Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei motor W211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cu SEARCH ati fi inteles.
    Din lectura fisei tehnice a producatorului pentru fiecare tip, ce diferente ati sesizat?

    Comment


    • #17
      Originally posted by epurare_coco View Post
      Cu SEARCH ati fi inteles.
      Din lectura fisei tehnice a producatorului pentru fiecare tip, ce diferente ati sesizat?
      Tocmai ca prin "search" am gasit cele 3 sortimente de ulei, iar diferenta intre ele pentru un "nespecialist" practic nu exista. Specificatiile sunt aceleasi. Deci cautam pe cineva "specialist" care ar cunoaste aceste diferente..

      Comment


      • #18
        Specificatiile date de mercedes pentru modelul tau sunt urmatoarele:
        MB 229.1. Aprobare pentru uleiuri de motoare intratã în vigoare începând din 1 ianuarie 1997, (motoare pe benzinã ºi diesel).

        MB 229.3 Specificație mai severã pentru uleiuri de motoare, caracterizatã prin consum optim de carburant (SAE 0W-, SAE 5W-) , pentru motoarele pe benzinã ºi diesel.

        MB 229.31 Specificație mai severã pentru uleiuri de motoare, caracterizatã prin consum optim de carburant (SAE 0W-, SAE 5W-) , pentru motoarele pe benzinã ºi diesel având un conținut scãzut de SAPS (cenuºã sulfat, sulf ºi fosfor)

        MB 229.5 Ulei pentru motoare pe benzinã sau diesel cu interval lung de schimb (Longlife Service Oil), care asigurã consum optim de carburant.
        MB 229.51 Ulei pentru motoare pe benzinã sau diesel cu interval lung de schimb (Longlife Service Oil), având un conținut scãzut de SAPS (cenuºã sulfat, sulf ºi fosfor), care asigurã consum optim de carburant.
        Eu am testat toate magariile de Castrol, Mobil, Aral asta pana am dat de adevaratul Mobil 1 adus din SUA . Motorul meu are 476000 km si pe schimb la 10000 consuma cam jumate de litru acuma cu Mobil 1 la interval de schimb de 20000 am 100 de grame consum. Eu folosesc Mobil 1 10W-40 High Mileage Full Sintetic produs in SUA dar cu specificatia ACEA (asociatia constructorilor de autovehicule) dar si specificatia MB229,51 si sunt super multumit de el. In Romania o singura firma il importa si il gasesti aici :http://www.uleidemotor.com/ulei-de-m...ntetic-63.html. Si a nu se confunda Mobil de Turcia si Belgia cu Mobil 1 SUA unul se vinde la litru si celalalt la quart (946 ml)

        Comment


        • #19
          Originally posted by papi View Post
          Eu am testat toate magariile de Castrol, Mobil, Aral asta pana am dat de adevaratul Mobil 1 adus din SUA . Motorul meu are 476000 km si pe schimb la 10000 consuma cam jumate de litru acuma cu Mobil 1 la interval de schimb de 20000 am 100 de grame consum. Eu folosesc Mobil 1 10W-40 High Mileage Full Sintetic produs in SUA dar cu specificatia ACEA (asociatia constructorilor de autovehicule) dar si specificatia MB229,51 si sunt super multumit de el. Si a nu se confunda Mobil de Turcia si Belgia cu Mobil 1 SUA unul se vinde la litru si celalalt la quart (946 ml)
          Multumesc. Intre timp m-am uitat si eu pe acel site. Inainte sa citesc ce ai scris, luasem legatura cu o firma de uleiuri care era aceasi data de dumneavoastra, si am itrebat de Mobil1 5w40 Turbo Diesel import SUA la 0,946litri
          MOBIL 1 5W-40 are urmatoarele aprobari API CJ-4, CI-4 PLUS/CI-4/CH-4/CG-4/ SM/SL/SJ Diesel Turbo, Mercedes Benz 228.5, 228.3 si este Recomandat pentru orice motor auto sau echipament Diesel, Turbo si Bi Turbo Diesel - Motoare TDI , TDCI, indiferent de farbricant - American, European sau Japonez, si este recomanda INCLUSIV pentru autoturisme cu Filtru de Particule.
          M-am uitat si la uleiul descris de dumneavoastra. Pretul, vad ca e acelasi. Amandoua sunt "long life" I-am itrebat pe vanzatori si au zis ca e o alegere buna 5w40. Acum, totusi, nu credeti ca ar fi mai bun 5w40? Masina mea nici acum nu consuma ulei. Am facut 20.000km cu uleiul asta de la service Mercedes (ei au scris ca mi-au pus mobil1 5w40)
          Evident ca voi merge pe cel din SUA.

          Comment


          • #20
            Ma scuzati ca ma bag asa dar de unde se cumpara Mobil 1 de SUA si nu de Turcia sau Belgia,scrie pe cutie made in USA?

            Comment


            • #21
              Originally posted by steradulescu View Post
              Ma scuzati ca ma bag asa dar de unde se cumpara Mobil 1 de SUA si nu de Turcia sau Belgia,scrie pe cutie made in USA?
              Si eu m-am intrebat, dar cel care vinde e o firma, face factura deci are certificat de garantie si deci certificat de origine, si la o adica, daca nu ar fi asa, ar putea sa aiba probleme. Alta ar fi situatia daca ai cumpara de pe situri de ocazii.

              Comment


              • #22
                Multumesc frumos pentru raspuns.

                Comment


                • #23
                  Este bun si 5W 40, eu am am ales 10w 40 deorece are o vascozitate mai mare si la uzura motorului care nu mai este la prima tinerete este numai bun, si din cate stiu un ulei se comporta mult mai bine cu diferenta indicelui de vascozitate cat mai mica si de la 5 la 40 mi se pare cam mare.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by papi View Post
                    Este bun si 5W 40, eu am am ales 10w 40 deorece are o vascozitate mai mare si la uzura motorului care nu mai este la prima tinerete este numai bun, si din cate stiu un ulei se comporta mult mai bine cu diferenta indicelui de vascozitate cat mai mica si de la 5 la 40 mi se pare cam mare.
                    Multumesc de adresa de site. Am comandat de la ei uleiul mobil1 5w40 Turbo Diesel SUA Chiar ei mi l-au recomandat ca fiind cel mai bun pentru modelul de masina. I-am intrebat de cel 10W40 si au spus ca e pentru masini cu multi km. De fapt chiar si tu ai spus ca ai km multi. M-a ajutat gasirea importatorului de ulei american.

                    Comment


                    • #25
                      Va salut dragi colegi. Simt si eu o mica nevoie sa va deranjez cu un subiect oarecum acelasi, dar un pic diferit. Detin de un an un W211 E220 CDI - 2005. In 500 de km ajung la a al 3-lea schimb de ulei de motor. Nu sunt genul care sa cred ca uleiul trebuie pastrat acelasi pe perioada utilizarii ca cica s-ar obisnui masina cu el, INSA stiu sigur ca nici nu este bine sa oscilezi de la un ulei la altul facand diverse teste. Dar cred ca aici "legenda" se refera la specificatiile uleiurilor nu la Denumirile lor (adica producatori).
                      Totusi dupa citirea acestui topic mi s-a trezit un semn de intrebare.
                      Chiar daca cei de la MB recomanda Mobil 1.... cat de grav este daca totusi folosesc Castrol? Cand am luat masina, fostul proprietar mi-a spus ca a tinut-o pe Mobil 1, doar ultimul schimb il facuse pe Castrol. Eu am zis sa pastrez linia. Caci pana la urma Castrol este un ulei de lux, adica nu e unul de ignorat. Masina se comporta exceptional. Daca dupa efectuarea schimbului bordul imi indica 6,4 l de ulei in motor... exat aceasi cifra mi-o indica si dupa ce am parcurs 10 000 de km. respctiv consum ulei 0.
                      Dar.... totusi este bine sa o tin pe Castrol in continuare? sau ar fi bine sa trec iar la Mobil? Mi-ar placea daca m-ar ajuta cu pareri cineva care cunoaste fenomenul si care eventual a folosit tot Castrol dea lungul timpului. Daca cumva exista efecte adverse in timp diin cauza folosirii Castrol in loc de Mobil, mai ales ca masina are filtru de particule? Imi dau seama ca pana la urma conteaza calitatea uleiuliu sa nu fie una proasta (si Castrol nu este), conteaza mai mult sa ai nivelul necesar si sa faci schimburile la timp, dar totusi..... Din experientele voastre (cei care le aveti) Pot merge linistit pe Castrol sau credeti ca m-ar avantaja Mobil 1, mai ales ca diferenta de pret nu este una foarte mare.
                      Scuze de polologhie si drumuri bune.

                      Comment


                      • #26
                        Pana acuma am folosit numai ulei original de la mercedes pe un E220 din 2003
                        A0009898201
                        229.3
                        Mai foloseste cineva ulei original pentru motor?

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by vladic View Post
                          Va salut dragi colegi. Simt si eu o mica nevoie sa va deranjez cu un subiect oarecum acelasi, dar un pic diferit. Detin de un an un W211 E220 CDI - 2005. In 500 de km ajung la a al 3-lea schimb de ulei de motor. Nu sunt genul care sa cred ca uleiul trebuie pastrat acelasi pe perioada utilizarii ca cica s-ar obisnui masina cu el, INSA stiu sigur ca nici nu este bine sa oscilezi de la un ulei la altul facand diverse teste. Dar cred ca aici "legenda" se refera la specificatiile uleiurilor nu la Denumirile lor (adica producatori).
                          Totusi dupa citirea acestui topic mi s-a trezit un semn de intrebare.
                          Chiar daca cei de la MB recomanda Mobil 1.... cat de grav este daca totusi folosesc Castrol? Cand am luat masina, fostul proprietar mi-a spus ca a tinut-o pe Mobil 1, doar ultimul schimb il facuse pe Castrol. Eu am zis sa pastrez linia. Caci pana la urma Castrol este un ulei de lux, adica nu e unul de ignorat. Masina se comporta exceptional. Daca dupa efectuarea schimbului bordul imi indica 6,4 l de ulei in motor... exat aceasi cifra mi-o indica si dupa ce am parcurs 10 000 de km. respctiv consum ulei 0.
                          Dar.... totusi este bine sa o tin pe Castrol in continuare? sau ar fi bine sa trec iar la Mobil? Mi-ar placea daca m-ar ajuta cu pareri cineva care cunoaste fenomenul si care eventual a folosit tot Castrol dea lungul timpului. Daca cumva exista efecte adverse in timp diin cauza folosirii Castrol in loc de Mobil, mai ales ca masina are filtru de particule? Imi dau seama ca pana la urma conteaza calitatea uleiuliu sa nu fie una proasta (si Castrol nu este), conteaza mai mult sa ai nivelul necesar si sa faci schimburile la timp, dar totusi..... Din experientele voastre (cei care le aveti) Pot merge linistit pe Castrol sau credeti ca m-ar avantaja Mobil 1, mai ales ca diferenta de pret nu este una foarte mare.
                          Scuze de polologhie si drumuri bune.
                          Parerea mea e, atata timp cat uleiul respecta specificatile constructorului masinii totul e ok, inainte de Mobil 1, mercedes folosea si recomanda Castrol pentru toate motoarele lor. Poate peste 1, 2....x ani or sa recomande o alta marca din anumite motive (pret de achizitionare mai mic pt concesionarii, etc), asta nu inseamna ca mobil sau castrol nu va mai fii bun.
                          O alta idee e, dupa mine nu e necesar ca atunci cand ai 30.oookm sa pui uleiuri scumpe fara rost, daca mercedes recomanda de ex. 5w40 noi sa-i punem 0w40 ca e mai bun, e mai bun in Siberia pentru ca isi pastreaza propietatile la temperaturi foarte joase! Sau la 300.000km sa-i punem 10w40 in loc de 5w40 pentru ca e motorul mai uzat, poate asa il uzam mai tare, fiind mai dens poate nu asigura o ungere suficienta la temperauri de pornire, nu intra unde ar fii intrat un 5w40.
                          Asa ca fratilor, daca scrie in cartea tehnica pentru masina d-voastra 5w40, parerea mea e ca, cu acel ulei trebuie sa moara indiferent de marca, doar sa respecte normele MB.
                          Si decat bani in plus pe ulei, si filtre schimbate la 2 schimburi de ulei, mai bine uleiul recomandat si filtre mereu schimbate.

                          Multa bafta si multi Km cu Stelutele!
                          Last edited by catalynv; 03-26-2013, 16:04 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Frumos raspuns, catalynv m-am mai linstit. Oricum sunt curios sa aud si alte pareri.
                            Va multumesc

                            Comment


                            • #29
                              Cum am mai spus pe aici, este preferabil sa nu se schimbe prea des marca si tipul. La orice schimbare este necesara spalarea intermediara.
                              Pe de alta parte, pe masura cresterii numarului de Km., se accentueaza uzura cilindrilor.
                              Se impune in prima faza folosirea uleiurilor dedicate (cele recomandate la peste 100.000km) apoi cresterea valorii primei cifre. Pentru a ramane cat mai buna pelicula. Cu ajungerea la temperatura de regim, conteaza enorm cat ramane acolo.
                              Cu cat prima cifra (a vascozitatii) este mai mica (mai fluid) pelicula este mai subtire.
                              Parerea mea este ca trebuie adaptata calitatea uleiului de vechimea motorului si stilul de condus.

                              Comment


                              • #30
                                Eu raman cu ce am spus mai sus, atata timp cat nu consuma ulei cred ca motorul functioneaza bine, si eu va garantez ca deseori o duc in 6000rpm in ciuda km pe care-i are . Decizia iti apartine colegu, noi aici dam doar sfaturi, tu esti cel ce decide, e masina ta. Bafta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF