Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Limuzine > Mercedes Benz A Klasse > Probleme tehnice - A Klasse

Ulei improscat din joja

Probleme tehnice - A Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 01-29-2014, 09:15 AM   #21
allyn31
Member
 
allyn31's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: Bucuresti
Motorizare : 1600 w168
Age: 42
Posts: 90
:
[Member]
Default

Salut. Azi am patit si eu ce a patit Ana. Dupa ce am pornit si am scos-o din zapada, am mai stat 15 minute sa se incalzeasca bine si am plecat. Dupa 5 km s-a aprins uleiul la bord si surpriza! Joja era ridicata si toata capota numai ulei. La masuratoare cu joja nu mai era nici strop de ulei in baie, noroc ca am mai avut circa 500 ml de la schimb. L-am pus pe acela si am reusit sa ajung cu ea in parcare. problema e ca nu sunt sigur daca e de la joja sau s-a rupt ceva! Astept sa deschida la magazine sa cumpar ulei, dar am inima stransa sa nu fie altceva sau doar sa-l fi aruncat pe la joja. Astept sugestii.
allyn31 is offline   Reply With Quote
Old 01-29-2014, 10:07 AM   #22
conels
Senior Member
 
Join Date: Aug 2013
Location: Brasov
Motorizare : 1.7
Posts: 166
:
[Senior Member]
Default

Intr-o zi si eu m-am trezit cu joja putin scoasa si motorul plin de ulei. Toate astea dupa un drum de 400 de Km. Vazand ca nivelul este intre min. si max. am lasat asa. Apoi dupa ce am ajuns acasa, am fost la reprezentanta, unde mi-au spus ca epuratorul trebuie schimbat si nici vorba de segmentare, cu toate ca si la ralanti arunca ulei pe joja ca la robinet si bineinteles mi-au mai descoperit ei mai multe de vre-o 2000 de Euro, dar stiu sigur ca mi-au spus ca nu trebuie segmantat motorul.

Plec de acolo si imi spun sa mai merg la un alt mecanic, sa mai cer o parere, sa pot si eu sa trag o concluzie. Recomandat de-o cunostinta de-a mea, in fine mecanic de mecanic, care la randul lui imi spune ca trebuie segmentat si tot ce trebuie la o segmentare.

La motor s-a schimbat epuratorul si culmea tot arunca uleiul pe la joja, ca la robinet, la ralanti, daca mai si turez am un "mini hidrant".

Deci alta e problema si tare imi e ca numai segmentara o rezolva, o cauza sigur este, de creeaza atata presiune in baie cat sa arunce uleiul pe joja.

Am incercat apoi si la alte marci, de curiozitate, am tras joja in timp ce motorul era pornit si nu arunca nici un gram de ulei. Imi aduc aminte ca la fosta mea masina, o alta marca, cu 400.000 kM in bord am tras joja in timp ce motorul mergea si nu arunca pic de ulei.

Daca la alte masini nu se intampla fenomenul asta, apoi imi e tare greu sa cred ca la masina asta e ceva normal sa arunce uleiul pe la joja.
__________________
Drumuri bune, ganduri si mai bune!

Last edited by conels; 01-29-2014 at 10:15 AM.
conels is offline   Reply With Quote
Old 01-29-2014, 10:11 AM   #23
liviu_tiutiu
Senior Member
 
liviu_tiutiu's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Location: Dr.Tr.Severin
Motorizare : A Klasse W168, 1,4 an 2001
Age: 44
Posts: 135
:
[Senior Member]
Default

Colegule, completeaza linistit cu ulei, da jos suportul filtrului de aer si curata bine zona de sub el ( acolo se aduna uleiul aruncat pe la joja) si nu o sa fie nici o problema.Carabusii sunt mai sensibili pe vreme rece si daca nu incalzesti masina bine si o fortezi......vomita.Acelasi lucru l-am patit si eu acum doua ierni. Am fost nevoit sa plec cu ea fara sa astept sa se incalzeasca si dupa aprox 3km mi-a aruncat tot uleiul din motor pe la joja. Pe bord mi-a aparut -1,5l.M-am incapatanat sa merg cu ea asa gandindu-ma ca nu e nici o problema daca am lipsa 1,5l si dupa cca 15km mi-a taiat-o calculatorul.Pur si simplu mi-a oprit motorul si nu mi-a mai dat voie sa-l pornesc.Am ajuns pana la un peco unde am luat 2l (in ideea ca am lipsa 1,5), am pus in motor 1,5l (de data asta am putut sa o pornesc) dar pe afisaj indica tot -1,5l.Am pus si jumatatea ramasa, ajuns la peco am mai luat 2l pe care i-am pus si tot nu era la nivel dar am reusit sa ajung acasa.Ajuns acasa am facut schimbul de ulei, am curatat bine compartimentul motor inclusiv sub filtrul de aer si merge si in zi de azi fara nici o problema.A ramas cu o sensibilitate la un tachet de la patania respectiva, in rest este ok.
__________________
Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!
liviu_tiutiu is offline   Reply With Quote
Old 01-29-2014, 11:45 AM   #24
allyn31
Member
 
allyn31's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: Bucuresti
Motorizare : 1600 w168
Age: 42
Posts: 90
:
[Member]
Default

Am completat cu 3 litri de ulei, am pornit-o si a mers bine, fara sa observ ca sare pe undeva ulei. Maine dimineata o sa vad cum se comporta, dar e clar ca trebuie lasata sa se incalzeasca inainte de a pornii la drum. De obicei o tin pana trece pe GPL. Azi m-am grabit ca nu stiam daca o scot din zapada si m-a taxat cotetul.
allyn31 is offline   Reply With Quote
Old 01-29-2014, 20:20 PM   #25
adip1962
Senior Member
 
adip1962's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Bucharest
Motorizare : benzina 1,4 l / cutie automata
Posts: 715
:
[Senior Member]
Default

NU am lasat niciodata, la nicio masina din cele avute motorul sa se incalzeasca pe loc. Si nu am avut niciun fel de probleme. In mod identic, nici la masina actuala nu am stat niciodata sa incalzesc motorul indiferent cat de frig era afara. Si, in Bucuresti a fost si frig.
Repet, nu am avut niciodata probleme. Dar nici am turat motoarele excesiv.
Dar daca la aceasta o sa am vreodata probeleme de genul asta, va dau cuvantul meu ca direct la dezmembrari o duc.
Conduc de mai bine de 30 de ani. Niciodata nu am auzit un vreun producator auto sa recomande incalzirea motorului pe loc.
Ce, e drujba?
__________________
Chiar imi place masinuta asta!
adip1962 is offline   Reply With Quote
Old 01-29-2014, 23:00 PM   #26
flavyus1987
V.I.P
 
flavyus1987's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: constanta
Motorizare : 1.4
Age: 29
Posts: 1,635
:
[V.I.P]
Default

Vreau sa fiu martor , poate mai iau si eu cele necesare.Chestii minore.... :P
flavyus1987 is offline   Reply With Quote
Old 01-30-2014, 07:52 AM   #27
nora-marian
Senior Member
 
nora-marian's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Calarasi
Motorizare : 1998 benzina
Age: 45
Posts: 1,640
:
[Senior Member]
Default

Aruncarea uleiului pe la joja nu este normala. Sunt multe cauze, de la punerea uleiului peste nivelul maxim, segmenti uzati sau garnitura de chiuloasa impuscata. Completeaza uleiul lipsa in motor pana ajunge sa-ti indice uleiul pe joja undeva intre minim si maxim. Porneste masina, lasa motorul sa treaca pe gaz si poti sa-i faci o proba pe loc, tine-o accelerata pe la 2500-2700 ture cateva minute, dupa care vezi daca mai scuipa uleiul. Despre incalzirea motorului inaintea plecarii, parerile sunt impartite. Eu o las sa mearga singurica pana cand relantiul scade la valoarea normala.
nora-marian is offline   Reply With Quote
Old 01-30-2014, 21:44 PM   #28
printisorcris
Junior Member
 
Join Date: Dec 2012
Location: Pitesti
Motorizare : 140
Age: 28
Posts: 9
:
[Junior Member]
Default

Buna seara, am patit si eu acelasi lucru acum doua ore, masina este A140, scotea ulei pe joja ca la robinet. Am mai avut aceeasi problema iarna trecuta. Mi-e si frica sa o pornesc maine dimineata.
printisorcris is offline   Reply With Quote
Old 01-30-2014, 21:55 PM   #29
allyn31
Member
 
allyn31's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: Bucuresti
Motorizare : 1600 w168
Age: 42
Posts: 90
:
[Member]
Default

Dimineata cand am pornit, am stat sa se incalzeasca si am mers cu ea fara probleme! A fost destul de frig dimineata, dar m-am ferit sa o turez. Ceva e in neregula cu ele din fabrica. Nu am mai auzit pana acum ca o masina sa arunce tot uleiul din baie pe la joja. Cred ca e cea mai ciudata masina.
allyn31 is offline   Reply With Quote
Old 01-30-2014, 21:57 PM   #30
allyn31
Member
 
allyn31's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: Bucuresti
Motorizare : 1600 w168
Age: 42
Posts: 90
:
[Member]
Default

Quote:
Originally Posted by printisorcris View Post
Buna seara, am patit si eu acelasi lucru acum doua ore, masina este A140, scotea ulei pe joja ca la robinet. Am mai avut aceeasi problema iarna trecuta. Mi-e si frica sa o pornesc maine dimineata.
Mergi fara frica cu ea. Doar sa o lasi sa se incalzeasca in relanti fara sa o turezi.
allyn31 is offline   Reply With Quote
Old 01-30-2014, 22:28 PM   #31
printisorcris
Junior Member
 
Join Date: Dec 2012
Location: Pitesti
Motorizare : 140
Age: 28
Posts: 9
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by allyn31 View Post
Dimineata cand am pornit, am stat sa se incalzeasca si am mers cu ea fara probleme! A fost destul de frig dimineata, dar m-am ferit sa o turez. Ceva e in neregula cu ele din fabrica. Nu am mai auzit pana acum ca o masina sa arunce tot uleiul din baie pe la joja. Cred ca e cea mai ciudata masina.
Mai am un Bmw 320d si acum vreo 3 ani am avut aceeasi problema dar nu era iarna si a fost de la filtrul epurator. Mertzul unde o avea pozitionat filtrul epurator?
printisorcris is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2014, 10:44 AM   #32
printisorcris
Junior Member
 
Join Date: Dec 2012
Location: Pitesti
Motorizare : 140
Age: 28
Posts: 9
:
[Junior Member]
Default

Buna dimineata, azi am pornit masina si am stat cu ochii pe joja, dupa cateva minute de la pornire, am observat ca incepe sa se ridice joja, am scos busonul de la ulei si am observat ca se acumulase presiune mare. Am pus o carpa in locul busonului si am plecat cu ea fara sa o turez mai mult de 1500, am mers pana s-a incalzit, am verificat din nou si tot se crea presiune, am mai lasat-o cateva minute pornita si am vazut ca nu se mai face presiune. Sper sa fi avut un dop de gheata in vreun orificiu si sa se fi rezolvat. Doamne ajuta!
printisorcris is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2014, 20:54 PM   #33
flavyus1987
V.I.P
 
flavyus1987's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: constanta
Motorizare : 1.4
Age: 29
Posts: 1,635
:
[V.I.P]
Default

Acum 2 zile am gasit si eu joja putin ridicata; adica doar 3-5mm.Nu se mai simtea clanc la introducerea jojei.
Am scos calculatorul si am verificat zonele bine stiute unde se formeaza condesul/ "spuma".
Surpriza cea mai mare a fost ca zonele sunt foarte curate.
A fost necesar sa schimb doar oringul de la joja pentru a o fixa mai bine.Cel original era copt, se intarise si era plat.
PS: Folosesc ulei LM de 11900km.
flavyus1987 is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2014, 11:36 AM   #34
LauLaur
V.I.P
 
LauLaur's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Location: Moreni -Dambovita
Motorizare : 1598 cmc benzina
Age: 35
Posts: 2,377
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by allyn31 View Post
Salut. Azi am patit si eu ce a patit Ana. Dupa ce am pornit si am scos-o din zapada, am mai stat 15 minute sa se incalzeasca bine si am plecat. Dupa 5 km s-a aprins uleiul la bord si surpriza! Joja era ridicata si toata capota numai ulei. La masuratoare cu joja nu mai era nici strop de ulei in baie, noroc ca am mai avut circa 500 ml de la schimb. L-am pus pe acela si am reusit sa ajung cu ea in parcare. problema e ca nu sunt sigur daca e de la joja sau s-a rupt ceva! Astept sa deschida la magazine sa cumpar ulei, dar am inima stransa sa nu fie altceva sau doar sa-l fi aruncat pe la joja. Astept sugestii.
Am mai discutat subiectul acesta, parca. La motoarele pe benzina trebuie verificat furtunasul care face legatura intre capacul chiulasei si clapeta de acceleratie. E un furtun in forma de "S". Acolo se aduna multa emulsie si condens si pe gerul asta ingheata.
Uite despre ce vorbesc!
__________________
Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!
LauLaur is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2014, 14:00 PM   #35
adip1962
Senior Member
 
adip1962's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Bucharest
Motorizare : benzina 1,4 l / cutie automata
Posts: 715
:
[Senior Member]
Default

Ca de obicei Laur are dreptate.
Era imposibil ca MB sa fi lansat o masina cu defecte la motor.
Hai sa o luam logic...
Pornesti motorul, arborele cotit incepe sa amestece uleiul, pompa incepe sa traga si sa impinga catre cuzinteti, lagare etc. Se formeaza acea ceata de ulei...
Sare joja...
De ce?
Inseamna ca exista o suprapresiune in carter. Ori, toate motorarele au un circuit de recirculare a gazelor din carter...
Ca intra inainte de filtru de aer, ca intra dupa el, nu conteaza.
Acum... intrebarea de 100, nu 50 de puncte ca e usor...
De ce se formeaza aceasta suprapresiune?
__________________
Chiar imi place masinuta asta!
adip1962 is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2014, 21:24 PM   #36
flavyus1987
V.I.P
 
flavyus1987's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: constanta
Motorizare : 1.4
Age: 29
Posts: 1,635
:
[V.I.P]
Default

Pai uzura a segmentilor, motorul pierde compresie.Sau epurator de gaze "muci".
Furtunasul meu e curat lacrima.
flavyus1987 is offline   Reply With Quote
Old 02-02-2014, 14:37 PM   #37
GGValentin
Junior Member
 
Join Date: Feb 2014
Location: Romania
Motorizare : 1.4
Age: 29
Posts: 9
:
[Junior Member]
Default

Daca este un forum unde puteti sa ajutati, nu fiti rautaciosi si raspundeti-mi si mie, experienta care o aveti poate ma ajuta sa rezolv aceasta problema ! Daca nu imi raspundeti la ce mai exista acest forum?
Am un Mercedez A 140 din 2000
Caruia i-am schimbat bateria si mi-a cerut codul la casetofon. Am introdus de mai multe ori un cod din manualul Radio Audio 10/30 unde la modelul meu Audio 10 CD este afisat un cod RADIO CODE CARD 12343 L-am introdus si imi datea wait apoi din nou sa bag codul si am bagat si acum a ramas blocat pe WAIT ! Am reusit sa scot casetofonul cu doua pile ca nu am cheite. Si pe el scrie :
A 170 820 03 86
S/NO.AL2910Y1048858 - B
Ii mai pot face ceva sa il resetez, sau trebuie sa imi cumpar altul ?
Nu as vrea sa achizitionez altu deoarece mergea foarte bine.
Cine imi poate da si mie un raspuns ????? ca am ajuns in prag de disperare sunt terapeut si fara muzica in masina inebunesc
Daca vreti bani pentru aceste informati imi spuneti ghin.grigore@yahoo.com daca nu vreti sa faceti un bine
GGValentin is offline   Reply With Quote
Old 02-02-2014, 15:20 PM   #38
Heavy D.
Senior Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Cugir/AB
Motorizare : I4 2.0D, I4 2.1TD, V8 7.5 carburator
Age: 49
Posts: 1,113
:
[Senior Member]
Default

Buna ziua !


Se presupune ca un terapeut a trecut prin ceva scoli si stie sa citeasca. Ca atare, regulamentul acestui forum trebuia sa fie prima lectura, obligatorie dealtfel pentru a-ti asigura ceva longevitate pe-aici. Ce cauta problema asta "muzicala" pe un topic legat de joja de ulei aruncata afara ?

Pe de alta parte, a-ti incepe postul cu observatii la adresa celor care te-ar putea ajuta, precum si greselile de ortografie/punctuatie nu te indreptatesc deloc la a primi raspunsuri...

Auzi, Mercedez... Ce marca mai e si asta ? Nu cumva ai gresit forumul ?


Dragos
Heavy D. is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2016, 18:14 PM   #39
getablonda
Member
 
getablonda's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Galati
Motorizare : 1500
Age: 42
Posts: 30
:
[Member]
Default

Ieri, tigaia a aruncat din nou uleiul prin tubul jojei.

Prima oară a făcut asta pe 31 decembrie. Avea doar câteva săptămâni de la ultima revizie.
Pentru că plecam la un drum mai lung, am completat cu trei litri, până la minimum pe jojă - la benzinării este scump uleiul - și totul a fost bine: m-am dus, m-am întors. Bușonul de la ulei a stat la locul lui.

La întoarcere, am mai cumpărat un litru, dar nu l-am pus atunci în motor - parcă presimțeam ceva. Când a aruncat din nou uleiul, ieri, am pus litrul acela și m-a lăsat să plec. Practic, am făcut 7 km cu un litru de ulei, fără să mă mai avertizeze că n-are. Acasă am pus tot bidonul de 4 litri ca să ajungă nivelul la maximum pe jojă.

Demontând clapeta de accelerație nu am găsit gheață și nici spumă în tubul de ventilare a carterului. Se mai și încălzise afară, erau -3, pe când dimineață fuseseră -11.
Clapeta era curată, deși înainte de revizie am umblat la ea și m-am speriat de ce spumă era acolo. Atunci nu am curățat ștuțul de pe carter al tubului de ventilare, pentru că uitasem sprayul în casă și mi-a fost lene să mă mai duc după el. Toată lumea spune că spuma aceea dispare la un drum mai lung... S-ar putea să nu fie chiar așa. Spumă se adună și în gâtul de umplere pentru ulei, unde este ușor de verificat: scoateți bușonul și uitați-vă acolo. La mine, spuma nu a dispărut decât când am dat cu spray. Și, bineînțeles că era înghețată. O poză bună are englezul pe situl lui: http://www.aclassinfo.co.uk/W169/DSC04849.jpg

Ca să nu mai înșir ulei scump pe străzile Galațiului, am scos bușonul de umplere și am improvizat un „capac elastic”, în ideea că va sări el dacă se formează din nou presiune în carter.

Niște poze:
inelul din fața clapetei cu tubul de ventilare a carterului și spuma de ulei înainte de revizie,
clapeta
codurile de eroare care apar când se adună spuma în clapetă
motorul năclăit și
„capacul elastic”: cu motorul pornit, flutură
Attached Images
File Type: jpg 001.jpg (83.7 KB, 64 views)
File Type: jpg 002.jpg (96.3 KB, 63 views)
File Type: jpg 003.jpg (83.3 KB, 63 views)
File Type: jpg 004.jpg (95.6 KB, 62 views)
File Type: jpg 005.jpg (125.3 KB, 62 views)
File Type: jpg 006.jpg (82.4 KB, 42 views)
File Type: jpg 007.jpg (77.2 KB, 44 views)
__________________
A good car is nothing without a good garage.
Mercedes too.
getablonda is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2016, 19:23 PM   #40
LauLaur
V.I.P
 
LauLaur's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Location: Moreni -Dambovita
Motorizare : 1598 cmc benzina
Age: 35
Posts: 2,377
:
[V.I.P]
Default


Tare de tot capacul, M-am ras!
Curata furtunul si pune-i totusi "palaria" la loc.
Am patit-o si eu luni, mi-a vomitat tot din baie.
__________________
Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!
LauLaur is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
din, improscat, joja, ulei


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 06:39 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints