Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Limuzine > Mercedes Benz A Klasse > Probleme tehnice - A Klasse

Ulei improscat din joja

Probleme tehnice - A Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 12-16-2009, 18:34 PM   #1
Ana
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Suceava
Motorizare : diesel
Age: 35
Posts: 113
:
[Senior Member]
Default Ulei improscat din joja

Astazi am vrut sa duc masina in garaj si dupa cateva incercari nereusite prin nameti am vazut zapada inegrita de ulei...am ridicat capota si am constatat ca totul era plin de ulei si joja sarita, in bord nu mi s-a aprins nici un bec, nu iese fum urat mirositor, dar imi este teama sa ma pornesc spre un servise cu ea asa.Mentionez ca am facut schimbul de ulei cam prin septembrie (la reprezentanta) si de atunci am facut cam doua mii de km.Are cineva idee ce ar putea fi?Sau mai bine zis cat de grav este?Va multumesc!
Ana is offline   Reply With Quote
Old 12-16-2009, 18:49 PM   #2
VLADD
Banned
 
Join Date: Jul 2007
Location: Vrancea
Motorizare : 3.2
Posts: 937
:
[Banned]
Default

Oare a sarit joja si uleiul a tasnit pe-acolo ?
Daca nu ai mai avea ulei in motor sigur s-ar aprinde becul respectiv.
Pe joja cat indica ?
VLADD is offline   Reply With Quote
Old 12-16-2009, 18:59 PM   #3
optimus
Banned
 
Join Date: Dec 2008
Location: Braila - Bilbao
Motorizare : 2500 12v
Age: 29
Posts: 290
:
[Banned]
Default

Buna,cred ca ultima persona care a umblat sub capota in graba a uitat sa puna joja sau nu a infipto suficient,si la turatie a esit ulei pe acolo.Varianta 1
E posibil sa nu fi strans capacu la ulei suficient si la vibratii plus turatia motorului sa curga pe la buson .Varianta 2
Incerca sa verifici nivelul uleiului,si eventual sa o pornesti sa vezi daca se scurge pe undeva.Eventual o poza cu locul in care se prelinge ulei.(daca nu ai ulei in motor deloc trebue sa completezi ca alfel se gripeaza)
Quote:
Cu respect dany
optimus is offline   Reply With Quote
Old 12-16-2009, 19:26 PM   #4
Ana
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Suceava
Motorizare : diesel
Age: 35
Posts: 113
:
[Senior Member]
Default

Multumesc pentru raspunsuri.Maine dimineata voi verifica nivelul uleiului.Sunt surprinsa ca s-a intamplat acum, mai precis dupa o zi in care masina "s-a odihnit".In septembrie am facut revizia la Reprezentanta si de atunci nu am mai ridicat capota decat pentru a pune apa la parbriz....are vreo importanta faptul ca temperatura a fost mult scazuta sau acum a fost sa fie?
Ana is offline   Reply With Quote
Old 12-16-2009, 19:30 PM   #5
VLADD
Banned
 
Join Date: Jul 2007
Location: Vrancea
Motorizare : 3.2
Posts: 937
:
[Banned]
Default

N-are nici o importanta temperatura.
Probabil in lupta cu zapada ai accelerat-o puternic si a scuipat mai mult ulei.
Verifica nivelul, eventual completeaza si la sfarsit infige bine joja la loc.
VLADD is offline   Reply With Quote
Old 12-16-2009, 19:39 PM   #6
optimus
Banned
 
Join Date: Dec 2008
Location: Braila - Bilbao
Motorizare : 2500 12v
Age: 29
Posts: 290
:
[Banned]
Default

@vladruse
Quote:
Verifica nivelul, eventual completeaza si la sfarsit infige bine joja la loc
Dar...incerca sa completezi cu acelasi tip de ulei,ca alfel face un fel de spuma sau ceva de genu asta.De preferat sa gasesti un atelier micut unde sa iti faca ce vrei tu la masina si sa nu te stoarca de bani.
optimus is offline   Reply With Quote
Old 12-16-2009, 19:58 PM   #7
nel
Senior Member
 
nel's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: sibiu
Motorizare : 2400 d
Age: 43
Posts: 243
:
[Senior Member]
Default

Ce masina ai benzina sau diesel? La benzina poate sarii joja de la un rateu,sau epurator infundat si gazele ies pe unde e mai usor(joja ulei).
nel is offline   Reply With Quote
Old 12-16-2009, 20:08 PM   #8
optimus
Banned
 
Join Date: Dec 2008
Location: Braila - Bilbao
Motorizare : 2500 12v
Age: 29
Posts: 290
:
[Banned]
Default

Doamna are 1,4 benzina,din spusele colegei masina inzepezita sa turat masiv si nu a avut joja bine infipta a sarit uleiul afara,daca dadea rateuri cred ca colega ne preciza(asta e parerea mea).
Quote:
Cu respect dany
optimus is offline   Reply With Quote
Old 12-17-2009, 09:56 AM   #9
Ana
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Suceava
Motorizare : diesel
Age: 35
Posts: 113
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by optimus View Post
Doamna are 1,4 benzina,din spusele colegei masina inzepezita sa turat masiv si nu a avut joja bine infipta a sarit uleiul afara,daca dadea rateuri cred ca colega ne preciza(asta e parerea mea).
Masina este 1.4 benzina din 2001, are 145.000 de km, o am de aproape trei ani, a venit cu carte servise ceea ce ma face sa cred ca km ar fi reali si in afara de kitul de ambreiaj schimbat la o luna dupa achizitie nu am avut probleme majore cu ea.A fost intretinuta numai la Reprezentanta (desi nu cred ca e important) si fac in fiecare zi cam 50 de km cu ea.Marti am mers cu ea fara nici un fel de probleme, nu a dat nici un fel de rateuri si nu a dat semne ca ar avea ceva, a stat in curte pana ieri dupa amiaza cand am incercat sa o duc in garaj, a fost accelerata puternic in lupta cu nametii si cand am coborat sa dau zapada de pe langa roti am vazut minunea.In dimineata asta am constatat ca nu mai am deloc ulei, dar nu am curajul sa o pornesc.Ma gandesc ca din septembrie de la schimbul de ulei facut atunci, daca joja nu ar fi fost infipta bine ar fi avut tot timpul din lume sa iasa.Imi cer scuze, dar eu nu ma pricep deloc la masini ("minte de femeie"), insa cineva mi-a spus in dimineata asta ca ar putea fi motorul, mai bine zis ca ar trebui segmentat!!!!Ma ia cu groaza cand ma gandesc la asta...parca nu imi vine a crede pentru ca masina nu a fost forjata, drumul pe care il fac zilnic cu ea este un European destul de bun, iar cand am mers prin locuri "denivelate" mai mult de 40 la ora nu am avut inima sa merg, am facut schimburile la ulei la timp, dar cine stie...voi incerca sa fac o programare pe undeva asta in cazul in fac curajul sa o pornesc.Multumesc mult pentru raspunsuri!
Ana is offline   Reply With Quote
Old 12-17-2009, 10:03 AM   #10
optimus
Banned
 
Join Date: Dec 2008
Location: Braila - Bilbao
Motorizare : 2500 12v
Age: 29
Posts: 290
:
[Banned]
Default

Cred ca nici gand de segmentare,nu vad rostu doar ca ti-sa scurs uleiul intru-un mod necunoscut tie. Incerca sa completezi si dai cheie nu cred ca va fi nici o problema. Cred ca cineva din zona iti poate readuce linistea daca ar vrea sa arunce un ochii la masina.
Quote:
Cu respect dany
optimus is offline   Reply With Quote
Old 12-17-2009, 10:26 AM   #11
king kong
Senior Member
 
king kong's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: Piatra Neamt
Motorizare : V 220 CDI
Posts: 558
:
[Senior Member]
Default

Nu imi vine sa cred ca nu mai ai deloc ulei si nu ti se aprinde martorul in bord . Mai verifica uleiul dar de data asta sterge joja cu ceva hartie igienica sau servetele deoarece in perioada de iarna se mai face condens pe joja si nu adera uleiul la ea aratand ca si cum nu ai avea ulei . Fa operatiunea asta si mai vorbim . De segmentat nu cred ca e cazul , ca sa pierzi atata ulei prin evacuare trebuia sa mergi cu un mare nor de fum albastrui in spatele masinii ceea ce era de observat . Se intampla foarte des cazuri cand sare joja de ulei si pierzi uleiul deoarece multi nu infing bine joja in locasul ei .
king kong is offline   Reply With Quote
Old 12-17-2009, 11:07 AM   #12
nickbal
Senior Member
 
nickbal's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Craiova
Motorizare : 2.200 CDI
Age: 36
Posts: 506
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by king kong View Post
Nu imi vine sa cred ca nu mai ai deloc ulei si nu ti se aprinde martorul in bord . Mai verifica uleiul dar de data asta sterge joja cu ceva hartie igienica sau servetele deoarece in perioada de iarna se mai face condens pe joja si nu adera uleiul la ea aratand ca si cum nu ai avea ulei . Fa operatiunea asta si mai vorbim . De segmentat nu cred ca e cazul , ca sa pierzi atata ulei prin evacuare trebuia sa mergi cu un mare nor de fum albastrui in spatele masinii ceea ce era de observat . Se intampla foarte des cazuri cand sare joja de ulei si pierzi uleiul deoarece multi nu infing bine joja in locasul ei .
Colegul are dreptate. Nu cred ca are cum sa fie baia goala. In plus, nu cred ca ai pierdut in acel loc 1.5-2 litri. Daca a ramas o pata mica, (sau ma rog: 100-200 de grame) ar fi trebuit sa se fi gripat motorul de la ultimul drum, ca doar nu o fi mers pe uscat.

De consumat, nici asta nu o cred. Din septembrie pana acum, sa pape un schimb complet, cred ca faceai inimioare de fum albastru in urma.

Treaba cu segmentatul, parca nu ar fi cazul la Km care ii are dar... se poate sa scape compresie in baie si sa arunce joja afara (evident ca ea nu a fost infipta bine). Eu am facut aproape 80.000 de Km cu o Nova care papa ulei si scapa compresie in baie de imi arunca busonul in sus cand o forjam, dar la nivel completam cu 1litru la 5.000 de Km si asta la final, inainte sa o vand. De aia cred ca nu avea cand sa consume un schimb intreg.

Oricum, nu porni masina pana nu te asiguri ca ai ulei in motor.

Bafta!
__________________
W203 - 2001
nickbal is offline   Reply With Quote
Old 12-17-2009, 12:02 PM   #13
Ana
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Suceava
Motorizare : diesel
Age: 35
Posts: 113
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by nickbal View Post
Colegul are dreptate. Nu cred ca are cum sa fie baia goala. In plus, nu cred ca ai pierdut in acel loc 1.5-2 litri. Daca a ramas o pata mica, (sau ma rog: 100-200 de grame) ar fi trebuit sa se fi gripat motorul de la ultimul drum, ca doar nu o fi mers pe uscat.

De consumat, nici asta nu o cred. Din septembrie pana acum, sa pape un schimb complet, cred ca faceai inimioare de fum albastru in urma.

Treaba cu segmentatul, parca nu ar fi cazul la Km care ii are dar... se poate sa scape compresie in baie si sa arunce joja afara (evident ca ea nu a fost infipta bine). Eu am facut aproape 80.000 de Km cu o Nova care papa ulei si scapa compresie in baie de imi arunca busonul in sus cand o forjam, dar la nivel completam cu 1litru la 5.000 de Km si asta la final, inainte sa o vand. De aia cred ca nu avea cand sa consume un schimb intreg.

Oricum, nu porni masina pana nu te asiguri ca ai ulei in motor.

Bafta!
Am verificat din nou uleiul si intr-adevar a mai ramas ceva, dar sub nivelul minim, am pornit motorul, dar surpriza, beculetul de la ulei nu vrea sa semnalizeze neregula, am accelerat-o pana la 1500-2000 si nu mai iese ulei, am sunat la Reprezentanta si de acolo mi s-a spus sa completez cu ulei (numai Mobil 1 OW40) si sa ma duc maine la ei.Problema e ca pana la Reprezentanta am cam 60 de kilometri de facut si am mari emotii daca sa ma pornesc sau nu, dar nici alta alternativa nu prea am.Precizez ca nici urma de fum dupa mine, am fost atenta tot timpul pentru ca am mai avut un Passat diesel care era producator de fum si tot timpul comentam ca Mercedesul de cand il am nu m-a afumat niciodata.O sa merg sa cumpar ulei si apoi sa imi fac curaj sa merg spre service.Multumesc tuturor pentru sfaturi si sustinere!
Ana is offline   Reply With Quote
Old 12-17-2009, 12:22 PM   #14
nickbal
Senior Member
 
nickbal's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Craiova
Motorizare : 2.200 CDI
Age: 36
Posts: 506
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by Ana View Post
Am verificat din nou uleiul si intr-adevar a mai ramas ceva, dar sub nivelul minim, am pornit motorul, dar surpriza, beculetul de la ulei nu vrea sa semnalizeze neregula, am accelerat-o pana la 1500-2000 si nu mai iese ulei, am sunat la Reprezentanta si de acolo mi s-a spus sa completez cu ulei (numai Mobil 1 OW40) si sa ma duc maine la ei.Problema e ca pana la Reprezentanta am cam 60 de kilometri de facut si am mari emotii daca sa ma pornesc sau nu, dar nici alta alternativa nu prea am.Precizez ca nici urma de fum dupa mine, am fost atenta tot timpul pentru ca am mai avut un Passat diesel care era producator de fum si tot timpul comentam ca Mercedesul de cand il am nu m-a afumat niciodata.O sa merg sa cumpar ulei si apoi sa imi fac curaj sa merg spre service.Multumesc tuturor pentru sfaturi si sustinere!
Completeaza pana la nivel si mergi fara nici o grija, nu se poate intampla nimic tragic in cei 60 Km. Ai pierdut pe la joja de cand ai facut schimbul. Pune bine joja dupa completare si daca vrei sa fi impacata opreste la jumatea drumului si mai verifica odata. Sigur vei avea uleiul sub nivel pentru ca va fi imprastiat pe toti peretii interiori ai motorului, dar vazand ca ai nivel pe joja vei fi linistita.

Cred ca vei da banii degeaba la Reprezentanta, dar nu uita sa ii pisezi cu faptul ca nu te anunta nimik daca esti sub minim. Acum nici eu nu stiu daca masina are senzor de nivel; daca nu are nu avea ce sa te anunte. Nu cred ca scazuse presiunea atata de mult incat sa aprinda lampa de motor defect.

Eu de exemplu ma vaiet ca nu am joja deloc si depind doar de acea sonda (senzor) de nivel.

Anunta-ne si pe noi de rezultat si nu mai spune ca nu te pricepi la masini ca ne-ai explicat problema mai bine decat multi de pe acest forum.

Bafta!
__________________
W203 - 2001
nickbal is offline   Reply With Quote
Old 12-17-2009, 12:41 PM   #15
valyvis10
Senior Member
 
Join Date: Jul 2007
Location: Craiova
Motorizare : 1,7 CDI
Posts: 406
:
[Senior Member]
Default

Din cauza temperaturii scazute s-a intamplat.
Cand aveam oltcit, la -15 grade celsius, cand am pornit-o, a sarit busonul de la ulei, indoind capota, dar mai grav a #scuipat# semeringul de la arbore dinspre cutia de viteze (ambreiaj) si pierdeam pe acolo uleiul.
Bucura-te ca a avut pe unde sa iasa suprapresiunea creata in carter fara sa produca alte distrugeri.
La motoarele foarte mari, gen locomotiva/vapor, exista clapeti de explozie, pe unde suprapresiunile create in carter sunt eliminate fara a cauza distrugeri.
valyvis10 is offline   Reply With Quote
Old 12-17-2009, 14:42 PM   #16
Ana
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Suceava
Motorizare : diesel
Age: 35
Posts: 113
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by nickbal View Post
Completeaza pana la nivel si mergi fara nici o grija, nu se poate intampla nimic tragic in cei 60 Km. Ai pierdut pe la joja de cand ai facut schimbul. Pune bine joja dupa completare si daca vrei sa fi impacata opreste la jumatea drumului si mai verifica odata. Sigur vei avea uleiul sub nivel pentru ca va fi imprastiat pe toti peretii interiori ai motorului, dar vazand ca ai nivel pe joja vei fi linistita.

Cred ca vei da banii degeaba la Reprezentanta, dar nu uita sa ii pisezi cu faptul ca nu te anunta nimik daca esti sub minim. Acum nici eu nu stiu daca masina are senzor de nivel; daca nu are nu avea ce sa te anunte. Nu cred ca scazuse presiunea atata de mult incat sa aprinda lampa de motor defect.

Eu de exemplu ma vaiet ca nu am joja deloc si depind doar de acea sonda (senzor) de nivel.

Anunta-ne si pe noi de rezultat si nu mai spune ca nu te pricepi la masini ca ne-ai explicat problema mai bine decat multi de pe acest forum.

Bafta!
Inclin sa cred ca am acel senzor deoarece la un moment dat chiar l-am inlocuit, imi amintesc doar ca din cand in cand "tipa" si aparea martorul "HI". La diagnoza mi s-a spus ca senzorul ar fi "dus" si ca e mai bine sa il inlocuiesc deoarece atunci cand voi avea o problema la ulei e posibil ca sa nu fiu anuntata.Am mania de a pastra pentru fiecare masina "istoricul" facturilor si a interventiilor suferite si asta pentru ca mi-a placut faptul ca atunci cand am cumparat A-ul avea o mapa in care era toata viata masinii inclusiv bonurile de la schimburile de ulei din Germania. Pana maine nu mai este mult.Din pacate, stiu ca Reprezentanta e o solutie costisitoare, dar nu am alternativa pentru ca mecanicii din zona in care locuiesc eu au o mare problema cu A-urile (se plang ce e greu de lucrat, inghesuite, etc) asa ca nu am ce face si trebuie sa ma duc la Restaco si sa clarific problema...sper doar sa nu fie prea grav si mai ales ca, conform facturii, acel senzor ar mai fi inca in garantie, desi nu cred ca are vreo relevanta pentru ei.Inca o data multumesc!
Ana is offline   Reply With Quote
Old 12-17-2009, 16:30 PM   #17
optimus
Banned
 
Join Date: Dec 2008
Location: Braila - Bilbao
Motorizare : 2500 12v
Age: 29
Posts: 290
:
[Banned]
Default

Daca zici ca le faci la reprezentanta e posibil sa ai doar chitanta, ca senzorul sa fie acelasi(sa mai discutat aici ce fel pacalesc astia lumea).
Quote:
Cu respect dany
optimus is offline   Reply With Quote
Old 12-18-2009, 13:03 PM   #18
Ana
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Suceava
Motorizare : diesel
Age: 35
Posts: 113
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by optimus View Post
Daca zici ca le faci la reprezentanta e posibil sa ai doar chitanta, ca senzorul sa fie acelasi(sa mai discutat aici ce fel pacalesc astia lumea).
Tocmai m-am intors de la "pomul laudat" adica de la Reprezentanta si am rezolvat problema... se pare ca principala cauza a fost faptul ca am fortat-o prin nameti, nu pierde ulei pe nicaieri, am facut diagnoza pentru linistea mea sufleteasca si au completat necesarul de ulei.Tot pentru linistea mea sufleteasca am schimbat uleiul din cutie....aveam un fix cu asta deoarece eu de cand am masina (trei ani si 45000 de km) nu am binevoit sa fac gestul asta.Am platit 410 lei (diagnoza, ulei cutie - 2 litri si ulei motor - 3 litri Mobil 1OW40) si am plecat de la dansii sperand sa nu mai ajung curand.Va multumesc tuturor pentru sfaturi ...acum nu mai ramane decat sa imi doresc sa fie curatat drumul de nameti ca sa pot scote si eu "piticozaurul" la plimbare si sa apara un mecanic in zona in care locuiesc eu care sa aiba "chef" sa se uite si la masina mea ca sa nu mai fiu nevoita sa merg la Reprezentanta.
Ana is offline   Reply With Quote
Old 10-07-2010, 21:13 PM   #19
kissy
Junior Member
 
Join Date: Aug 2009
Location: iasi
Motorizare : 1400
Posts: 6
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by Ana View Post
Tocmai m-am intors de la "pomul laudat" adica de la Reprezentanta si am rezolvat problema... se pare ca principala cauza a fost faptul ca am fortat-o prin nameti, nu pierde ulei pe nicaieri, am facut diagnoza pentru linistea mea sufleteasca si au completat necesarul de ulei.Tot pentru linistea mea sufleteasca am schimbat uleiul din cutie....aveam un fix cu asta deoarece eu de cand am masina (trei ani si 45000 de km) nu am binevoit sa fac gestul asta.Am platit 410 lei (diagnoza, ulei cutie - 2 litri si ulei motor - 3 litri Mobil 1OW40) si am plecat de la dansii sperand sa nu mai ajung curand.Va multumesc tuturor pentru sfaturi ...acum nu mai ramane decat sa imi doresc sa fie curatat drumul de nameti ca sa pot scote si eu "piticozaurul" la plimbare si sa apara un mecanic in zona in care locuiesc eu care sa aiba "chef" sa se uite si la masina mea ca sa nu mai fiu nevoita sa merg la Reprezentanta.
Cu parere de rau ca am vazut abia acum problema care ai avut-o tu. In aceeasi perioada am patit la fel si cauza care mi-au gasit-o mecanicii este ca s-au format stelute de gheatza sau gheatza chiar pe epurator si la pornirea motorului in sezonul rece apar astfel de probleme. Problema s-a rezolvat prin spalarea motorului, cutiei de viteze si tot ce se poate pe sub capota si sub masina, inlocuirea uleiului care cred ca este prea gros pentru iarna din Romania (10W40) mai ales in Modova -34 de grade.
kissy is offline   Reply With Quote
Old 10-08-2010, 13:41 PM   #20
moisedan
Senior Member
 
Join Date: Feb 2010
Location: Bucuresti
Motorizare : 1400 cmc 82cp 1999
Age: 39
Posts: 203
:
[Senior Member]
Default

Salut,

Daca vrei sa verifici nivelul de ulei fara sa deschizi capota si sa te murdaresti pe maini, poti sa faci astfel:
1. Pui contactul
2. Astepti pana cand pe bord apare o iconita de ulei si una de ceas
3. Se apasa pe butonul 000.0 de 2 ori intr-o secunda
Pe display poate sa aparea OK sau -1,5L sau - 1L sau HI
Daca iconita de ceas lunineaza intermitent nu se poate face o masurare corecta....se reia procedura dupa un anumit timp.
Pentru ca operatia sa fie corecta motorul trebuie sa fie oprit de minim 15 min.
moisedan is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
din, improscat, joja, ulei


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 17:46 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints