Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei 2T in motorina pentru lubrifierea injectoarelor recomandat sau nu ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cand am facut testul cu amestecul , am facut Bucuresti-Istambul. Nu am mers 35 km . Nu fac treaba cu amestecul cand nu plec la drum lung, deoarece nu fac plinul frecvent si nu stau toata ziua cu ulei 2T la mine.
    De ce nu este buna motorina de la LukOil? In Bucuresti , benzinariile se alimenteaza de la rezeva Petrom de pe centura. Daca treci pe acolo uitate ca sunt cisterne de la toate corporatiile.
    Last edited by noroc; 06-25-2013, 22:23 PM.

    Comment


    • Am zis ca e prima impresie dupa 35 de km, o sa consum tot rezervorul asta cu uleiul de la Lukoil , dupa aceea trag o concluzie definitiva in ce priveste marca asta . La faza cu consumul pot sa spun clar ca il scade deoarece bag de 7 luni ulei 2T la fiecare alimentare si ii fac consumul real de fiecare data, fara sa ma iau dupa calculator.

      Motorina folosita de mine e de la Mol, cea mai ieftina ( am bagat si scumpa si nu a fost absolut nici o diferenta - daca te uiti pe eticheta la pompa scrie 0.0....01% aditivi -adica in realitate nimic pentru care iti cer o groaza de bani in plus).
      Cred ca cea mai buna/curata e de la OMV- Petrom, dar nu bag din considerente patriotice, nici nu vreau sa trec pe langa cei care ne vand propriul petrol si duc banii in Austria.

      Filtrul de particule nu cred ca se infunda deloc daca pui cu masura , si oricum nu se infunda asa de repede chiar daca ar face rau uleiul . Eu pun de ceva timp si nu am nici un simptom ca s-ar fi infundat ceva. Masina merge mai bine decat atunci cand am luat-o in octombrie anu trecut. Dar e mai bine sa faci ce crezi tu ca e mai sigur decat sa mergi cu frica.
      Last edited by Alex_w203_C2005; 06-26-2013, 00:14 AM.

      Comment


      • Colegul Siegfried are perfecta dreptate.Referitor la motorina am bagat si eu de la OMV din aia scumpa dar nicio diferenta,in schimb bag de la Hei din aia mai scumpa si chiar imi place cum merge Mertanica.Colegul Alex lasa patriotismul ca faci pe patriotul pe buzunarul tau(patrioti trebuiau sa fie cei care au facut privatizarea,nu noi).

        Comment


        • In lipsa unor masuratori exacte suntem sclavii senzatiilor. Mie azi mi se poate parea ca masina fuge mai tare sau e mai lenesa, ca motorul suna mai bine sau mai rau, aceeasi vodca e mai tare sau mai slaba ca ieri, ca e mai cald azi ca ieri la aceeasi temperatura indicata de termometru samd.


          Singurul test de performanta este o masuratoare pe dyno, am postat undeva unul si arata clar ca puterea scade cu maglavais in motor.
          Ce putem face noi, si asta destul de empiric pentru ca sunt si alti factori atmosferici in ecuatie, este sa masuram viteza maxima pe acelasi traseu sau masurarea acceleratiei, sa zicem 100-180 in aceeasi treapta.
          Restul se rezuma la impresii si placebo. La mine in cartile masinilor pe care le-am avut scrie clar atat la diesel cat si la benzina, nici un aditiv sau altceva nici in ulei si nici in combustibil.

          Oricum, nu m-a lamurit nimeni ca macar motoarelor euro 2-3 le dauneaza motorina actuala.
          Despre motorina de la lukoil iti spun toti mecanicii, pentru ca la ei se inchide cercul.
          Si eu, tot in urma impresiilor am ramas la motorina de la MOL, si numai romaneasca nu e nici asta ))

          Comment


          • Originally posted by Siegfried View Post
            La mine in cartile masinilor pe care le-am avut scrie clar atat la diesel cat si la benzina, nici un aditiv sau altceva nici in ulei si nici in combustibil.
            De acord, insa TOTI combustibilii sunt aditivati in bezinarii. Chiar ieri vorbeam cu un director OMV BG care mi-a explicat faptul ca ei primesc combustibili fie de la Lukoil, fie de la Petrom, diferenta/transformarea in "calitatea OMV" fiind datorata exclusiv tipului si cantitatii de aditivi ulterior adaugati.
            Asadar, vorbim de o baza identica de motorina/benzina transformata ulterior in "super", "100", "fuel economy" etc. (marketing) DOAR prin aditivare.
            Eu mai am in cap un principiu, pe care, din pacate, nu-l respect mereu: ce merge bine nu trebuie facut sa mearga mai bine.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • Sau altfel spus "Echipa castigatoare nu se schimba niciodata!" :P
              Nemultumitului i se ia darul!

              Comment


              • Siegfried, motorina veche din anii 90 avea o cantitate mai mare de sulf decat cea din ziua de azi. Eram destul de mic atunci , dar stiu cand venea bunicul cu motorina verde pentru a pune la tractor. Avea o culoare diferita fata de cea avem astazi la pompa, si era foarte unsuroasa, ungea cu ea balamalele la usi, si mirosea foarte puternic de la aditivi, stiai sigur cand varsai motorina ca ramanea mirosul pentru cateva zile.

                Motoarele facute in perioada respectiva au fost construite sa mearga pe motorina care avea calitate de ungere superioara. Asta ar fi motivul pentru care motoarele mai vechi ar avea probleme cu motorina "moderna" slab aditivata.

                Steradulescu, daca altii si-au dat viata pentru tara asta , atunci pot sa dau si eu cativa lei in plus, nu vreau sa continui discutia pentru ca e off-topic.
                Last edited by Alex_w203_C2005; 06-26-2013, 14:43 PM.

                Comment


                • Motorina pentru agricultura e subventionata, asta e motivul pentru care e colorata. Ca sa nu fie comercializata in benzinarii.
                  Iar motorina mai scumpa, este tocmai cea mai aditivata; undeva e un viciu de rationament.

                  Comment


                  • Care este diferenta intre motorina care era euro2-3 si cea actuala? Daca nu era o diferenta oare mai baga cineva ulei in motorina adica amestec? Este foarte simplu, ceea de acuma este mult mai uscata, nu o zic eu din senin treaba asta, o zic multi benzinari.
                    Astazi dupa ce am scris pe forum, am plecat pana in apropiere de Brasov, facut plin , pus ulei XADO 2T( eu folosesc din acesta si in motor, este un ulei ff bun). Rezultatul: incantator, pot spune ca de data acesta nu mai era nici un efect placebo. Am folosit si motorina de la LukOil si din aceea ieftina. Repet in motor euro3 fara DPF, dar cu 2 EGR , unul infundat total.

                    Comment


                    • Nu e nici un viciu in rationament, daca lumea e dispusa sa plateasca atunci se pune si pretul corespunzator. Singura diferenta care ar conta e nivelul de mizerii din motorina, cat de curata este, in general cea mai scumpa e si putin mai curata.

                      Comment


                      • Uitati un articol despre sulful din motorina : http://en.wikipedia.org/wiki/Ultra-l...European_Union

                        Nu cred ca are legatura culoarea verde cu subventionarea din agricultura , verdele vine de la sulf. Cine a curatat butoaie cu batoane de sulf stie cum arata substanta si era identica cu cea a motorinei din 90.
                        Uitati o poza cu batoanele de sulf:

                        Mai uitati un articol stiintific in care se spune ca trebuie sa pui lubrificant in combustibil daca nu are destul sulf. Sulful din diesel in 1993 era de 5000 de parti pe milion, acum e doar de 50 de parti pe milion, deci de 100 de ori mai putin.
                        Attached Files
                        Last edited by Alex_w203_C2005; 06-26-2013, 19:10 PM.

                        Comment


                        • Parerea mea e ca ai cautat si tu un articol cu sulf acolo, nici nu te-ai uitat macar pe ce site ai intrat si de unde, doar vrei sa-ti demonstrezi tie ceva, ca noua nu ai reusit.
                          Uite ce simplu e sa intri pe un site romanesc, al comerciantului direct:

                          Si gasesti si procentul: Continut de sulf mg/kg max.10 <10

                          Comment


                          • Nu incerc sa convertesc pe nimeni, dar daca un articol de la Penn State University nu e legitim, nu stiu ce sa mai zic.
                            Si faptul ca motorina de la Mol are chiar mai putin de 50 ppm dovedesteste ca e mult mai grav. Nu e nimeni obligat sa faca ce spun eu sau altii si nu e datoria mea sa conving pe nimeni.
                            Bafta !

                            Comment


                            • Mai precis: "College of Agricultural Sciences", unde fiecare studinte emerit isi da cu parerea. E legitim, ca nu scrie in lege ca nu ai voie sa postezi diverse pareri pe net. Ca si aici.
                              Auleu, e grav tare, aduceti bidoanele de sulf. In state sunt complet alte norme de poluare si se vand complet alte utilaje fata de europa.
                              N-am nevoie de bafta, eu merg la sigur. De bafta ai nevoie tu, care bagi diferite mehlemuri in motor.
                              Last edited by Siegfried; 06-26-2013, 20:07 PM.

                              Comment


                              • Foarte bine punctat Siegfried!Numai bine!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF