Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Turometru w201 2.0d om601

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    De asta îi zice "QUICK REPLY" ? La 1 minut după mine ai şi dat replica ...
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #17
      Nu am alternator cu W
      `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

      now - bicicleta !

      0744 239 949

      WEB
      http://garajautodiag.blogspot.com

      Comment


      • #18
        Originally posted by sovieticool View Post
        Nu am alternator cu W
        E simplu ,Schimba-l cu unul cu w

        Comment


        • #19
          Citiţi un pic mai atent, nu mă pricep eu foarte mult, dar înţeleg că nici Entty nu are alternator cu W. A scos un fir din alternator, iar după aia a făcut restul şmecheriilor în ceas. Şi la mine îi scos firu', dar nu funcţionează, turometrul se dă peste cap la maxim în ralanti, iar la acceleraţie se mişcă un pic înapoi, şi atât. De accea vreau să fac şi eu treaba aia în ceas. Să fiu corectat dacă greşesc.
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #20
            Originally posted by Levi View Post
            Citiţi un pic mai atent, nu mă pricep eu foarte mult, dar înţeleg că nici Entty nu are alternator cu W. A scos un fir din alternator, iar după aia a făcut restul şmecheriilor în ceas. Şi la mine îi scos firu', dar nu funcţionează, turometrul se dă peste cap la maxim în ralanti, iar la acceleraţie se mişcă un pic înapoi, şi atât. De accea vreau să fac şi eu treaba aia în ceas. Să fiu corectat dacă greşesc.
            Levi nu cumva ai polaritatea inversata la ceas ? + la - si invers ...

            Comment


            • #21
              Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
              Levi nu cumva ai polaritatea inversata la ceas ? + la - si invers ...
              Tu pe MINE mă întrebi ? Da' ce-s eu, electrician ? Acum serios, mersi, e o chestie, am să-i spun să verifice şi asta, dar până mă întorc la el, mai durează. La noi se lucrează ardeleneşte, încet şi cu treabă bună. Oricum, figurile alea din ceas tre' făcute obligatoriu. A, şi stai, că mai am o fază faină la vitezometru: i-am pus cablul de la motorul nou, mi l-a legat la ceas, şi a rămas ca la cutie să-l pună mecanicul. Zis şi făcut. Pornesc cu maşina în probă (trebuiau făcute nişte reglaje la maneta schimbătorului, frecau tijele de jos, blabla), accelerez, acul - nimic. Deşteptul de electrician, când a pus cadranul la loc, a sărit acul sub opritorul ăla de la zero, pe care ar trebui în mod normal să culce cînd eşti cu maşina oprită. El săracu' încerca să urce, dar se lovea de opritor. Oricum tre' să mai desfacă ceasurile ... Eh na, fără d-astea ce-ar fi viaţa ? Monotonie şi plictissss ...
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #22
                Salut,

                Levi, daca ai turometru de benzinar langa integrat exista un condensator atentie NEPOLARIZAT care are o valoare prea mare, avand in vedere situatia ta trebuie schimbat cu o treime din valoarea initiala sa-ti coboare acul in plaja unde trebuie, pe turometru este specificat clar + si -, fi atent sa nu fie inversat, din alternator firul trebuie scos inaintea blocului de diode de pe una din cele 3 faze, dupa cum am spus la mine faza era numerotata ci II, la turometru diesel exista conform pozei neamtului 2 integrate, condensatorul respectiv este pozitionat in acelasi loc atat la benzinar cat si la diesel, nu ai cum sa-l ratezi),


                Cum zicea neamtu daca condensatorul este prea mare acul o ia razna, micsorezi condensatorul si acul se `potoleste`)

                Sall..

                Comment


                • #23
                  Mersi încă odată pt. informaţii. Am dat o fugă azi la electrican, i-am deschis topicul, i-am arătat tot ce scrie aici, el zice că a înţeles (că eu nu, recunosc), urmează undeva la sfârşitul săptămânii viitoare, cred, să mă duc la el cu maşina. Vreau neapărat să fiu şi eu de faţă, să văd cu ochii mei, să pricep, că nu strică ... Revin şi eu cu informaţii, sper pozitive.
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #24
                    off topic :

                    I-ai aratat si postul cu datul cu capul de monitor ?

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                      off topic :

                      I-ai aratat si postul cu datul cu capul de monitor ?
                      Nu, am fost domn la faza aia. I-am selectat doar cele două topicuri importante, unde scria concret de condensatoare, nave spaţiale, submarine şi centrale nucleare ...
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #26
                        Cand ati pus turometru pe 2.0 d sa ma anuntati si pe mine !
                        Cateva poze cu cazanul meu de zi cu zi
                        Attached Files

                        Comment


                        • #27
                          Pai din clipul lui entty se pare ca i-a reusit miscarea

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                            Pai din clipul lui entty se pare ca i-a reusit miscarea
                            Lui Entty. Nu lui Aerox. Aerox vrea pe 2.0d
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • #29
                              Se poate pe orice tip de turometru atata timp cat ai W si bord cu turometru cu TD + si -.
                              `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                              now - bicicleta !

                              0744 239 949

                              WEB
                              http://garajautodiag.blogspot.com

                              Comment


                              • #30
                                pe w201 2.0 d apus cineva?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF