Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sunet ciudat motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sunet ciudat motor

    Salut.De cateva saptamani motorul are un sunet ciudat,dar nu constant,ci dupa vreo 2500 de ture si numai cand iau piciorul de pe acceleratie cateva secunde pana incepe sa scada turatia sau cand schimb treapta.Sunetul il face in orice treapa si cand e la punctul mort.I-am schimbat uleiul iar presiunea e slaba,imediat cum se incalzeste numai peste vreo 2000 ajunge acul la 3.Uleiul e Castrol Magnatec 10w40.Masina e un 124 din 1992,tor benzina 2300,cutie manuala in 4 trepte 100 de kw.Daca exista vreo solutie sunt nerabdator sa o ascult.Multumesc

    Am uitat sa precizez ca la 80 de grade presiunea ajunge si la 0.6 bari,iar sunetul se aude doar cand tin motorul la o turatie constanta,el dispare imediat cum accelerez sau reduc.Se aude ca un zdranganit metalic,nu stiu cum sa il descriu mai bine decat ca un pumn de piulite intr-un blender
    Last edited by doktor4carz; 11-17-2008, 23:09 PM.

  • #2
    Originally posted by Phaze2Starts
    Am uitat sa precizez ca la 80 de grade presiunea ajunge si la 0.6 bari,iar sunetul se aude doar cand tin motorul la o turatie constanta,el dispare imediat cum accelerez sau reduc.Se aude ca un zdranganit metalic,nu stiu cum sa il descriu mai bine decat ca un pumn de piulite intr-un blender
    Daca are catalizator,s`ar putea sa fie ala cam ciuruit.
    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
    Si o panarama de scuter

    Comment


    • #3
      I-am schimbat toate tobele in afara de serpisori sau saxofon in primavara cu unele noi.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Phaze2Starts View Post
        I-am schimbat toate tobele in afara de serpisori sau saxofon in primavara cu unele noi.
        Poate caraie tabla care acopera saxofonul.Sau vr`un colier...trebuie verificat pe rampa.
        1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
        2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
        Si o panarama de scuter

        Comment


        • #5
          Daca se aude ca un rapait la acceleratie si mai ales presiunea slaba.....inseamna ca sunt dusi cuzinetii.

          Comment


          • #6
            E posibil sa fie din motor... O fi un lagar topit si atunci pistonul respectiv joaca ca o ciubota, functzioneaza asimetric, in consecintza presiunea scade. E grava problema cu presiunea la 0.6. Uleiul care l-ai pus e bun pentru masini sanatoase...trebuia sa incerci un ulei gros 20w chiar daca vine iarna. Asa va mai creaste presiunea si vei proteja motorul pana la o posibila reparatie.
            Asa am patit eu la dacie...ala de facuse motorul a uitat de vre-un lagar si motorul avea o bataie fina, presiune slaba iar dupa un schimb facut la 3000 de km pe buson era shpan foarte mare, vizibil cu ochiul liber. Aici duce presiunea slaba a uleiului, insa la dacie consecintele sunt promte si sigure.

            Nu sunt specialist, insa pana vei obtine un diagnostic clar si vei desface eventual motorul pune un ulei mai vascos, 20w. Pe cel din motor il poti pastra in recipienti de plastic pana remediezi problema. Mult Noroc!
            http://www.caesaralexandru.wordpress.com

            Comment


            • #7
              Azi cand am pornit,acul de la presiune a facut figuri pentru cateva secunde,a cazut a urcat.Acum ma gandesc sa nu fie si sonda defecta,am mai auzit de astfel de cazuri in care nu cade definitiv,ci arata total aiurea de obicei mai putin,si sa am ceva totusi pe sub masina care sa zdrangane si sa fie 2 efecte adunate care totusi sa nu fie din aceeasi cauza.O sa ma bag sub ea sa vad poate descoper ceva,mai ales ca motorul cand o calc se aude bine si normal,numai la turatie constanta sau schimb viteza apare zgomotul.

              Comment


              • #8
                Salut.Revin cu precizari si intrebari.Sunetul clar se aude din motor,cat timp urca in turatie nu se aude,dar daca este tinut constant la o turatie peste 2500rpm face ca toti dracii ai impresia ca mai are putin si crapa.Mai multe persoane au fost de parere ca ar putea sa fie cuzinetii.Acum nu stiu exact ce inseamna o reparatie,ma refer la timp bani si nu stiu nici daca merita.Mai ales ca daca desfac motoru o sa trebuiasca sa schimb si altele daca tot e facut bucati.Acum o intrebare,merita sa investesc o groaza de bani in reparatii sau sa caut un motor tot de 2300,sau daca am noroc un 2200 mai nou,preferabil cu tot cu o cutie buna(a mea deja si-a facut un obicei sa sara din viteze)?
                Si daca aveti vreo idee cam la ce bani m-ar duce ambele versiuni.Multumesc

                Comment


                • #9
                  Snagov ..aproape de Bucureşti.
                  Cred că scapi cel mai ieftin şi sigur va fi cel mai corect verdict....urechea lui Fane, dacă te rogi frumos.....poate are răbdare şi eternul timp....să asculte 5 min. motorul.

                  Comment


                  • #10
                    Salut.Imi cer scuze ca nu am raspuns mai devreme dar nu stiu dece nu m-am mai putut loga pe forum.Bun,cine este acest Domn Fane si cum pot da de el?





                    Bun,e clar ca nu prea stiu de cap,sunt tanar mai am timp sa devin intelept.Cu putin ajutor din partea altui forumist si niste intuitie mi am dat seama ca este vb de Dok.
                    Sper sa raspunda la telefon sau daca nu sa ii las un pm unde sa mi dea un apel cand crede ca are macar putin timp sa vb,de auzit motorul,numai cand are el chef indeajuns fara sa dea cu ceva in cap ca l-am deranjat.
                    Last edited by Phaze2Starts; 02-06-2009, 19:20 PM. Reason: Nu avea rost alt post

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Phaze2Starts View Post
                      Salut.Imi cer scuze ca nu am raspuns mai devreme dar nu stiu dece nu m-am mai putut loga pe forum.Bun,cine este acest Domn Fane si cum pot da de el?





                      Bun,e clar ca nu prea stiu de cap,sunt tanar mai am timp sa devin intelept.Cu putin ajutor din partea altui forumist si niste intuitie mi am dat seama ca este vb de Dok.
                      Sper sa raspunda la telefon sau daca nu sa ii las un pm unde sa mi dea un apel cand crede ca are macar putin timp sa vb,de auzit motorul,numai cand are el chef indeajuns fara sa dea cu ceva in cap ca l-am deranjat.
                      Imi spui te rog frumos ce ai rezolvat cu el? si a mea e fix ca si a ta doar ca e din 91, si uleiul sta la 1 si cand o calc creste. un prieten a zis ca trebuie segmentat motorul dar mai bine cumpar altul de banii aia. nu stiu ce sa zic, spune-mi tu te rog ce ai facut cu el

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by mmitrut View Post
                        Imi spui te rog frumos ce ai rezolvat cu el? si a mea e fix ca si a ta doar ca e din 91, si uleiul sta la 1 si cand o calc creste. un prieten a zis ca trebuie segmentat motorul dar mai bine cumpar altul de banii aia. nu stiu ce sa zic, spune-mi tu te rog ce ai facut cu el
                        Dar ia in calcul varianta in care un motor reparat calumea mai duce multe sute de mii de km , pe cand unul de la sh poate cauza probleme destul de mari in timp.

                        Comment


                        • #13
                          Asta am spus si eu,dar pana la urma daca gasesti un sh in stare buna de la un om de incredere e poate cea mai buna varianta,masinile sunt destul de vechi si te gandesti daca merita investitia unei reparatii.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF