-am intrebat cine fabrica uleiul oem GM 5W40 care este vandut in Romania fiindca vad ca esti un cunoscator al uleiurilor cu coduri EAN & stuff. Vad ca nu mi-ai raspuns.
                          Daca ai masina asiatica si o folosesti in Europa se pune ulei pe norme "europene" , pe specificatia motorului masinii. Daca masina asiatica se utilizeaza in asia se pune ulei pe norma motorului respectiv pentru zona asiatica, inclusiv ulei chinezesc de calitate. Acelasi principiu se aplica pentru tarile din Golful Persic uleiul trebuie sa respecte normele pentru masini care respecta cerintele GCC, in America unde avem motoare mari aspirate si benzina de calitate slaba cu cifra octanica de 86 si 91 etc.
                          De exemplu producatorii auto vand in Oman masini noi cu motoare care au norme euro 3 si euro 4. Datorita combustibilului slab din tara respectiva nu vand motoare cu norme mai mari gen euro6 sau euro 5.
                          Fiindca denumirea topicului este uleiuri motor pentru M271 inchei aici divagatia mea. Eu am expus rezulatele mele cu uleiurile pe care le-am utilizat in 148.000 de km cu schimburi efectuate la intervale de 10.000 de km si rezultatele avute cu acest motor. Daca altii colegi de forum au alte opinii / experiente cu uleiurile pentru acest motor ar fi bine pentru topic si forumul Mercedes sa posteze concluziile lor.
                          P.S. Toate uleiurile pe care le-am folosit in timp au fost numai uleiuri aprobate Mercedes din lista Bevo. Stima.



                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • #73
                            Da. Ai dreptate. Vad ca scrie undeva pe plastic ceva ce incepe cu DE, deci... Ai făcut si lege sa nu foloseasca neamtul, Mobil, Shell ori Red Line.
                            E bine. Tine-o tot asa. Deci daca folosesc masina in Coreea voi folosi si ulei cu aprobari ILSAC ori JASO, care trebuie sa fie coreean, dacă "săr pârleazul" în China, cam tot asa, insă chinezesc " de calitate"(aici spre cinstea lui, se asigura omul ca nu voi pune " chinezesc prost") , iar in Europa, probabil ACEA. Dar cu API, cu API cum ramane?
                            La intrebarea mea privind grupele bazelor folosite de cacastrol nu se omoara sa raspunda. Evident, " i-am dat greu"...
                            Hai, să fiti iubiti!
                            Multa "la revedere"!

                            Comment


                            • #74
                              In Oman probabil ii doare in basca de poluare de le baga producatorii pe gat chestii invechite pt ca e win-win, mai putin pt natura.
                              De combustibili nu stiu ce sa zic, la 2 pasi de ei sunt Emiratele, ceva petrol au si ei, nu cred ca nu au de unde lua.
                              Dar na, intr-un sultanat in care acum 50 ani nu aveau nici macar drumuri se pot intampla tot felul de chestii ciudate.

                              Comment


                              • #75
                                Uleiuri motor pentru M271 (C180 W204)

                                @ iuliu m.
                                Punctual:
                                1. Pe acest topic conform titlului, nu se dezbate structura chimica a uleiului de motor sau normele. Pentru motorul M271 sau M271 EVO avem normele Mb Approval 229.3 si 229.5 (cele corecte) sau 229.31 cu 229.51 (merg si acestea dar preferabil este sa se foloseasca cealalta norma) si listele Bevo aferente.
                                2. Vad ca la semnatura din profil scrie W201 2.0 diesel. Ai mers macar cu motorul M271 si ai testat macar 2-3 schimburi de ulei (20.000-30.000 de km) ca sa poti avea cat de cat o parere concludenta asupra uleiurilor folosite in motorul respectiv?
                                3. Eu am facut vreo 15 schimburi de ulei pe ambele norme 229.3 cat si 229.31 in care am testat 3 marci de ulei Aral, Castrol, Divinol si 4 tipuri de ulei (2 de la Castrol ).
                                4. Daca ai citit regulamentul forumului, stii ca nu se accepta discutii interminabile despre structura chimica a uleiului, fisa tehnica a uleiului si care persoana intelege si interpreteaza mai bine aceste lucruri cum se intampla pe forumurile de la softpedia si 4tuning.ro unde este arhi discutat fiecare ulei in 10-12 topicuri diferite.
                                5. Abia la motoarele de generatie noua de exemplu de la 2014 in sus la grupul Ford pentru motoarele ecoboost putem sa vorbim de un ulei "global" care se "toarna" in toate motoarele respective de pe glob. Ma refer la uleiul 0W20 dezvoltat de Castrol special pe cerintele Ford. Castrol fiind furnizor global pentru grupul Ford.
                                6. Normele Jaso fiindca nu ai facut referire la una anume se folosesc si la uleiuri de motoare Deutz, Caterpilar si Man. Man fiind producator de camioane nu cred ca ai facut referire la acesta sau ma insel?
                                7. Cum am mai spus, toti producatorii de uleiuri din lumea aceasta au uleiuri bune, uleiuri medii si uleiuri slabe. Aici intervine rolul unui forum bun fie el din Romania sau din alta tara unde Utilizatorii isi pot exprima opiniile si concluziile asupra uleiurilor folosite de ei.
                                8. Am observat ce informatii cunosti despre codul acela imprimat pe orice bidon de ulei pe banda de ambalare (nu codul EAN) care contine data, ora, lotul,sarja de ulei folosita care ajuta la verificarea calitatii de productie si retragerea loturilor in cazul cand apari erori de calitate.
                                9. Poti sa nu imi mai raspunzi ca nu ma deranjeaza si asa suntem mult in offtopic.



                                Sent from my iPhone using Tapatalk
                                Last edited by Crazyady; 10-16-2017, 11:58 AM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF