Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Suspensie spate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by miki82 View Post
    Salutare. Am un A 140 / 1998
    Si eu am o problema cu un telescop ,pe care nu-l pot schimba pe partea dreapta spate.
    Pe cel din stanga cu chin cu vai l-am rezolvat dar la cel din dreapta nu am acces la piulita inferioara cel de sus.
    Bratul acela e lipit de caroserie. Mecanicul spune ca nu ar avea acces nici daca ar da jos aparatoarele din plastic.
    Stie cineva cum se schimba? MRS.
    Salutare!
    Se poate schimba... un pic mai greu dar se poate. Eu le-am schimbat pe ambele parti. Spatiul ce iti ofera acces la piulita este foarte stramt. Eu am folosit o cheie de 17 foarte subtire. Am desfacut surubul si l-am scos. Cheia a ramas blocata cu piulita acolo (atat de stramt este, incat cheia fixa, care are doar 4mm grosime, a ramas blocata) si nu am fost nevoit sa pozitionez din nou piulita. La partea stanga nu am mai fost atat de norocos si mi-a cazut piulita.
    Pentru a o pozitiona am cositorit o sarma de 3 mm diametru de hexagonul piulitei si am modelat-o asa incat sa ajung la surub. Destul de multa munca, dar se poate.
    Deschide linkul urmator si ai acolo cateva informatii, sugestii, idei si fotografii edificatoare. http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.20a.htm
    Bafta multa!
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #32
      Aparatorile din plastic trebuiesc date jos,nu e dificil,pentru ca spatiul e atat de ingust in interior cu o cheie subtire de 17 doar tii contra la piulita si prin exterior desfiletezi,eu asa am facut,pe fata le-am schimbat usor,oarecum,suruburi ruginite,dar cu un prelungitor si spray le-am scos.Cele din spate eram sa renunt,dar m-au calmat aia de la service cand mi-au dat un pret de 80 lire pe telescop de montat(asta daca se incadrau in timp ca taxau la ora).Daca ai rabdare le scoti,alea din partea inferioara le-am taiat cu flexul,fiind expuse si aproape de asfalt erau ruginite tare si oricat am incercat se invartea in gol,le-am inlocuit,alea de sus nu le poti taia,chiar daca ii tai capul din exterior,m-am gandit si eu,nu il poti scoate,deoarece piulita ramane acolo si iese doar prin exterior,fiind in brat.Vezi ca trebuie sa scoti arcul prima data,sau macar sa il comprimi putin,dar daca ai inlocuit unul deja ar stii.

      Comment


      • #33
        Si la mine urmeaza sa schimb amortizoarele fata , am gasit doar Sachs la 400 ron buc

        Comment


        • #34
          Trebuie sa schimb arcurile pe spate si amortizoarele la un A170 CDI din 1999. Am vazut mai multe modele de arcuri spirale de la Sachs/Boge. Stiti cumva ce inseamna acel parametru care poate fi AC (arc Sachs) sau CA (arc Boge) ?
          La arcurile pe fata de la Sachs acel parametru pare a fi AA, asa cum le prezinta furnizorul/dealerul de piese.
          Ce alte marci de arcuri sunt comparabile ca performanta cu Sachs sau Boge?
          Multumesc

          Comment


          • #35
            Salut!
            Arcurile de pe masina au pe ele un marcaj cu culori. Iti recomand sa cumperi arcuri cu acelasi marcaj.
            Intrebarea se pune altfel...: ce marci de arcuri, aftermarket sunt comparabile ca performanta cu cele OEM?
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #36
              Originally posted by moisedan View Post
              Daca nu ma insel:
              A1683260187 este piesa de metal
              A1683250084 este piesa de cauciuc
              Nu gasesc cupele de metal pe nicaieri, niciun site sau furnizor de piese. Ambele coduri care sunt aceleasi din partslink, returneaza doar tampoanele de cauciuc peste tot pe unde am cautat. Stiti cumva pe unde le-as putea gasi ?

              Merci,

              Comment


              • #37
                Salut!
                Hai, mai cu talent ca se poate... Stiu eu...
                Uite aici ! Si ca pont, pentru o viitoare cautare: uita-te mai jos sub descrierea piesei, e trecut codul original. Chiar daca la titlu e trecut "tampon cauciuc", codul original nu minte.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #38
                  Originally posted by LauLaur View Post
                  Salut!
                  Hai, mai cu talent ca se poate... Stiu eu...
                  Uite aici ! Si ca pont, pentru o viitoare cautare: uita-te mai jos sub descrierea piesei, e trecut codul original. Chiar daca la titlu e trecut "tampon cauciuc", codul original nu minte.
                  Bro, astea le-am gasit peste tot. Problema e ca la livrare, imi aduce altceva, si nu vorbesc doar de astia, ci de mai marea majoritate a furnizorilor de piese.
                  Oricum, merci, am sa comand si de la astia, sa vedem ce vine.

                  Comment


                  • #39
                    Cand te suna pentru confirmarea comenzii le specifici codul original si le spui ca piesa trebuie sa fie din tabla. Altfel, le spui din start ca le faci retur...Eu cred ca o sa vina ok, pe cod.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by LauLaur View Post
                      Cand te suna pentru confirmarea comenzii le specifici codul original si le spui ca piesa trebuie sa fie din tabla. Altfel, le spui din start ca le faci retur...Eu cred ca o sa vina ok, pe cod.
                      Am gasit, au venit pe original MB direct, am gasit la augsburg. 30 bucata.

                      P.S. Jale cu bucsile de la bratele oscilante... Am lasat masina pe elevator si am plecat.

                      Comment


                      • #41
                        Ma bucur!
                        Cu bucsele de la brate e migala nu asa... Unde te-ai blocat? Banuiesc ca n-ai reusit sa scoti camasile rulmentilor de pe brat. Eu le-am scos cu o surubelnita dreapta si mai lunga, prin bataie, circular, pe toata suprafata camasii.
                        Si n-am folosit elevator, am ridicat-o pe cric, tocmai ca sa nu mai desfac cablul de la frana, conducta, etc.
                        Vezi ca in interiorul bratului ai o protectie de plastic. E bine sa o ai si in kitul nou, ca pe-aia trebuie s-o spargi si s-o dai afara ca sa poti ajunge cu surubelnita la camasile rulmentilor ca sa le dai bataie.
                        Bineinteles, clasic, camasile alea ies cu presa...
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by LauLaur View Post
                          Ma bucur!
                          Cu bucsele de la brate e migala nu asa... Unde te-ai blocat? Banuiesc ca n-ai reusit sa scoti camasile rulmentilor de pe brat. Eu le-am scos cu o surubelnita dreapta si mai lunga, prin bataie, circular, pe toata suprafata camasii.
                          Si n-am folosit elevator, am ridicat-o pe cric, tocmai ca sa nu mai desfac cablul de la frana, conducta, etc.
                          Vezi ca in interiorul bratului ai o protectie de plastic. E bine sa o ai si in kitul nou, ca pe-aia trebuie s-o spargi si s-o dai afara ca sa poti ajunge cu surubelnita la camasile rulmentilor ca sa le dai bataie.
                          Bineinteles, clasic, camasile alea ies cu presa...
                          Pai.. am incercat sa evit, cum ai evitat si tu, sa umblu la frane(nu de alta, dar DOT4+ se gaseste destul de greu, mai ales sambata). Pana la urma am desfacut puntea ca sa scot amortizorul, am scos tamburul, rulmentul si am desfacut tot ansamblul de pe brat(cele 4 suruburi cu T40) si am lasat ansamblul cu senzor, saboti si toate cele, pe un cric inalt de motoare. Apoi am dat bratul jos de tot si direct la presa cu el. Am scos camasa din interior dupa care rulmentii. Am pastrat plasticul de care zici(nu de alta, dar e intact, mai dur decat cel nou si scrie Mercedes pe el ), n-a fost nevoie sa il sparg pentru ca un rulment a iesit usor, iar celalalt a trebuit sa il iau la ciocan si surubelnita cum ai facut tu pentru ca la presa nu iese, pentru ca e o tablita prea subtire pe rulmentu ala si iese destul de dificil. Iar acum astept sa imi vina alte amortizoare, pentru ca cele pe care le comandasem nu se potrivesc la surubul de jos, deci masina tot pe elevator e
                          Si inca n-am ajuns pe partea stanga... acolo unde am impresia ca e rupt surubul de la bucsa, acolo o sa ne distram, dar cel putin o sa iasa usor...
                          Last edited by dang; 08-27-2017, 14:50 PM. Reason: add

                          Comment


                          • #43
                            Fain lucrul la banc, alta treaba...
                            Incearca la montaj sa potrivesti bucsa asa incat ambii rulmenti sa fie intrati pe bucsa simetric.
                            astept sa imi vina alte amortizoare, pentru ca cele pe care le comandasem nu se potrivesc la surubul de jos
                            Nah, care-i treaba cu amortizoarele? Am schimbat si eu vreo 3 randuri, dar n-am pomenit sa nu se potriveasca.
                            Toate cele bune!
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by LauLaur View Post
                              Fain lucrul la banc, alta treaba...
                              Incearca la montaj sa potrivesti bucsa asa incat ambii rulmenti sa fie intrati pe bucsa simetric.

                              Nah, care-i treaba cu amortizoarele? Am schimbat si eu vreo 3 randuri, dar n-am pomenit sa nu se potriveasca.
                              Toate cele bune!
                              Pai... Inital comandasem niste optimal pentru ca oricum urmeaza sa le schimb din nou pe toate, iar toata operatiunea asta s-a desfasurat pentru bucsa brat oscilant stanga ce se vede in poza... Care pana la urma n-a iesit usor, a iesit cu flex-u' pentru ca se sudase camasa interioara de rulment si surub.

                              Cele de la optimal nu se potriveau la gaura de jos a amortizorului pentru ca surubul de jos e in 2 cote(pe lungimea filetului are un diametru, iar pe lungimea fara filet spre capul surubului unde sta amortizorul are alt diametru, e mai gros). N-avea sens sa ma apuc sa gauresc, largesc, etc, asa ca pana la urma am luat niste stifturi de ITN cat sa tina pana ma voi apuca si de articulatii fata si am sa schimb atunci toate cele 4 amortizoare.

                              Cam asa arata pe dreapta spate acum si cam asa arata bucsa brat oscilant stanga spate.

                              Faza dura e ca rotile tot "stance" stau. Ce-i drept mult mai putin, dar tot nu pacane bine ceva. Mi-e sa nu fie puntea stramba, ca axul butucului nu pare sa aiba vreo abatere. Ce n-am gasit este cam la ce cuplu sa strang bucsile de la bratele oscilante, dar...le-am strans pana la zeamă.


                              Happy Happy Joy Joy
                              Attached Files
                              Last edited by dang; 08-30-2017, 21:14 PM. Reason: add

                              Comment


                              • #45
                                Salut!
                                Faza cu amortizoarele n-am pomenit-o... Ce-i drept,nu m-am incurcat cu imitatii de-astea. Am avut doua randuri de Monroe si Sachs.
                                Si la mine a fost rugina cat cuprinde pe bucse, dar au iesit cu spray si cu sfanta bataie. Ce spui tu de flex am patit cand am schimbat amortizoarele originale. Pe stanga aveam surubul blocat sus pe bucsa amortizorului.
                                le-am strans pana la zeamă
                                Le-ai strans dulce, dulce pana la sange...da' nu-i bine deloc. Daca-mi dai la dispozitie cateva zile iti spun si cu ce cuplu se strang. Altfel risti sa spargi bilele rulmentilor( done that ). Daca tot sta cracita, trebuia sa verifici daca surubul mai este in cote cu gaurile din punte. Se produce uzura si pe surub si pe gaura din punte.
                                In rest, bine ca s-a rezolvat!
                                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF