Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Mercedes Benz... mai vechi > Mercedes Benz W116/W126 > Probleme tehnice - W116/W126

tehnic w116

Probleme tehnice - W116/W126


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 04-14-2014, 13:21 PM   #41
altho
Senior Member
 
altho's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: bacau
Motorizare : 2800
Age: 50
Posts: 956
:
[Senior Member]
Default

Aproximativ fulia pompei bate cu fulia motorului.

Am montat galeria de admisie...am gasit o gaura in galerie care nu are corespondent in chiulasa .adica corpul chiulasei e complet, fara gaura.
La ce serveste gaura aia, ca in partea opusa galeriei, are o gaura redusa la dimensiunea unui surub de 10, dar fara filet
Attached Images
File Type: jpg 20131211_150645.jpg (97.9 KB, 101 views)
File Type: jpg Picture 019.jpg (91.8 KB, 98 views)
altho is offline   Reply With Quote
Old 04-15-2014, 15:28 PM   #42
altho
Senior Member
 
altho's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: bacau
Motorizare : 2800
Age: 50
Posts: 956
:
[Senior Member]
Default

Poza cu chiulasa...Are o gaura acoperita de imbus.
Cred ca trebuie scos "dopul" , ca sa circule apa ptr. pata calda?
Sau inund motorul cu apa ?
Attached Images
File Type: jpg 66.jpg (119.0 KB, 93 views)
altho is offline   Reply With Quote
Old 04-17-2014, 09:01 AM   #43
altho
Senior Member
 
altho's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: bacau
Motorizare : 2800
Age: 50
Posts: 956
:
[Senior Member]
Default

Nu are nimeni un W116 pe carburator, sa ma ajute cu poze "live" de la motor?

Sa vad si eu unde vin tevile de apa, in carburator, motor, pe sub galerie?
din pozele de pe net si cele furnizate mai sus-multumesc inca odata- mai mult ghicesc pozitiile.

Iar tevile alea 2 de pe pg anterioara - sunt in ceata cu partea unde se infinge pe la fulia pompei de apa.
Attached Images
File Type: jpg Picture 0111.jpg (126.1 KB, 76 views)
altho is offline   Reply With Quote
Old 04-23-2014, 08:25 AM   #44
altho
Senior Member
 
altho's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: bacau
Motorizare : 2800
Age: 50
Posts: 956
:
[Senior Member]
Default

Eu intreb ...eu raspund.
Am rezolvat circuitul de apa, stiu acum care unde vine.
Mai am cateva vacumuri sa le ghicesc, apoi mai vedem.
altho is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2014, 20:25 PM   #45
altho
Senior Member
 
altho's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: bacau
Motorizare : 2800
Age: 50
Posts: 956
:
[Senior Member]
Default

Am primit radiatorul de ulei original, se pupa cu radiatorul de apa, DAR are o supapa "in plus" pe teava de tur a uleiului.
Chiar daca vreau sa o dau jos, -sa nu o folosesc - e prea stransa in piulite si as rupe radiatorul.
As vrea sa stiu daca avantajeaza folosirea ei, sau mai bine zis la ce foloseste ?
Nu stiu daca se vede codul, : 116 187 01963 / 116187 0494
Attached Images
File Type: jpg Picture 009.jpg (155.0 KB, 58 views)
File Type: jpg Picture 003.jpg (128.8 KB, 25 views)
File Type: jpg Picture 005.jpg (186.2 KB, 21 views)
altho is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2014, 21:29 PM   #46
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 2.0D, 1.8
Age: 45
Posts: 4,044
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by altho View Post
radiatorul are o supapa pe teava de tur a uleiului, codul: 116 187 01963 / 116187 0494. La ce foloseste ?
Ambele coduri dau ”oil pump” sau "öl pumpe", iar aici http://www.german-spob.de/start.php?...9&language=eng zice ”Oil Pump - To Oilfilter Housing”, adică ar duce la carcasa filtrului de ulei. Nu știu ce pompă poate fi, din moment ce nu are nici fire electrice, nici altceva care să indice că se angrenează ceva în carcasa piesei ...
Quote:
Originally Posted by altho View Post
Chiar daca vreau sa o dau jos, -sa nu o folosesc - e prea stransa in piulite si as rupe radiatorul.
Păi, în poze se vede că ai dat-o jos până la urmă ...
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Levi is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2014, 08:31 AM   #47
altho
Senior Member
 
altho's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: bacau
Motorizare : 2800
Age: 50
Posts: 956
:
[Senior Member]
Default

Nu am reusit sa desfac furtunul aferent supapei, partea care tine in radiator.
Daca nu folosesc supapa, leg direct conducta metalica care vine de la filtru de ulei- daca desfac piulita buclucasa .
altho is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2014, 10:27 AM   #48
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 2.0D, 1.8
Age: 45
Posts: 4,044
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by altho View Post
Nu am reusit sa desfac furtunul aferent supapei, partea care tine in radiator.
Încearcă în felul următor (dar şi în acest caz, cu simţul răspunderii !):
Încălzeşte cu o lampă de gaz piuliţa până devine fierbinte (probabil are şi o garnitură de cauciuc acolo, care se va distruge, dar asta e victimă colaterală). Pune cheia pe piuliţă, iar cu cealaltă mână pune pe radiator (în jurul piuliţei, dar fără să atingi piuliţa/olandeza) o cârpă înmuiată în apă rece. Acum încearcă (şi aici vine simţul răspunderii !) să desfaci olandeza.
Fenomenul: prin încălzirea pieselor, acestea se dilată. În momentul în care pui cârpa rece, partea fixă (adică ştuţul radiatorului) se contractă instantaneu, iar olandeza rămâne dilatată. Astfel s-ar putea să-şi dea drumul. E vorba de câteva secunde, dar ajunge s-o porneşti, dup-aia e joacă de copil. Nu funcţionează 100% în toate cazurile, dar merită încercat. Atenţie mare însă la un aspect: dacă ştuţul nu face corp comun cu radiatorul, ci este alămit sau cositorit, rişti să-l dezlipeşti la încălzire !!!, dar nu cred că e cazul în speţă, cel puţin în poză se vede că ar fi dintr-o bucată ...
Prin metoda asta am scos rulmeţi de pe axe, sau capete de armătură din baterii de lavoare.
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Levi is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2014, 11:43 AM   #49
altho
Senior Member
 
altho's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: bacau
Motorizare : 2800
Age: 50
Posts: 956
:
[Senior Member]
Default

Daca nu voi folosi "supapa", actionez cu flacara cum ai zis.
Daca tot am platit -o, poate o folosesc, ca am vazut ca trece uleiul prin ea direct, ca printr-o teava - adica are acelasi diametru la intrare/iesire /mijloc.
altho is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2014, 13:34 PM   #50
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 34
Posts: 5,326
:
[Organizator de intalniri]
Default

Quote:
Originally Posted by altho View Post
Aici am sa va intreb care unde vine, cu ce umplu gaurile/locurile ramase dupa ce am pus piesele de la puzzle.
1.In teava cu cot incercuita ce vine montat?(poza 1)
2. Din baia de ulei iese un stut de teava -banuiesc ca e epuratorul.Unde se infinge capatul de sus?(poza 2)

Stiu ca ai rezolvat problema, dar am mai gazit o poza unde se poate observa traseul furtunului...(postez ca sa ramana in arhiva)...

Click the image to open in full size.
__________________
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2014, 15:37 PM   #51
andrei_dent
Senior Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: suceava
Motorizare : 280S
Posts: 286
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by mer_se280 View Post
dar am mai gazit o poza unde se poate observa traseul furtunului/IMG]
Chiar sambata am gasit furtunul asta intr-o cutie si nu stiam de la ce e.
Nu are nimeni oare in plus un stut pentru capatul de sus al furtunului?

Last edited by andrei_dent; 05-05-2014 at 15:45 PM.
andrei_dent is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2014, 16:10 PM   #52
andrei_dent
Senior Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: suceava
Motorizare : 280S
Posts: 286
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by altho View Post
Am primit radiatorul de ulei original, se pupa cu radiatorul de apa, DAR are o supapa "in plus" pe teava de tur a uleiului.
Teava aia pare a fi cea care vine in parte de jos, adica returul. Nu ca ar fi vreo problema, daca isi face treaba. Dar asa cum e acum sigur nu iti ajunge pana la filtrul de ulei, trebuie a o lungesti cumva.
andrei_dent is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2014, 17:23 PM   #53
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 2.0D, 1.8
Age: 45
Posts: 4,044
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by altho View Post
trece uleiul prin ea direct, ca printr-o teava - adica are acelasi diametru la intrare/iesire /mijloc.
Stai că aici m-ai pierdut ... și am devenit curios în același timp : ce rol are piesa asta ?? Are același diametru cap-coadă, da' se și vede prin ea ? Dacă DA, atunci chiar nu mai înțeleg nimic ... dacă e supapă de sens, ar trebui să se blocheze (sau o face dacă sufli prin ea dintr-o direcție ?); pompă - cum am găsit eu pe net că scria despre dânsa - nu e ... Ce e, Dom'le ???
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Levi is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2014, 19:36 PM   #54
altho
Senior Member
 
altho's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: bacau
Motorizare : 2800
Age: 50
Posts: 956
:
[Senior Member]
Default

Pana sa primesc radiatorul de ulei, totul era clar in mintea mea=poze.
cand am primit si supapa, s-a cam dereglat imaginea.
Cum spuneam , diametrul este acelasi la intrare /iesire, DAR la mijloc face corp comun cu umflatura - adica se plimba uleiul prin corpul "supapei".
Attached Images
File Type: jpg Picture 001.jpg (65.6 KB, 16 views)
File Type: jpg Picture 002.jpg (55.9 KB, 15 views)
File Type: jpg Picture 003.jpg (48.6 KB, 15 views)
altho is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2014, 00:02 AM   #55
andrei_dent
Senior Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: suceava
Motorizare : 280S
Posts: 286
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by altho View Post
Pana sa primesc radiatorul de ulei, totul era clar in mintea mea=poze
Pai de ce nu o lasi deoparte daca e neclara treaba?

Si am si eu o intrebare: mufele din poza 1 se leaga la ploturile de pe carburator din poza 2? Ar fi cam singura varianta.
Attached Images
File Type: jpg 20140505_191744.jpg (96.1 KB, 20 views)
File Type: jpg 20140505_191814.jpg (70.9 KB, 20 views)
andrei_dent is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2014, 07:59 AM   #56
altho
Senior Member
 
altho's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: bacau
Motorizare : 2800
Age: 50
Posts: 956
:
[Senior Member]
Default

Da, acolo se potriveste.Noroc ca ai mufele complete, eu aveam juma de mufe.
Tot de acolo ar trebui sa mai ai un fir cu papuc care duce la termostatul electric prin care trece apa la carburator- sau tragi de la plusul unei mufe.
altho is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2014, 11:08 AM   #57
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 2.0D, 1.8
Age: 45
Posts: 4,044
:
[V.I.P]
Default Off topic

Quote:
Originally Posted by altho View Post
Noroc ca ai mufele complete, eu aveam juma de mufe.
Trebuia să iei şi instalaţia electrică de pe aia de pe care ai luat motorul. Să ştii că merita "investiţia". Eu am fost nevoit să iau o instalaţie completă de W126 când a luat foc Lordu' (bbrrrr, şi acum mă trec fiorii când mă gândesc la ziua aia), ca să putem reface traseele arse. Noroc că am găsit atunci la dezmembrări (aia de pe care am luat-o, a trecut în nefiinţă de atunci), şi la intervenţiile ulterioare (proiectoare ceaţă de SEC, montat butoane suplimentare, etc) am tot luat mufe din ce a mai rămas pe cabluri, astfel nu am improvizaţii cu legături izolate cu scotch.
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Levi is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2014, 11:28 AM   #58
altho
Senior Member
 
altho's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: bacau
Motorizare : 2800
Age: 50
Posts: 956
:
[Senior Member]
Default

Mai am un prieten care a avut o cobra lunga gen Pulmann.A pus un radio la ea - dupa ce terminase de echipat si vopsit - si a luat foc de la fire neizolate.
Eu aveam pe masina firele, le-am izolat papucii, DAR acum cred ca ai dreptate sa pun papucii originali- avand in vedere ca firele sunt langa carburator/benzina.
Sa vad la Focsani daca mai are firele respective/ mufele.
altho is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2014, 14:00 PM   #59
andrei_dent
Senior Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: suceava
Motorizare : 280S
Posts: 286
:
[Senior Member]
Default

Deci eu am mufele astea doar ca cineva a scurtat firele, si le-a legat inapoi unde trebuie.
In schimb a taiat cu totul firul care merge la rezervorul de lichid de frana.
andrei_dent is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2014, 18:19 PM   #60
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 2.0D, 1.8
Age: 45
Posts: 4,044
:
[V.I.P]
Default Off topic

Quote:
Originally Posted by altho View Post
Mai am un prieten care a avut o cobra lunga gen Pulmann.A pus un radio la ea - dupa ce terminase de echipat si vopsit - si a luat foc de la fire neizolate.
Una albă, revopsită și scoasă la vânzare acum vreo 2 luni ? Nu găsesc pozele, dar știu că era într-o curte mare, cu încă câteva MB-uri ...
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Levi is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
tehnic, w116


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 17:59 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF