Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sunet ciudat dupa eliberarea franei

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    nuu, piesa ar costa in jur de 1000 de lei la care se mai adauga costul manoperei si din cate zicea seful de service le-ar lua cam 1 zi de munca (ceea ce mi se pare exagerat. In Germania pun pariu ca nu le-ar lua mai mult de 1 ora)
    ----Imbrac volane ----

    Comment


    • #17
      Buna ziua !


      Ar fi deosebit de interesant ce pompa de vacuum se ascunde intre motor si cutie... Nu de alta, dar nu e niciodata tarziu sa inveti lucruri "noi".... Si pompa de vacuum la motorul asta costa cam 120 - 140Euro, Pierburg.



      Dragos
      Last edited by Heavy D.; 03-31-2014, 18:02 PM.

      Comment


      • #18
        Pompa de vacuum a lu' OM646 arata cum se vede in imaginile de mai jos, solo si pe motor:


        Pompa vacuum OM646 200CDI 2.2 1.jpg Pompa vacuum OM646 200CDI 2.2 2.1.jpg



        Dragos
        Last edited by Heavy D.; 03-31-2014, 18:45 PM.

        Comment


        • #19
          SBC - frane electrohidraulice.

          SBC inseamna pentru Mercedes "Sensotronic Brake Control". Functiile "Hold" si "Stop" sunt doar la a doua cifra dupa virgula ca importanta in acest sistem. SBC controleaza electric si electronic o gramada de chestii pe partea de franare, si, fiind al naibii de complex, a dat bataie de cap la timpul lui, ca recall-ul a fost serios de tot la vremea respectiva.

          SBC-ul ii mai sopteste si ABS-ului ce sa faca, exista senzori de presiune pe circuitul fiecarei roti, si, odata informatiile necesare transmise catre ECU-urile aferente, fiecare roata va fi franata exact atat cat trebuie cat sa nu se bazeze pe talentele tale de sofer, considerate neprioritare in aceste masini.

          Practic, pedala nu mai are de-a face cu pompa centrala, ci cu un emulator al ei, ca sa-ti dea feedback la picior si sa ai habar ce se intampla acolo. Cu alte cuvinte, presiunea din sistem este controlata/generata electronic, iar unitatea SBC este considerata piesa de schimb, exact ca o bujie. Doar costa ceva mai mult cand vine vremea s-o schimbi...



          Dragos
          Last edited by Heavy D.; 03-31-2014, 19:07 PM. Reason: Am mancat litere...

          Comment


          • #20
            Multumesc mult pentru informatii, insa pompa de care vorbesc eu se afla in partea din spate a motorului, intre motor si cutie/caroserie, undeva nu foarte sus. Pentru a se vedea mi-a dat jos scutul de la motor si inca un scut al tobei cred sau ceva de genul asta ca din cate mi-aduc eu aminte era din metal (aluminiu cred).
            ----Imbrac volane ----

            Comment


            • #21
              Originally posted by bmw330 View Post
              nuu, piesa ar costa in jur de 1000 de lei la care se mai adauga costul manoperei si din cate zicea seful de service le-ar lua cam 1 zi de munca (ceea ce mi se pare exagerat. In Germania pun pariu ca nu le-ar lua mai mult de 1 ora)
              Si ziua de munca , la cate ore de manopera crezi ca se ridica? La dealer e undeva la 200ron ora de manopera.
              Sa ne spui si noua daca scapi de zgomot.

              Inca ceva :se aude un tacanit sau o bataie infundata , la mine este un tacanit care tine 2-3 secunde .

              Comment


              • #22
                Este un tacanit care persista cat timp este calcata frana, dupa eliberearea franei mai tine inca 2-3 secunde scazand treptat in intensitate si in numarul batailor. Bataia este insesizabila in interiorul masini, aceasta se aude doar daca este geamul deschis sau daca esti in exteriorul masinii. Momentan nu voi schimba piesa, nu este ceva grav sau care sa afecteze alte piese la masina. Nu se pune in discutie cedarea franei. Am de gand sa schimb piesa pe la sf lunii, dar nu la reprezentanta. Nu vad justificata durata manoperei, ci doar o mangla de Romanica.
                Last edited by bmw330; 04-01-2014, 08:40 AM.
                ----Imbrac volane ----

                Comment


                • #23
                  Salutare. Intampin si eu o problema cu privire la acel zgomot metalic (ca si cum se lovesc doua tablite) de 3-4-5 secunde de la eliberarea pedalei de frana la un C250 W204 facelift, niciodata in timpul franarii. Mentionez ca acest zgomot se manifesta indiferent de pozitia cutiei(automata), iar sursa zgomotului este undeva catre partea stanga din fata a masinii. Cauza, conform forumurilor, ar fi cica pompa de vacuum. Te rog frumos sa imi spui daca inlocuirea pompei de vacuum a rezolvat problema. De asemenea, ai idee daca influeneaza turbina, egr etc daca o las asa? Am intrebat cativa mecanici, dar sunt complet pe dinafara, fiecare are o parere. Te rog frumos sa imi raspunzi cand iti permite timpul. O zi frumoasa !

                  Comment


                  • #24
                    Nu e nicio problema dacã nu o schimbi și a mea face la fel de 50 000km și o las în pace pana ce face figuri și influențeazã mersul masinii.Colegul Andrei a schimbat -o și dupã vre o 10 000 km a început iar sa facã zgomot, e o buba la w204,ar fi bine sa fie schimbata în reprez..ca dacã apare iar zgomotul dupã putini km sa ți o schimbe pe garantie.

                    Comment


                    • #25
                      Nu iti poti imagina cat de mult ma bucura raspunsul tau. Mecanicii din Focsani imi ziceau ba de pompa de frana, ba de distributie, apoi de vacuum. Si imi ziceau ca daca o las asa nu functioneaza turbina cum trebuie. Dar te rog sa ma crezi, masina se comporta impecabil. Am crezut ca este o problema necunoscuta, un caz izolat. Sincer as lasa-o asa pana la semne mai urate. Daca si dupa ce o schimbi e riscul sa faca la fel...e clar! Multumesc din suflet pentru raspuns. Drumuri bune!

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF