If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
Multumesc ca ati revenit la o discutie civilizata.
Editarea postului in care apar linkurile respective este inutila din moment ce autorul le-a retrans vizionarea pe youtube.
Situatie in care toata lumea este multumita, sper, iar conflictul s-a incheiat.
Bafta la facut publicitate. Cine vrea bardahl sa-l cumpere doar fiecare baga ce vrea in masina lui. Doar ar trai si mecanicii saracii
Desi sa sti ca cine e posesor de mercedes , sau cel putin cea mai mare parte din ei se uita de 2 ori inainte sa puna ceva in motor ce nu e verificat si paraverificat.
Si mai tine cont de un aspect, diferenta aia de pret intre bardahl si ulei original MB sau aral, sau mobil , sau castrol, sau altele chiar crezi ca intereseaza atat de mult pe cineva care a dat o gramada de bani sa-si ia mercedes ? Crezi ca se uita la 50 lei diferenta la un schimb de ulei ? Eu m-as mira sincer.
Asta merge la masini de consum, nu la MB.
Bafta la vandut iluzii ! si spor la publicitate.
" Nu ma intereseaza sa fac teste uleiului folosit (uzat). din moment ce el se schimba, este pentru ca a trecut de foarte multe ori, prin acel ciclu de rupere al structurii molecurale - implicit de a-si pierde proprietatile initiale. "
Ba eu cred ca te intereseaza chiar foarte mult. Pentru ca ai ciclu de viata de 10mii km la ulei. Din cei 10.000 tu testezi sa zicem cand e nou la 0 km si vezi la test ca mama ce bun e si traiesti cu impresia ca ai facut afacere excelenta cumaprand bardahl pt motor. Asa am facut eu , bardahl xtc racing pt motocicleta 929 rr , juma de pret fata de motul 300v full sintetic. Fuaii ce afacere am facut , in teste era peste motul. Si mai are ala de mi-l vinde exclusivitate .... deja ma umflam ca o gasca in pene ce afacere am facut.
Si ghici ce, mi-am luat masina , am facut teste la 3000 km si la 5000 si a cedat lamentabil fata de motul si aral si mobil la aceeasi km. Asa ca am renuntat la bardahl.
Daca tot esti vanzator ai acces la masina de verificare, fa test cu bardahl la vreo 5000 km, ai sa fi surprins cat slaba pelicula are.
Daca tot esti vanzator ai acces la masina de verificare, fa test cu bardahl la vreo 5000 km, ai sa fi surprins cat slaba pelicula are.
Multumesc de info. cum am spus in posturile anterioare, voi reveni cu niste date.
sper exacte.
Iar legat de uleiurile de pe piata noastra, sa fim seriosi, 90% din uleiul (si dau un exemplu doar) MOTUL, este contrafacut. (pot continua si cu mobil sau castrol).
exista o foarte mare diferenta intre uleiurile produse peste granita noastra si cele care se comercializeaza la noi.
dar intram in alte polemici si nu isi au rost discutiile.
santate si numai bine!
Iti dau mare dreptate cu uleiurile din romania, am facut test intre Mobil 1 pe care l-am cumparat din state prin ebay pe comanda si acelasi cod de mobil, diferentele au fost semnificative. Ceea ce se vinde la noi este mult sub cel adus din state. Am auzit unele vorbe cum ca ar fi produs pe la turci sau in fine.
Adevarul este ca decat mobil de la magazin contrafacut mai bine bardahl de 100 de ori, nu e un ulei rau, asta numa nu inteleg de ce are pelicula asa slaba dupa ce se uzeaza putin.
Cand mergem vara pe circuit cu motoarele luam bardahl toti , pt ca pt aia 1000 km cat tine un schimb merge cel mai frumos motorul cu el.
As fi curios care sunt intervalele de schimb date pt ulei 5w40 auto si 10w60 motocilete sport.
Dupa ce am efectuat teste de pelicula cam pe la 3000 maxim la cel de motocicleta si pe la 5000 cel de masina, peste deja nu mai realizeaza pelicula suficienta. ( scadere cu 25% fata de uleiu nou ).
Trebuie sa recunosc totusi aspectul ca facut test cu ulei nou bardahl bate motul 300v ( cel mai scump sintetic 100 ron litru ) la test de pelicula si e la juma de pret. La motociclete sport se schimba foarte repede asa ca nu tare conteaza cum se comporta peste 3000km.
Eu cred ca are foarte multi aditivi si prea putina baza, si aditivii se uzeaza foarte repede. Da asta doar daca ai avea fisa tehnica sa vedem compozitia...
Si totusi, comparativ cu uleiul MB original, e sub el, din toate punctele de vedere. si ca nou si ca vechi, si ca pret de 2 ori mai ieftin.
cat costa 5l de XTC C60 10w50 discount 10%?
si as mai vrea informatii despre, detalii solutia curatare sistem racire.
Multumesc
va salut! pretul este de 43,28 lei / litru ulei MOTO .
15w50 este auto si are pretul de 37,51 lei / litru.
10 w40 : 41,67 lei / litru.
diesel clasic si turbo cu turatii reduse : BM7 10w40 : 35,84 lei / litru
acord discountul de 10% in continuare. multumesc si scuze de intarziere (nu am fost in oras).
Si eu am folosit acum 4000km Ulei bardahl xtc c60 10w40 in motor M111940 si din pacate peste 3000km au inceput sa se auda tachetii. L-am schimbat cu L-Moly 10w40 si si-au revenit imediat. La inceput mergea foarte frumos motorul, insa intr-o buna zi a inceput sa se auda un tachet dupa care 2... si tot asa pana am ajus sa aud din mers acele socuri de tacheti. Numai dupa ce turam motorul peste 2500 de ture disparea sunetul metalic care, dupa ce coboram tuaratia, reaparea ascendent.
Nu recomand acest ulei pentru acest tip de motor.
Poate pentru motociclete se merita, masini sport care schimba des uleiul, dar nu pentru cazanele noastre care vad ulei odata la 8000-10000km.
Nu vreau zic ca e un ulei prost, dar cel putin nu e bun pentru kilometraj indelungat pe acest tip de motor.
Ce-ti mai face mb-ul ? sper ca e bine ca nu ne-am auzit de mult, xtc60 e pana la 3000 maxim, e ulei racing, toata gama lui de la 10-40 la 10-60. E la jumate pretu fata de motulu ala verde ( motociclistii stiu la ce ma refer ). Chestia e ca pana la 3000 e a dracu de bun in motocicleta cel putin, ca dupa aia e de "cacao cu lapte" e partea a doua, ca nu-i pasa nimanui ca oricum se schimba. Am bagat si eu in honda 10-50 ul, mai aveam senzatia ca schimb in unt, asa fain mergea, da nu rezista mult.
Bine zici tu pt motociclete e rentabil, pentru masina nu e.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment