Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

STAY AWAY from Hybrid !!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • STAY AWAY from Hybrid !!!

    Am un S400 hybrid 2009, 3500+500
    Inainte de al cumpara m-am interesat de fiabilitatea motorului electric si al bateriei de inalta tensiune.Nu am gasit mare lucru....

    Acum 1 luna am avut o rechemare la service pt resoftare.
    Le-am dus masina (Autoclass-Pipera), si dupa aproximativ 10 zile am fost chemat sa o iau.
    Dupa resoftare am pe bord un martor galben aprins (motor)
    In timpul resoftarii am fost contactat telefonic pt a mi se aduce la cunostiinta ca bateria de inalta tensiune se prezuma a fi defecta (damage cost = 12.000 euro), dupa ce am facut poze bateriei si am anuntat ca voi reclama la reprezentanta din Germania lucrurile sau mai linistit si "s-a descoperit ca" am defect DC/DC converter (converterul respectiv asigura o tensiune de lucru pt motorului electric pt functia START/STOP), la inrebarea cine suporta mi s-a spus ca eu sunt acela pt ca masina nu mai este in garantie...(damage costs =2.500 euro ) Am cautat pe net converterul respectiv sau similar , rezultat=20$ maxim, hmm cale lunga pina la 2500 euro....
    Cind am intrebat de ce aceasta diferenta semnificativa ? mi s-a spus ca la montaj assignarea tuturor pieselor se face numai in service autorizat, deci concluzie :
    -Tot ce se economiseste pe consum (aproximativ -25%) se va plati in viitor cu virf si indesat in cazul unei eventuale defectiuni a sistemului electric !!! sfatul meu dupa aceasta experienta este FERITI-VA DE HYBRID .
    STAY AWAY AND NEVER EVER BUY HYBRID -
    Componentele respective sunt extrem de scumpe si nu sunt garantate.

    Dupa experienta avuta la Auto Class nu mai cred in reprezentantele din Romania.
    BTW Imi poate recomanda cineva un electrician auto fff bun ? pt Hybrid ?

  • #2
    Strica o vizita pe la cl600, are know how si scule. Detalii aici.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Merki pt recomandare.
      banuiesc pe PM....cind iau un pic de "Polen pe aripi" precis il caut....

      Comment


      • #4
        De cele mai multe ori situatia e cu totul alta...

        DC/DC Convertorul de pe orice masina Hybrid e ceva mai diferit fata de ce arata Google cand cauti DC/DC.

        Sub 8000 lei e foarte greu sa il cumperi nou, variante aftermarket sau 'similare' nu exista, poate doar si pt simplu fapt ca acest Convertor are nevoie de o punere in functiune software, hardware.

        Poate SH, cumva.

        Cand o masina intra in lucru intr-un service autorizat, aceasta primeste un raport de intrare si abia dupa lucrare, unul de iesire din service.

        Astfel daca la intrarea in service DC/DC-ul era bun si la iesire nu mai era bun, atunci cu siguranta service-ul gaseste o solutie amiabila de rezolvare.
        Attached Files
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          1-multumesc pentru lamurire - privitor DC/DC
          2-cit depre rezolvarea amiabila a problemei nici nu poate fi vorba:
          mi s-a refuzat pina si eliberarea fisei de interventie/resoftare pe motiv ca este confidentiala

          Comment


          • #6
            O intrebare as avea , masina a fost cumparata de noua sau Sh ?

            Comment


            • #7
              Originally posted by b97dmt View Post
              O intrebare as avea , masina a fost cumparata de noua sau Sh ?
              SH ; de ce? are vreo importanta ?

              Comment


              • #8
                Buna Ziua,

                Daca as fi in locul dumnvoastra, si daca nu este deja tardiv, as apela la OPC (sau dupa noua denumire - Comisariatul Regional pentru Protectia consumatorilor).
                Detin o afacere cu multe puncte de lucru, lucrez doar cu publicul (retail) si am deplina facultatea celor ce voi afirma.

                Acesti inspectori cand vin in control, te iau la "puricat" de-a fir a par. Acte, autorizatii, rapoarte inainte de intrare in service, rapoarte dupa iesire din service, proceduri de lucru, etc. Deci, daca este ceva ascuns si ambiguu, cu siguranta se va pune la dispozitia organelor de control. Amenzile sunt mari. Amenzile deasemenea au minime si maxime; maximele sunt pentru cei necooperanti, cei care nu se prezinta la citatii, impertinenti fata de client sau inspectori. Deasemenea in interiorul acestui organism de control sunt mai multe departamente (textile, alimentare, servicii diverse, auto, etc); cand sunt spete complicate, se discuta in sedinta si se aloca, la nevoie, resurse suplimentare.

                Repet - detin facultatea cuvintelor afirmate; de cele mai multe ori, celui in culpa (eu m-as hazarda sa zic: service-ul), i se sugereaza ca ar fi mai bine sa remedieze problema clientului, avand ca si contrabalans amenzile de multe ori usturatoare. De cele mai multe ori clientul castiga in lupta cu dansii.

                Eu asa as proceda daca as fi in locul dvs. Nu aveti de pierdut decat timp, daca stati bine la acest capitol.

                Multa bafta oricum,
                Bogdan.
                1963 Simson SR2E
                1990 Mercedes W124 250d
                2001 Mercedes W210 200K
                2005 Mercedes W211 220cdi
                2018 Suzuki Baleno

                Comment


                • #9
                  Originally posted by george_b_20 View Post
                  Daca as fi in locul dumnvoastra, si daca nu este deja tardiv, as apela la OPC (sau dupa noua denumire - Comisariatul Regional pentru Protectia consumatorilor).
                  ........
                  Bogdan.
                  Va multumesc pentru ajutor , asa voi incerca sa fac (bineinteles -dupa o ultima tentativa de rezolvare amiabila )
                  Va tin la curent pe forum ... pt a informa/ajuta utilizatorii acestui forum.
                  cu stima
                  emil

                  Comment


                  • #10
                    Buna Ziua,

                    Desi sunt tanar, am fost greu incercat de afacerile pe care le detin. Daca as fi in locul dvs. m-as duce direct la Protectia Consumatorilor.

                    Supralicitez si fac pariu cu dvs. ca nu vor "reactiona" la incercarea de a rezolva problema amiabil. Fiindca asa sunt firmele si corporatiile. Recunosc, desi imi este greu, asa sunt si eu, ca proprietar de firma.

                    Faptul ca intr-o zi primesc o vizita de 2-3 inspectori care, de cele mai multe ori, te iau tare, ca din oala, nu te astepti si nu ai timp sa-ti faci o strategie de aparare.

                    Un sfat va mai adresez: incercati sa strangeti cat mai multe documente vis-a-vis de speta dvs.: bon de comanda, formulare de constatere service, factura, bon fiscal, informari de la Mercedes cu privire la rechemare, etc. Orice document legat de acest caz. Veti da o declaratie la comisariat: incercati s-o dati cat mai completa, cu exemple, cu referire la documentele de mai sus, in care sa subliniati clar faptul ca automobilul dvs. la intrarea in service nu avea acea problema.
                    Tineti apoi legatura cu inspectorul desemenat pentru a afla cum merge ancheta.
                    Cand firmele sunt sfatuite in timpul anchetei sa rezolve problemele clientilor (de multe ori ti se spune in fata, fara ocolisuri), credeti-ma, ca la mine in zona Iasi - Suceava - Botosani - Neamt, trebuie sa prezinte si dovezi. Adica un act prin care v-au rezolvat problema si dvs. ati fost de acord.
                    Eu zic ca si daca obtineti o reducere consistenta la manopera este ceva.

                    Mult spor si noroc,
                    Bogdan.
                    1963 Simson SR2E
                    1990 Mercedes W124 250d
                    2001 Mercedes W210 200K
                    2005 Mercedes W211 220cdi
                    2018 Suzuki Baleno

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by george_b_20 View Post
                      Buna Ziua,

                      Desi sunt tanar, am fost greu incercat de afacerile pe care le detin. Daca as fi in locul dvs. m-as duce direct la Protectia Consumatorilor......
                      Bogdan.
                      Privitor la speta:
                      -ca orice om "normal" voi incerca calea amiabila la inceput,

                      -am scris azi un mail la reprezentanta Auto-class (solicitare set documente complete ) dar nu s-a sinchisit nimeni sa il citeasca -nu am read receipt-

                      -cred ca speta este un pic mai complexa, aici fiind vorba de mai multe interese : reprezentanta Autoclass colecteaza de la client bani pt piesa si manopera, corporatia Mercedes iese mai bine daca inlocuirea piesei se face contra plata si nu pe garantie (ciudat este faptul ca inlocuirea converterului era in program, de aceea suspicionez un exces de zel din partea Auto-class!?)

                      -pina mai acum ceva timp aveam senzatia ca acest organism pt Protectia Consumatorului era cam "timid" cind era vorba de mari corporatii/companii/banci si foarte exigenta cu firmele mici, dar sper ca lucrurile s-au mai schimbat si legea se va aplica egal tutu"lor".Am fost neplacut surprins cind fostul manager Marius Dunca "ANPC" a fost demis pt o vina stupida legata de clubul Colectiv , cred ca devarata vina a omului a fost aceea ca a "deranjat" cam multi grei din piata....si si-a luat in serios meseria .
                      multumesc pentru sfaturi !
                      & Craciun fericit membrilor forumului !

                      Comment


                      • #12
                        Am uitat sa va mai spun o speta, tot de la mine din curte; chiar si atunci cand societatea mea avea dreptate, tot mi s-a spus "colegial", ca trebuie sa rezolv cumva problema clientului.
                        Mi s-a spus "colegial", asa la un "pahar de vorba", in virutatea mentinerii unor relatii de buna colaborare intre institutia dansilor si societatea mea. Si cum eu privesc in perspectiva lucrurile, am "rezolvat" speta clientului.

                        Ma pot hazarda sa fac o paralela intre ANOPC si Tribunalul Muncii. Intotdeauna angajatul, respectiv clientul petent, trebuie sa castige, sub o forma sau alta.

                        Din punctul meu de vedere, ca si proprietar de firma, am rezolvat problema clientului din 2 motive; am dorit sa am aceeasi relatie "colegiala" cu domnii mai sus indicati, dar am preferat sa tin si clientul aproape. Eu tot timpul calculez "durata de viata" a clientului - platesc acum niste bani, dar in timp o sa mi-i scot cu varf si indesat. Asa ar tb. sa gandeasca si reprezentanta la care dvs. ati apelat.
                        Plateste reprezenta cei 8000 lei +manopera (costul piesei respective), dar din 3-4 revizii curente isi "amoritzeaza investitia"


                        Sarbatori fericite !

                        Bogdan.
                        1963 Simson SR2E
                        1990 Mercedes W124 250d
                        2001 Mercedes W210 200K
                        2005 Mercedes W211 220cdi
                        2018 Suzuki Baleno

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by george_b_20 View Post
                          .........

                          Din punctul meu de vedere, ca si proprietar de firma, am rezolvat problema clientului din 2 motive; am dorit sa am aceeasi relatie "colegiala" cu domnii mai sus indicati, dar am preferat sa tin si clientul aproape. Eu tot timpul calculez "durata de viata" a clientului - platesc acum niste bani, dar in timp o sa mi-i scot cu varf si indesat. Asa ar tb. sa gandeasca si reprezentanta la care dvs. ati apelat.
                          Plateste reprezenta cei 8000 lei +manopera (costul piesei respective), dar din 3-4 revizii curente isi "amoritzeaza investitia"


                          Sarbatori fericite !

                          Bogdan.
                          Am si eu un business si cunosc cit de important este sa ti clienti "aproape".Daca toat lumea ar gindi ca dvs am ajunge prea "repede" acolo unde ar trebui sa fim de 25 de ani....

                          Am trimes mailul de ieri dar nu s-a sinchisit nimeni sa raspunda sau sa imi trimeata documentele solicitate, deci concluzionez ca Auto-class nu prea va impartaseste principiile. Cei de acolo traiesc prezentul , au clienti si nu ii intereseaza sa ii fidelizeze...Oricum am sa informez si centrala Mercedes-Germania de felul in care sunt reprezentati aici.

                          Comment


                          • #14
                            UPDATE
                            Am primit si raspunsul de la ANPC - s-a aranjat NU SE POATE ! Auto-Class are dreptate...
                            Nici nu ma steptam la altceva din partea ANCP...
                            Deci concluzia este tot Titlul = Stay away from Hybrid !
                            Am navigat mai mult pe net cautind informatii asupra garantiilor acordate de producatori la sistemele electrice; singurul care acorda garantie nelimitata este Elon Musk pt Tesla, indiferent de schimbare proprietar .

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF