Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sunet de frecare cutie de viteza manuala Mercedes-Benz E220 CDI SE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am înteles. Dar sunt producatori seriosi? Piesele sunt de calitate? Ai idee ce producator fac piesele OEM pentru mercedes? As pune piese OEM chiar daca sunt mai scumpe. Mersi

    Comment


    • #17
      Sunt aceeasi producatori , difera cutia /ambalaj codul stantat .....doar sa fie Luk si nu niste "clone " .

      Comment


      • #18
        Sa dam un raspuns concret...sunt cei mai seriosi pe care ii gasesti after-market si la preturi normale.
        Am schimbat recent la o masina tot kit-ul de ambreiaj Sachs cu volanta Luk. Mecanicul comandase initial si volanta tot Sachs dar ceva nu s-a potrivit la numarul de dinti si senzorul de turatie oprea motorul imediat. Masina non MB.
        Din pacate parerile mecanicilor sunt impartite si depinde foarte mult si de noroc atunci cand cumperi piesa noua. Unii recomanda mai degraba o volanta second "in stare buna" decat una noua AM.
        Discutabila treaba. Totusi la o masina noua eu as pune piese AM cu factura si in service autorizat ca sa am garantie.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #19
          @ b97dmt
          Total gresit!
          Luk face parte din grupul Schaefeller din care fac parte si producatorii INA si FAG. Acest grup detine in prezent 65% din actiunile de la Continental AG.

          Sachs face parte din grupul ZF Friedrichschafen AG (ZF= Zahnradfabrik= gear factory)care detine si producatorii Lemforder, Boge, Stabilus. Tot ei au parteneriat 50:50 cu TRW.

          Adresele fabricilor din Germania pentru ambreiaje sunt diferite, cat si join venture-rile din China si India sunt cu producatori locali diferiti.



          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #20
            Buna ziua !



            Ca sa spunem lucrurilor pe nume, LUK nu are nimic de-a face cu SACHS. Primii, impreuna cu INA, FAG, Ruville si REPXPERT, tin de concernul SCHAEFFLER. SACHS tine de ZF. Deci LUK nu este deloc acelasi lucru cu SACHS...



            In plus, pe la astia umblu cand am de luat piese pentru numele mari din industria auto. Poate va spun o noutate, dar SPIDAN se ambaleaza pe liniile GKN, chestie vazuta cu ochii mei, proprii si personali...


            Ca idee, unul din mecanicii cu care lucrez a ajuns la faza de a schimba kit-ul complet de ambreiaj pe masina sa personala (Vectra cel dinainte de Insignia), a mers pe SACHS si a nimerit o volanta cu masa dubla defecta de noua sau in afara tolerantelor. S-a returnat, a venit alta tot SACHS plus kit-ul de scule "speciale" pentru montat volante, si tot asa facea si a doua, dar mai slab, adica la oprirea motorului aveai senzatia ca-ti cade cutia in scut...


            Ideea este ca nimic nu mai este cum ar trebui sa fie, si asta stie toata lumea. Pentru Vectra mai sus mentionata, kit-ul complet pe SACHS a fost 3000 RON, iar daca era luat pe OEM, adica GM original, ar fi fost 4500RON. Cum pentru un muritor de rand cu cetatenie romana, diferenta de 1500 RON poa' sa insemne salariul pe o luna, e clar de ce s-a mers pe altceva decat OEM.



            Oricum, indiferent ce iei/pui pe masina altceva decat OEM, te poti astepta oricand la surprize. Care surprize pot insemna ca ai de platit dublu la manopera...






            Dragos

            Comment


            • #21
              Total de acord cu colegul Dragos.
              De aici avem calitatile: de fabrica, calitate a ( ambalajul producatorului), b, c, d, etc...pana la cea chinezeasca.
              Interesant ar fi de aflat la volantele cu masa dubla in ambalajul producatorului peste ce etape sar in procesul de fabricatie si de ce sunt mai slabe fata de cele care se monteaza in fabrica la asamblare. Totusi este o inselatorie treaba aceasta pe care o fac fabricantii volantelor cu masa dubla. Iti inlocuiesc piesa defecta dar ar trebui sa iti acorde si manopera pe care ai platit-o conform facturii in service autorizat cu kitul de montaj recomandat de ei pentru montare / centrare.


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #22
                Salutare.Exacta asa am patit si eu dar ca la w211 am pus 2 chituri intregi noi de volanta+chit ambreaj si varza amandoua + ca am ramas cu ele pe cap ca le-am luat dintro parte si am montat in alta parte.Asa ca exclus piese AF din Romania mai bine de afara luate.
                Stima.

                Comment


                • #23
                  Initiatorul topicului a pus cateva intrebari , destul de clare .....dar nu pot sa nu observ cum unii colegi incep sa ne insiruie tot felul de detalii , cate companii are holding-ul , cat profit , cati actionari , adresa .

                  Cum a spus un coleg : Luk sunt cei mai ok pe after market . Eu am intalnit la alte masini combinatia LUK & Sachs , pe ambalaj de LUK sau Sachs. Volanta Sachs cu ambreiaj Luk sau invers .
                  Last edited by b97dmt; 06-08-2017, 21:37 PM.

                  Comment


                  • #24
                    Detaliile sunt necesare atunci cand cineva vorbeste prostii. Ca poate intra cumva in cap, ramane acolo si nu se mai intampla...


                    Cat despre "cine e mai bun aftermarket", asta nu este o intrebare cu raspuns clar. Fiecare are experientele sale personale cu o anumita marca. Stiu un mecanic foarte bun care prefera pompele de apa Graf in loc de Hepu atunci cand schimba distributiile.


                    Daca virgula calitatea unei volante cu masa dubla/tripla ar fi OK, nu s-ar mai fi produs kit-uri de conversie la volanta solida/rigida/mono-masa. Sau poate nu m-am prins eu, si exact de-aia se fac proaste volantele cu masa dubla, ca sa mai cumperi ulterior un kit mono-masa si sa platesti de doua ori manopera...




                    Dragos

                    Comment


                    • #25
                      Multumesc pentru informatii. Deci am fost la reprezentanta Mercedes in Manchester si imi pare rau ca nu iam intrebat ce producator de piese pun pe masina la pretul exorbitant care mi lau dat. Atasez factura sa vedeti preturile. La alte 3 servicuri autorizate si serioase mi sau dat preturi diferite cu acelasi producator LUK. Diferenta de preturi cu tot cu mana de lucru difera intre 400£ si 550£ mai scump. Am observat ca toate servicurile din uk pentru AUDI,VOLWAGEN,MERCEDES,BMW Folosesc acesti 2 producatori LUK si SACHS de INA si FAG nu am auzit pe aici. Totusi tind sa cred ca astia nu umbla cu clone fiindca daca îi prinde cu ocaua mare îi inchide pe loc toata afacerea si afacerea lor se invarte la sute de mii de lire pe an si de aici tind sa cred ca si preturile foarte scumpe pe care le percep pe piese incluse cu tva si alte taxe,cred ca sunt originale luk. Deci kit full amreiaj =412£ Volanta=709£,2 bidoane ulei cutie, unul 34£ si cel de al doilea 50£ , 8 suruburi 10.80£ ,atentie mana de lucru 7.5 ore la 125£/h plus tva =1125£ . Ideea era 709£ pe o volanta echivalentul la vreo 3686 lei si sa nu mai fie si originala si sa am aceiasi problema eu îi dau foc si îmi iau banii de la asigurare. Eu nici acum nu realizez cum un Mercedes w212 9-dec-2013 prima inmatriculare un singur propietar cu 70.000 km in bord sa aiba ambreiajul praf,se aude cum se toaca metalul înauntrul. Îi dau foc daca mai vrea bani dupa problema asta,ca imi luam 5 loganuri de banii astia pe care iam dat pe masina si reparatii si nu ma durea capul,nu am auzit ca un logan la 70.000 km sa aiba ambreiajul volanta praf , na ca auziti la MERCEDES. Pff 😠😠😠
                      Last edited by k3rn3l; 06-09-2017, 04:19 AM.

                      Comment


                      • #26
                        Sa nu ne ia valul. Poate nu ai auzit de logan cu ambreiajul praf la 70 de mii. Dar Turbine puscate si injectoare cracanate sunt destul de pe DCI.
                        Nu asta e ideea pana la urma. Cel mai probabil masina respectiva a avut o defectiune care nu a mai intrat in acea garantie de care vorbeai. Proprietarul a vandut-o catre un "handler" care ti-a vandut-o tie. Tu nu ai verificat istoricul de reparatii sau diagnoze cum trebuie si te-ai trezit cu "daraua".
                        Acum e clar pentru toti ca nu se strica un ambreiaj la 70 de mii asa usor. Dar nu vorbim de un Mercedes din 78-90 la care aveam o calitate la piese ci de unul din 2015 sau mai nou la care lucrurile stau putin altfel.
                        Maicamea a tocat un ambreiaj in 30 de mii de km facuti in 5 ani. Ce zici de asta? E adevarat ca e vorba de un Mitsubishi, dar si ala cumparat la 90 de mii. Eu nu am vazut masina sa-i patineze ambreiajul in halul ala.
                        Concluzie: conteaza soferul, intretinerea si norocul (nu neaparat in ordinea asta). De aceeasi bani iti cumparai 30 de Cobre (w123) si chiar ca nu schimbai nimic la ele. Dar nici nu aveai distronic...

                        LE: dostronic nu cred ca ai; atunci alte optiuni minunate de care te bucuri in prezent;
                        E220 cdi W210, 2001

                        E320 W210, 1997
                        C180 W202, 1994
                        W123 200D, 1978 cu inima de W124


                        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                        Comment


                        • #27
                          Da, poi daca alea originale sunt asa de bune, cum se face ca la unele M272 ii crapa pinioanele de pe distributie?
                          Sau nu vine "pe original" din fabrica, vine "pe QWP" si pe "starline"?
                          Cum se face ce altele duc sute de mii km si n-au nici pe dracu?
                          Asa ca se intampla oricui, daca e sa tragi paiul scurt, e nasol.

                          Si eu eram ofticat pe masina mea, ca ii bate usor volanta, desi nu erau chiar toate simptomele de volanta.
                          Cand colo clancaneau canelurile din cardan, antrenate in vibratie de suportul de la cutie obosit.
                          De ma luam dupa specialisti desfaceam si schimbam volanta originala la schimb cu aia veche eram de rasul curcilor.
                          Sau vezi un coleg de pe aici care era sa isi schimbe pompa de ulei la o masina prea noua pt asa ceva din cauza unor cauciucuri care scoteau zgomote.

                          In primul rand conteaza sa stii ce faci, cand faci de capul tau ceva, fara manual de service.
                          Asta e riscul cu reparatiile in regim propriu/service bun la toate dar specialist in nimic.
                          Omul din service se uita rapid, face match() cu ce ii se pare lui plauzibil si ce urmeaza sunt experimente la repezeala pe banii tai.
                          Nici nu are cum, ca doar nu el conduce masina toata ziua ca sa stie toata fitzele care apar odata cu defectul.
                          Mai ales cand toata lumea ar vrea masina reparata in 5 minute.

                          Legat de producatori si grupuri fiecare e pe segmentul lui.
                          Sunt firme care au fost cumparate dar s-a pastrat brandul pt renumele care il au pe piata. Ina si fag is cu rulmenti, role, etc, Sachs mai mult cu amortizoare volante.
                          La fel de bine puteau sa le rebranduiasca, dar se speria lumea.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF