Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei 2T in motorina pentru lubrifierea injectoarelor recomandat sau nu ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu am bagat numai eu ulei 2T, sunt multi membrii care fac acelasi lucru si sunt multumiti.
    Oricum nu raspund la provocarile tale. Iti pierzi timpul cu un subiect care nu te intereseaza din moment ce tu nu intentionezi sa folosesti niciodata asta.

    Comment


    • Eu bag un litru de ulei 2T mineral la un plin 90l motorina,fac asta de vreo 3 ani si nu am avut nici cea mai mica problema,nu scoate fum mai mult decat un diesel fara ulei de amestec,nu s-a infundat catalizatorul,nu nimic.

      Comment


      • Foarte interesant ! Poti sa ne spui si ce motorizare ai ?

        Comment


        • Pentru toti carcotasii,cred ca un lucru e clar: rau nu poate face acest tratament!!!Eu desi nu am avut modificari spectaculoase ale motorului dupa folosirea uleiului 2T, pot spune ca am "convertit" inca 3-4 prieteni cu diverse marci(Mercedes,Audi,Vw) la acest tratament pentru ca teoretic eu il vad benefic .Acum faptul ca unele motoare "raspund" si unele nu la acest tratament , cred ca sunt doar exceptiile care intaresc regula.De saptamana viitoare,dupa 3000 de km pauza,urmeaza sa mai administrez si eu o doza de ulei motorului, asa preventiv...25 de lei....o pizza , ce naiba...Stima.
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • Si pe urma sa nu le mai cumperi injectoarele si pompele de mii de euro !!!
            Cu S-ul nu te pui.

            Comment


            • Toti producatorii de masini vor sa faca bani, iar cei care produc carburanti nu vor sa mai cheltuie bani cu aditivi, din cauza asta s-a scos sulful din motorina si plumbul din benzina.
              Aproape toate masinile care se produc acum au garantie maxim 5 ani, ceea ce nu se intampla acum 20 de ani.
              Argumentul cu " buna credinta " nu tine cand vine vorba de trilioane de euro anual. Masina care nu se strica si carburantul care nu dauneaza nu vor fi scoase niciodata pe piata.

              Comment


              • Motorina de altadata

                Originally posted by Alex_w203_C2005 View Post
                Toti producatorii de masini vor sa faca bani, iar cei care produc carburanti nu vor sa mai cheltuie bani cu aditivi, din cauza asta s-a scos sulful din motorina si plumbul din benzina.
                Aproape toate masinile care se produc acum au garantie maxim 5 ani, ceea ce nu se intampla acum 20 de ani.
                Argumentul cu " buna credinta " nu tine cand vine vorba de trilioane de euro anual. Masina care nu se strica si carburantul care nu dauneaza nu vor fi scoase niciodata pe piata.
                Sulful din motorina s-a scos datorita cerintelor UE pentru producatorii auto si anume norme de emisii din ce in ce mai scazute.Cum si cat credeti ca ar fi rezistat filtrele de particule la vechiul tip de motorina care, sa recunoastem era 'dumnezeiesc' pentru pompele si injectoarele masinilor.
                Ceeace facem noi acum prin 'aditivarea' artizanala a motorinei nu este altceva decat o mana de ajutor data functionarii bune si de lunga durata a sistemului de injectie.
                Spor la amestec.
                ML270 CDI 2004

                Comment


                • Originally posted by Levi View Post
                  de când i-am băgat ulei, n-am parcurs decât în jur de 150 de km, dar mi s-au liniştit injectoarele (unul cloncănea chiar bine). Altă schimbare în afara faptului că agregatul merge mai rotund şi mai liniştit (sunetul acela specific al motoarelor Diesel din generaţia lui), nu am observat până acum, dar e prea devreme să trag concluzii. La vară mi-am planificat un circuit mai lung (cca. 4500 de km), şi dacă se realizează, voi reveni ...
                  Am revenit. Am parcurs 5500 de km, cu ulei adăugat. Nu pot să spun mai multe dacât ce am descris mai sus ... După cum văd, rezultate spectaculoase (consum mai mic, mărire putere, etc.) nu se pot aştepta, ceea ce e şi firesc, din moment ce acest ulei nu are efect de NOS ... Probabil, efectul e pe lungă durată, după cum zic şi colegii în citatele de mai jos ...

                  Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                  un lucru e clar: rau nu poate face acest tratament!!! Teoretic eu il vad benefic. Acum faptul ca unele motoare "raspund" si unele nu la acest tratament, cred ca sunt doar exceptiile care intaresc regula...
                  Originally posted by emanoeladrian View Post
                  Ceea ce facem noi acum prin 'aditivarea' artizanala a motorinei nu este altceva decat o mana de ajutor data functionarii bune si de lunga durata a sistemului de injectie.
                  De acord !

                  Originally posted by Siegfried
                  Dar cat era garantia acum 20 de ani?
                  Mda, bună întrebare, aştept şi eu cu nerăbdare răspunsul ...
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • Acum 20 de ani...aveam garantie la masinile ...din plastic,chinezesti, luate de la marinari ....dar acum 15 ani,dam un exemplu,un Sprinter ducea cu injectia originala ...de la 500000 km in sus,sa nu mai spunem si de celelalte piese pentru ca acum vorbim de garantia utilajului.De ce acum,in Germania, raiul masinilor pe asfalt,in marea majoritate a anunturilor auto dedicate Sprinterelor, modelul de 15 ani e mai scump ca cel de 5 ani,la modelul de 15 ani gasesti km de la 500000 in sus cu motor original iar la cele noi gasesti de la 100-120000 injectoare si turbine schimbate, sa nu mai spunem de motoare complet schimbate la 200-250000 de km ????Or fi nemtii prosti si le vand pe cele noi...la reducere de sarbatori????Asta e doar un exemplu din activitatea mea de zi cu zi, cei care mai cunosc sunt invitati sa prezinte....Nu spune nimeni sa te inchini la "zeul 2T" dar nici sa afirmi contrariul atata timp cat suntem constienti zic eu,ca rau nu poate face...In rest, e doar dilema " unei ciorbe de burta in locul uneia de perisoare" , in functie de gustul fiecaruia.Stima.
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • Originally posted by Levi View Post

                      Mda, bună întrebare, aştept şi eu cu nerăbdare răspunsul ...
                      Salut , Levy ! .

                      Raspunsul se afla in curtea ta .

                      Comment


                      • Originally posted by Alex_w203_C2005 View Post
                        Foarte interesant ! Poti sa ne spui si ce motorizare ai ?
                        Este un Nissan Patrol 3.0 DI turbo 2003,un motor extrem de pretentios.

                        Am mai avut un Patrol cumparat de nou cu care am facut 1.480.000 km fara nici un fel de reparatie la motor,nu mi-a cazut nici macar un injector la el si am folosit aceasi proportie de amestec 1l de ulei de amestec la un plin de motorina,multi cred ca uleiul de amestec sintetic este mai bun,dar eu am folosit numai ulei mineral.

                        Comment


                        • Sunt sigur ca tot mai multi vor intoarce capul pe strada dupa minunatul tau tuning, si, in curand, si dupa fumul pe care ai sa-l scoti daca mai bagi mult mehlem in bietul motor.[/QUOTE]

                          'Mehlemul' de care vorbesti il bagau taximetristii greci din Atena acum 20 de ani (pe vremea aia lucram inca la Tarom) si erau tare multumiti de el, cel care ma ducea si ma aducea de la aeroport avea o Toyota Corona cu motorul la peste 500.000Km,nici o reparatie si abia se auzea de sub capota de frumos ce 'torcea'. Nu noi am inventat roata !
                          Fiecare e liber sa aleaga ce face cu masina personala si cum o intretine,eu raman la parerea mea ca 2T adaugat in motorina lungeste viata sistemului de injectie si ne tine banii in buzunar .
                          Last edited by emanoeladrian; 07-02-2013, 00:37 AM.
                          ML270 CDI 2004

                          Comment


                          • Toyota, desi e o masina care nu imi place, trebuie sa recunosc ca precum si BMW sau MERC stiu sa faca motoare cu distributie desteapta. De aici si din calitatea pieselor vine durabilitatea unui motor.
                            Eu am avut toyota luata de noua in care nu am bagat nimic altceva decat benzina si uleiul pe care il puneau la revizii, la 100k km, cand ii schimbam uleiul, imi era mila sa il arunc, atat de bine arata, ziceai ca e nou. Si o alergam ca hotii de cai.
                            Prin 2008 Kia a cumparat tehnologia de la Toyota pe care ei nu o mai foloseau din 2001.
                            NU mai spun ce avea BMW in 1997.
                            Diferenta a fost facuta mereu de tehnologie si ingineri, si nu miracole.
                            Uite cateva linkuri despre distributia variabila:
                            http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52 The M52 and S52 engine was on the Ward's 10 Best Engines list from 1997 to 2000.[1]
                            http://en.wikipedia.org/wiki/VVT-i - distributie variabila din anul 1991

                            Everything is timing

                            Comment


                            • Dom' Siegfried, incearca sa-ti masori totusi cuvintele.

                              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                              Comment


                              • S-a facut curatenie.M-am saturat de discutii in contradictoriu.

                                Topicul se inchide.

                                sigpic

                                "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF