Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Mercedes Benz... mai vechi > Mercedes Benz W116/W126 > Probleme tehnice - W116/W126

tehnic w116

Probleme tehnice - W116/W126


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 04-08-2014, 07:49 AM   #21
altho
Senior Member
 
altho's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: bacau
Motorizare : 2800
Age: 50
Posts: 958
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by andrei_dent View Post
Deci daca am inteles bine, furtunele de pe partea stanga vin de la filtrul de ulei la radiatorul de ulei, iar cele de pe partea dreapta merg de la cutia de viteze la radiator, legate la circuitul de apa.
Cam asa ceva.
altho is offline   Reply With Quote
Old 04-08-2014, 15:19 PM   #22
altho
Senior Member
 
altho's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: bacau
Motorizare : 2800
Age: 50
Posts: 958
:
[Senior Member]
Default

Din 3 carburatoare am facut 1 - cat de bun voi vedea.
Intr-o poza pe net am vazut ca benzina intra in carburator printr-o supapa si tot de acolo pleaca spre retur.Cum se face conectia intre supapa si tevusca de la carb?Ca in poze pare un tot unitar.

Ori al meu carburator functioneaza fara supapa aia ?
Atunci returul pe unde o ia?

Imaginea explodata este fara supapa .Si vad 2 stuturi langa ; cred ca acolo se baga benzina si iese pe una din tevi.Pareri?
Attached Images
File Type: jpg G9_50_R1_D.jpg (25.9 KB, 78 views)
File Type: jpg G9_50_R1_D_2.jpg (174.6 KB, 77 views)
File Type: jpg Picture 014.jpg (110.2 KB, 74 views)
File Type: jpg Picture 010.jpg (111.8 KB, 74 views)
File Type: jpg 4a111.jpg (14.0 KB, 72 views)

Last edited by altho; 04-08-2014 at 15:23 PM. Reason: completare
altho is offline   Reply With Quote
Old 04-09-2014, 13:09 PM   #23
altho
Senior Member
 
altho's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: bacau
Motorizare : 2800
Age: 50
Posts: 958
:
[Senior Member]
Default

Rectific: stuturile alea 2 sunt ptr apa- cel de sus se leaga in carburator, in dreptul termostatului electric.Cel de jos are legatura cu circuitul de apa de la radiator.
Cumva prin carburator trece apa in circuitul ei radiator-calorifer .
altho is offline   Reply With Quote
Old 04-09-2014, 19:27 PM   #24
Nelu Patrascu
Senior Member
 
Nelu Patrascu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: ARAD
Motorizare : 2500 cmc TDI 103 kw
Posts: 485
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by altho View Post
Din 3 carburatoare am facut 1 - cat de bun voi vedea...
Prin 1992 (abia-mi luasem PASSAT-ul, prima mea mașină ”străină”) mă roagă un prieten să facem schimb de mașini pentru câteva zile. Motivul; a mea avea cârlig de remorcare și el avea mare nevoie de o mașină de care să lege o platformă de cărat mașini. În fine, mă văd brusc la volanul unui foarte prezentabil W 116 automatic, cu carburator. Întâmplarea face să fie nevoie să fac chiar atunci, un drum Arad-Ineu (puțin peste 50 km). Vreau să-ți zic, ca să n-o mai lungesc, câtă benzină mi-a consumat la acest drum dus-întors. Cifra, și acum mă stupefiază, aproape 40 de litri !!!

Ai mare grijă, mașina asta poate fi neverosimil de gurmandă.
Nelu Patrascu is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2014, 07:23 AM   #25
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 2.0D, 1.8
Age: 45
Posts: 4,075
:
[V.I.P]
Default Off topic

Salutăm, Dl. Nelu !
Îţi dai seama că maşina aia avea probleme la reglaj. W116 nu e Kraz (litru'/km) ... Chiar dacă era cu motor de şasenouă (ceea ce nu cred, ai fi specificat acest "mic" detaliu), nu are cum - în mod normal, bineînţeles - să pape atât !
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Levi is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2014, 08:11 AM   #26
altho
Senior Member
 
altho's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: bacau
Motorizare : 2800
Age: 50
Posts: 958
:
[Senior Member]
Default

Cartea lui de noua da un consum de : 12.5 litres per 100 kilometres (22.6 mpg-imp; 18.8 mpg-US).
Bineinteles ca va consuma minim 15 l/100 km.Ma gandeam sa-i pun LPG(gaz) - cum au toate in Olanda,- dar la cat voi merge cu ea , nu cred ca se justifica banii dati pe instalatie ( undeva la 1000 euro ).
altho is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2014, 09:59 AM   #27
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 2.0D, 1.8
Age: 45
Posts: 4,075
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by altho View Post
Ma gandeam sa-i pun LPG (gaz)
BLASFEMIE !
Asta, una la mână ...
Quote:
Originally Posted by altho View Post
la cat voi merge cu ea, nu cred ca se justifica banii dati pe instalatie (undeva la 1000 euro)
Asta, doi la mână ...
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Levi is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2014, 13:08 PM   #28
Nelu Patrascu
Senior Member
 
Nelu Patrascu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: ARAD
Motorizare : 2500 cmc TDI 103 kw
Posts: 485
:
[Senior Member]
Default

Salut Levi, a trecut cam multișor de când nu ne-am mai ”conversat”.

Cu siguranță mașina aia, nu era un 2,8.
Nu-i știu cilindreea pentru că nu era inscripționată pe capacul portbagajului, oricum pentru mine e limpede că avea o defecțiune, deși pornea normal, mergea foarte bine, n-ai fi zis ca ar fi avut vreo problemă. Pentru o mașină din `77 avea cam tot ce au azi mașinile contemporane, plus că exprima prin toți ”porii„ grandoarea specifică segmentului premium, al cărui unic reprezentant era. La vremea aia Audi încă nu îndrăznea să se bucure de nesperatul colac de salvare aruncat de VW, iar șeptarul de la BMW avea doar ambiția de a i se alătura, nu și calitățile necesare.

Scuzați divagațiile!

Exemplific mai jos, look-ul mașinii de care vorbesc. Nici a prietenului meu nu arăta mai rău ca cea din imagine.
I-am pierdut urma, la vreo doi ani după momentul pe care l-am descris, mașina fiind vândută undeva pe lângă Brașov.
Attached Images
File Type: jpg Mercedes-Benz_S-Klasse_W116_10.jpg (209.9 KB, 31 views)
Nelu Patrascu is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2014, 13:25 PM   #29
altho
Senior Member
 
altho's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: bacau
Motorizare : 2800
Age: 50
Posts: 958
:
[Senior Member]
Default

Daca avea carburator, era NUMAI 2,8.
Restul erau pe injectie :k-jetronic, jetronic - astea conform datelor tehnice .

Fuel feed: one 2-bbl Solex 4A1 Bosch D-Jetronic, from July 1975 K-Jetronic Bosch K-Jetronic
altho is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2014, 09:06 AM   #30
altho
Senior Member
 
altho's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: bacau
Motorizare : 2800
Age: 50
Posts: 958
:
[Senior Member]
Default

Revenind la topic...
Am pus 2 pompe de servo, niciuna nu se aliniaza cu fulia de la motor.-poze
Se poate folosi si locul liber dintre cele 2 fulii de la motor ?
Adica sunt 2 fulii unite, sau se considera intre fulii a treia fulie ?

Aveti vreo poza care pe unde vine cureaua de la servo in raport cu fulia motorului?

Mersi
Attached Images
File Type: jpg Picture 013.jpg (106.5 KB, 31 views)
File Type: jpg Picture 014.jpg (91.9 KB, 28 views)
altho is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2014, 10:58 AM   #31
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 35
Posts: 5,334
:
[Organizator de intalniri]
Default

Quote:
Originally Posted by altho View Post
Adica sunt 2 fulii unite, sau se considera intre fulii a treia fulie ?
Cum adica doua fulii unite...nu este dintr-o bucata??? La mine e dintr-o bucata si are 4 locasuri!!!



In poza atasata de tine, fulia are patru locasuri!

Dupa cum urmeaza...
1. In primul locas catre motor este pentru pompa de apa si alternator...

2. Urmeaza locasul pentru servo...

3. Locasul trei vine pentru clima

4. Si ultimul (cel de catre radiator)...daca retin bine aminte era conceput pentru al doilea alternator...asta in caz de erau multi consumatori electrici... sper sa nu gresesc...daca da corectatima!
__________________
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2014, 11:07 AM   #32
altho
Senior Member
 
altho's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: bacau
Motorizare : 2800
Age: 50
Posts: 958
:
[Senior Member]
Default

Asa mi se parea - ca ar fi 2 fulii unite, pentru ca intre fulii este distanta mai mare.
Banuiesc ca acolo intra o curea mai lata, trapezoidala.
Cred ca fulia de la cealalta pompa de servo se alinia mai bine cu mijlocul.
Am sa o schimb deseara.

Multumesc.
altho is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2014, 11:13 AM   #33
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 35
Posts: 5,334
:
[Organizator de intalniri]
Default

Am uitat sa entionez...la modelele care nu aveau clima,... fulia nu are decat 3 locasuri!
__________________
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2014, 11:20 AM   #34
altho
Senior Member
 
altho's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: bacau
Motorizare : 2800
Age: 50
Posts: 958
:
[Senior Member]
Default

Motorul de pe masina a fost pe un SE, de aia are 4 locasuri - cred ca avea clima pe aia.
Crezi ca influenteaza latimea fiecarei fulii? Adica daca era cu 3, se alinia altfel?
Alternatorul vine perfect la linie cu prima fulie si cu pompa de apa.
altho is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2014, 11:33 AM   #35
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 35
Posts: 5,334
:
[Organizator de intalniri]
Default

Nu influenteaza cu nimic, doar ca este mai lat cu dimensiunea unui locas... care este pentru clima.

Eu am fost nevoit sa imi schimb fulia cu una de patru locasuri findca masina nu a fost echipata din fabrica cu clima...binenteles dupa montarea instalatie de climatizare...si de acolo stiu dimensiunea fuliilor...

P.S. Imi pare rau ca nu am facut o poza cu cele doua fulii puse una langa alta ...
__________________
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2014, 11:55 AM   #36
altho
Senior Member
 
altho's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: bacau
Motorizare : 2800
Age: 50
Posts: 958
:
[Senior Member]
Default

Problema la mine e ca pompa de servo nu este cea originala de w116 - este de pe alt mercedes, -si acum rezolv puzzle.
altho is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2014, 13:24 PM   #37
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 35
Posts: 5,334
:
[Organizator de intalniri]
Default

Poate ar fi fost mai bine sa cauti o pompa cu suport OEM pentru motoare M110 si ai fi terminat balciul!
__________________
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2014, 13:35 PM   #38
altho
Senior Member
 
altho's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: bacau
Motorizare : 2800
Age: 50
Posts: 958
:
[Senior Member]
Default

Eu cred ca suportul meu e original.
Pare -din poze -a fi cel cu care am cumparat motorul.
Attached Images
File Type: jpg DSCF0831.jpg (106.4 KB, 26 views)
File Type: jpg DSCF0903.jpg (106.7 KB, 26 views)
altho is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2014, 14:11 PM   #39
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 35
Posts: 5,334
:
[Organizator de intalniri]
Default

Corect! Este original...mai exact sunt doua modele pentru motoare M110. La mine este altfel...adica celalat model!


La tine ar trebui schimbat pompa servo...daca ai mentionat ca este de pe alt model Mercedes...totusi de pe ce model provine piesa?
__________________
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2014, 14:21 PM   #40
altho
Senior Member
 
altho's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: bacau
Motorizare : 2800
Age: 50
Posts: 958
:
[Senior Member]
Default

Din garaje adunate : w126- limuzina /coupe, w210, poate w123.
Revin cu primul model de pompa sa-l pun pe masina, ca ala parea ca bate cu fulia 2.
Luni dau verdictul.Omor mecanicul sau scapa.
Attached Images
File Type: jpg Picture 007.jpg (135.9 KB, 28 views)
altho is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
tehnic, w116


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 12:48 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF