Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Trepidatie W211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trepidatie W211

    Salut..
    Am si eu o problema cu masina..
    Daca cineva a mai patit si ma poate ajuta cu un sfat, apreciez.
    Masina trepideaza la viteza intre 125-135 km/h
    Trepideaza toata caroseria, se simte in volan..
    Am fost la mecanic, am schimbat pivoti, brate..
    Echilibrat rotile de 4 ori..
    Verificat geometrie..
    Verificat cardan , flanse, diferential...
    La fel face..
    Nu mai stiu ce sa i fac..
    Multumesc.
    Mentionez ca face la fel si cu rotile de iarna, alte jante alte anvelope...

  • #2
    Salut,

    Verifica tampoanele motor, asa am patit eu - la motorul 1.8 kompressor - si tot nu imi dadeam seama ce ar putea avea, echilibrasem roti, incercasem si cu setul de iarna - vara. Am schimbat tampoanele ( desi mecanicii ziceau ca n-au nimic, nu-s curse si mai merg ) si am scapat de trepidatie.

    Comment


    • #3
      Buna ziua!
      Eu aveam vibratii cand porneam/opream si la ralanti. Vibra de aveai impresia ca esti cu IMS-ul. Am schimbat suporti motor si cel de la cutie si de atunci au disparut toate vibratiile. Am mai avut o problema inainte de schimbul suportilor. In mers , daca scoteam din viteza si apasam frana imi scadeau rotatiile motorului pana la 600 rpm/min de aveai impresia ca moare motorul. Acum habar nu am daca cumva din vibratii motorul gatuia vreun furtun de vacum sau era altceva dar la mine va jur ca a disparut imediat dupa ce am schimbat suportii.
      O zi buna!

      Comment


      • #4
        Ca sa vezi daca e de la tampoane, scoate-o la liber cand mergi la viteza la care vibreaza.
        Daca tot vibreaza nu are nici o legatura cu motorul.

        Comment


        • #5
          O sa incerc sa vad daca trepideaza si scoasa din viteza...
          Mersi..la asta nu m am gandit.

          Comment


          • #6
            Azi am reusit sa fac un drum mai lung in afara orasului..
            La fel trepideaza si scoasa din viteza..exact la 130km/h..
            Inca n am rezolvat o..pfff.

            Comment


            • #7
              Cauciucuri deformate, profil tocit neuniform, greutati difetite.....
              De vetificat si axul volanului, acolo unde intra in caseta (are un surub, poate fi slabit).
              Rulmentii i-ai verificat?
              http://www.w204.ro

              Comment


              • #8
                Ca sa elimini rulmentii cauta o portiune de drum drept, da-i 130, fa-o sa vibreze si apoi vireaza usor ca si la scihmbare de banda.
                Totodata rulmentii huruie se simt la mana ca au joc, slabe sanse sa fie chiar aia, doar nu a verificat nea Dorel cu 500 de palinca la bord. Incearca alte roti, e mai simplu.
                Sigur le-a verificat omul sa nu fuleze, nici janta nici guma. Ia vezi montata daca fuleaza, roata sus si invarti de ea, tii un reper fix.

                Cardanul e cam simplu, ridica spatele, baga in viteza si da-i la 130 la ora, vezi daca vibreaza si daca vibreaza cam de unde vine.

                Comment


                • #9
                  Da..
                  Asta urmeaza sa fac..
                  Sa o ridic de spate undeva si sa i dau 130 asa cu rotile in aer..
                  Sa vad daca gasesc pe cineva sa mi imprumute un set de roti, sa elimin si problema rotilor..
                  Multumesc de sfaturi..
                  Apropo..
                  Am echilibrat rotile de..cred ca de 6 ori deja
                  De ce difera de la o vulcanizare la alta?
                  Zic or fi rotile..merg sa le echilibrez, zero zero..
                  Ok, tot trepideaza..merg la alta vulcanizare..
                  Aoleu, pai nu sunt bine echilibrate boss..le face ala zero zero...tot trepideaza..
                  Merg la alta...ah boss..nu sunt bine echilibrate..
                  Mama lor de vulcanizari..

                  Comment


                  • #10
                    Nu-s in stare sa utilizeze aparatele alea conform specificatiilor, pun rotile aiurea ca pozitionare pe suport, nu respecta indicatiile si le da tot timpul altceva. Sunt sigur ca si daca faci de 2 ori in acelasi loc tot le da neechilibrata. Greu am gasit o vulcanizare unde sa aiba astia habar sa echilibreze, sa foloseasca cheie dinamometrica nu sa stranga la pistol etc. Dar din 6, una tot tre sa fi nimerit ceva acolo.

                    Comment


                    • #11
                      Daca sunt prost echilibrate , in teorie vibreaza intre 110-120 km/h .

                      Comment


                      • #12
                        Informatii despre echilibrare roti: (sursa www masini ro)
                        "Cum se echilibreaza corect rotile:
                        1. Se curata jentile de praf/mizerie;
                        2. Se urca roata pe masina de echilibrat, unde lucratorul trebuie sa masoare R-ul jentii si J-ul acesteia, apoi sa introduca valorile corecte in masina de echilibrat. Acestea pot fi observate pe display-ul masinii de echilibrat si eventual corectat lucratorul, daca se observa vre-o greseala;
                        3. plumbul vechi trebuie inlaturat de pe janta, in totalitate, daca nu s-a inlaturat atunci cand roata a fost curatata;
                        4. Se coboara protectia rotii, moment in care, de regula masina incepe sa invarta roata. Aceasta/roata trebuie invartita de masina si oprita de aceasta fara ajutor uman. Se accepta uneori, dupa afisarea valorilor greutatilor ce urmeaza a fi puse pe janta, oprirea manuala a rotii;
                        5. Se instaleaza greutatea de plumb, la exterior, apoi roata trebuie invartita de masina din nou. Nu se pun greutatile la exterior si la interior dupa o singura invartire!!!!
                        6. Dupa ce masina de echilibrat a invartit roata din nou, se pune greutatea indicata, la interior. Daca pe ecranul masinii apare o alta valoare in afara de 0 la exterior, NU TREBUIE MONTATA GREUTATEA LA INTERIOR!
                        7. Dupa ce s-a instalat plumbul si la interiorul jentii, masina trebuie sa mai invarta roata odata. Daca apar valorile de 0(interior) cu 0(exterior), se trece la ultima verificare;
                        8. Se slabeste janta de pe axul masinii de echilibrat, apoi se invarte roata pe axul in pozitie fixa, se fixeaza roata in aceasta noua pozitie pe axul masinii de echilibrat si se actioneaza din nou invartirea rotii de catre masina de echilibrat. Daca si dupa aceasta ultima verificare, masina indica valorile 0 cu 0, atunci se poate considera roata echilibrata!"

                        PS: Reciteste punctul 8 !

                        Pune accent pe roti, eventual imprumuta un set de roti si testeaza....
                        Axul cardanic are lipita o greutate cu rol de exhilibrare. Poate la tine s-a desprins? Dar daca vibratiile ar fi provenit de la ax, s-ar fi manifestat in permanenta, cred!
                        http://www.w204.ro

                        Comment


                        • #13
                          Frecventa de rezonanta e data de masa rotii (scade) si de elasticitatea arcurilor (creste cu cat arcul e mai dur).
                          Dar da, pe acolo e 100-130 pt ca masinile in general seamana intre ele.
                          Daca era de la cardan cred ca se simtea si peste acea viteza, nu doar acolo.
                          Cardanul e legat mai rigid de sasiu, nu prin arc, deci eu zic ca ar trebui sa il cam simti intr-o banda mai larga, nu doar la rezonanta asa cum se intampla cu rotile care transmit vibratia prin arcuri.


                          Degeaba o echilibrezi daca guma e deformata. Aia ori se vede la ochi ca "bate", dar nu e regula.
                          Am una care bate la ochi si n-are nici pe dracu.

                          Gasisem la Curtea de Arges o vulcanizare cu masina hunter. Aia isi incarca roata cu o rola, o invarte si iti masoara vibratiile si iti spune cu cat sa rotesti cauciucul sau ce plumbi sa pui.
                          Dar nu am gasit in Cluj asa ceva. Omul era un italian care s-a stabilit acolo mai demult, probabil rapit de "frumusetile" locului.
                          Last edited by Sharky; 07-02-2018, 11:39 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Mdah...
                            S a rezolvat..yuhuuu...
                            Deci..sa ma beep beep in vulcanizarile lor si sa ma beep beep cu aparatele lor de echilibrat..
                            In urma banilor investiti in directie, geometrie, verificat cardan, suporti motor, cutie, etc...
                            Echilibrat rotile la 5 vulcanizari diferite..
                            M am gandit sa roluiesc jantele..
                            Caut o vulcanizare care are asa ceva..
                            Gasesc..merg sa vad care i treaba..
                            Zice profesionistu de acolo, pai sa vedem daca trebuie..
                            Le da jos toate 4 le pune pe aparat si mi spune ca el nu considera ca trebuie roluite..
                            Ii povestesc toata istoria si mi spune sa l las sa le mai echilibreze si el o data si sa merg in proba..
                            Zis si facut...
                            Merg in proba....0-170km/h...nici o vibratie, NIMIC.
                            Profesionist omul? Clar ca da..n am zis o la figurat ci la propriu..
                            Putea sa le roluiasca si sa mi ia banii degeaba?
                            Putea...dar am dat doar 40 ron pt demontat, echilibrat si montat 4 roti..
                            Nota 10 cu steluta..
                            Nu stiu daca am voie sa spun numele vulcanizarii pt a bu se considera reclama..
                            Dar o recomand din toate punctele de vedere.

                            Comment


                            • #15
                              Pai fa o recomandare.
                              Zi unde ai fost degeaba si unde ti-a rezolvat problema.

                              Si in oamenii care ti-au luat degeaba bani pe verificat suporti motor/cutie si directie, fara sa fie in stare sa le excluda pe baza indiciilor.
                              Bine ca n-ai schimbat nimic.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF