Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sprinter 313

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    ambreiaj sprinter 411
    se monteaza tinind cont de adincimea volantei
    sun te doua tipuri la mine a fost de 12
    la care am postat mai sus cod produs nou luk

    Comment


    • #32
      AUTOiNFORM http://www.autoinform.co.uk is a FREE bi-monthly, online publication that offers the automotive aftermarket a fresh, exciting new platform using h...

      Ajuta la comprimare placi de presiune, la demontare si montare ambreajului, la repozitionarea arcului de reglaj si la centrarea supapei cu ghidajul rulmentului.
      Last edited by vis77; 12-06-2014, 20:27 PM.

      Comment


      • #33
        Cu ce ajuta scula la demontarea ambreiajului?Ce supapa se centreaza cu scula asta?
        Eu cred ca e mai mult un dispozitiv inutil unui mecanic.Ambreiajele se schimba de zeci de ani fara asemenea dispozitive,si cine a schimbat ambreiaje poate confirma .
        (consider totusi ca nu ai postat exact unde trebuia)

        Comment


        • #34
          Originally posted by vis77 View Post
          ambreiaj sprinter 411
          se monteaza tinind cont de adincimea volantei
          sun te doua tipuri la mine a fost de 12
          la care am postat mai sus cod produs nou luk
          Colegule "citisi" si tu putin regulamentul acestui forum ?
          Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

          Comment


          • #35
            Originally posted by daniel View Post
            Cu ce ajuta scula la demontarea ambreiajului?Ce supapa se centreaza cu scula asta?
            Eu cred ca e mai mult un dispozitiv inutil unui mecanic.Ambreiajele se schimba de zeci de ani fara asemenea dispozitive,si cine a schimbat ambreiaje poate confirma .
            (consider totusi ca nu ai postat exact unde trebuia)
            Da mi voie sa te contrazic, sunt niste dispozitive foarte bune,priza de centrat discul si dispozitivul de debraiere sunt scule care garanteaza o lucrare facuta corect(cu conditia sa sti sa le folosesti), si fara riscul de a strica ceva din start!
            Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

            Comment


            • #36
              Stiu asta Sebi doar ca sunt mirat cum colegul de mai sus se uita la clipurile de pe youtube,si poate se repara sprinterul lui.Nu cred ca tu folosesti la fiecare surub dinamometrica sau nu ai folosit vreun kit universal de aliniat ambreiaje .Sunt scule cu adevarat necesare (prese dedicate,extractoare injectoare,extractoare bujii rupte),fara de care lucrarea e anevoioasa si de multe ori se termina cu complicatii,dar presa aia de ambreiaj, pe mine unul nu ma ajuta.Am ani buni decind centrez discurile de ambeiaj(mai greu la cele cu dublu disc,gen KERAX,UNDE AI NEVOIE DE COECHIPIER) ,,din ochi,,si nu am dat gres.Ce am face la o cutie transversala care stim cu totii ca in multe cazuri,nu trebuie scoasa de pe autovehicul si abia ai loc sa schimbi rulmentul si ambreiajul?Sunt de acord cu SDV-urile,dar cele care sunt de ajutor, restul mi se par inutile.Sper sa nu se generalizeze,este doar parerea mea.
              O zi buna

              Comment


              • #37
                Da, dar pe actros e aur!(daca nu vrei sa schimbi volanta) Cat de dinamometrica nu prea o mai folosesc mana strange cat trebuie si intradevar sunt multe dispozitive, comerciale, care nu prea ajuta!(Experienta e cel mai bun dispozitiv)
                Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                Comment


                • #38
                  Adevar graiesti cu experienta.

                  Comment


                  • #39
                    daniel ma uita la clipurile de pe youtube
                    in primul rind repar de foarte mult timp si unde nu stiu ma informez corect o reglare am facuto asemanator cu clipul acela
                    diferenta se cunoaste noi folosim o priza centrare disc
                    corect pt reglarea repozitionarea arcului de reglaj nu folosim nimic
                    am facut eczat ca in clipul acela si am repozitionarea arcului de reglaj
                    am montat cutia pina la proba final
                    observ ca pedala functioneaza la prima apasare corect
                    se poate face acel dispozitiv usor ok bafta in continuare eu am incercat varianta cu reglare repozitionarea arcului de reglaj

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by vis77 View Post
                      daniel ma uita la clipurile de pe youtube
                      in primul rind repar de foarte mult timp si unde nu stiu ma informez corect o reglare am facuto asemanator cu clipul acela
                      diferenta se cunoaste noi folosim o priza centrare disc
                      corect pt reglarea repozitionarea arcului de reglaj nu folosim nimic
                      am facut eczat ca in clipul acela si am repozitionarea arcului de reglaj
                      am montat cutia pina la proba final
                      observ ca pedala functioneaza la prima apasare corect
                      se poate face acel dispozitiv usor ok bafta in continuare eu am incercat varianta cu reglare repozitionarea arcului de reglaj
                      presa simplu de facut
                      eu am facut modelul cel cu surub gros ca sa imi treaca priza de centrat prin centru lui
                      Attached Files
                      Last edited by vis77; 10-25-2015, 10:56 AM.

                      Comment


                      • #41
                        Buna seara!! Pentru un Sprinter 411 din 2002, ce ulei pentru diferential imi recomandati?De la Mercedes , doua reprezentante mi-au dat uleiuri diferite: una mi-a dat : MB 235.20 sau 235.8 (2,6 l) iar alta mi-a dat MB 235.0(1,8 l)
                        Cineva care se vinde piese numai de Marcedes mi-a recomandat MB 235.7, pe caba de grafit, care costa in jur de 250 lei/litru. Ce parere aveti?

                        Comment


                        • #42
                          Motorul se opreste in mers pe tester arata cind il Pui mufa injector 2 sarita dar mufa este ok mai scoti mufa si o Pui la loc apoi arata mufa sarita injector 3 si 4 si Asa Mai departe problema rezolvata numai daca scoti mufele de la calculator si le
                          Pui la loc porneste merge un timp si se opreste motorul Pe tester apart mufa injector sarita schimbat calculator aceasi problema Merge bine un timp se opreste mufa injector sarita schimbat instalatiea injectoare sperind ca am rezolvat dar aceasi problema merge un timp si se opreste pe tester mufa sarita Injectoare apoi demufez mufele calculator misc si reporneste
                          rezolvarea este simpla si tot ce trebuiea facut este mufa din instalatiea nu cea care Duce la injectoare care a fost schimbata
                          Mufa se scoate din calculator este ce cu firele Mai groase apoi se observa la conectare cu firul in mufa o usoara oxidare lipind cu un pistol de lipit cositorind firul si pinul papucului lipind toate firele din mufa montezi la loc si motorul merge fara oprire si nu mai ai problema cu mufa injector sarita

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Claudiu_frr View Post
                            Buna seara!! Pentru un Sprinter 411 din 2002, ce ulei pentru diferential imi recomandati?De la Mercedes , doua reprezentante mi-au dat uleiuri diferite: una mi-a dat : MB 235.20 sau 235.8 (2,6 l) iar alta mi-a dat MB 235.0(1,8 l)
                            Cineva care se vinde piese numai de Marcedes mi-a recomandat MB 235.7, pe caba de grafit, care costa in jur de 250 lei/litru. Ce parere aveti?
                            Eu pun la diferential ulei 80w90 .....

                            Comment


                            • #44
                              sch alimentare foto
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF