Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Tester Mercedes mai vechi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tester Mercedes mai vechi

    ca orice incepator am o droaie de nedumeriri si indrumari. exista undeva in bucuresti cineva cu tester pentru mercedes-uri mai vechi (in speta pentru un 190 e)? e cam lenes la pornire si desi i-am schimbat bujiile nu se vede mare diferenta. mai are si o mica bataie care nu pare a fi din tacheti... si nu as vrea sa o iau pe incercate.

  • #2
    Poti vedea pe AUTODATA cam ce trebuie pentru diagnoza la tipul tau de masina.Eu am tot W201 si nu am gasit nicaieri jucarie de testat.Din cite stiu are un injector pentru pornirea la rece.
    Vii la o intilnire cu baietii si daca DOK te poate ajuta o va face cu mare placere.

    Comment


    • #3
      stii cumva un numar de telefon al lui dok? sunt nerabdator sa o vad functionand la parametri normali!

      Comment


      • #4
        Eeeeee....nici chiar asa...nu putem deranja omul oricind....asteapta sa iti scrie si dupa aceea....Omul merita respect.

        Iti inteleg nerabdarea dar stii vorbele vechi....cu rabdarea treci marea

        Comment


        • #5
          tester pentru 190 nu vei gasi nici in bucuresti si nici in alta parte, da baga mai multe detalii. ce inseamna pornire lenesa la tine? ce motor? cm3, cai, carburatie/ injectie, an fabricatie. Sta la ralanti dupa ce porneste, la cate ture? oscileaza motoru? intrerupe? chestii dastea, DETALII, ca pe forum nu ghiceste nimeni problema ta

          Comment


          • #6
            pornire lenta inseamna faptul ca acum la 0 grade ii dau vreo trei chei si nu stiu cate pedale sa o ia din loc, iar cand porneste trebuie sa o accelerez de cateva ori ca sa stea la relanti. odata facute toate manevrele de mai sus sta la 800 rpm fara probleme. i-am schimbat in prima faza bujiile dar mare lucru nu s-a vazut. un bun prieten m-a ajutat si i-a aerisit un pic injectoarele (a iesit ceva apa cu rugina) dar problema a ramas . am auzit ca ar trebui curatata nu stiu ce broasca dar nu vreau sa o iau pe bajbaite si sa ma rog de ea mult timp. problema e ca alerg destul de mult cu masina prin tara si nu vreau sa am vreo surpriza neplacuta sa raman prin cine stie ce localitate unde nici macar acoperire la telefon nu am. motorul este de 1,8 injectie, 80 KW(banuiesc in jur de 109 cai) fabricatie 1991. masina arata foarte bine, o sa revin si cu ceva foto dar am luat-o lunea trecuta si de marti nu am vazut bucurestiul si nici casa asa ca va rog sa intelegeti nerabdarea !

            Comment


            • #7
              pai poti sa-i dai tu 100 de pedale, ca nu e dacie sa-i dai sprituri, e injectie si pompa baga cum stie ea nu ca-i dai tu pedale. Incearca sa-i pui contactul si sa-l lasi vreo 20 de secunde inaite sa dai la cheie ca poate nu baga pompa cum trebuie, sau trage aer pe undeva si se goleste instalatia de benzina, sau pune-i contactul de 2-3 ori si lasa-l 5-7 secunde, ca eu cred ca nu ajunge penzina la injectoare

              Comment


              • #8
                Cind ai o mashina veche, nerabdarea nu ishi are locul. Neexistind aparatura de testare, sint nishte chestii care se iau metodic. Altfel nu-i dai de cap. Asha ca incepem cu inceputul. Biziie pompa citeva secunde cind ii pui contactul ?

                Comment


                • #9
                  scuze de intarziere. da, pompa bazaie. am incercat si varianta colegului cu lasatul contactului mai mult de 20 sec si celelate dar problema ramane. deci......ce urmeaza?

                  Comment


                  • #10
                    Acul economizorului din bord cum sta la ralanti si in ture constante ?

                    Comment


                    • #11
                      Daca va ajuta ....imi spui exact tipul motorului cu anul de fabricatie si puterea din talon...va fac niste print-screenu-ri din autodata in limita timpului si daca are date pentru respectivul motor...

                      Iae daca a intrat DOK pe felie ..e ca si rezolvata..

                      Comment


                      • #12
                        Acum imi dau seama ca si eu aveam aceleasi probleme cu c 180 ul meu. Motorul zace desfacut acum , deci nu mai are probleme deloc pana il pun astia la loc.

                        La mine nu tinea relantiul, bazaia ceva in bord pe locul pasagerului dupa ce puneam contactul.
                        ca sa tina relantiul trageam de cablul de acceleratie si il fixam la 1200 de ture. Daca il fixam mai mic , dupa cateva porniri si opriri intr-o zi iar ramaneam fara relanti.

                        Si in fiecare dimineata aveam aceiasi problema, pornirea , mai ales pe frig o faceam din 2-3 chei si cu pedale ajutatoare.

                        Cand motorul era muncit, daca opream , pornirea era buna si fara pedale, dar cam scremuta.

                        mentionez ca furtunul cu gaze de carter era scos afara, uzura motorului.... si baietii mi-au zis ca variatiile turometrului si faptul ca nu tine relantiul erau din cauza asta, a furtunului, cica vacumurile nu isi mai faceau treaba. Eu cred ca era bullshit. Voi ce parere aveti?

                        Era injectia Dok oare?
                        Last edited by Traveler; 02-11-2008, 19:28 PM.

                        Comment


                        • #13
                          tipul motorului este mercedes 10, 1797 cmc , 80 kw, fabricat 1991. hmmmm!!! dezarmanta imagine imi prezinti cu motorul desfacut. ma cam ia transpiratia dar la ce bafta am eu la masini...pentru inceput i-am luat fisele, capacul de la delcou si rotorul, dar am un feeling ca nu ma opresc aici. sa ma indrept oare spre probleme mai serioase gen injectoare, pompa sau repartitor ???
                          am auzit ceva vorbe ca injectia asta mecanica e destul de pacatoasa. oare in ce sens? ce parere aveti? sa nu radeti sau sa va suparati de unele intrebari de-ale mele dar pana acum nu m-am lovit asa de tare de mercedes si problemele sale. cert e ca imi place masina si vreau sa fac sa mearga la parametrii sai intregi dar sa vedem cat ma tine si buzunarul.

                          Comment


                          • #14
                            iata ce ti-am promis...si cu codurile de defect date prin citirea procentuala a aparatului..



                            Comment


                            • #15
                              Sa nu desfaci motorul, e cel mai rau lucru, dupa aia ori tre sa refaci tigaia, ori sa il schimbi si ambele te vor costa cam la fel. Cel putin din experienta mea.
                              Acum imi pare rau ca l-au desfacut marlanii, macar acum aveam masina , chiar daca imi dadea gaze de carter.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF